ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор:
Романов А.Л. |
|
Доповідач:
Романов А.Л. |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 08.12.2021 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 70
Про стан виконання Програми ,,Громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади на 2019-2021 рік” та затвердження відповідної Програми на 2022-2025 роки
РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(шістнадцята позачергова сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
10 грудня 2021 року № ___-16-VIIІ
Про стан виконання Програми ,,Громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади на 2019-2021 рік” та затвердження відповідної Програми на 2022-2025 роки
Відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, розпорядження міського голови від 08.04.2019 р. №123 „Про створення робочої групи з питань розробки й втілення основних положень, принципів та Програми громадський бюджет Решетилівської міської об’єднаної територіальної громади”, заслухавши інформацію начальника відділу економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради Романова А.Л. про стан виконання Програми ,,Громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади на 2019-2021 рік” та затвердження відповідної Програми на 2022-2025 роки, Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію начальника відділу економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради Романова А.Л. про стан виконання Програми ,,Громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади на 2019-2021 роки” взяти до відому (додається).
2. Затвердити Програму „Громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади на 2022-2025 роки” (додається).
3. Затвердити Положення про громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади громади на 2022-2025 роки (додається).
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, фінансів, планування соціально-економічного розвитку, цін, розвитку підприємництва (Оренбургська О.П.).
Міський голова О.А. Дядюнова
рішення Решетилівської
міської ради восьмого скликання
________ 2021 року № ___ -___-VIIІ
„Громадський бюджет
Решетилівської міської територіальної громади
на 2022-2025 роки”
2021 рік
„Громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади на 2022-2025 роки”
1. | Ініціатор розроблення Програми |
Виконавчий комітет Решетилівської міської ради |
2. | Дата, номер і назва розпорядчого документа органу місцевого самоврядування про розроблення проекту Програми | Рішення сесії восьмого скликання від 27 січня 2021 року № 89-3-VIIІ «Про план роботи Решетилівської міської ради на 2021 рік» (третя позачергова сесія) |
3. | Розробник Програми | Відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій виконавчого комітету Решетилівської міської ради |
4. | Відповідальний виконавець Програми | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради |
5. | Номер і назва операційної цілі Стратегії розвитку Полтавської області на період до 2021 року, якій відповідає Програма | 1.3. Розвиток інтелектуального капіталу та сприяння продуктивній зайнятості населення 1.6. Забезпечення комфортних та безпечних умов проживання населення 3.1. Підтримка територіальних громад та їх інституційне забезпечення |
6. | Термін реалізації Програми | 2022–2025 роки |
7. | Бюджети, з яких залучаються кошти на виконання Програми |
Місцевий бюджет, інші джерела фінансування |
8. | Очікуваний обсяг фінансування Програми | Обсяг фінансування Програми визначається щороку у межах наявного фінансового ресурсу міського бюджету, а також інших джерел, не заборонених чинним законодавством |
І. Загальні положення
Програма „Громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади на 2022-2025 роки” (далі – Програма) приймається з метою розвитку партнерських відносин між органами місцевого самоврядування та населенням, направлена на залучення мешканців Решетилівської міської територіальної громади до участі в бюджетному процесі через подання проєктів та проведення відкритого громадського голосування за такі проєкти.
Програма розроблена відповідно до норм Бюджетного кодексу України, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” з використанням міжнародного досвіду щодо активізації участі громадян у прийнятті рішень та методології реалізації механізмів партисипаторного бюджетування (бюджету участі).
ІІ. Визначення проблеми, на розв’язання якої направлена Програма
У сучасному громадянському суспільстві зросла соціальна активність людей та з’явились активні мешканці громад, які мають бажання долучатись до вирішення проблем суспільства. У жителів виникають ідеї, як покращити благоустрій території громади, провести соціальні, культурно-митецькі, спортивні заходи тощо.
Соціальна активність суспільства вимагає створення дієвих інструментів співпраці та залучення громади до вирішення питань життєдіяльності мешканців Решетилівської міської територіальної громади.
Вдалим світовим досвідом щодо технології залучення громадян до процесу підготовки та прийняття рішень є партисипаторне бюджетування – бюджет участі чи громадський бюджет. Це сприятиме налагодженню співпраці мешканців з органами місцевого самоврядування, підвищить спроможність територіальної громади вирішувати пріоритетні та проблемні питання, що виникають у процесі діяльності.
Затвердження Програми створить інструменти залучення громадян до бюджетного процесу, сприятиме запровадженню процесу демократичного обговорення та прийняття рішень, у якому жителі вирішуватимуть, як розподілити визначену частину місцевого бюджету, та допоможе зміцнити довіру громадян до органів місцевого самоврядування.
- Мета Програми
- Напрями діяльності та заходи Програми, обсяги і джерела
Виконання Програми здійснюється шляхом планування, фінансування та реалізації ряду організаційних, навчальних, інформаційних заходів, консультацій з громадськістю, спрямованих на залучення мешканців області до процесів визначення проблематики – галузей, які потребують покращення в територіальній громаді, заходів та шляхів вирішення даних проблем.
Вирішення проблеми здійснюється шляхом розроблення механізму взаємодії Решетилівської міської ради та громадян у бюджетному процесі, залучаючи жителів до процесу прийняття рішень на місцевому рівні та розв’язуючи найбільш нагальні проблеми територій громади.
Виконання Програми розраховано на 2022–2025 роки та циклічний щорічний механізм.
Основними напрямами діяльності Програми є:
- Інформаційно - промоційна кампанія.
- Подання проєктів.
- Розгляд та перевірка проєктів.
- Голосування за проєкти.
- Встановлення результатів та визначення переможців.
- Реалізація проєктів та порядок звітування.
