ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 09
команда проєкту – група від 5 осіб, яка обов'язково включає учнів та учениць, батьків, керівників закладів освіти, вчителів, а також за згодою може включати депутатів та представників громадськості. Один із членів команди віком від 14 років обирається командою уповноваженою особою для подання (реєстрації) проєкту від команди;
координаційна рада з питань шкільного громадського бюджету (далі – Координаційна рада) – колегіальний орган, який створюється наказом начальника відділу освіти Решетилівської міської ради для організації, підготовки та виконання основних заходів та завдань щодо впровадження та реалізації ШГБ;
конкурс шкільних громадських проєктів – процедура визначення учнями та ученицями 5-11 класів та іншими жителями Решетилівської ТГ у порядку, встановленому цим Положенням, проєктів-переможців серед загальної кількості представлених шкільних громадських проєктів шляхом загального голосування;
шкільний громадський проєкт (далі – Проєкт) – програма, план дій, комплекс робіт, задум, ідея чи ініціатива, що подана командою проєкту відповідно до затвердженої цим Положенням форми подання проєктної заявки ШГБ, та відповідає вимогам, визначеним цим Положенням;
проєкти-переможці – Проєкти, які за результатами загального голосування жителів ТГ набрали найбільшу кількість голосів шляхом їх прямого підрахунку після перевірки Модератором шкільного громадського бюджету та застосування передбачених вагових коефіцієнтів/квот (якщо вони передбачені Параметрами шкільного громадського бюджету на плановий рік);
електронна система – інформаційна система (вебсайт) керування процесами у рамках конкурсу шкільних громадських проєктів, що забезпечує автоматизацію подання та представлення для голосування проєктів, електронного голосування за проєкти та оприлюднення інформації щодо відібраних проєктів та стану їх реалізації.
Модератор Шкільного громадського бюджету (далі - Модератор) – відповідальна особа за роботу з електронною системою, електронними таблицями голосування та бланками голосування, яка призначається наказом відділу освіти.
1.7.2 онлайн голосування громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які мають дозвіл на постійне проживання на території України, яким на момент голосування виповнилось 14 років, що зареєстровані на території Решетилівської ТГ.
4.1 Інформаційна кампанія проводиться на всіх етапах впровадження ШГБ виконавчими органами Решетилівської міської ради.
4.2 Інформаційна кампанія передбачає:
- ознайомлення жителів з основними процедурами та принципами ШГБ, а також заохочення учнів та учениць 5-11 класів до підготовки та подання проєктних заявок;
- інформування жителів про етапи ШГБ, основні події у рамках ШГБ та терміни їх впровадження;
- представлення проєктних заявок, прийнятих до участі у конкурсі шкільних громадських проєктів, та заохочення всіх жителів ТГ, включаючи учнів та учениць 5-11 класів, до участі у голосуванні;
- поширення інформації про результати голосування, списку та опису проєктів-переможців;
- поширення інформації стосовно стану впровадження та результатів реалізації проєктів-переможців;
- співпраця з організаціями громадянського суспільства щодо популяризації ШГБ та їхньої участі у інформаційній кампанії;
- інші інформаційні заходи (за потребою).
5.1. Електронна система забезпечує автоматизацію подання та представлення для голосування Проєктів, електронного голосування за проєкти та оприлюднення інформації щодо відібраних Проєктів та стану їх реалізації, посилання на неї розміщується на офіційному вебсайті Решетилівської міської ради у рубриці ,,Шкільний громадський бюджет”.
5.2. Відповідальним за роботу з електронною системою, включаючи розміщення посібників, інструкцій для її користувачів, управління поданими проєктними заявками, налаштування Параметрів ШГБ на відповідний рік та управління іншим контентом системи є Модератор Шкільного громадського бюджету.
5.4. Для подачі проєктних заявок в електронному вигляді, уповноважена особа команди проєкту здійснює реєстрацію в електронній системі.
5.5. Електронна система дозволяє відслідковувати статуси розгляду, голосування та реалізації Проєктів на сторінках відповідних Проєктів.
5.6. Електронна система дозволяє визначати результати онлайн голосування на підставі автоматичного підрахунку голосів. Остаточно затверджує список проєктів-переможців (з урахуванням паперового голосування та квот, передбачених Параметрами Шкільного громадського бюджету на поточний рік, якщо вони передбачені) Координаційна рада.
- Проєкт відповідає критерію загальнодоступності, який передбачає можливість користування продуктом Проєкту усіма учнями та ученицями всіх ЗЗСО громади без виключення.
- Проєкт не може передбачати виключно покращення матеріально-технічної бази ЗЗСО (виключно проведення ремонтних робіт, заміна вікон, дверей, закупівля стандартних шкільних меблів, тощо).
