ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 67


РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(шістнадцята позачергова сесія восьмого скликання)
 
РІШЕННЯ
 
10  грудня  2021 року                                                                  №____-16-VIIІ
 
Про стан виконання Програми розвитку місцевого самоврядування в Решетилівській міській територіальній громаді  на 2019-2021 роки та затвердження відповідної Програми на 2022-2025 роки
 
          Керуючись законами України „Про місцеве самоврядування” (зі змінами), „Про статус депутатів місцевих рад”, „Про службу в органах місцевого самоврядування”, відповідно до Європейської Хартії місцевого самоврядування, ратифікованої Законом України від 15 липня 1997 року      № 452-97-ВР, рішення сесії восьмого скликання від 27  січня 2021 року № 89-3-VIIІ „Про план роботи Решетилівської міської  ради на 2021 рік” (третя позачергова сесія), заслухавши інформацію начальника відділу економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради Романова А.Л., Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
 
         1. Інформацію начальника відділу економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради Романова А.Л. про стан виконання Програми розвитку місцевого самоврядування в Решетилівській міській територіальній громаді  на 2019-2021 роки роки взяти до відома (додається).
          2. Затвердити Програму розвитку місцевого самоврядування в Решетилівській міській територіальній громаді  на 2022-2025 роки  (додається).
          3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань  бюджету, фінансів, планування соціально-економічного розвитку, цін, розвитку підприємництва (голова комісії - О.П. Оренбургська).
 
 
 
Міський голова                                                               О.А. Дядюнова

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Решетилівської
     міської ради VIIІ скликання
             ________ 2021 № ____-___-VIIІ
 
 
Програма
розвитку місцевого самоврядування
в Решетилівській міській територіальній громаді
на 2022-2025 роки
 
 
 
м. Решетилівка 2021 рік

I. Паспорт Програми
розвитку місцевого самоврядування
в Решетилівській міській територіальній громаді
на 2022-2025 роки
 
1 Ініціатор розроблення програми Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
2 Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади (органу місцевого самоврядування) про розроблення проєкту програми Рішення сесії восьмого скликання від 27  січня 2021 року № 89-3-VIIІ «Про план роботи Решетилівської міської  ради на 2021 рік» (третя позачергова сесія)
 
 
 
3 Розробник програми Відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій виконавчого комітету Решетилівської міської ради
4 Виконавець програми Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
5 Номер і назва операційної цілі Стратегії розвитку Полтавської області 2021-2027, якій відповідає програма 1.2. Універсальна система соціального захисту населення та безпеки умови життя
1.3. Сучасний освітній простір як базис для задоволення потреб суспільства та економіки, підвищення правової культури населення
2.2. «Ефективна бізнес та інвестиційна інфраструктура, активізація інвестиційної діяльності»
3.1. Формування єдиного простору високого рівня життя
6 Термін реалізації програми 2022 – 2025 роки
7 Бюджети, з яких залучаються кошти на виконання програми Міський бюджет, інші джерела фінансування, які не заборонені законодавством
8 Очікуваний обсяг фінансування програми Обсяг фінансування програми визначається щороку у межах наявного фінансового ресурсу міського бюджету, а також інших джерел, не заборонених чинним законодавством
 
II. Загальні положення
 
Збереження основних принципів, посилення ролі місцевого самоврядування, забезпечення на місцевому рівні демократичної, ефективної організації управління, запровадження механізму оптимального самодостатнього функціонування суб’єктів місцевого самоврядування їх співпраця з органами виконавчої влади забезпечує розбудову держави на принципах демократії влади.
Місцеве самоврядування – одна з основних засад демократії та конституційного ладу України.
Програма розвитку місцевого самоврядування в Решетилівській міській  територіальній громаді на 2022-2025 роки (далі – Програма) розроблена з метою створення належних умов для реалізації територіальною громадою прав і повноважень, визначених Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», Європейською Хартією місцевого самоврядування, ратифікованою Законом України від 15 липня 1997 року № 452/97-ВР, і спрямована на розвиток місцевого самоврядування в Решетилівській територіальній громаді (далі – МТГ).
Фінансування Програми відбуватиметься у межах кошторисних видатків та інших джерел, не заборонених чинним законодавством, відповідно до запланованих заходів.
 
