ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор:
Лугова Н.І. |
|
Доповідач:
Лугова Н.І. |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 13.10.2022 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 28
Про затвердження фінансового плану на 2023 рік комунального некомерційного підприємства „Центр первинної медико-санітарної допомоги Решетилівської міської ради Полтавської області”
РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(двадцять шоста сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
__ жовтня 2022 року {date} № -26-VIIІ
Про затвердження фінансового плану на 2023 рік комунального некомерційного підприємства „Центр первинної медико-санітарної допомоги Решетилівської міської ради Полтавської області”
Керуючись статтею 60 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статтями 75, 78 Господарського кодексу України, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.03.2015 №205 „Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки”, враховуючи лист комунального некомерційного підприємства „Центр первинної медико-санітарної допомоги Решетилівської міської ради Полтавської області” від 31.08.2022 №01-11/577 та з метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємства, Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити фінансовий план комунального некомерційного підприємства „Центр первинної медико-санітарної допомоги Решетилівської міської ради Полтавської області” на 2023 рік, що додається.
2. Відповідальність за виконання показників фінансового плану на 2023 рік покласти на директора комунального некомерційного підприємства „Центр первинної медико-санітарної допомоги Решетилівської міської ради Полтавської області” Лугову Н.І.
3. Комунальному некомерційному підприємству „Центр первинної медико-санітарної допомоги Решетилівської міської ради Полтавської області” надавати виконавчому комітету Решетилівської міської ради звіт про виконання фінансового плану на 2023 рік щокварталу в терміни: IV квартал та рік – до 10 березня року, що настає за звітним періодом; за І, ІІ, ІІІ квартали – до 10 травня, 10 серпня та 10 листопада звітного року.
4. Організацію виконання цього рішення покласти на виконавчий комітет Решетилівської міської ради, контроль за його виконанням – на постійну комісію міської ради з питань бюджету, фінансів, планування соціально-економічного розвитку, цін, розвитку підприємництва (Оренбургська О.П.).
Міський голова О.А. Дядюнова
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Решетилівської міської
ради восьмого скликання
від __ жовтня 2022 року №__-26-VIII
(26 cесія)
Фінансовий план підприємства на 2023 рік
Підприємство |
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Решетилівської міської ради Полтавської області" | Коди | |
Орган управління | За ЕДРПОУ | 38534915 | |
Галузь | Охорона здоров’я | За СПОДУ | 1006 |
Вид економ. Діяльності | Загальна медична практика | За ЗКНГ | |
Місцезнаходження | 38400 Полтавська область м. Решетилівка вул. Грушевського 76в | За КВЕД | 86.21 |
Телефон | (05363)2-12-32 | ||
Керівник | Наталія Лугова | ||
|
Показники |
Код рядка | Плановий рік, усього | У тому числі за кварталами | |||
---|---|---|---|---|---|---|
І | ІІ | ІІІ | ІV | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
І. Фінансові результати | ||||||
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) | 010 | 15863,9 | 3966,0 | 3966,0 | 3966,0 | 3965,9 |
в т.ч. за рахунок бюджетних коштів | 015 | |||||
Податок на додану вартість | 020 | |||||
Акцизний збір | 030 | |||||
Інші вирахування з доходу | 040 | |||||
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) | 050 | 15863,9 | 3966,0 | 3966,0 | 3966,0 | 3965,9 |
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) | 060 | 16477,0 | 4799,3 | 3876,5 | 3648,5 | 4152,7 |
у тому числі за економічними елементами: | ||||||