10.1. Після закінчення етапу голосування Модератор в п'ятиденний термін закінчує формувати загальну таблицю голосування та перевіряє подані голоси (відповідність персональних даним, повноти та правильності заповнення бланку голосування тощо), а також перевіряє правильність перенесення даних з бланків голосування до електронних таблиць закладів освіти.
10.2. У разі виявлення підозрілих бланків голосування Модератор може звернутися телефоном до учнів та учениць, які заповнювали такі бланки, за підтвердженням факту їхнього особистого голосування.
10.3. Результати проведеної перевірки та загальну таблицю голосування Модератор надає на розгляд Координаційній раді, члени якої при виявленні порушень приймають рішення про видалення голосів поданих з порушенням. Модератор видаляє такі голоси з загальної таблиці голосування.
10.4. За результатами голосування, після перевірки поданих паперових голосів та видалення тих, що були подані з порушеннями, голова Координаційної ради та відділ освіти Решетилівської міської ради протягом 5 робочих днів забезпечують публікацію на офіційному веб сайті Решетилівської міської ради списку проєктів-переможців та загального звіту за результатами конкурсу проєктів.
11.2.2. вносити зміни до складових проєкту-переможця та його кошторису тільки за рішенням робочої групи з реалізації Проєкту; Протокол засідання робочої групи затверджений наказом начальника відділу освіти із описом товарів робіт та послуг кожного проєкту-переможця є підставою для проведення платежів у порядку передбаченому п.11.1 цього Положення.
11.2.3 оприлюднювати щомісячно інформацію про хід реалізації проєктів-переможців в розділі ,,Шкільний громадський бюджет” на офіційному веб сайті Решетилівської міської ради.
Інформація про Проєкт
1. Назва Проєкту* (не більше 10 слів)
2. Команда проєкту: список членів команди проєкту - прізвище, ім’я, по-батькові, статус (учень/учениця ___ класу, батько/мати учня/учениці ___ класу, вчитель/вчителька, тощо)
3. Тип Проєкту* (якщо передбачено Параметрами шкільного громадського бюджету на плановий рік)
4. Категорія Проєкту*
6. Короткий опис Проєкту* (не більше 50 слів)
7. Повний опис Проєкту: мета проєкту, проблема, передумови, обґрунтування необхідності реалізації Проєкту, пропонований шлях вирішення проблеми і його обґрунтування*
8. Для кого цей Проєкт (основні групи учнів та учениць, які зможуть користуватись результатами реалізації проєкту)
9. План заходів з реалізації Проєкту (роботи, послуги)
10. Очікувані результати
*зірочкою позначені обов’язкові до заповнення поля
БЮДЖЕТ ПРОЄКТУ
Звіт про аналіз проєктної заявки
_____________________________________________________________________
Назва Проєкту
Відповідальний:……………………………………………………………………………… (структурний підрозділ Решетилівської міської ради, відповідальний за супровід реалізації Проєкту)
Зміст заходу: здійснення аналізу поданих Проєктів за змістом та можливістю реалізації
1. Реалізація запропонованого Проєкту входить до повноважень Решетилівської міської ради та її виконавчих органів.
а) так
б) ні (чому?)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2. Реалізація запропонованого Проєкту відповідає чинному законодавству
а) так
б) ні (чому?)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3. Висновок, стосовно технічних можливостей виконання запропонованого Проєкту:
а) позитивний
б) негативний (чому?)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………
4. Проєкт має завершений характер, спрямований на отримання кінцевого результату
а) так
б) ні (обгрунтування) …………………………………………………………………………………………………………………………
5. Проєкт не суперечить діючим програмам розвитку громади, ЗЗСО та не дублює завдання, які передбачені цими програмами і плануються для реалізації на відповідний бюджетний рік:
а) так
б) ні (обгрунтування в якій частині суперечить вимогам) ……………………………………………………………………………………………………
6. Витрати за кошторисом, призначеного на реалізацію запропонованого Проєкту:
а) без додаткових зауважень
б) з зауваженнями (необхідно внести або уточнити їх, використовуючи для обґрунтування дані, наведені в таблиці нижче)
Загальна сума …………………….…... грн.
Обґрунтування:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
7. Висновок щодо внесення Проєкту до реєстру проєктів, які допускаються до голосування (а також опис передумов, які можуть зашкодити реалізації завдання та інші зауваження, що є важливими для реалізації запропонованого Проєкту):
а) позитивний
б) негативний
Обґрунтування/зауваження:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
___________ ________________ ___________________
Дата Підпис ПІБ начальника
відділу освіти Решетилівської ради
Прізвище, ім'я, по-батькові учня/учениці
Клас:
Телефон: +380
Номери Проєктів, за які голосую**:
Підпис голосуючого
Згода на обробку персональних даних: Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 – VI, я даю згоду на обробку персональних даних моєї дитини, вказаних в цьому бланку голосування, Решетилівською міською радою та її виконавчими органами, Модератором Шкільного громадського бюджету та членами Координаційної ради з питань шкільного громадського бюджету, виключно для реалізації Положення про шкільний громадський бюджет _________ ради.