III. Визначення проблем,
на розв’язання яких спрямована Програма
 
В Україні закладено конституційні засади місцевого самоврядування, ратифіковано Європейську хартію місцевого самоврядування, прийнято ряд базових нормативно-правових актів, які створюють правову, фінансову основу місцевого самоврядування.
В сучасних умовах реформи територіальної організації влади та реформи децентралізації, посилення ролі місцевих територіальних громад потребує нових підходів та ресурсів для підвищення їх інституційної, фінансової спроможності, формування повноцінних територіальних спільнот базового рівня з високопрофесійним кадровим корпусом, що є актуально і для Решетилівської громади.
Нагальними проблемами органу місцевого самоврядування є:
  • потреба в якісному кадровому забезпеченні, підвищенні професіоналізму посадових та службових осіб, депутатів міської ради, поширенні кращих практик належного врядування;
  • слабка мотивація членів громад до солідарних дій, спрямованих на захист своїх прав та інтересів у співпраці з органом місцевого самоврядування та виконавчої влади задля досягнення спільних цілей розвитку громад;
  • необхідність модернізації та поліпшення матеріально-технічної бази підрозділів міської ради; вдосконалення системи ефективного управління об’єктами комунальної власності;
  • необхідність здійснення державної реєстрації об’єктів нерухомості комунальної власності міської ради;
  • необхідність запровадження та розвитку інформаційних технологій та інструментів електронного урядування в органах місцевого самоврядування, виконавчої влади;
  • необхідність промоції громади всередині та за її межами, необхідність взаємодії з населенням, підвищення громадської активності мешканців громади;
  • необхідність впорядкування використання коштів, що надходять як відшкодування витрат на копіювання та друк документів за запитом на публічну інформацію. 
Враховуючи відповідний позитивний зарубіжний та вітчизняний досвід, спроможність місцевого самоврядування може бути забезпечена лише через наділення їх достатньою ресурсною базою у фінансовому, інфраструктурному та кадровому аспектах.
Зазначені проблеми зумовлюють необхідність упровадження комплексу заходів щодо розвитку територіальної громади на 2022-2025 роки.
 
IV. Мета Програми
Метою Програми є створення умов для належної реалізації територіальною громадою прав і повноважень, визначених Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про статус депутатів місцевих рад», Європейською Хартією місцевого самоврядування, і спрямована на підвищення інституційної спроможності МТГ та побудову нової управлінської моделі, створення оптимальної, ефективної, стабільної системи всередині органу місцевого самоврядування в умовах децентралізації.
Досягнення мети планується шляхом:
  • створення умов для підвищення фахового рівня депутатів міської ради, посадових та службових осіб виконавчих органів міської ради, створення належних умов для їх професійного розвитку;
  • активізації участі громадськості у місцевому самоврядуванні;
  • поширення позитивного досвіду щодо вирішення проблемних питань розвитку територіальної громади, інформування населення про проведену роботу;
  • підтримки творчої інтелігенції, молоді, відзначення професійних досягнень мешканців громади;
  • поліпшення забезпечення майнових засад місцевого самоврядування, що включає підвищення ефективності використання та збереження комунального майна, створення належних умов роботи для посадових та службових осіб міської ради, її виконавчого комітету, ефективного здійснення депутатами міської ради їх професійної діяльності;
  •  застосування інформаційно-комунікативних технологій та інструментів електронного врядування, електронного документообігу;
  • забезпечення належних та безпечних умов для проведення пленарних засідань сесій міської ради, засідань постійних комісій міської ради.
 
V. Напрями діяльності та заходи Програми, обсяги і джерела фінансування, строки та етапи її виконання
 
Для досягнення мети Програми планується виконати ряд завдань та заходів, спрямованих на:
  • розвиток кадрового потенціалу та підвищення кваліфікації депутатів міської ради, посадових осіб міськвиконкому;
  • участь у конкурсах та проєктах розвитку різного рівня;
  • організацію громадських та соціальних заходів;
  • створення позитивного іміджу та брендування Решетилівської міської територіальної громади;
  • підтримку творчої інтелігенції, учнівської та студентської молоді, відзначення професійних досягнень мешканців громади;
  • забезпечення майнових засад місцевого самоврядування, підвищення ефективності використання та збереження комунального майна;
  • забезпечення комфортних та безпечних умов праці в адміністративних будівлях міської ради.
Фінансування програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету та інших джерел відповідно до чинного законодавства України з метою виконання запланованих заходів.
Заходи Програми відповідно до визначених напрямів, орієнтовні строки, очікувані джерела та обсяги фінансування представлені у Додатку.
 