Напрями діяльності та заходи Програми
„Громадський бюджет Решетилівської міської
територіальної громади на 2022-2025 роки”
п/п | Зміст заходів | Виконавці | Термін виконання |
Завдання 1. Інформаційно-промоційна кампанія | |||
1.1. | Ознайомлення мешканців з основними положеннями та принципами, хронологією, етапами і датами проведення заходів громадського бюджету Решетилівської міської територіальної громади з урахуванням останніх змін, а також заохочення їх до подання проєктів. | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій, депутати міської ради, громадські організації. | Щорічно, протягом строку дії Програми |
1.2. | Представлення отриманих проєктів та заохочення до участі в голосуванні. | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій, відділ організаційно-інформаційної роботи, документообігу та управління персоналом. | Щорічно, протягом строку дії Програми |
1.3. | Розповсюдження інформації стосовно перебігу та результатів процесу запровадження та дії Програми. |
Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій, відділ організаційно-інформаційної роботи, документообігу та управління персоналом. | Щорічно, протягом строку дії Програми |
1.4. | Підготовка графіку проведення публічних дискусій про пріоритети розвитку Решетилівської міської територіальної громади та визначення проблем – тематики проєктів. | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій, локальні групи з питань громадського бюджету. | Щорічно, протягом строку дії Програми, за окремим графіком |
1.5. | Проведення публічних дискусій про пріоритети розвитку Решетилівської міської територіальної громади та визначення проблем – тематики проєктів. | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій, локальні групи з питань громадського бюджету. | Щорічно, протягом строку дії Програми, за окремим графіком |
Завдання 2. Подання проєктів | |||
2.1. | Розміщення «Аплікаційної форми подання проєктів» в електронній версії на офіційному сайті Решетилівської міської ради. | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, відділ організаційно-інформаційної роботи, документообігу та управління персоналом. | Щорічно, квітень |
2.2. |
Подання проєктів, відповідно до «Аплікаційної форми подання проєктів», вимог до проєкту, зазначених у Положенні про громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади на 2022-2025 роки, з урахуванням обсягу коштів: в електронному вигляді до відділу економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій – за адресою: вул. Покровська, 14, м. Решетилівка або електронною поштою – за адресою: otg@resh.gov.ua |
Автори проєктів. | Щорічно, травень |
Завдання 3. Розгляд та перевірка проєктів | |||
3.1. | Здійснення попередньої перевірки проєктів. | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій | Щорічно, травень |
3.2. | Внесення, у разі необхідності, коректив у оформлення проєктів (повнота заповнення „Аплікаційної форми подання проєктів”). |
Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій, автори проектів. |
Щорічно, травень |
3.3. | Аналіз та оцінка проєктів, заповнення „Бланків аналізу проєктів”, надання обґрунтованих рекомендацій щодо внесення проєктів у бланк для голосування. | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, структурні підрозділи виконкому. | Щорічно, травень |
3.4. | Розміщення на офіційному сайті Решетилівської міської ради списків з проєктами, допущених до голосування. | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій, відділ організаційно-інформаційної роботи, документообігу та управління персоналом. |
Щорічно, 7 днів після закінчення терміну подання проєктів |
Завдання 4. Голосування за проєкти та підрахунок результатів | |||
4.1. | Визначення та оприлюднення на офіційному сайті Решетилівської міської ради переліку пунктів для голосування. |
Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій, відділ організаційно-інформаційної роботи, документообігу та управління персоналом. | Щорічно, до 9 червня |
4.2. | Голосування через Платформу "e-dem" за посиланням https://budget.e-dem.ua/5324210100 |
Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій. | Щорічно, з 10 до 30 червня |
5. Встановлення результатів та визначення переможців | |||
5.1. | Встановлення підсумків голосування шляхом підрахунку голосів, відданих за кожен проєкт, складання рейтингових списків та списків проєктів-переможців, розміщення їх на офіційному сайті Решетилівської міської ради. | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій, відділ організаційно-інформаційної роботи, документообігу та управління персоналом. |
Щорічно, до 10 липня |
6. Реалізація проєктів та порядок звітування | |||
6.1. | Визначення переліку проєктів, рекомендованих до фінансування. | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, комісія міської ради з питань бюджету, фінансів, планування соціально-економічного розвитку, цін, розвитку підприємництва (Оренбургська О.П.) відповідно до повноважень. |
Щорічно, до 15 липня |
6.2. | Фінансування проєктів переможців. | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, фінансове управління Решетилівської міської ради. |
Щорічно, протягом наступного бюджетного року |
6.3. | Складання звітів про виконання проєктів-переможців | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій. | Щорічно, протягом 30 днів після їх реалізації |
6.4. | Розміщення звітів про виконання проєктів- переможців на офіційному сайті Решетилівської міської ради. |
Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій, відділ організаційно-інформаційної роботи, документообігу та управління персоналом. | Щорічно, після подання |
Фінансування Програми здійснюється відповідно до діючого законодавства за рахунок коштів бюджету МТГ. Дозволяється співфінансування проєктів переможців з інших джерел не заборонених законодавством України.
Бюджет Програми
„Громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади на 2022-2025 роки”
№ | Напрями використання коштів | Відповідальний виконавець | Прогнозний обсяг коштів з місцевого бюджету (тис. грн.) | |||
2022р. |
2023 р. |
2024 р. |
2025 р. | |||
Загальний фонд | ||||||
1. | Матеріальне забезпечення інформаційної кампанії | виконавчий комітет Решетилівської міської ради | 20,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
2. | Фінансування проєктів-переможців | виконавчий комітет Решетилівської міської ради | 1500,0 | 1500,0 | 1500,0 | 1500,0 |
3, | Відзначення авторів проєктів та переможців конкурсу подарунками за активну участь у житті громади та імплементацію принципів партисипативного бюджетування. | виконавчий комітет Решетилівської міської ради | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 |
Всього: | 1525,0 | 1525,0 | 1525,0 | 1525,0 | ||
Всього за 2022-2025 | 6100,0 |
- Очікувані показники успішності Програми (критерії оцінки ефективності виконання заходів Програми)
- запровадження інноваційних механізмів залучення громадян до співпраці в бюджетному процесі;
- залучення жителів до процесу прийняття рішень органів місцевого самоврядування;
- формування довіри громадян до органів місцевого самоврядування;
- підвищення відкритості діяльності органів місцевого самоврядування;
- підвищення рівня прозорості процесу прийняття рішень шляхом надання жителям території громади можливості безпосереднього впливу на бюджетну політику;
- вирішення питань, які найбільше хвилюють мешканців територіальної громади.
№ п/п |
Показники успішності Програми | Одиниця виміру | Прогнозні значення показників успішності станом на кінець бюджетного року | |||
2022 р. | 2023 р. | 2024 р. | 2025 р. | |||
1 | Чисельність громадян залучених до реалізації місцевих громадських ініціатив | осіб | 12 | 15 | 17 | 17 |
2 | Кількість реалізованих проєктів | осіб | 4 | 4 | 5 | 5 |
3 | Кількість старостинських округів охоплених Програмою | одиниць | 8 | 8 | 8 | 8 |
VІ. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Виконавчий комітет Решетилівської міської ради забезпечує організацію та виконання заходів відповідно до напрямів діяльності Програми.