Дата, підпис, ПІБ батька або матері:
* при виготовленні бланків обов’язково перевірте коректність вказаної адреси електронної платформи та дійсність QR-коду
** кількість Проєктів, за які може проголосувати кожен/кожна учень/учениця визначається Параметрами шкільного громадського бюджету на плановий рік, відповідно до цієї кількості розміщується кількість полів.
РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(двадцять третя позачергова сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
___червня 2022 року № ____-23-VIII
Про внесення змін до Положення про шкільний громадський бюджет Решетилівської міської ради
Керуючись Законом України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою підтримки та реалізації ідей молоді та налагодження взаємодії органів місцевого самоврядування з учнівською громадськістю, а також створення умов для розвитку закладів загальної середньої освіти, Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до Положення про шкільний громадський бюджет Решетилівської міської ради, яке затверджене рішенням Решетилівської міської ради від 26.01.2022 № 982-18-VIII, затвердивши його в новій редакції (додається).
2. Виконання даного рішення покласти на відділ освіти Решетилівської міської ради (Костогриз А.М.), а контроль за його виконанням на постійну комісію з питань освіти, культури, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я (Бережний В.О.).
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(двадцять третя позачергова сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
___червня 2022 року № ____-23-VIII
Про внесення змін до Положення про шкільний громадський бюджет Решетилівської міської ради
Керуючись Законом України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою підтримки та реалізації ідей молоді та налагодження взаємодії органів місцевого самоврядування з учнівською громадськістю, а також створення умов для розвитку закладів загальної середньої освіти, Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до Положення про шкільний громадський бюджет Решетилівської міської ради, яке затверджене рішенням Решетилівської міської ради від 26.01.2022 № 982-18-VIII, затвердивши його в новій редакції (додається).
2. Виконання даного рішення покласти на відділ освіти Решетилівської міської ради (Костогриз А.М.), а контроль за його виконанням на постійну комісію з питань освіти, культури, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я (Бережний В.О.).
Міський голова О.А. Дядюнова
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Решетилівської міської ради
восьмого скликання
26 січня 2022 року № 982-18-VIII
(18 позачергова сесія)
( у редакції рішення Решетилівської
міської ради восьмого скликання
___ червня 2022 року
№_____-23-VIIІ
(23 позачергова сесія)
Міський голова
_____________ О.А. Дядюнова
рішення Решетилівської міської ради
восьмого скликання
26 січня 2022 року № 982-18-VIII
(18 позачергова сесія)
( у редакції рішення Решетилівської
міської ради восьмого скликання
___ червня 2022 року
№_____-23-VIIІ
(23 позачергова сесія)
Міський голова
_____________ О.А. Дядюнова
Положення
про шкільний громадський бюджет
Решетилівської міської ради
про шкільний громадський бюджет
Решетилівської міської ради
- Загальні положення
- Це Положення визначає основні вимоги до організації і впровадження Шкільного громадського бюджету (конкурсу шкільних громадських проєктів) в Решетилівській міській раді.
- Метою впровадження Шкільного громадського бюджету є підвищення рівня довіри учнівської молоді до діяльності органів місцевого самоврядування, її залучення до прийняття рішень у територіальній громаді, покращення рівня обізнаності щодо всіх етапів розробки та впровадження громадських проєктів та підвищення рівня партиципації мешканців територіальної громади (далі - ТГ).
- Терміни, що використовуються у цьому Положенні, вживаються в такому значенні:
команда проєкту – група від 5 осіб, яка обов'язково включає учнів та учениць, батьків, керівників закладів освіти, вчителів, а також за згодою може включати депутатів та представників громадськості. Один із членів команди віком від 14 років обирається командою уповноваженою особою для подання (реєстрації) проєкту від команди;
координаційна рада з питань шкільного громадського бюджету (далі – Координаційна рада) – колегіальний орган, який створюється наказом начальника відділу освіти Решетилівської міської ради для організації, підготовки та виконання основних заходів та завдань щодо впровадження та реалізації ШГБ;
конкурс шкільних громадських проєктів – процедура визначення учнями та ученицями 5-11 класів та іншими жителями Решетилівської ТГ у порядку, встановленому цим Положенням, проєктів-переможців серед загальної кількості представлених шкільних громадських проєктів шляхом загального голосування;
шкільний громадський проєкт (далі – Проєкт) – програма, план дій, комплекс робіт, задум, ідея чи ініціатива, що подана командою проєкту відповідно до затвердженої цим Положенням форми подання проєктної заявки ШГБ, та відповідає вимогам, визначеним цим Положенням;
проєкти-переможці – Проєкти, які за результатами загального голосування жителів ТГ набрали найбільшу кількість голосів шляхом їх прямого підрахунку після перевірки Модератором шкільного громадського бюджету та застосування передбачених вагових коефіцієнтів/квот (якщо вони передбачені Параметрами шкільного громадського бюджету на плановий рік);
електронна система – інформаційна система (вебсайт) керування процесами у рамках конкурсу шкільних громадських проєктів, що забезпечує автоматизацію подання та представлення для голосування проєктів, електронного голосування за проєкти та оприлюднення інформації щодо відібраних проєктів та стану їх реалізації.