Матеріальні затрати | 061 | 2714,1 | 1511,2 | 407,2 | 160,1 | 635,6 |
Витрати на оплату праці | 062 | 9736,7 | 2288,0 | 2495,3 | 2498,6 | 2454,8 |
Відрахування на соціальні заходи | 063 | 2111,9 | 495,5 | 549,9 | 539,8 | 526,7 |
Амортизація | 064 | 1411,6 | 352,9 | 352,9 | 352,9 | 352,9 |
Інші операційні витрати | 065 | 502,7 | 151,7 | 71,2 | 97,1 | 182,7 |
Валовий: | ||||||
прибуток | 071 | |||||
збиток | 072 | |||||
Інші операційні доходи | 080 | 5,4 | 0,9 | 1,4 | 1,4 | 1,7 |
у тому числі: | ||||||
дохід від операційної оренди активів | 081 | 5,4 | 0,9 | 1,4 | 1,4 | 1,7 |
одержані гранти та субсидії | 082 | |||||
дохід від реалізації необоротних активів, утримуваних для продажу | 083 | |||||
Адміністративні витрати (сума рядків з 091 по 095) |
090 | 4061,1 | 1057,6 | 1000,6 | 978,3 | 1024,6 |
у тому числі за економічними елементами: | ||||||
Матеріальні затрати | 091 | 301,5 | 167,9 | 45,2 | 17,8 | 70,6 |
Витрати на оплату праці | 092 | 2908,3 | 683,4 | 745,3 | 746,4 | 733,2 |
Відрахування на соціальні заходи | 093 | 638,8 | 150,3 | 163,0 | 164,2 | 161,3 |
Амортизація | 094 | 156,8 | 39,2 | 39,2 | 39,2 | 39,2 |
Інші операційні витрати | 095 | 55,7 | 16,8 | 7,9 | 10,7 | 20,3 |
Фінансові результати від операційної діяльності: | ||||||
прибуток | 121 | |||||
збиток | 122 | |||||
Дохід від участі в капіталі | 130 | |||||
Інші фінансові доходи | 140 | 3147,6 | 1509,8 | 529,4 | 279,1 | 829,3 |
Інші доходи | 150 | 1521,2 | 380,2 | 380,3 | 380,3 | 380,4 |
у тому числі: | ||||||
дохід від реалізації фінансових інвестицій | 152 | |||||
дохід від безоплатно одержаних активів | 154 | 1518,00 | 379,5 | 379,5 | 379,5 | 379,5 |
Фінансові витрати | 160 | |||||
Витрати від участі в капіталі | 170 | |||||
Інші витрати | 180 | |||||
Фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування: | ||||||
прибуток | 191 | |||||
збиток | 192 | |||||
Податок на прибуток | 200 | |||||
Чистий: | ||||||
прибуток | 211 | |||||
збиток | 212 | |||||
Відрахування частини прибутку до бюджету | 220 | |||||
ІІ. Елементи операційних витрат (разом) | ||||||
Матеріальні затрати | 310 | 3015,6 | 1679,1 | 452,4 | 177,9 | 706,2 |
Витрати на оплату праці | 320 | 12645,0 | 2971.4 | 3240,6 | 3245,0 | 3188,0 |
Відрахування на соціальні заходи | 330 | 2750,7 | 645.8 | 712,9 | 704.0 | 688,0 |
Амортизація | 340 | 1568,4 | 392,1 | 392,1 | 392,1 | 392,1 |
Інші операційні витрати | 350 | 558.4 | 168,5 | 79,1 | 107,8 | 203,0 |
Разом (сума рядків з 310 по 350) | 360 | 20538,1 | 5856,9 | 4877,1 | 4626,8 | 5177,3 |
ІІІ. Капітальні інвестиції протягом року | ||||||
Капітальне будівництво | 410 | |||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | 411 | |||||
Придбання (виготовлення) основних засобів та інших необоротних матеріальних активів | 420 | 400,0 | 100,0 | 100,0 | 100,0 | 100,0 |
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | 421 | |||||
Придбання (створення) нематеріальних активів) | 430 | |||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | 431 | |||||
Погашення отриманих на капітальні інвестиції позик | 440 | |||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | 441 | |||||
Модернізація, модифікація, дообладнання, реконструкція, інші види поліпшення необоротних активів | 450 | |||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | 451 | |||||
Разом(сума рядків 410,420, 430, 440, 450): | 490 | 400,0 | 100,0 | 100,0 | 100,0 | 100,0 |
в т.ч за рахунок бюджетних коштів (сума рядків 411, 421, 431, 441, 451) |
491 | |||||
ІV. Додаткова інформація | ||||||
Чисельність працівників | 510 | 88,0 | 88,0 | 88,0 | 88,0 | 88,0 |
Первісна вартість основних засобів | 520 | 27683,2 | 27683,2 | 27683,2 | 27683,2 | 27683,2 |
Податкова заборгованість | 530 | |||||
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою | 540 |
Медичний директор ___________ Ольга КУЦЕВОЛ
Головний бухгалтер ___________ Світлана СРІБНА М. П.