Відповідальні виконавці забезпечують ефективне використання коштів, виділених на реалізацію проєктів-переможців, співпрацюючи протягом періоду реалізації проєктів з їх авторами. Після реалізації проєктів, звіт, який включає фото- та інші матеріали, розміщується на офіційному сайті міської ради.
Контроль за виконанням Програми здійснює постійна комісія міської ради з питань бюджету, фінансів, планування соціально-економічного розвитку, цін, розвитку підприємництва (Оренбургська О.П.) відповідно до повноважень.
рішення Решетилівської
міської ради восьмого скликання
__.12.2021 № ______ -16-VIIІ
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО громадський бюджет РешетилівСЬкОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ на 2022-2025 роки
І. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЯКОЇ
НАПРАВЛЕНЕ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Положення про громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади на 2022-2025 роки (далі – Положення) визначає основні засади процесу взаємодії Решетилівської міської ради та громадян, які постійно проживають у Решетилівській міській територіальній громаді, до прийняття рішень щодо розподілу частини бюджету розвитку МТГ, залучення їх до участі у бюджетному процесі та надання можливості для вільного доступу до інформації, а також забезпечення відкритості та прозорості діяльності Решетилівської міської ради та її виконавчих органів.
1.2. Головна ідея громадського бюджету – реальна можливість громадян брати участь у заходах, що спрямовані на покращення життя міста Решетилівка, населених пунктів громади, та є фактом усвідомлення мешканцями громади власної відповідальності за вирішення найважливіших ініціатив.
1.3. Відсутність у громади ініціативи, активності та відповідальності щодо соціально-економічного розвитку своїх територій призводить до втрати взаємозв’язку між громадою та владою. Щоб подолати пасивність мешканців, необхідно дати їм інструменти впливу та навчити правильно використовувати технології ідентифікації проблем та їх вирішення, що допоможе об’єднати погляди мешканців.
1.4. Дане Положення визначає основні засади процесу взаємодії між міською радою та громадянами щодо впровадження інноваційних механізмів залучення громадськості до розподілу коштів міського бюджету.
1.5. Положення розроблено з врахуванням норм Бюджетного кодексу, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а також з використанням європейського досвіду у галузі партиципаторного (партисипативного, громадського) бюджетування, досвіду впровадження та реалізації Бюджетів участі Полтавської області.
1.6. Положення покликане активізувати участь громадян у прийнятті рішень місцевого значення, забезпечити прозорість та відкритість органу місцевого самоврядування та забезпечити впровадження кращих європейських практик взаємодії влади та громади.
ІІ. Основні терміни ТА ПОНЯТТЯ, які вживаються в даному ПОложенні
2.1. Громадський бюджет – частина бюджету МТГ, обсяг якої визначається щорічно відповідним рішенням міської ради, з якої здійснюються видатки, визначені безпосередньо членами територіальної громади, відповідно до цього Положення та за процедурою, визначеною відповідною Програмою.
2.2. Програма – це документ, що включає завдання і напрямки впровадження Громадського бюджету Решетилівської міської територіальної громади та затверджується Решетилівською міською радою.
2.3. Проєкт – це визначений перелік документів (пакет документів), поданих автором, які містять задум, ідею, комплекс заходів, план дій, які викладені у вигляді опису з відповідним обґрунтуванням, розрахунками витрат та додатковою інформацією (кресленнями, картами, схемами, фотографіями тощо), що розкривають сутність замислу та можливість його практичної реалізації за рахунок коштів Громадського бюджету, а також має підтримку визначеної міською радою кількості голосів фізичних осіб (окрім самого автора).
2.4. Автор проєкту – це дієздатний громадянин України, віком від 18 років, що проживає на території МТГ (що підтверджується офіційними документами – довідкою з місця роботи, навчання, служби чи іншим документом) та підготував і подав на конкурс проєкт у порядку, визначеному цим Положенням.
2.5. Форма проєкту – єдина для всіх учасників, обов’язкова для заповнення форма, яка містить короткий опис проєкту і затверджена даним Положенням (додаток 1).
2.6. Конкурс – це процес перевірки, відбору та визначення мешканцями МТГ найкращих проєктних пропозицій згідно вимог цього Положення та Програми.
2.7. Координаційна рада – створений розпорядженням міського голови постійно діючий консультативно-дорадчий орган, члени якого, в межах чинного законодавства України, координують виконання основних заходів щодо впровадження та функціонування (відбір проєктів, їх виконання, розгляд звітів про виконання проєктів) Громадського бюджету.
2.8. Аналіз проєктів – попередній розгляд усіх поданих проєктів на предмет відповідності вимогам, затвердженим цим Положенням та Програмою.
2.9. Картка оцінки проєкту – документ встановленої форми для проведення аналізу поданих проєктів, затверджений даним Положенням (додаток 2).
2.10. Голосування – це процес визначення переможців серед поданих проєктних пропозицій членами громади через Платформу "e-dem" за посиланням https://budget.e-dem.ua/5324210100.
2.11. Встановлення підсумків голосування – це процес підрахунку голосів, відданих за кожен проєкт, складання рейтингових списків та списків проєктів-переможців, розміщення їх на офіційному сайті Решетилівської міської ради.
2.12. Напрямки проєкту – ідеї, які відповідають пріоритетам розвитку МТГ і які спрямовані на безпечне і комфортне проживання його мешканців. Напрямки проєктів не можуть мати обмеження за сферами життєдіяльності (за виключенням проєктів, які не відповідають умовам цієї Програми).
2.13. Проєкти-переможці – проєкти, що відповідно до встановлення підсумків голосування набрали найбільшу кількість балів відповідно до умов Програми.
2.14. Головні розпорядники бюджетних коштів – виконавчий комітет Решетилівської міської ради або самостійні юридичні відділи в особі їх керівників, які отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень для виконання проєктів-переможців.
ІІІ. ФІНАНСУВАННЯ ГРОМАДСЬКОГО БЮДЖЕТУ
3.1. Фінансування громадського бюджету проводиться за рахунок коштів бюджету МТГ в розмірі 100 % від загальної вартості проєкту. Дозволяється співфінансування проєктів-переможців з інших джерел не заборонених законодавством України.
