ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Богданов С.В.

Доповідач:

Богданов С.В.

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

13.10.2022

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 32
Про затвердження фінансового плану на 2023 рік комунального підприємства „Бюро технічної інвентаризації Решетилівської міської ради Полтавської області”


РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(двадцять шоста сесія восьмого скликання)
 
 РІШЕННЯ
 
14 жовтня 2022 року                                                              №         -26-VIIІ
 
Про затвердження фінансового
плану на 2023 рік комунального
підприємства „Бюро технічної
інвентаризації Решетилівської
міської ради Полтавської області”
 
Керуючись статтею 60 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статтями 75, 78 Господарського кодексу України, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.03.2015 №205 „Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки”, враховуючи лист комунального підприємства „Бюро технічної інвентаризації Решетилівської міської ради Полтавської області” від 01.09.2022 № 24 та з метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємства, Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити фінансовий план комунального підприємства „Бюро технічної інвентаризації Решетилівської міської ради Полтавської області”  на 2023 рік, що додається.
2. Відповідальність за виконання показників фінансового плану на 2023 рік покласти на директора комунального підприємства „Бюро технічної інвен-таризації Решетилівської міської ради Полтавської області” Богданова С.В.
3. Комунальному підприємству „Бюро технічної інвентаризації Решетилівської міської ради Полтавської області” надавати виконавчому комітету Решетилівської міської ради звіт про виконання фінансового плану на 2023 рік щокварталу в терміни: IV квартал та рік – до 10 березня року, що настає за звітним періодом; за І, ІІ, ІІІ квартали – до 10 травня, 10 серпня та 10 листопада звітного року.
          4. Організацію виконання цього рішення покласти на виконавчий комітет Решетилівської міської ради, контроль за його виконанням – на постійну комісію міської ради з питань бюджету, фінансів, планування соціально-економічного розвитку, цін, розвитку підприємництва (Оренбургська О.П.).

 
Міський голова                                                                                О.А. Дядюнова


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Решетилівської міської
ради восьмого скликання
07 жовтня 2022 року № ________ -26-VIII
(26 сесія)
Фінансовий план підприємства на 2023 рік
Підприємство     Комунальне підприємство "Бюро технічної інвентаризації Решетилівської міської ради Полтавської області" Коди
Орган управління Решетилівська міська рада За ЕДРПОУ 22547169
Галузь    ЖКГ За СПОДУ 150
Вид економ. діяльності   діяльність у сфері  архітектури, інжинірингу, геології та геодезії, надання  послуг технічного консультування в цих  сферах, діяльність у сфері права. За ЗКНГ 35
Місцезнаходження    38400, Полтавська область, Полтавський район, м.Решетилівка, вул. Шевченка 23 За КВЕД 71.11, 71.12.,69.10, 68.31
Телефон  0-53-63-23502
Керівник     Богданов Сергій Вікторович
одиниця виміру: тис. гривень
Код рядка Плановий рік, усього У тому числі за кварталами
Показники І ІІ ІІІ ІV
1 2 3 4 5 6 7
І. Фінансові результати
Дохід  (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 010 498,2 90,4 115,2 140,8 151,8
    в т.ч. за рахунок бюджетних коштів 015 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Податок на додану вартість до сплати в бюджет 020 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Акцизний збір 030 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Інші вирахування з доходу 040 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 050 498,2 90,4 115,2 140,8 151,8
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) 060 387,7 109,5 83,9 84,2 110,1
у тому числі за економічними елементами:
    Матеріальні затрати 061 5,0 0,9 1,2 1,4 1,5
    Витрати на оплату праці 062 294,0 73,5 73,5 73,5 73,5
    Відрахування на соціальні заходи 063 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
    Амортизація 064 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
    Інші операційні витрати 065 88,7 35,1 9,2 9,3 35,1
Адміністративні витрати (сума рядків з 091 по 095) 090 108,3 26,8 26,9 27,2 27,4
у тому числі за економічними елементами:
    Матеріальні затрати 091 2,2 0,3 0,4 0,7 0,8
    Витрати на оплату праці 092 106,1 26,5 26,5 26,5 26,6
    Відрахування на соціальні заходи 093 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
    Амортизація 094 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
    Інші операційні витрати 095 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Витрати на збут (сума рядків з 101 по 105): 100 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
у тому числі за економічними елементами:
    Матеріальні затрати 101 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
    Витрати на оплату праці 102 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
    Відрахування на соціальні заходи 103 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
    Амортизація 104 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
    Інші операційні витрати 105 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Інші операційні витрати(сума рядків з111 по 115) 110 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
у тому числі за економічними елементами:
    Матеріальні затрати 111 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
    Витрати на оплату праці 112 0,0 0,0 0,0 0,0
    Відрахування на соціальні заходи 113 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
    Амортизація 114 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
    Інші операційні витрати 115 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Всього витрат за фінансовим планом 121 496,0 136,3 110,8 111,4 137,5
Фінансові результати від операційної діяльності: 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
    прибуток 121 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
    збиток 122 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Дохід від участі в капіталі 130 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Інші фінансові доходи 140 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Інші доходи 150 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
      у тому числі: 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
    дохід від реалізації фінансових інвестицій  152 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
    дохід від безоплатно одержаних активів 154 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Фінансові витрати 160 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Витрати від участі в капіталі 170 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Інші витрати 180 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування: 2,2 -45,9 4,4 29,4 14,3
     прибуток 191 2,2 4,4 29,4 14,3
     збиток 192 -45,9
Податок на прибуток 200 0,4 0,0 0,0 0,0 0,0
Чистий: 1,8 0,0 0,0 0,0 0,0
    прибуток 211 1,8 0,0 0,0 0,0 0,0
    збиток 212 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Відрахування частини прибутку до бюджету  220 0,4 0,0 0,0 0,0 0,0
ІІ. Елементи операційних витрат  (разом) 0,0 0,0 0,0 0,0
Матеріальні затрати 310 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Витрати на оплату праці 320 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Відрахування на соціальні заходи 330 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Амортизація 340 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Інші операційні витрати 350 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Разом (сума рядків з 310 по 350) 360 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
ІІІ. Капітальні інвестиції протягом року 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Капітальне будівництво 410 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів 411 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Придбання  (виготовлення) основних засобів та інших необоротних матеріальних активів 420 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів 421 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Придбання (створення) нематеріальних активів) 430 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів 431 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Погашення отриманих на  капітальні інвестиції позик 440 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів 441 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Модернізація, модифікація, дообладнання, реконструкція, інші види поліпшення необоротних активів 450 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів 451 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Разом (сума рядків 410,420, 430, 440, 450): 490 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
в т.ч за рахунок бюджетних коштів(сума рядків 411,421,431,441,451) 491 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
прибуток 121 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
збиток 122221 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
ІV. Додаткова інформація
Чисельність працівників 510 5,0 5,0 5,0 5,0 5,0
Первісна  вартість основних засобів 520 324,2 324,2 324,2 324,2 324,2
Податкова заборгованість 530 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою 540 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Директор                                                                       Сергій Богданов
Головний бухгалтер                                                    Валентина Бодня
М. П.
 