Комунального некомерційного підприємства
«Центр первинної медико-санітарної допомоги Решетилівської міської ради Полтавської області»
на 2023 рік
Загальні відомості
Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
КНП «Центр ПМСД Решетилівської міської ради» внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців 24.05.2018 року за № 1 578145 0000 000669.
Юридична адреса та місцезнаходження підприємства – 38400, Полтавська область, м. Решетилівка, вул. Грушевського, буд. 76в.
Форма власності – комунальна.
Структура Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Решетилівської міської ради Полтавської області» затверджена наказом директора підприємства від 31.01.2022 № 4, за погодженням Решетилівського міського голови :
1. Адміністративна частина:
1.1. Керівний склад;
1.2. Інший адміністративно – управлінський персонал;
1.3. Бухгалтерський відділ
2. Господарська частина:
2.1. Господарський персонал;
2.2. Допоміжний персонал
3. Лікувально- профілактична служба:
3.1. Відділ інфекційного контролю;
3.2. Амбулаторії загальної практики сімейної медицини та фельдшерські пункти :
3.2.1. Амбулаторія загальної практики сімейної медицини
м. Решетилівка.
3.2.1.1. Фельдшерський пункт с. Колотії;
3.2.1.2. Фельдшерський пункт с. Шилівка;
3.2.1.3 Фельдшерський пункт с.Глибока Балка;
3.2.1.4 Фельдшерський пункт с.Потічок;
3.2.2. Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Лобачі:
3.2.2.1. Фельдшерський пункт с.Лиман Другий;
3.2.2.2. Фельдшерський пункт с.Малий Бакай;
3.2.3.Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с.Демидівка:
3.2.3.1. Фельдшерський пункт с.Пустовари
3.2.4. Амбулаторія загальної практики сімейної медицини
с.Шевченкове:
3.2.4.1. Фельдшерський пункт с.Шамраївка;
3.2.4.2. Фельдшерський пункт с.Пащенки;
3.2.5. Амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Піщане.
3.2.5.1. Фельдшерський пункт с.Нова Михайлівка;
3.2.6. Амбулаторія загальної практики сімейної медицини
с. Сухорабівка:
3.2.6.1. Фельдшерський пункт с. Каленики;
3.2.6.2. Фельдшерський пункт с. Михнівка;
3.2.7.Амбулаторія загальної практики сімейної медицини
с. Покровське:
3.2.7.1. Фельдшерський пункт с. Кукобівка;
3.2.7.2. Фельдшерський пункт с. Федіївка.
3.3. Кабінет невідкладної медичної допомоги.
3.4. Інформаційно-аналітичний кабінет.
КНП «Центр ПМСД Решетилівської міської ради» надає наступні види послуг (здійснює медичне обслуговування населення, безпосередньо пов’язане з наданням ПМД):
- Динамічне спостереження за станом здоров’я пацієнтів із використанням фізикальних, лабораторних та інструментальних досліджень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
- Проведення діагностики та лікування найбільш поширених хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів.
- Динамічне спостереження за пацієнтами із діагностованими хронічними захворюваннями (супровід пацієнтів із хронічними захворюваннями та станами), що включає комплекс діагностичних та лікувальних втручань, які передбачені галузевими стандартами.