3.2. Загальний обсяг громадського бюджету на бюджетний рік визначається рішенням міської ради про бюджет МТГ на відповідний рік чи окремим рішенням.
3.3. За рахунок коштів громадського бюджету фінансуються проєкти жителів територіальної громади, реалізація яких можлива упродовж одного бюджетного року. В окремих випадках можливе фінансування проєкту-переможця протягом двох бюджетних років.
3.4. У разі якщо реалізація проєкту передбачає використання земельної ділянки, приміщення чи об’єкта, то вони повинні належати до комунальної власності територіальної громади.
3.5. Решетилівська міська рада щороку на своїх засіданнях може визначати пріоритетні напрямки для фінансування проєктів у рамках громадського бюджету.
3.6. Інформація про громадський бюджет (нормативні документи, промоційні матеріали, відомості про проєкти, результати голосування, новини щодо перебігу подій тощо) розміщується у відповідному розділі на офіційному веб-сайті Решетилівської міської ради та, за потреби, через інші ЗМІ (районне радіо, місцеві газети, соціальні мережі в Інтернет).
IV. ПРОМОЦІЙНА ТА ІНФОРМАЦІЙНА КАМПАНІЇ
4.1. Промоційна кампанія проводиться з метою ознайомлення жителів МТГ з основними положеннями, принципами громадського бюджету, можливостями та напрямками його реалізації.
4.2. Інформаційна кампанія спрямована на ознайомлення мешканців з хронологією та строками проведення заходів, їх періодичністю, поданими та допущеними до голосування проєктами, результатами голосування, станом реалізації проєктів, які здобули перемогу.
4.3. Промоційна та інформаційна кампанії здійснюються за рахунок коштів бюджету МТГ, обсяги яких визначаються в міській цільовій програмі «Громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади на 2022-2025 роки» та проводиться протягом усіх етапів виконання громадського бюджету.
4.4. Координація роботи з проведення промоційної та інформаційної кампаній покладається на відділ виконавчого комітету Решетилівської міської ради, який відповідальний за організаційне забезпечення функціонування міської ради.
4.5. Промоційна та інформаційна кампанії проводяться через громадські організації, засоби масової інформації, інші суб’єкти, мережу Інтернет, виготовлення та розміщення друкованої продукції, аудіо- та відеоматеріалів, а також шляхом проведення публічних заходів (зустрічей, круглих столів, прес-конференцій тощо).
4.6. Промоційна та інформаційна кампанії включають в себе такі етапи:
- ознайомлення мешканців з основними етапами бюджетного процесу;
- ознайомлення з процесом громадського бюджету;
- інформаційно-консультаційна кампанія щодо подання проєктів;
- обговорення проєктів;
- надання можливості ознайомитись із проєктами;
- голосування за проєкти (щодо термінів та способу голосування);
- реалізація проєктів.
4.7. Автори проєктів мають право самостійно за власний рахунок організовувати інформаційні заходи серед мешканців МТГ з роз’ясненням переваг власного проєкту з метою отримання якомога більшої підтримки мешканців територіальної громади.
V. ПОРЯДОК УТВОРЕННЯ, ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ КООРДИНАЦІЙНОЇ РАДИ
5.1. До складу Координаційної ради (далі – КР) входять не менше 12 членів з числа посадових осіб виконавчого комітету міської ради та його структурних підрозділів, представників громадських організацій, депутатів міської ради.
5.2. Персональний склад КР затверджується розпорядженням міського голови. Персональний склад затверджується на основі наявних пропозицій від громадських організацій, депутатів міської ради, начальників відділів виконавчого комітету, органів самоорганізації населення, об’єднань співвласників багатоквартирних житлових будинків, батьківських комітетів шкіл та садочків тощо.
5.3. До повноважень КР належать:
5.3.1. координація процесу здійснення та функціонування громадського бюджету;
5.3.2. забезпечення дотримання вимог цього Положення;
5.3.3. проведення відбору проєктів для фінансування, їх виконання;
5.3.4. розгляд звіту про виконання проєктів, відібраних для фінансування з громадського бюджету;
5.3.5. затвердження проєктів, які допускаються та не допускаються до голосування, з яких формується реєстр позитивно та негативно оцінених проєктів;
5.3.6. вирішення спірних питань, які виникають у процесі реалізації громадського бюджету.
5.4. Для реалізації повноважень КР має право:
5.4.1. отримувати інформацію про хід реалізації проєктів, які фінансуються з громадського бюджету;
5.4.2. заслуховувати керівників структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради, керівників комунальних підприємств, установ та організацій з питань реалізації проєктів громадського бюджету;
5.4.3. визначати уповноваженого представника для доповідей та співдоповідей з питань громадського бюджету на засіданні координаційної ради, засіданнях постійних депутатських комісій і пленарних засіданнях Решетилівської міської ради;
5.4.4. отримувати детальні обґрунтування причин негативної оцінки проєкту та з інших питань від структурних підрозділів виконавчого комітету Решетилівської міської ради;
5.4.5. запрошувати на засідання Координаційної ради посадових осіб виконавчого комітету Решетилівської міської ради в частині реалізації цільової Програми «Громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади на 2022-2025 роки». Рада має інші права, необхідні для виконання повноважень, передбачених цим Положенням.
5.5. КР проводить свої засідання гласно та відкрито. Про час та місце проведення засідання завчасно повідомляється через офіційний веб-сайт Решетилівської міської ради та, за потребою, через інші джерела.
5.6. Рада працює у формі засідань. Рішення на засіданні КР ухвалюється більшістю голосів членів від загального складу КР.
5.7. Протоколи засідань, висновки та рекомендації підписують голова, заступник та секретар КР. Всі протоколи, висновки та рекомендації оприлюднюються на офіційному веб-сайті Решетилівської міської ради.
VІ. ПОРЯДОК ПОДАННЯ ПРОЄКТІВ
6.1. Проєкти, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету, може подати будь-який дієздатний громадянин України – член територіальної громади віком від 18 років, з урахуванням вимог цього Положення, який проживає на території МТГ.
6.2. Для проєктів, реалізація яких відбувається за рахунок коштів громадського бюджету, необхідно заповнити бланк за формою згідно з додатком 1 до цього Положення.
