ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор:
Перч Н.В. |
|
Доповідач:
Перч Н.В. |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 13.10.2022 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 29
Про затвердження фінансового плану на 2023 рік комунального підприємства „Землемір” Решетилівської міської ради Полтавської області
РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(двадцять шоста сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
__ жовтня 2022 року {date} № -26-VIIІ
Про затвердження фінансового
плану на 2023 рік комунального
підприємства „Землемір”
Решетилівської міської ради
Полтавської області
{name}
Керуючись статтею 60 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статтями 75, 78 Господарського кодексу України, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.03.2015 №205 „Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки”, враховуючи лист комунального підприємства „Землемір” Решетилівської міської ради Полтавської області від 03.09.2022 №12 та з метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємства, Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити фінансовий план комунального підприємства „Землемір” Решетилівської міської ради Полтавської області на 2023 рік, що додається.
2. Відповідальність за виконання показників фінансового плану на 2023 рік покласти на директора комунального підприємства „Землемір” Решетилівської міської ради Полтавської області Перч Н.В.
3. Комунальному підприємству „Землемір” Решетилівської міської ради Полтавської області надавати виконавчому комітету Решетилівської міської ради звіт про виконання фінансового плану на 2023 рік щокварталу в терміни: IV квартал та рік – до 10 березня року, що настає за звітним періодом; за І, ІІ, ІІІ квартали – до 10 травня, 10 серпня та 10 листопада звітного року.
4. Організацію виконання цього рішення покласти на виконавчий комітет Решетилівської міської ради, контроль за його виконанням – на постійну комісію міської ради з питань бюджету, фінансів, планування соціально-економічного розвитку, цін, розвитку підприємництва (Оренбургська О.П.).
Міський голова О.А. Дядюнова
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Рішення Решетилівської міської ради восьмого скликання
від ___.10.2022 року №_____-26-VIII (26 сесія)
Фінансовий план підприємства
на 2023 рік
Підприємство |
Комунальне підприємство «Землемір» Решетилівської міської ради Полтавської області | Коди | |
Орган управління | Решетилівська міська рада Полтавської області | За ЕДРПОУ | 32933929 |
Галузь | Комунальне підприємство | За СПОДУ | 5324210100 |
Вид економ. Діяльності | Діяльність у сфері інжирінгу,геології та геодезії | За ЗКНГ | 150 |
Місцезнаходження | м. Решетилівка вул. Покровська буд. 16 | За КВЕД | 71.12 |
Телефон | 0536323403 | ||
Керівник | Перч Н.В. | ||
|
Показники |
Код рядка | Плановий рік, усього | У тому числі за кварталами | |||
---|---|---|---|---|---|---|
І | ІІ | ІІІ | ІV | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
І. Фінансові результати | ||||||
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) | 010 | 670 | 165 | 165 | 170 | 170 |
в т.ч. за рахунок бюджетних коштів | 015 | |||||
Податок на додану вартість | 020 | |||||
Акцизний збір | 030 | |||||
Інші вирахування з доходу | 040 | |||||
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) | 050 | 670 | 165 | 165 | 170 | 170 |
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) | 060 | 641.7 | 162.4 | 159.0 | 157.9 | 162.4 |
у тому числі за економічними елементами: | ||||||
Матеріальні затрати | 061 | 41 | 12 | 9 | 8 | 12 |
Витрати на оплату праці | 062 | 488 | 122 | 122 | 122 | 122 |
Відрахування на соціальні заходи | 063 | 107.2 | 26.8 | 26.8 | 26.8 | 26.8 |
Амортизація | 064 | 0.5 | 0.125 | 0.125 | 0.125 | 0.125 |
