ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Перч Н.В.

Доповідач:

Перч Н.В.

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

13.10.2022

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 29
Про затвердження фінансового плану на 2023 рік комунального підприємства „Землемір” Решетилівської міської ради Полтавської області


РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(двадцять шоста сесія восьмого скликання)
 
 РІШЕННЯ
 
__ жовтня 2022 року {date}                                                                   №         -26-VIIІ
 
Про затвердження фінансового
плану на 2023 рік комунального
підприємства „Землемір”
Решетилівської міської ради
Полтавської області
 
{name}
          Керуючись статтею 60 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статтями 75, 78 Господарського кодексу України, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.03.2015 №205 „Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки”, враховуючи лист комунального підприємства „Землемір” Решетилівської міської ради Полтавської області від 03.09.2022 №12 та з метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємства, Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити фінансовий план комунального підприємства „Землемір” Решетилівської міської ради Полтавської області на 2023 рік, що додається.
2. Відповідальність за виконання показників фінансового плану на 2023 рік покласти на директора комунального підприємства „Землемір” Решетилівської міської ради Полтавської області Перч Н.В.
3. Комунальному підприємству „Землемір” Решетилівської міської ради Полтавської області надавати виконавчому комітету Решетилівської міської ради звіт про виконання фінансового плану на 2023 рік щокварталу в терміни: IV квартал та рік – до 10 березня року, що настає за звітним періодом; за І, ІІ, ІІІ квартали – до 10 травня, 10 серпня та 10 листопада звітного року.
          4. Організацію виконання цього рішення покласти на виконавчий комітет Решетилівської міської ради, контроль за його виконанням – на постійну комісію міської ради з питань бюджету, фінансів, планування соціально-економічного розвитку, цін, розвитку підприємництва (Оренбургська О.П.).
 
 
 
Міський голова                                                                                 О.А. Дядюнова


«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Рішення Решетилівської міської ради восьмого скликання
 від ___.10.2022 року №_____-26-VIII  (26 сесія)

Фінансовий план підприємства
на 2023 рік

Підприємство   
 
Комунальне підприємство «Землемір» Решетилівської міської ради Полтавської області Коди
Орган управління Решетилівська міська рада Полтавської області За ЕДРПОУ 32933929
Галузь   Комунальне підприємство За СПОДУ 5324210100
Вид економ. Діяльності  Діяльність у сфері інжирінгу,геології та геодезії За ЗКНГ 150
Місцезнаходження   м. Решетилівка вул. Покровська буд. 16 За КВЕД 71.12
Телефон 0536323403    
Керівник    Перч Н.В.    
   
 
   
одиниця виміру: тис. гривень
 
Показники
Код рядка Плановий рік, усього У тому числі за кварталами
І ІІ ІІІ ІV
1 2 3 4 5 6 7
І. Фінансові результати            
Дохід  (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 010 670 165 165 170 170
    в т.ч. за рахунок бюджетних коштів 015          
Податок на додану вартість 020          
Акцизний збір 030          
Інші вирахування з доходу 040          
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 050 670 165 165 170 170
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) 060 641.7 162.4 159.0 157.9 162.4
у тому числі за економічними елементами:            
    Матеріальні затрати 061 41 12 9 8 12
    Витрати на оплату праці 062 488 122 122 122 122
    Відрахування на соціальні заходи 063 107.2 26.8 26.8 26.8 26.8
    Амортизація 064 0.5 0.125 0.125 0.125 0.125
    Інші операційні витрати 065 5 1.5 1 1 1.5
Валовий:            
    прибуток 071 28.3 2.6 6.0 12.1 7.6
    збиток 072          
Інші операційні доходи 080          
       у тому числі:            
    дохід від операційної оренди активів 081          
    одержані гранти та субсидії 082          
дохід від реалізації необоротних активів, утримуваних для продажу 083          
Адміністративні витрати
(сума рядків з 091 по 095)
090          
у тому числі за економічними елементами:            
    Матеріальні затрати 091          
    Витрати на оплату праці 092          
    Відрахування на соціальні заходи 093          
    Амортизація 094          
    Інші операційні витрати 095          
Витрати на збут (сума рядків з 101 по 105): 100          
у тому числі за економічними елементами:            
    Матеріальні затрати 101          
    Витрати на оплату праці 102          
    Відрахування на соціальні заходи 103          
    Амортизація 104          
    Інші операційні витрати 105          
Інші операційні витрати
(сума рядків з 111 по 115)
110          
у тому числі за економічними елементами:            
    Матеріальні затрати 111          
    Витрати на оплату праці 112          
    Відрахування на соціальні заходи 113          
    Амортизація 114          
    Інші операційні витрати 115          
Фінансові результати від операційної діяльності:            
    прибуток 121          
    збиток 122          
Дохід від участі в капіталі 130          
Інші фінансові доходи 140          
Інші доходи 150          
      у тому числі:            
    дохід від реалізації фінансових інвестицій 152          
    дохід від безоплатно одержаних активів 154          
Фінансові витрати 160          
Витрати від участі в капіталі 170          
Інші витрати 180          
Фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування:          
     прибуток 191 28.3 2.6 6.0 12.1 7.6
     збиток 192          
Податок на прибуток 200 5.1 0.5 1.1 2.2 1.3
Чистий:            
    прибуток 211 23.2 2.1 4.9 9.9 6.3
    збиток 212          
Відрахування частини прибутку до бюджету 220          
ІІ. Елементи операційних витрат  (разом)            
Матеріальні затрати 310 41 12 9 8 12
Витрати на оплату праці 320 488 122 122 122 122
Відрахування на соціальні заходи 330 107.2 26.8 26.8 26.8 26.8
Амортизація 340 0.5 0.125 0.125 0.125 0.125
Інші операційні витрати 350 5 1.5 1 1 1.5
Разом (сума рядків з 310 по 350) 360 641.7 162.4 159.0 157.9 162.4
ІІІ. Капітальні інвестиції протягом року            
Капітальне будівництво 410          
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів 411          
Придбання  (виготовлення) основних засобів та інших необоротних матеріальних активів 420          
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів 421          
Придбання (створення) нематеріальних активів) 430          
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів 431          
Погашення отриманих на  капітальні інвестиції позик 440          
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів 441          
Модернізація, модифікація, дообладнання, реконструкція, інші види поліпшення необоротних активів 450          
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів 451          
Разом(сума рядків 410,420, 430, 440, 450): 490          
в т.ч за рахунок бюджетних коштів
(сума рядків 411, 421, 431, 441, 451)
491          
ІV. Додаткова інформація            
Чисельність працівників 510 6 6 6 6 6
Первісна вартість основних засобів 520 72.1 72.1 72.1 72.1 72.1
Податкова заборгованість 530          
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою 540          