6.3. Від одного автора протягом одного бюджетного року може надходити не більше трьох проєктів і вони можуть стосуватися об’єкта, що належить до комунальної власності територіальної громади (наприклад вулиці, парку, скверу тощо).
6.4. Подаючи проєкт на реалізацію в рамках Програми, його автор засвідчує свою згоду на вільне використання Решетилівською міською радою цього проєкту, ідеї, у тому числі після реалізації Програми; дає згоду на обробку своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI (зі змінами).
6.5. Проєкт має отримати підтримку не менше тридцяти мешканців МТГ (окрім автора/авторів), які відповідають вимогам. Список з підписами формується за зразком (додаток 3 Положення) та є додатком до проєкту, який подається.
6.6. Проєкти приймаються щороку з 01 травня по 01 червня включно (або з іншої дати, що буде встановлена рішенням міської ради чи розпорядженням міського голови).
6.7. Проєкти повинні відповідати наступним вимогам:
6.7.1. назва проєкту має відображати зміст проєкту і бути викладена лаконічно, одним реченням;
6.7.2. проєкт не суперечить чинному законодавству;
6.7.3. реалізація проєкту належить до компетенції виконавчого комітету Решетилівської міської ради;
6.7.4. проєкт має відповідати стратегічним пріоритетам та цілям розвитку МТГ (Стратегія розвитку/План соціально-економічного розвитку на відповідний рік/галузева або цільова програма МТГ);
6.7.5. об’єкт, який буде створений внаслідок реалізації проєкту, має бути загальнодоступним для всіх жителів Решетилівської МТГ;
6.7.6. проєкт у сфері просторового розвитку має відповідати Генеральному плану міста Решетилівка чи сіл громади, іншій містобудівній документації та реалізовуватись на землях та об’єктах, які належать до комунальної власності територіальної громади;
6.7.7. проєкт реалізується на наступний бюджетний рік та має бути реалізований протягом одного бюджетного року і спрямований на кінцевий результат (в окремих випадках допускається реалізація проєкту протягом двох бюджетних років);
6.7.8. реалізація проєкту не порушує прав інших осіб.
6.8. Не приймаються до розгляду проєкти:
6.8.1. які не відповідають вимогам зазначеним у цьому Положенні (або ж конкретно п. 6.7.)
6.8.2. які не відповідають напрямкам діяльності, визначених міськими цільовими (комплексними) програмами, або дублюють завдання, які передбачені цими програмами на плановий рік;
6.8.3. які передбачають розробку виключно проектно-кошторисної документації або носять фрагментарний характер;
6.8.4. які передбачають залучення для їх реалізації додаткової штатної чисельності до штату бюджетної установи та постійного її утримання за рахунок коштів бюджету МТГ;
6.8.5. які містять ненормативну лексику, наклепи, образи, заклики до насильства, повалення влади, зміни конституційного ладу країни тощо;
6.8.6. автори яких надали неправдиві відомості щодо себе або осіб, які підтримали проєкт.
6.9. Проєкт може бути подано особисто автором (одним із авторів) в електронному вигляді до відділу економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій – за адресою: вул. Покровська, 14, м. Решетилівка або електронною поштою – за адресою: otg@resh.gov.ua з поміткою „Громадський бюджет МТГ”, з подальшим паперовим підтвердженням.
6.10. Зміни та узагальнення декількох проєктів в один можливі лише за згоди авторів відповідних проєктів та не пізніше 2 робочих днів до дедлайну.
6.11. Автор проєкту може зняти поданий проєкт з розгляду не пізніше, ніж за 2 робочих дні до початку голосування.
VII. ПОРЯДОК АНАЛІЗУ ТА РОЗГЛЯДУ ПРОЄКТІВ
7.1. Відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій:
7.1.1. здійснює попередню перевірку всіх поданих проєктів, веде реєстр отриманих проєктів;
7.1.2. протягом 5 робочих днів з дня отримання проєкту здійснює перевірку повноти і правильності заповнення форми проєкту та список із необхідною кількістю голосів на підтримку відповідного проєкту.
7.1.3. у разі якщо проєкт є неповний або заповнений з помилками, про це повідомляється автору (авторам) проєкту з проханням надати необхідну інформацію або внести корективи протягом 5 робочих днів з дня отримання відповідної інформації. У разі відмови автора чи ненадання уточнюючої інформації у відведений термін, проєкт відхиляється. Доопрацювання поданого проєкту здійснюється автором (авторами) в порядку, визначеному пп. 6.9 пункту 6 цього Положення.
7.1.4. протягом 3 робочих днів після перевірки передає проєкти (скановані, паперові) до координаційної ради;
7.2. Структурний підрозділ виконавчого комітету міської ради, який відповідальний за розміщення інформації на офіційному веб-сайті Решетилівської міської ради, оприлюднює інформацію щодо реалізації громадського бюджету.
7.3. Структурні підрозділи виконавчого комітету міської ради, до повноважень яких відноситься реалізація проєктів, протягом 4 робочих днів з дати отримання проєктів здійснюють їх аналіз за змістом та можливість реалізації. За підсумками аналізу щодо кожного поданого проєкту виконавчий орган складає картку аналізу проєкту за формою (додаток 2 цього Положення). Картка містить позитивну чи негативну оцінку запропонованого проєкту. У разі негативної оцінки зазначаються аргументовані причини такої оцінки. Відскановані або електронні заповнені картки аналізу проєктів розміщуються на офіційному веб-сайті Решетилівської міської ради у відповідному розділі.
7.4. Реєстр оцінених проєктів разом з доданими до них проєктами подається координаційній раді для їх затвердження.
7.5. За результатами розгляду матеріалів, КР затверджує проєкти, які допускаються чи не допускаються до голосування.
7.6. Затверджені Координаційною радою реєстри оцінених проєктів розміщується на офіційному веб-сайті Решетилівської міської ради у відповідному розділі протягом 2 робочих днів з дня отримання такої інформації.
7.7. Голосування здійснюється за проєкти, які допущені до голосування.
VIIІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ГОЛОСУВАННЯ ТА ПІДРАХУНОК ГОЛОСІВ
8.1. Відбір проєктів для фінансування за рахунок коштів громадського бюджету, які отримали позитивну попередню оцінку здійснюють жителі Решетилівської міської територіальної громади, які досягли 18-річного віку.