Інші операційні витрати | 065 | 5 | 1.5 | 1 | 1 | 1.5 |
Валовий: | ||||||
прибуток | 071 | 28.3 | 2.6 | 6.0 | 12.1 | 7.6 |
збиток | 072 | |||||
Інші операційні доходи | 080 | |||||
у тому числі: | ||||||
дохід від операційної оренди активів | 081 | |||||
одержані гранти та субсидії | 082 | |||||
дохід від реалізації необоротних активів, утримуваних для продажу | 083 | |||||
Адміністративні витрати (сума рядків з 091 по 095) |
090 | |||||
у тому числі за економічними елементами: | ||||||
Матеріальні затрати | 091 | |||||
Витрати на оплату праці | 092 | |||||
Відрахування на соціальні заходи | 093 | |||||
Амортизація | 094 | |||||
Інші операційні витрати | 095 | |||||
Витрати на збут (сума рядків з 101 по 105): | 100 | |||||
у тому числі за економічними елементами: | ||||||
Матеріальні затрати | 101 | |||||
Витрати на оплату праці | 102 | |||||
Відрахування на соціальні заходи | 103 | |||||
Амортизація | 104 | |||||
Інші операційні витрати | 105 | |||||
Інші операційні витрати (сума рядків з 111 по 115) |
110 | |||||
у тому числі за економічними елементами: | ||||||
Матеріальні затрати | 111 | |||||
Витрати на оплату праці | 112 | |||||
Відрахування на соціальні заходи | 113 | |||||
Амортизація | 114 | |||||
Інші операційні витрати | 115 | |||||
Фінансові результати від операційної діяльності: | ||||||
прибуток | 121 | |||||
збиток | 122 | |||||
Дохід від участі в капіталі | 130 | |||||
Інші фінансові доходи | 140 | |||||
Інші доходи | 150 | |||||
у тому числі: | ||||||
дохід від реалізації фінансових інвестицій | 152 | |||||
дохід від безоплатно одержаних активів | 154 | |||||
Фінансові витрати | 160 | |||||
Витрати від участі в капіталі | 170 | |||||
Інші витрати | 180 | |||||
Фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування: | ||||||
прибуток | 191 | 28.3 | 2.6 | 6.0 | 12.1 | 7.6 |
збиток | 192 | |||||
Податок на прибуток | 200 | 5.1 | 0.5 | 1.1 | 2.2 | 1.3 |
Чистий: | ||||||
прибуток | 211 | 23.2 | 2.1 | 4.9 | 9.9 | 6.3 |
збиток | 212 | |||||
Відрахування частини прибутку до бюджету | 220 | |||||
ІІ. Елементи операційних витрат (разом) | ||||||
Матеріальні затрати | 310 | 41 | 12 | 9 | 8 | 12 |
Витрати на оплату праці | 320 | 488 | 122 | 122 | 122 | 122 |
Відрахування на соціальні заходи | 330 | 107.2 | 26.8 | 26.8 | 26.8 | 26.8 |
Амортизація | 340 | 0.5 | 0.125 | 0.125 | 0.125 | 0.125 |
Інші операційні витрати | 350 | 5 | 1.5 | 1 | 1 | 1.5 |
Разом (сума рядків з 310 по 350) | 360 | 641.7 | 162.4 | 159.0 | 157.9 | 162.4 |
ІІІ. Капітальні інвестиції протягом року | ||||||
Капітальне будівництво | 410 | |||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | 411 | |||||
Придбання (виготовлення) основних засобів та інших необоротних матеріальних активів | 420 | |||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | 421 | |||||
Придбання (створення) нематеріальних активів) | 430 | |||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | 431 | |||||
Погашення отриманих на капітальні інвестиції позик | 440 | |||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | 441 | |||||
Модернізація, модифікація, дообладнання, реконструкція, інші види поліпшення необоротних активів | 450 | |||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | 451 | |||||
Разом(сума рядків 410,420, 430, 440, 450): | 490 | |||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів (сума рядків 411, 421, 431, 441, 451) |
491 | |||||
ІV. Додаткова інформація | ||||||
Чисельність працівників | 510 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
Первісна вартість основних засобів | 520 | 72.1 | 72.1 | 72.1 | 72.1 | 72.1 |
Податкова заборгованість | 530 | |||||
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою | 540 |
Директор ___________ Н.В. Перч
Головний бухгалтер ___________ Л.М. Волох М. П.