Модератор Шкільного громадського бюджету (далі - Модератор) – відповідальна особа за роботу з електронною системою, електронними таблицями голосування та бланками голосування, яка призначається наказом відділу освіти.
- Видатки для реалізації та адміністрування впровадження ШГБ 2022 року в Решетилівській ТГ здійснюються за рахунок коштів гранту, який надається в межах Швейцарсько-українського проєкту DECIDE - ,,Децентралізація для розвитку демократичної освіти” та співфінансування з бюджету громади на 2022 рік відповідно до Меморандуму про співпрацю від 01.05.2021 року.
- Загальний обсяг ШГБ на відповідний плановий бюджетний період визначається рішенням Решетилівської міської ради та не може бути зменшений при затвердженні бюджету Решетилівської ТГ.
- Подання проєктних заявок здійснюється уповноваженими особами команд проєктів, яким на момент подання виповнилось 14 років, через електронну систему.
- Голосування за шкільні громадські проєкти здійснюються двома методами:
1.7.2 онлайн голосування громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які мають дозвіл на постійне проживання на території України, яким на момент голосування виповнилось 14 років, що зареєстровані на території Решетилівської ТГ.
- Етапи Шкільного громадського бюджету
- Щорічна процедура та порядок реалізації ШГБ передбачає наступні етапи:
- затвердження Параметрів ШГБ на плановий рік та прогнозного обсягу ШГБ на наступні за плановим роки;
- подання проєктних заявок ШГБ;
- аналіз і доопрацювання проєктів ШГБ;
- голосування за проєкти ШГБ;
- визначення проєктів-переможців ШГБ;
- реалізація проєктів-переможців ШГБ;
- звітування та оцінка результатів реалізації проєктів ШГБ.
- модель проведення конкурсу: загальний конкурс чи розподіл загального бюджету конкурсу шкільних громадських проєктів між ЗЗСО (відповідно до кількості учнів, рівними частинами, конкретними сумами, тощо). У разі розподілу загального бюджету конкурсу шкільних громадських проєктів між ЗЗСО - мінімальна кількість команд в кожному ЗЗСО;
- максимальну вартість одного Проєкту;
- типи та категорії Проєктів (за необхідності);
- кількість поданих проєктних заявок однією командою;
- кількість голосів у кожного жителя громади;
- квоти для населених пунктів/старостинських округів, вагові коефіцієнти (за необхідності);
- терміни початку і завершення прийому проєктних заявок;
- терміни проведення аналізу поданих проєктних заявок та їх доопрацювання командами;
- терміни початку і завершення голосування за Проєкти;
- термін визначення проєктів-переможців;
- прогнозний обсяг загального бюджету конкурсу шкільних громадських проєктів на наступні за плановим роки;
- за необхідності інші параметри.
- Координаційна рада з питань шкільного громадського бюджету
- Для організації, підготовки та виконання основних заходів та завдань щодо реалізації ШГБ в громаді, начальник відділу освіти Решетилівської міської ради своїм наказом створює Координаційну раду з питань шкільного громадського бюджету.
- До складу Координаційної ради можуть входити: заступники голови, представники відділу освіти та інших структурних підрозділів Решетилівської міської ради, депутати Решетилівської міської ради, вчителі, керівники ЗЗСО та за згодою представники громадськості, консультативно-дорадчих органів, наукових кіл, бізнес середовища, незалежні експерти, а також делеговані ЗЗСО учні та учениці 5-11 класів.
- Основними завданнями Координаційної ради є:
- здійснення діяльності щодо загальної організації та супроводження ШГБ на всіх його етапах, включаючи надання інформаційної, організаційної та консультаційної підтримки команд авторів Проєктів;
- схвалення проведеного аналізу відповідними виконавчими органами Решетилівської міської ради поданих проєктних заявок та погодження проєктів для голосування;
- схвалення проведеної перевірки Модератором поданих паперових бланків голосування;
- схвалення підрахунку модератором онлайн та паперових голосів відданих за проєкти ШГБ та застосування передбачених вагових коефіцієнтів/квот (якщо вони передбачені Параметрами шкільного громадського бюджету на плановий рік);
- здійснення інших завдань, що випливають з мети створення Координаційної ради.
- Головою і секретарем Координаційної ради призначаються особи з числа членів Координаційної ради, які є представниками структурних підрозділів виконавчого комітету Решетилівської міської ради або виконавчих органів Решетилівської міської ради
- Формою роботи Координаційної ради є її засідання в тому числі в онлайн форматі, що відбуваються за потребою.