- Надання в межах ПМД невідкладної медичної допомоги у разі розладу фізичного чи психічного здоров’я пацієнтам, якщо такий розлад стався під час прийому пацієнта лікарем з надання ПМД та якщо пацієнт не потребує екстреної, вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги.
- Направлення відповідно до медичних показань пацієнтів, які не потребують екстреної медичної допомоги, для надання їм вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги.
- Взаємодія з надавачами вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги з метою своєчасного діагностування та забезпечення лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів з урахуванням особливостей стану здоров’я пацієнта.
- Проведення обов’язкових медичних втручань щодо пацієнтів з наявними факторами ризику розвитку окремих захворювань.
- Проведення профілактичних втручань, що включає: вакцинацію відповідно до вимог календаря профілактичних щеплень; в тому числі вакцинацію від COVID-19, підготовлення та надсилання повідомлень про інфекційне захворювання, харчове, гостре професійне отруєння, незвичайну реакцію на щеплення; проведення епідеміологічних обстежень випадків інфекційних хвороб, в тому числі пацієнтів з захворюваннями на гостру респіраторну хворобу COVID-19, осіб з контактних та осіб з підозрою на гостре інфекційне захворювання COVID-19.
- Надання консультативної допомоги, спрямованої на усунення або зменшення звичок і поведінки, що становлять ризик для здоров’я (тютюнокуріння, вживання алкоголю, інших психоактивних речовин, нездорове харчування, недостатня фізична активність тощо) та формування навичок здорового способу життя.
- Динамічне спостереження за неускладненою вагітністю та (у разі потреби) направлення до лікаря акушера-гінеколога закладу вторинної медичної допомоги.
- Здійснення медичного спостереження за здоровою дитиною.
- Надання окремих послуг паліативної допомоги пацієнтам усіх вікових категорій, що включає: регулярну оцінку стану важкохворого пацієнта та його потреб; оцінку ступеня болю та лікування больового синдрому; призначення наркотичних засобів та психотропних речовин відповідно до законодавства, включаючи оформлення рецептів для лікування больового синдрому; призначення лікування для подолання супутніх симптомів (закрепи, нудота, задуха тощо); консультування та навчання осіб, які здійснюють догляд за пацієнтом; координацію із забезпечення медичних, психологічних тощо потреб пацієнта.
- Направлення пацієнтів відповідно до медичних показань для надання їм паліативної допомоги в обсязі, що виходить за межі ПМД.
- Призначення лікарських засобів та медичних виробів, технічних засобів медичної реабілітації з оформленням відповідних документів згідно з вимогами законодавства.
- Ведення первинної облікової документації, оформлення довідок, листків непрацездатності та направлень для проходження медико-соціальної експертизи, а також лікарських свідоцтв про смерть.
- Взаємодія з соціальними службами для пацієнтів, соціальні умови життя яких впливають на здоров’я.
- Взаємодія із суб’єктами системи громадського здоров’я.
- У рамках здійснення медичного обслуговування населення, зазначеного вище, організовує забезпечення пацієнтів медичними послугами, у тому числі лабораторними та інструментальними діагностичними дослідженнями.
Формування дохідної частини фінансового плану
У відповідності до Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», оплата медичних послуг закладів з надання ПМД населенню здійснюватиметься за принципом оплати за одного пацієнта з використанням капітаційної ставки за договором про медичне обслуговування населення, укладеними між закладом - надавачем ПМД та НСЗУ, що є основним джерелом формування дохідної частини. Обсяги виплат залежать від кількості та вікової структури пацієнтів, які подали підприємству декларацію про вибір лікаря з надання ПМД, який працює у КНП.
Тарифи на надання медичних послуг ПМД в рамках програми медичних гарантій у вигляді капітаційної ставки: за одного пацієнта – 651,6 гривень на рік (враховуючи віковий коефіцієнт).