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
 до фінансового плану підприємства   на 2023 рік .
 
Комунальне підприємство „Бюро   технічної  інвентаризації  Решетилівської міської ради Полтавської  області ”   створено за рішенням  Решетилівської міської ради   від 16.10.2020року №1154-40-VІІ  відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ,засновником та власником підприємства є Решетилівська міська  територіальна громада в особі  Решетилівської міської ради  та трудовий колектив підприємства .
Нашим підприємством  в межах повноважень, визначених чинним законодавством і Статутом підприємства , проводиться діяльність у сфері  архітектури , інжинірингу ,геології ,геодезії, надаються послуги технічного консультування у цих сферах  ( послуги по  технічній  інвентаризації нерухомого майна , видача  довідок про технічний стан нерухомого майна а також  внесення даних технічного паспорта в  ЄДЕССБ).
               Посадові оклади працівників встановлюються  штатним розписом , розробленим згідно   Галузевої Угоди між      Міністерством з питань   житлово-комунального  господарства  України , Всеукраїнським  об’єднанням   обласних  організацій   роботодавців  підприємств  житлово-комунальної галузі  «Федерація  роботодавців ЖКГ України» та Центральним комітетом  профспілки   працівників  житлово-комунального  господарства України на 2017-2018 роки , яка діє  на даний  час.
 
           Фінансовий план підприємства розроблявся  з урахуванням підвищення  в 2023 році  прожиткового мінімуму з 1січня 2023 року  для  працездатних  осіб (посадові оклади  працівників  розраховуються  виходячи із прожиткового мінімуму для працездатних осіб ) та підвищення  мінімальної  заробітної плати  з 1 січня  2023 року  .
 
             Дохід  наше підприємство  отримує від надання послуг  по інвентаризації  нерухомого  майна ,видачі  довідок про  технічний  стан  нерухомого майна  , а  також  від внесення  даних технічного  паспорта  в  Єдину державну електронну  систему в сфері будівництва (ЄДЕССБ), в 2023 році  плануємо   надати послуги в цих сферах  на суму  498,2 тис .грн . , але це  не означає  виконання  плану доходів  повністю, так як  надання послуг  залежить від  попиту населення на наші послуги , а також платоспроможністю  клієнтів .
   
Передбачаються  такі основні  статті   витрат на собівартість наданих послуг  за рік ;
  • матеріальні витрати  - 7,2  тис.грн ,це витрати на канцтовари,  офісний  папір, інше;
  • витрати на оплату  праці  працівників (  75% від посадового окладу) та нарахування  
        на неї -294,0 тис грн..
з них;
заробітна плата  -241,0 тис. грн.
нарахування  на  заробітну плату ЄСВ 22%-  53,0 тис. грн..
       -      інші операційні витрати становлять – 88,7 тис. грн. .
              з них ;
              банківське обслуговування – 2,5т.грн
              абонентна  плата за телефон – 2,5т.грн.
              послуги «Інтернет»  -  3,6 т. грн..
              витрати води та водовідведення – 1,7 т. грн..
              витрати на освітлення приміщення  -  8,1т.грн.
              витрати на опалення приміщення – 51,1т.грн.
              теплове навантаження (абонентна плата) – 18,0т.грн.
       ремонт  та заправка оргтехніки -1,2 т.грн.
 
Адміністративні витрати за рік ;
  • матеріальні витрати – 2,2 т.грн..- придбання матеріалів ,  інше;
  • витрати на оплату праці  директора   підприємства   (75 % посадового окладу) – 106,1т. грн.
з них  ;
заробітна плата  директора підприємства     - 87,0т.грн.
        нарахування на заробітну плату ЄСВ 22 %  - 19,1 т. грн..
      
     Всього витрат  за рік – 496,0 т.грн.
         Наше підприємство  планує отримати  прибуток в 2023 році    в сумі  2,2 т. грн. , з яких потрібно буде сплатити податок на прибуток підприємства  18 % (загальна система оподаткування без ПДВ ) – 0,4грн..
 

Директор                                                     Сергій  Богданов
 
Бухгалтер                                                    Валентина Бодня