8.2. Голосування здійснюється через електронну Платформу "e-dem" за посиланням https://budget.e-dem.ua/5324210100.
8.3. Оголошення про початок голосування оприлюднюють на офіційному веб-сайті Решетилівської міської ради, а також паралельно в інші доступні способи. Оголошення оприлюднюється відповідно до прийнятого розпорядження міського голови.
8.4. Голосування триває 20 календарних днів. Термін може бути змінений відповідним розпорядженням міського голови.
8.5. Кожен мешканець територіальної громади, визначений в цьому Положенні, що має паспорт громадянина України і досяг 18-ти років, має право проголосувати не більше, ніж за три проєкти.
8.6. Встановлення результатів голосування здійснює Координаційна рада на відкритому засіданні не пізніше 20 календарних днів після завершення голосування.
8.7. Переможцями голосування є проєкти, які набрали найбільшу кількість голосів за рейтинговою системою, та сумарний бюджет яких не виходить за рамки відведеного міською радою громадського бюджету на відповідний рік.
8.8. У разі, якщо однакову кількість голосів наберуть дві або більше проєктних пропозицій, то переможця визначає Координаційна рада своїм рішенням, виходячи із суми, яка менша (менший лімітний поріг).
8.9. Кількість проєктів-переможців обмежується обсягом бюджетних асигнувань, передбачених в міському бюджеті на відповідний рік для фінансування за рахунок коштів громадського бюджету.
8.10. Всі спірні питання, які виникають протягом голосування, вирішуються Координаційною радою колегіально шляхом відкритого голосування. За наявності рівної кількості голосів «за» і «проти» голос голови Координаційної ради є вирішальним (у разі його відсутності – заступника).
8.11. Підсумки голосування фіксуються в протоколі засідання Координаційної ради, засвідчуються підписами усіх членів КР та підлягають затвердженню рішенням Решетилівської міської ради.
8.12. Інформація про проекти-переможці, рейтинг публікується на офіційному сайті Решетилівської міської ради та в інший доступний спосіб.
ІX. реалізація проЄктів та оцінка ефективності використання коштів Громадського бюджету
9.1. Проєкти, які перемогли в голосуванні в поточному році, фінансуватимуться в рамках громадського бюджету в наступному бюджетному році. В окремих випадках фінансування проєкту-переможця можливе протягом двох бюджетних років.
9.2. Проєкти, які визнані переможцями включаються до фінансування та винесення на розгляд сесії міської ради.
9.3. Виконавцями проєктів-переможців визначаються головні розпорядники коштів міського бюджету – виконавчий комітет Решетилівської міської ради, або розпорядники чи одержувачі коштів міського бюджету, які повинні здійснювати реалізацію проєкту на будь-якому етапі.
9.4. Автор проєкту залучається до реалізації свого проєкту на всіх етапах впровадження.
9.5. Контроль за виконанням реалізації проєктів-переможців здійснюють Решетилівська міська рада, виконавчий комітет Решетилівської міської ради та Координаційна рада відповідно до повноважень.
9.6. Інформація про хід реалізації проєктів-переможців розміщається на офіційному сайті та сторінці в соціальній мережі Facebook Решетилівської міської ради.
9.7. Відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради щорічно готує звіт про хід реалізації проєктів-переможців, які отримали фінансування за рахунок коштів громадського бюджету.
X. Прикінцеві положення
10.1. Консультації стосовно громадського бюджету Решетилівської міської територіальної громади мають циклічний характер, тобто, повторюються кожен рік.
10.2. Решетилівська міська рада щорічно затверджує Параметри громадського бюджету Решетилівської міської територіальної громади на відповідний бюджетний рік.
10.3. Процес реалізації громадського бюджетування підлягає моніторингу та щорічному оцінюванню, результати яких можуть використовуватись для впровадження змін з метою вдосконалення та оптимізації процесу реалізації громадського бюджетування Решетилівської міської територіальної громади.
10.4. Рекомендації стосовно змін в процедурі громадського бюджетування, в разі необхідності, розробляє Координаційна рада та відділи виконавчого комітету Решетилівської міської ради.
Начальник відділу
економічного розвитку, торгівлі та
залучення інвестицій
виконавчого комітету міської ради А.Л. Романов
Інформація про стан виконання
Програми ,,Громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади на 2019-2021 роки”
(за період 26.05.2020 – 01.12.2021)
1. Нормативно-правова база.
Програма була затверджена рішенням Решетилівської міської ради від 16.04.2019 № 541-16-VII зі змінами від 31.03.2021 №350-5- VIIІ.
Підставою для розроблення було розпорядження міського голови від 08.04.2019 № 123 „Про створення робочої групи з питань розробки й втілення основних положень, принципів та Програми громадський бюджет Решетилівської міської об’єднаної територіальної громади”.
Варто відзначити, що дана бюджетна програма є складовою комплексного підходу щодо процесу партисипативного бюджетування, який включає:
1) окремі рішення міської ради щодо встановлення параметрів Громадського бюджету (далі – ГБ) на майбутній бюджетний рік – щороку приймається в грудні;
2) дану Програму;
3) рішення міської ради, які затверджують Положення про ГБ та вносять зміни до нього;
4) розпорядження міського голови щодо старту конкурсу ГБ.
Зміни до даної бюджетної програми не вносилися, нагальні потреби вирішувалися шляхом прийняття змін до Положення про Конкурс та встановленням щорічних параметрів Конкурсу.
2. Суть, мета, нагальна потреба.
У сучасному громадянському суспільстві зросла соціальна активність людей та з’явились активні мешканці громад, які мають бажання долучатись до вирішення проблем суспільства. У жителів виникають ідеї, як покращити благоустрій території громади, провести соціальні, культурно-мистецькі, спортивні заходи тощо.
Програма була розроблена та прийнята з метою розвитку партнерських відносин між органами місцевого самоврядування та населенням, направлена на залучення мешканців Решетилівської міської об’єднаної територіальної громади до участі в бюджетному процесі через подання проєктів та проведення відкритого громадського голосування за такі проєкти.
Програма розроблена відповідно до норм Бюджетного кодексу України, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” з використанням міжнародного та обласного досвіду щодо активізації участі громадян у прийнятті рішень та методології реалізації механізмів партисипативного бюджетування (бюджету участі). Решетилівська МТГ – одна із перших в області, де було запущено Громадський бюджет.