З квітня 2019 року застосовується коригувальний коефіцієнт для декларацій, що заключені із лікарями понад оптимальний обсяг. Якщо кількість пацієнтів за деклараціями у лікаря перевищує рекомендований ліміт до 10% буде оплачено за тарифом 370 грн./рік, без застосування вікового коефіцієнту. Якщо ж кількість декларацій перевищує оптимальну більш ніж на 10 % то будуть оплачені за тарифом 296 грн./рік із застосуванням понижувальних коефіцієнтів.
Розрахунок доходів у 2023 році
Доходи у 2023 році складаються з двох груп:
1. Надходження надавача ПМД від медичного обслуговування населення;
2. Інші надходження / доходи надавача ПДМ (за виключенням надходжень по групі 1 ).
Розрахунок надходжень від медичного обслуговування населення відбувається у чотири етапи :
Етап 1. Визначення чисельності та вікової структури населення до заключних декларацій з лікарями ПМД.
Етап 2. Розрахунок різниці між лімітом та загальною кількістю декларацій, укладених із лікарями.
Етап 3. Розподіл декларацій, укладених понад лімітом за віковими групами. Такий розподіл дорівнюватиме співвідношенню між деклараціями пацієнтів різних вікових груп.
Етап 4. Для понадлімітних декларацій, які розподілені за віковими групами, визначаємо відсоток перевищення щодо оптимального обсягу практики.
Розрахунок надходжень від медичного обслуговування населення надавача ПМД^
- Очікуване надходження по первинній медичній допомозі від медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій в 2023 році, розраховане як сума надходжень за кожною віковою групою та врахуванням понижувального коефіцієнта, становить 15863,9 тис.грн. Розрахунок проведено на основі даних Звіту про обсяг медичних послуг , пов’язаних з первинною медичною допомогою за серпень 2022 року
( місячний дохід 1282978,69 грн.) та з урахуванням збільшення чисельності задекларованого населення у 2023 році.
Розрахунок інших надходжень/доходів, а саме:
- надходження на покриття вартості комунальних послуг та енергоносіїв;
- надходження від місцевого бюджету (крім надходжень на покриття вартості комунальних послуг та енергоносіїв);
- надходження в рамках субвенції на розвиток охорони здоров'я у сільській місцевості;
- надходження від надання послуг ПМД іноземцям;
- надходження від надання послуг ПМД, що не входять до програми медичних гарантій;
- надходження від здачі приміщень/земельних ділянок в оренду;
- благодійна допомога;
- надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством;
- інші.
Показник | Сума ( грн.) |
Надходження від місцевого бюджету на покриття вартості комунальних послуг та енергоносіїв | 1806463,6 |
Надходження від місцевого бюджету (крім надходжень від покриття вартості комунальних послуг та енергоносії) | 1341150,0 |
Надходження в рамках субвенції на розвиток охорони здоров'я у сільській місцевості | 0 |
Надходження від надання ПМД іноземцям | 0 |
Надходження від надання послуг ПМД, що не входять до програми медичних гарантій (пільгові медикаменти, туберкуліно діагностика) | 0 |
Надходження від здачі приміщень / земельних ділянок в оренду | 5400,0 |
Благодійна допомога | 0 |
Надходження за послуги, що надаються бюджетними установами згідно законодавства | 0 |
Інші доходи
|
3200,0 1518000,0 |
Всього | 4674213,6 |
Відхилення планових показників 2023 року від затверджених на 2022 рік в частині доходи:
- код рядка 010 «Дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» пояснюється зменшенням доходу по надходженнях від медичних послуг за вакцинацію від гострої респіраторної хвороби COVID-19;
- код рядка 140 «Інші фінансові доходи» пояснюється збільшенням надходжень коштів місцевого бюджету, направлених на покриття вартості комунальних послуг та енергоносіїв, відшкодування пільгових медикаментів пільговим категорія населення, оплату послуг зв’язку, доступу до Інтернету, програмного забезпечення, інших послуг, придбання туберкуліну, інших предметів та матеріалів, за рахунок збільшення фактичних витрат в результаті зростання вартості придбання та наданих послуг.