- Рішення Координаційної ради приймаються на її засіданнях шляхом прямого підрахунку голосів. Засідання вважається правомочним, якщо на ньому присутня не менше 50% від складу членів Координаційної ради відповідно до списку. Рішення вважається прийнятим, якщо ,,за” проголосували більшість від присутніх на засіданні членів Координаційної ради, тобто більше 50% присутніх.
- Члени Координаційної ради не можуть бути членами команд проєктів ШГБ.
- Члени Координаційної ради у своїй роботі дотримуються чинного законодавства України, зокрема вимог Закону України ,,Про запобігання корупції”.
4.1 Інформаційна кампанія проводиться на всіх етапах впровадження ШГБ виконавчими органами Решетилівської міської ради.
4.2 Інформаційна кампанія передбачає:
- ознайомлення жителів з основними процедурами та принципами ШГБ, а також заохочення учнів та учениць 5-11 класів до підготовки та подання проєктних заявок;
- інформування жителів про етапи ШГБ, основні події у рамках ШГБ та терміни їх впровадження;
- представлення проєктних заявок, прийнятих до участі у конкурсі шкільних громадських проєктів, та заохочення всіх жителів ТГ, включаючи учнів та учениць 5-11 класів, до участі у голосуванні;
- поширення інформації про результати голосування, списку та опису проєктів-переможців;
- поширення інформації стосовно стану впровадження та результатів реалізації проєктів-переможців;
- співпраця з організаціями громадянського суспільства щодо популяризації ШГБ та їхньої участі у інформаційній кампанії;
- інші інформаційні заходи (за потребою).
- Електронна система
5.2. Відповідальним за роботу з електронною системою, включаючи розміщення посібників, інструкцій для її користувачів, управління поданими проєктними заявками, налаштування Параметрів ШГБ на відповідний рік та управління іншим контентом системи є Модератор Шкільного громадського бюджету.
5.4. Для подачі проєктних заявок в електронному вигляді, уповноважена особа команди проєкту здійснює реєстрацію в електронній системі.
5.5. Електронна система дозволяє відслідковувати статуси розгляду, голосування та реалізації Проєктів на сторінках відповідних Проєктів.
5.6. Електронна система дозволяє визначати результати онлайн голосування на підставі автоматичного підрахунку голосів. Остаточно затверджує список проєктів-переможців (з урахуванням паперового голосування та квот, передбачених Параметрами Шкільного громадського бюджету на поточний рік, якщо вони передбачені) Координаційна рада.
- Порядок підготовки проєктних заявок
- Проєктна заявка розробляється командою проєкту за формою згідно з додатком 1 до цього Положення.
- Кількість проєктних заявок, яку може подати кожна команда, визначається Параметрами ШГБ на плановий рік.
- Назва Проєкту повинна бути викладена лаконічно, в межах одного речення. Оригінальні назви не повинні суперечити їх основній меті.
- План заходів з виконання Проєкту повинен відображати всі етапи виконання Проєкту, зокрема закупівлю товарів, виконання робіт, надання послуг (у залежності від потреб Проєкту).
- Розрахунки, креслення, фотографії, що розкривають сутність, цілі Проєкту та можливість його практичної реалізації, додаються командою проєкту до проєктної заявки, що передбачено формою подання проєктної заявки.
- При підготовці проєктної заявки команда проєкту забезпечує його відповідність таким вимогам:
- Проєкт має відповідати нормам законодавства;
- усі обов'язкові поля форми, наведеної у додатку 1 до цього Положення, мають бути заповнені;
- Проєкт належить до однієї з категорій проєктів, передбачених Параметрами шкільного громадського бюджету;
- питання реалізації Проєкту знаходиться в межах повноважень Решетилівської міської ради;
- реалізація Проєкту планується на базі ЗЗСО та їх філій;
- реалізація Проєкту спрямована на покращення умов освітнього процесу;
- реалізація Проєкту здійснюється в межах одного календарного року;
- реалізація Проєкту не порушує прав інтелектуальної власності;
- бюджет Проєкту, розрахований командою проєкту, включає усі витрати, пов’язані з: закупівлею сировини, матеріалів, комплектуючих; оплатою стороннім підрядникам послуг логістики (доставка, монтаж, зберігання); оплатою праці виконавців; інформуванням жителів про реалізацію проекту (у разі необхідності), а також обов’язково враховує від 5% до 10% від загальної суми вартості Проєкту на непередбачувані витрати та/або інфляційні ризики, котрі можуть бути спрямовані для поліпшення реалізації Проєкту в разі відсутності подорожчання цін та непередбачених витрат.