Обсяг фінансування Програми визначається щороку у межах наявного фінансового ресурсу міського бюджету, а також інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
Фінансування Програми відбувалося у межах кошторисних видатків відповідно до запланованих заходів.
Частина заходів Програми фінансувалася через інші бюджетні програми міської ради.
На початку 2020 року подані документи для підключення Решетилівської ОТГ до онлайн-платформи, яка б забезпечила електронне голосування. Але через змінені терміни проведення Конкурсу в 2020 році (більш ранні, ніж в 2019 році), задумку не вдалося вчасно реалізувати в 2020році. А от Конкурс 2021 році вже відбувчся на платформі Фонду „Східна Європа” https://budget.e-dem.ua/5324210100.
3. Реалізація заходів.
Відповідно до Програми, заходи реалізуються щороку. Якщо аналізувати звітний період (26.05.2020 – 01.12.2021), то всі заходи Програми були реалізовані.
Як було інформовано вище, окремими рішеннями міської ради були встановлені параметри Громадського бюджету на 2020 та 2021 роки:
1) рішенням від 10.12.2019 № 791-25-VII – на 2020 рік;
2) рішенням від 31.03.2021 № 380-5-VIІI – на 2021 рік.
Відповідно до паспорта Програми та цих рішень, у 2019 році для реалізації проєктів-переможців виділялося 500,0 тис.грн., а в 2021році 1000,0 тис. грн. В межах інших програм фінансувалася інформаційна кампанія та подарунки авторам.
Серед інших програм варто виокремити:
„Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” та
„Програму розвитку місцевого самоврядування в Решетилівській міській об’єднаній територіальній громаді на 2019-2021 роки”.
Якщо брати кінцеву мету – реалізацію проєктів ГБ, які виграли, то лише один проєкт 2020 року став перехідним у реалізації на 2021 – „Сучасний бібліотечний простір – Бібліо HUB”. Решта – 3 проєкти – реалізовані ще в 2020році.
На даний час про проєкту „Сучасний бібліотечний простір – Бібліо HUB” проведена тендерна процедура та підписано договір на поставку товару. До кінця року поєкт буде реалізований.
Щодо Конкурсу 2021 року, то на даний час триває їх реалізація, адже кінцевий термін їхньої реалізації – кінець бюджетного 2021 року. Зараз можна констатувати, що проєкти:
„Мешканцям села Ганжі - ІНТЕРНЕТ!”, „Парк відпочинку з сакуровою алеєю в центрі села Нова Михайлівка” - реалізований;
„Золотий берег - облаштування пляжу на березі річки Псел”, „Клич друзів - граймо разом ”, „Створення комфортної зони біля ставка у с.Миколаївка” - на стадії реалізації.
„Колотії - село спортивне!”, „Спортивний майданчик для всіх: від малого до великого” – на стадії реалізації. На даний час відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошено переговорну процедуру закупівлі, оскільки було двічі відмінено процедуру відкритих торгів. До кінця року товари будуть закуплені.
„ #Решетилівкапортовемісто ” – реалізація даного проєкту буде перенесена на 2022рік.
Проєкти-переможці Конкурсу щороку затверджуються окремим рішенням міської ради. Відповідно, міською радою були прийняті наступні рішення:
1) рішення від 10.04.2020 № 955-33-VII – переможці 2020 року;
2) рішення від 22.07.2021 № 575-10-VIІI – переможці 20219 року.
За потребою та в межах Порядку ГБ проводяться засідання Координаційної ради з проведення Конкурсу.
Інформація щодо ходу конкурсу розміщується на сайті міської ради в окремому блоці (http://reshetrada.in.ua/index.php/gromadskij-byudzhet) „Громадський бюджет”, сторінці громади в соціальній мережі FaceBook, в районних друкованих ЗМІ, виготовляються друкована зовнішня реклама.
4. Перспективи на майбутнє.
Якщо говорити про 2022 рік та подальші роки, то потрібно буде вирішити такі моменти:
1) потреба збільшувати мінімальну вартість малого та великого проєктів (на 2022 рік – 200,0 та 400,0 тис.грн – відповідно);
2) потреба збільшити загальний бюджет для проєктів-переможців (до 1000,0 тис.грн.);
3) потреба підключення старостатів до процесу громадського бюджетування;
4) потреба збільшення активності мешканців громади у процесі голосування;
5) потреба більш якісного заохочення авторів проєктів цінними подарунками;
6) потреба введення квот згідно галузей чи визначення пріоритетних напрямків подання.
З 2020 року подавалися документи для підключення Решетилівської МТГ до онлайн-платформ, задля забезпечення електронного голосування. І от нарешті у 2021 році Конкурс був проведений на Платформі "e-dem" за посиланням https://budget.e-dem.ua/5324210100.
Начальник відділу
економічного розвитку, торгівлі
та залучення інвестицій А.Л. Романов
до Положення
про громадський бюджет Решетилівської оміської територіальної громади
Форма проєкту
для подання під реалізацію у ______ році
Заповнюється посадовою особою | Дата надходження | |
Номер у реєстрі проєктів | ||
ПІП та підпис особи, що реєструє |
ВСІ ПУНКТИ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ ДЛЯ ЗАПОВНЕННЯ!
- Назва проєкту (не більше 15 слів):
|
2. Категорія проєкту (вибрати один пункт)
|
|
4. Адреса, назва установи / закладу, будинку
5. Короткий опис проєкту (не більше 50 слів)
Повний опис проєкту та прогнозний обсяг витрат
6. Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проєкту)
7. Мета проєкту
8. Пропоноване рішення розв’язання проблеми і його обґрунтування
9. Для кого цей проєкт (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання; за можливістю – їх кількість)
10. План заходів з реалізації проєкту (роботи, послуги). За можливістю – кроки (заходи), які будуть іти поступово в рамках реалізації проєкту.
11. Ключові показники оцінки результату проєкту: економічні (наприклад, збільшення надходжень до бюджету, економія ресурсів, тощо), соціальні (наприклад, рівень охоплення дітей фізкультурою та спортом, тощо), екологічні (наприклад, зменшення забруднення навколишнього середовища, тощо), інші показники, які можна використати для оцінки досягнення результатів практичної реалізації проєкту.