Пояснювальна записка до фінансового плану на 2023 рік.
Комунальне підприємство «Землемір» Решетилівської міської ради Полтавської області діє на підставі Статуту. Основним напрямком діяльності підприємства є виготовлення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), проектів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок та виготовленню дисків з обмінними файлами формату ХМL. Підприємство перебуває на самофінансуванні та застосовує загальну систему оподаткування.
Формування дохідноїчастинифінансового плану здійсюється за рахунок перерахування коштів на банківський рахунок підприємства фізичними та юридичними особами за надані послуги по виготовленню технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), проектів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок та виготовленню дисків з обмінними файлами формату ХМL. Фінансовий план підприємствасформованона основіцін, що розраховані відповідно кошторисуна виконання робіт зі складання документів по посвідченню права власності чи користування громадянами землею відповідно доНаказу Державного Комітету України по земельних ресурсах від 12.08.2004 р. за № 264.
Формування витратної частини фінансового плану сформовано за рахунок:
- матеріальних витрат, що складаються з витрат на електроенергію, теплопостачання, зв'язок, канцтовари, заправку та ремонт картриджів;
- витрат на оплату праці працівникам підприємства;
- відрахування на соціальні заходи, а саме єдиний соціальний внесок у розмірі 22%;
- амортизація;
- інші операційні витрати, що включають витрати на внесення відомостей до Державного земельного кадастру у та банківські послуги.
Витрати підприємства співвідносятьс я з доходами, які планується отримати в результаті фінансово-господарської діяльності підприємства,а оплата праці здійснюється своєчасно та з дотриманням чинного законодавтва.
Щодо кількості розірваних контрактів з керівником підприємства, то вони відсутні.
Протягом 2021 р. підприємство отримало дохід у розмірі 583.2 тис. грн.. Витрати становлять 582.2 тис. грн. з них:
- матеріальні витрати –27.4 тис.грн;
- витрат на оплату праці працівникам підприємства–455.8тис.грн;
- відрахування на соціальні заходи -93.4тис.грн;
- амортизація -0.6тис.грн;
- інші операційні витрати -4.5тис.грн.
Податки перераховані до бюджету з 2021 р. становлять 183.5 тис. грн.:
-ЄСВ-91.1 тис.грн.;
-прибутковий податок з доходів громадян -80.9 тис. грн..;
-військовий збір -6.8 тис.грн.;
податок на прибуток підприємства -4.7 тис. грн..
Підсумовуючи 8 місяців 2022 р. підприємство не мало змоги отримувати кошти від громадян, у зв’язку з простоєм в роботі Держгеокадастру та отримання дозволів для проведення своєї діяльності(СБУ,ДГК,ДЗК), тому отримало дохід лише у розмірі 78.9 тис. грн.. Витрати становлять 293.1 тис. грн. з них:
- матеріальні витрати – 21.9 тис.грн;
- витрат на оплату праці працівникам підприємства –213.9тис.грн;
- відрахування на соціальні заходи –55.5тис.грн ;
- амортизація -0.3тис.грн;
- інші операційні витрати –1.5тис.грн.
Податки перераховані до бюджету за 2022 р. становлять 21.9 тис. грн.:
ЄСВ-11.2 тис.грн.;
-прибутковий податок з доходів громадян -9.7 тис. грн..;
-військовий збір -0.8 тис.грн.;
податок на прибуток підприємства -0.2 тис. грн..
За 2023 р. підприємство планує отримати дохід у розмірі 670 тис. грн..такий як і планувало в попередньому році. Витрати прораховані на наступний рік 641.7тис. грн. з них:
- матеріальні витрати – 41 тис.грн;
- витрат на оплату праці працівникам підприємства –488 тис.грн;
- відрахування на соціальні заходи –107.2 тис.грн ;
- амортизація –0,5 тис.грн;
- інші операційні витрати -5 тис.грн.
Директор ____________Н.В. Перч
Головний бухгалтер ___________ Л.М. Волох
М. П.