- команда Проєкту за власним бажанням має право включити до витрат Проєкту власний внесок або внесок третіх осіб, як фінансовий так і не фінансовий (послуги, роботи, матеріали, обладнання тощо). Команда проєкту має бути готовою надати на вимогу відділу освіти гарантійний лист щодо здійснення власного внеску чи внеску третіх осіб на етапі аналізу та доопрацювання Проєктів;
- Проєкт не може передбачати виключно покращення матеріально-технічної бази ЗЗСО (виключно проведення ремонтних робіт, заміна вікон, дверей, закупівля стандартних шкільних меблів, тощо).
- Порядок подання проєктних заявок
- Проєктна заявка подається командою проєкту виключно в електронному вигляді (через електронну систему).
- При поданні проєкту уповноважена особа команди проєкту здійснює реєстрацію через BankID, MobileID, ,,Дія”, КЕП та заповнює всі необхідні розділи та поля форми подання проєктної заявки поетапно, завантажує додатки, зображення, фото, схеми та інші презентаційні матеріали.
- Аналіз та доопрацювання поданих проєктних заявок
- Модератор здійснює попередню перевірку поданої проєктної заявки на предмет:
- відповідності найменування та ідеї Проєкту його змісту, нормам законодавства та суспільної моралі;
- повноти заповнення усіх обов’язкових полів проєктної заявки за формою та у обсязі, що відповідають нормам цього Положення;
- відповідності вимогам нормативної лексики.
- За результатами попередньої перевірки усіх поданих проєктних заявок Модератор протягом 7 робочих днів після закінчення прийому проєктних заявок формує і передає голові Координаційної ради список проєктних заявок, які не пройшли попередню перевірку, голова Координаційної ради, після отримання списку оголошує дату засідання Координаційної ради для прийняття нею рішення про недопущення до аналізу проєктних заявок, які:
- мають невідповідність найменування та ідеї Проєкту його змісту, нормам законодавства та суспільної моралі;
- містять ненормативну лексику, наклепи, образи, заклики до насильства;
- команди проєктів протягом встановленого терміну не внесли необхідні корективи у проєктні заявки.
- Проєктні заявки, що пройшли попередню перевірку, оприлюднюються у електронній системі та передаються головою Координаційної ради до відділу освіти та за необхідності до інших структурних підрозділів Решетилівської міської ради для детального аналізу щодо можливості їх реалізації.
- Відділ освіти (за необхідності інші структурні підрозділи Решетилівської міської ради) проводить аналіз проєктних заявок, комунікує з командами проєктів через уповноважених осіб щодо уточнення параметрів проєктів та додаткової інформації, надає рекомендації щодо доопрацювання проєктних заявок тощо. Команди проєктів доопрацьовують, а уповноважені особи вносять зміни до Проєктів. За результатами аналізу та доопрацювання кожної проєктної заявки формує Звіт про аналіз проєктної заявки (далі – Звіт) згідно з Додатком 2 до Положення та передає звіти голові Координаційної ради не пізніше ніж за 10 календарних днів до закінчення етапу аналізу та доопрацювання проєктних заявок, передбаченого Параметрами шкільного громадського бюджету на плановий рік.
- Голова Координаційної ради після отримання Звітів, оголошує дату засідання Координаційної ради із обов’язковим запрошенням представників усіх команд проєктів для розгляду Звітів.
- Координаційна рада може прийняти рішення про відмову у прийнятті Проєкту для голосування за результатами розгляду Звіту.
- Усі Проєкти, що отримали позитивну оцінку у відповідних Звітах та були затверджені Координаційною радою, отримують статус ,,На голосуванні” в електронній системі.
- Звіт розміщуються на офіційному вебсайті Решетилівської міської ради.
- Голосування за Проєкти
- Голосування за Проєкти триває не менше 14 календарних днів та здійснюються паралельно в паперовій формі та онлайн на електронній платформі.
- Паперове голосування за Проєкти здійснюється особисто учнями та ученицями 5-11 класів, шляхом заповнення бланку голосування, наведеного у додатку 3 до цього Положення, у відповідності до Порядку організації та проведення голосування за проєкти шкільного громадського бюджету на паперових носіях (далі - Порядок), який затверджується наказом начальника відділу освіти.
- Онлайн голосування за Проєкти відбувається на електронній платформі та здійснюється громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які мають дозвіл на постійне проживання на території України та яким на момент голосування виповнилось 14 років, котрі зареєстровані на території Решетилівської ТГ шляхом проходження авторизації через систему BankID, MobileID, ,,Дія” або КЕП в електронній системі.
- Кожен житель може віддати тільки один голос за конкретний Проєкт. Максимальна кількість Проєктів, за яку може проголосувати кожен житель, визначається Параметрами шкільного громадського бюджету на плановий рік.
- У разі виявлення подвійного голосування однією особою в електронному та паперовому вигляді, результати голосування цією особою скасовуються.
- Дані з паперових бланків голосування вносяться відповідальною особою від ЗЗСО, яка діє у відповідності до Порядку, до електронної таблиці за визначеною Порядком формою та подаються разом з заповненими бланками голосування у відділ освіти Решетилівської міської ради для внесення Модератором протягом 5 робочих днів з дня отримання бланків голосування до загальної таблиці голосування.