Формування витратної частини фінансового плану
Елементи операційних витрат:
По коду рядка 310 « Матеріальні затрати» відображено очікувані видатки в загальній сумі 3015,6 тис.грн. по :
КЕКВ 2210 « Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» - 547,7 тис.грн.
( в т.ч. кошти місцевого бюджету – 416,7 тис.грн.);
КЕКВ 2220 « Медикаменти та перев’язувальні матеріали – 331,4 тис.грн. ( в т.ч. кошти місцевого бюджету – 200,4 тис.грн.);
КЕКВ 2240 « Оплата послуг ( крім комунальних- ремонт авто)» - 40,0 тис.грн. – кошти місцевого бюджету.
КЕКВ 2270 « Оплата комунальних послуг та енергоносіїв» всього: – 1806,5 тис.грн.- кошти місцевого бюджету:
КЕКВ 2272 « Оплата водопостачання та водовідведення» - 12,0 тис.грн.,
КЕКВ 2273 « Оплата електроенергії» - 708,2 тис.грн.,
КЕКВ 2274 « Оплата природного газу» - 1085,0 тис.грн.,
КЕКВ 2275 « Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг» - 1,3 тис.грн.
КЕКВ 2730 « Відшкодування пільгових медикаментів ( лікувальне дієтичне харчування)», (кошти місцевого бюджету) - 290,0 тис.грн.
По коду рядка 320 « Витрати на оплату праці» КЕКВ 2111 « Заробітна плата» відображено очікуваний фонд оплати праці в сумі 12645,0 тис.грн. розрахований у відповідності до Положення про оплату праці, Колективного договору, Положення про преміювання.
По коду рядка 330 « Відрахування на соціальні заходи» відображена сума - 2750,7 тис.грн. ( нарахування ЄСВ на запланований фонд оплати праці у відповідності до законодавства).
Витрати на оплату праці з відрахуваннями ЄСВ в загальній сумі 15395,7 тис.грн. становлять 97,1 відсотки загального доходу від надходжень за надані медичні послуги – 15863,9 тис.грн.
Середньооблікова кількість працівників протягом року – 88 осіб.
По коду рядка 340 « Амортизація» відображена сума нарахованої амортизації в загальній сумі 1568,4 тис.грн.
По коду рядка 350 « Інші операційні витрати» відображено очікувані видатки в загальній сумі 558,4 тис.грн. по :
КЕКВ 2240 «Оплата послуг ( крім комунальних)» - 446,4 тис.грн. ( в т.ч. кошти місцевого бюджету – 294,0 тис.грн.)
КЕКВ 2250 « Видатки на відрядження» - 12,0 тис.грн.
КЕКВ 2730 « Інші виплати населенню» відображено очікувані витрати на відшкодування пільгових медикаментів пільговим категоріям населення ( кошти місцевого бюджету) - 100,0 тис.грн.
Капітальні та нерозподілені видатки в плановому 2023 році підприємством заплановані в сумі 400,0 тис. грн.,
Витрати підприємства співвідносяться із дохідною частиною, що планується отримати в 2023 році в результаті фінансово – господарської діяльності підприємства, та не перевищують граничний розмір встановлений законодавством.
Заплановані витрати на 2023 рік є мінімальною потребою підприємства. Потреба в оплаті за енергоносії розрахована в умовах жорсткої економії та виконання заходів щодо енергоефективності підприємства.
Очікуваний фактичний обсяг надходжень податків, зборів, платежів до бюджету та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Очікувані обсяги надходжень податків , зборів платежів:
- Військовий збір – 189,7 тис. грн.;
- Податок на доходи фізичних осіб – 2276,1 тис. грн.;
- Єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування –2750,7 тис. грн.
Медичний директор О.КУЦЕВОЛ