12. Орієнтовна загальна вартість проєкту
13. Очікуваний термін реалізації проєкту
14. Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу
15. Бюджет проєкту
№ з/п |
Найменування товарів (робіт, послуг) |
Кількість, од. | Ціна за одиницю, грн. | Вартість, грн. |
---|---|---|---|---|
РАЗОМ: | ||||
Орієнтована вартість проєкту |
16. Інформація про автора проєкту
(всі пункти є обов’язковими для заповнення)
Прізвище
Ім’я
По батькові
Дата народження (ДД/ММ/РРРР)
Серія і номер паспорта (або довідки на проживання)
Телефон
+380 - -
Адреса реєстрації
Адреса проживання
Електронна пошта (якщо ви бажаєте мати електронні повідомлення)
Вік
14–18 19–30 31–40 41–50 51–60 60+
Рід занять
Студент Працюю Безробітний Пенсіонер Підприємець
Як ви дізналися про проєкт (відмітити варіанти, можливо кілька)?
- Радіо
- Друковані засоби масової інформації
- Сайт органів місцевого самоврядування
- Зовнішня реклама
- Інші інтернет-сайти
- Соціальні мережі
- Друзі, знайомі
17. Додатки до заявки
- Копія паспорта (1–2, 11–12) або довідки на проживання
- Бланк підтримки проєкту з підписами людей, що його підтримали
- Бюджет проєкту
- Фото, схема, креслення, що демонструють очікуваний результат
Згода на обробку персональних даних:
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»
я,
______________________________________________________
(прізвище, ім’я та по-батькові повністю)
даю згоду на обробку моїх персональних даних виключно для реалізації громадського бюджету Решетилівської міської територіальної громади
________ __________________
Дата Підпис
Я погоджуюсь з тим, що:
- заповнений бланк (за виключенням пунктів 16, 17 та додатків) буде опубліковано на офіційному сайті Решетилівської міської ради – http://reshetrada.in.ua ;
- можливі модифікації, об’єднання проєкту з іншими завданнями, а також його реалізація в поточному режимі;
- можливе уточнення проєкту, якщо його реалізація суперечитиме Законам України чи сума для реалізації в ______ році перевищить максимальний обсяг коштів, визначених на його реалізацію;
- в окремих випадках фінансування мого проєкту буде розбито на 2 роки, або відбудеться в наступному році.
З Положенням про громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади ознайомлений і приймаю умови.
________ _________________________ _______________________
Дата Підпис автора ПІБ автора
Додаток 4
до Положення
про громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади
список осіб, які підтримали проєкт*
Я підтримую громадський проєкт для реалізації у ________ році
Назва проєкту:
|
Автор проєкту
№ п/п | ПІБ | Серія і номер паспорту | Адреса проживання | Підпис |
---|---|---|---|---|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
Додаток 2
до Положення
про громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади
Бланк аналізу проєкту (картка оцінки проєкту)
________________________________________________________
________________________________________________________
(назва проєкту)
для реалізації у ______ році
Заповнюється посадовою особою | Дата надходження | |
Номер у реєстрі проєктів | ||
ПІП та підпис особи, що перевіряє |
ВСІ ПУНКТИ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ ДЛЯ ЗАПОВНЕННЯ!
Аналіз проєкту на предмет можливості
або неможливості його реалізації
(заповнює відповідальна особа органу місцевого самоврядування)
2.1. Форма проєкту містить всю інформацію, необхідну для здійснення аналізу пропозиції проєкту на предмет можливості/неможливості його реалізації.
так
ні (зазначити чіткі причини) _____________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
2.2. Запропонований проєкт належить до повноважень органів місцевого самоврядування
так
ні (зазначити чіткі причини) _____________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
2.3. Запропонований проєкт відповідає чинному законодавству та нормативно- правовим актам
так
ні (зазначити чіткі причини) _____________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
2.4. Реалізація запропонованого проєкту відбуватиметься протягом одного бюджетного року і спрямована на кінцевий результат :
так
ні (зазначити чіткі причини) _____________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
2.5. Кошторис проєкту, поданий автором проєкту для його реалізації:
приймається без додаткових зауважень
із зауваженнями (необхідно внести відповідні зауваження за пропонованою нижче формою)
Складові проєкту | Витрати за кошторисом | |
Запропоновані автором проєкту | Зміни, внесені при перевірці | |
1. | ||
2. | ||
3. | ||
4. | ||
5. | ||
6. |
Загальна сума проєкту, відкоригована після перевірки, складає ___________ гривень (заповнюється за потреби)
Обґрунтування внесених змін: ________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
2.6. Існує необхідність розробки проєктно-кошторисної документації проєкту за рахунок коштів бюджету Решетилівської міської ради.
так
ні
2.7. Висновок стосовно технічних можливостей реалізації запропонованого проєкту:
позитивний
негативний (зазначити чіткі причини) ______________________________
____________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
2.8. Проєкт має завершений характер (виконання заходів в майбутньому не вимагатиме прийняття подальших заходів та не потребуватиме додаткового виділення коштів з міського бюджету (чи інших бюджетів), в т.ч. на утримання та обслуговування):
так
ні (обґрунтування неможливості реалізації заходів протягом встановленого періоду реалізації) _____________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
2.9. Реалізація проєкту не планується на землях або об’єктах приватної форми власності:
так
ні
2.10. Висновки і погодження/узгодження з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету Решетилівської міської ради, до компетенції яких відноситься реалізація даного проєкту, щодо можливості реалізації проєкту та можливих додаткових дій, пов’язаних з його реалізацією (наприклад, в частині статусу земельної ділянки, на якій пропонується реалізувати проєкт, отримання додаткових погоджень, дозволів тощо), ситуацій та умов, в яких реалізація проєкту може суперечити/перешкоджати реалізації інших завдань або місцевих проєктів, які стосуються даної земельної ділянки, території або об’єкту.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Обґрунтування/зауваження:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
ВИСНОВОК – в рамках реалізації Громадського бюджету Решетилівської міської територіальної громади – проєкт до голосування:
рекомендувати
не рекомендувати
___________ ________________ _____________________
(дата) (підпис) (П.І.Б. , посада особи, що проводила аналіз)
Додаток 3
до Положення
про громадський бюджет Решетилівської міської територіальної громади
список осіб, які підтримали проєкт*
Я підтримую громадський проєкт для реалізації у ________ році
Назва проєкту:
|
Автор проєкту
№ п/п | ПІБ | Серія і номер паспорту | Адреса проживання | Підпис |
---|---|---|---|---|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|