- Визначення проєктів-переможців
10.2. У разі виявлення підозрілих бланків голосування Модератор може звернутися телефоном до учнів та учениць, які заповнювали такі бланки, за підтвердженням факту їхнього особистого голосування.
10.3. Результати проведеної перевірки та загальну таблицю голосування Модератор надає на розгляд Координаційній раді, члени якої при виявленні порушень приймають рішення про видалення голосів поданих з порушенням. Модератор видаляє такі голоси з загальної таблиці голосування.
10.4. За результатами голосування, після перевірки поданих паперових голосів та видалення тих, що були подані з порушеннями, голова Координаційної ради та відділ освіти Решетилівської міської ради протягом 5 робочих днів забезпечують публікацію на офіційному веб сайті Решетилівської міської ради списку проєктів-переможців та загального звіту за результатами конкурсу проєктів.
- Реалізація проєктів-переможців та звітність
- Реалізація проєктів-переможців конкурсу шкільних громадських проєктів 2022 року відбувається у відповідності до чинного законодавства України й тристоронньої угоди щодо реалізації проєктів-переможців конкурсу шкільних проєктів 2022 року в Решетилівській ТГ, якою буде визначено одержувача бюджетних коштів та внесення відповідних змін до бюджету громади.
- Відділ освіти Решетилівської міської ради зобов’язаний:
11.2.2. вносити зміни до складових проєкту-переможця та його кошторису тільки за рішенням робочої групи з реалізації Проєкту; Протокол засідання робочої групи затверджений наказом начальника відділу освіти із описом товарів робіт та послуг кожного проєкту-переможця є підставою для проведення платежів у порядку передбаченому п.11.1 цього Положення.
11.2.3 оприлюднювати щомісячно інформацію про хід реалізації проєктів-переможців в розділі ,,Шкільний громадський бюджет” на офіційному веб сайті Решетилівської міської ради.
- Робоча група з реалізації проєкту-переможця здійснює контроль за процесом реалізації відповідного проєкту-переможця та залучається до процесу його реалізації (авторський, технічний нагляд, контроль здійснення закупівель, тощо).
- Робоча група з реалізації проєкту-переможця за необхідності проводить засідання, рішення на яких приймаються простою більшістю голосів від її списочного складу.
- Одержувач бюджетних коштів визначений згідно п.11.1 відповідальний за реалізацію проєктів-переможців, надає для ознайомлення до головного розпорядника коштів та виконавчого комітету Решетилівської міської ради річний звіт за підсумками року – не пізніше 31 січня року, наступного за звітним. Звіт включає в себе:
- загальний опис результатів Проєкту/ів;
- перелік заходів, які не вдалося реалізувати, або було реалізовано іншим чином;
- опис робіт, які було проведено, їх послідовність;
- фактичний термін реалізації;
- фактичний бюджет;
- фото-звіт результату.
- Звіт про стан реалізації та про реалізацію кожного проєкту-переможця оприлюднюються на веб-сайті Решетилівської міської ради.
- Прикінцеві положення
- Процес реалізації Шкільного громадського бюджету підлягає моніторингу та щорічному оцінюванню відділом освіти та іншими структурними підрозділами Решетилівської міської ради, результати якого можуть використовуватися для впровадження змін з метою вдосконалення процесу реалізації річного циклу Шкільного громадського бюджету в Решетилівської ТГ.
Міський голова О.А. Дядюнова
Додаток 1
до Положення
ФОРМА ПРОЄКТНОЇ ЗАЯВКИ
до Положення
ФОРМА ПРОЄКТНОЇ ЗАЯВКИ
Ім’я та Прізвище уповноваженої особи від команди проєкту
|
|
Електронна пошта
|
|
Телефон
|
|
Інформація про Проєкт
1. Назва Проєкту* (не більше 10 слів)
2. Команда проєкту: список членів команди проєкту - прізвище, ім’я, по-батькові, статус (учень/учениця ___ класу, батько/мати учня/учениці ___ класу, вчитель/вчителька, тощо)
|
3. Тип Проєкту* (якщо передбачено Параметрами шкільного громадського бюджету на плановий рік)
- великий
- малий
4. Категорія Проєкту*
|
|
5. Назва закладу, адреса
6. Короткий опис Проєкту* (не більше 50 слів)
|
7. Повний опис Проєкту: мета проєкту, проблема, передумови, обґрунтування необхідності реалізації Проєкту, пропонований шлях вирішення проблеми і його обґрунтування*
|
8. Для кого цей Проєкт (основні групи учнів та учениць, які зможуть користуватись результатами реалізації проєкту)
|
9. План заходів з реалізації Проєкту (роботи, послуги)
|
10. Очікувані результати
|
*зірочкою позначені обов’язкові до заповнення поля
БЮДЖЕТ ПРОЄКТУ
Найменування товарів (робіт, послуг)
|
Ціна за одиницю, грн.
|
Одиниць
|
Вартість, грн.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Непередбачувані витрати та інфляційні ризики (5-10 % від вартості проекту).