 

Директор                                                        ___________    Н.В. Перч          

 Головний бухгалтер                                    ___________   Л.М. Волох                                                   М. П.

 

Пояснювальна записка до фінансового плану на 2023 рік.
 

            Комунальне підприємство «Землемір» Решетилівської міської ради Полтавської області  діє на підставі Статуту. Основним напрямком діяльності підприємства є виготовлення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), проектів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок та виготовленню  дисків  з обмінними  файлами  формату ХМL. Підприємство перебуває на самофінансуванні та застосовує загальну систему оподаткування.
            Формування дохідноїчастинифінансового плану здійсюється за рахунок перерахування коштів на банківський рахунок підприємства фізичними та юридичними особами за надані послуги по виготовленню технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), проектів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок та виготовленню  дисків  з обмінними  файлами  формату ХМL. Фінансовий план підприємствасформованона основіцін, що розраховані відповідно кошторисуна виконання  робіт зі складання документів по посвідченню права власності чи користування громадянами землею  відповідно доНаказу Державного Комітету України по земельних ресурсах від 12.08.2004 р. за № 264.
             Формування витратної частини фінансового плану сформовано за рахунок:

  • матеріальних витрат, що складаються з витрат на електроенергію, теплопостачання, зв'язок, канцтовари, заправку та ремонт картриджів;
  • витрат на оплату праці працівникам підприємства;
  • відрахування на соціальні заходи, а саме єдиний соціальний внесок у розмірі 22%;
  • амортизація;
  • інші операційні витрати, що включають витрати на внесення відомостей до Державного земельного кадастру  у та банківські послуги.

Витрати підприємства співвідносятьс я з доходами, які планується отримати в результаті фінансово-господарської діяльності підприємства,а  оплата праці здійснюється своєчасно та з дотриманням чинного законодавтва.
Щодо кількості розірваних контрактів з керівником підприємства, то вони відсутні.
Протягом 2021 р. підприємство отримало дохід у розмірі 583.2 тис. грн.. Витрати становлять  582.2 тис. грн. з них:
- матеріальні  витрати –27.4 тис.грн;
- витрат на оплату праці працівникам підприємства–455.8тис.грн;
- відрахування на соціальні заходи -93.4тис.грн;
- амортизація -0.6тис.грн;
- інші операційні витрати -4.5тис.грн.
Податки перераховані до бюджету з 2021 р. становлять 183.5 тис. грн.:
-ЄСВ-91.1 тис.грн.;
-прибутковий податок з доходів громадян -80.9 тис. грн..;
-військовий збір -6.8 тис.грн.;
податок на прибуток підприємства -4.7 тис. грн..
Підсумовуючи 8 місяців  2022 р. підприємство не мало змоги отримувати кошти від громадян, у зв’язку з простоєм в роботі Держгеокадастру та отримання дозволів для проведення своєї діяльності(СБУ,ДГК,ДЗК), тому  отримало дохід лише у розмірі 78.9 тис. грн.. Витрати становлять 293.1 тис. грн. з них:
- матеріальні  витрати – 21.9 тис.грн;
- витрат на оплату праці працівникам підприємства –213.9тис.грн;
- відрахування на соціальні заходи –55.5тис.грн ;
- амортизація -0.3тис.грн;
- інші операційні витрати –1.5тис.грн.
Податки перераховані до бюджету за  2022 р. становлять 21.9 тис. грн.:
ЄСВ-11.2 тис.грн.;
-прибутковий податок з доходів громадян -9.7 тис. грн..;
-військовий збір -0.8 тис.грн.;
податок на прибуток підприємства -0.2 тис. грн..
 
За  2023 р. підприємство планує отримати дохід у розмірі 670 тис. грн..такий як і планувало в попередньому році. Витрати прораховані на наступний рік 641.7тис. грн. з них:
- матеріальні  витрати – 41 тис.грн;
- витрат на оплату праці працівникам підприємства –488 тис.грн;
- відрахування на соціальні заходи –107.2 тис.грн ;
- амортизація –0,5 тис.грн;
- інші операційні витрати -5  тис.грн.
 
Директор                       ____________Н.В. Перч      
Головний бухгалтер     ___________ Л.М. Волох                                                                                                                
М. П.