Примітка: в разі відсутності підвищення цін чи виникнення непередбачуваних витрат, виконавець має використати ці коштів для поліпшення реалізації проєкту. |
|
|
|
|
|
Всього:
|
|
Додаток 2 до Положення
Звіт про аналіз проєктної заявки
_____________________________________________________________________
Назва Проєкту
Відповідальний:……………………………………………………………………………… (структурний підрозділ Решетилівської міської ради, відповідальний за супровід реалізації Проєкту)
Зміст заходу: здійснення аналізу поданих Проєктів за змістом та можливістю реалізації
1. Реалізація запропонованого Проєкту входить до повноважень Решетилівської міської ради та її виконавчих органів.
а) так
б) ні (чому?)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2. Реалізація запропонованого Проєкту відповідає чинному законодавству
а) так
б) ні (чому?)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3. Висновок, стосовно технічних можливостей виконання запропонованого Проєкту:
а) позитивний
б) негативний (чому?)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………
4. Проєкт має завершений характер, спрямований на отримання кінцевого результату
а) так
б) ні (обгрунтування) …………………………………………………………………………………………………………………………
5. Проєкт не суперечить діючим програмам розвитку громади, ЗЗСО та не дублює завдання, які передбачені цими програмами і плануються для реалізації на відповідний бюджетний рік:
а) так
б) ні (обгрунтування в якій частині суперечить вимогам) ……………………………………………………………………………………………………
6. Витрати за кошторисом, призначеного на реалізацію запропонованого Проєкту:
а) без додаткових зауважень
б) з зауваженнями (необхідно внести або уточнити їх, використовуючи для обґрунтування дані, наведені в таблиці нижче)
Найменування
|
Запропоноване командою проєкту |
Пропозиція відповідального структурного підрозділу
|
||||
Необхідна кількість
|
Ціна за одиницю, грн
|
Вартість, грн
|
Необхідна кількість
|
Ціна за одиницю, грн
|
Вартість, грн
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальна сума …………………….…... грн.
Обґрунтування:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
7. Висновок щодо внесення Проєкту до реєстру проєктів, які допускаються до голосування (а також опис передумов, які можуть зашкодити реалізації завдання та інші зауваження, що є важливими для реалізації запропонованого Проєкту):
а) позитивний
б) негативний
Обґрунтування/зауваження:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
___________ ________________ ___________________
Дата Підпис ПІБ начальника
відділу освіти Решетилівської ради
Додаток 3 до Положення
БЛАНК ГОЛОСУВАННЯ
ЗА ШКІЛЬНІ ГРОМАДСЬКІ ПРОЄКТИ
2022 РОКУ
БЛАНК ГОЛОСУВАННЯ
ЗА ШКІЛЬНІ ГРОМАДСЬКІ ПРОЄКТИ
2022 РОКУ
Номер та назва закладу освіти | (друкується) |
Реєстраційний номер бланку голосування
|
(друкується)
|
Дата видачі бланку голосування | |
ПІБ відповідальної за видачу бланку особи |
Прізвище, ім'я, по-батькові учня/учениці
Клас:
|
|
Будь ласка, перейди за цим посиланням та уважно ознайомся з усіма проєктами, поданими на Конкурс* https://budget.e-dem.ua/5324210100
Зверни увагу! За один проєкт ти можеш віддати не більше 1 голоса! В разі невикористання передбачених голосів, вільні місця треба закреслити. В разі неправильно заповненої бланку голосування, результати голосування по даній формі визнаються недійсними.
Зверни увагу! За один проєкт ти можеш віддати не більше 1 голоса! В разі невикористання передбачених голосів, вільні місця треба закреслити. В разі неправильно заповненої бланку голосування, результати голосування по даній формі визнаються недійсними.
Номери Проєктів, за які голосую**:
|
|
|
Підпис голосуючого
|
Згода на обробку персональних даних: Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 – VI, я даю згоду на обробку персональних даних моєї дитини, вказаних в цьому бланку голосування, Решетилівською міською радою та її виконавчими органами, Модератором Шкільного громадського бюджету та членами Координаційної ради з питань шкільного громадського бюджету, виключно для реалізації Положення про шкільний громадський бюджет _________ ради.
Дата, підпис, ПІБ батька або матері:
|
* при виготовленні бланків обов’язково перевірте коректність вказаної адреси електронної платформи та дійсність QR-коду
** кількість Проєктів, за які може проголосувати кожен/кожна учень/учениця визначається Параметрами шкільного громадського бюджету на плановий рік, відповідно до цієї кількості розміщується кількість полів.