VІ. Очікувані показники успішності Програми
 
Реалізація заходів Програми дозволить:
  • підвищити рівень фахової підготовки посадових осіб органу місцевого самоврядування, депутатів міської ради;
  • поліпшити науково-методичне забезпечення діяльності органу місцевого самоврядування з виконання власних та делегованих повноважень;
  • підвищити рівень інформованості громадян про діяльність органу місцевого самоврядування, роботу депутатів міської ради;
  • створити позитивний імідж та бренд Решетилівської територіальної громади;
  • підвищити зацікавленість студентської та учнівської молоді в діяльності місцевого самоврядування;
  • підвищити ефективність використання комунального майна;
  • поліпшити матеріально-технічну та фінансову базу Решетилівської міської ради, її виконавчого комітету та підрозділів апарату.
 
VII. Координація та контроль за ходом виконання Програми
 
Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації її заходів і завдань виконавцями, зазначеними у Програмі.
Відповідальні виконавці:
  • щорічно здійснюють обґрунтовану оцінку результатів виконання Програми та, за потреби, готують пропозиції щодо продовження тих чи інших заходів; включення додаткових заходів, уточнення показників, обсягів і джерел фінансування, переліку виконавців/співвиконавців, строків виконання Програми та окремих заходів;
  • щорічно до 15 лютого наступного за звітнім роком подають відділу економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради інформацію про виконання Програми згідно з таблицями із Розділу V та VI – для подальшого узагальнення та звіту на сесії ради;
  • оприлюднюють на офіційному веб-сайті міської ради та соціальних мережах (за потребою) інформацію про виконання Програми, дотримуючись строків та форм звітності, визначених вище.
 
 
Начальник відділу
економічного розвитку, торгівлі
та залучення інвестиційА.Л. Романов
 
 
Додаток
до Програми розвитку місцевого
самоврядування в Решетилівській
міській територіальній громаді
на 2022-2025 роки
 

НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА Заходи
Програми розвитку місцевого самоврядування
в Решетилівській міській територіальній громаді
на 2022-2025 роки
 

з/п
 
Перелік заходів програми Строк виконання
заходу
Виконавці Джерела фінансування Орієнтовний
обсяг фінансування по роках,
тис. грн.
 
Напрям 1. Розвиток кадрового потенціалу та підвищення кваліфікації посадових осіб органу місцевого самоврядування, депутатів міської ради
1.1 Науково-методичне забезпечення діяльності міської ради та її виконавчих органів, участь у всеукраїнському й обласному конкурсах проєктів та програм розвитку місцевого самоврядування
 
Щороку Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків  
1.2 Підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів міської ради Щороку Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків  
1.3 Проведення та організація тематичних семінарів, тренінгів тощо, спрямованих на підвищення професіоналізму працівників органу місцевого самоврядування та впровадження успішного досвіду Щороку Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет, кошти партнерів
У межах кошторисних видатків  
1.4 Участь у проведенні щорічних науково-практичних конференцій, семінарів, тренінгів, у т.ч. виїзних, на базі органів місцевого самоврядування (у тому числі – ОМС області, України, закордонних) Щороку Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет, кошти партнерів
У межах кошторисних видатків
 
 
1.5 Придбання (передплата, виготовлення) спеціальної літератури, журналів, фахових періодичних видань, газет, розміщення оголошень про вакансії в засобах масової інформації Щороку Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків
 
 
 
Напрям 2. Розвиток територіальної громади  
2.1 Участь у обласному конкурсі проєктів розвитку територіальних громад Полтавської області (написання проєктів, співфінансування проєктів) Щороку Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет
У межах
кошторисних
видатків
 
2.2 Участь у державних та міжнародних конкурсах, грандах, проєктах тощо (написання проєктів, співфінансування проєктів) Щороку Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків, відповідно Плану соціально-економічного розвитку на відповідний рік  
 
2.3 Фінансування та реалізація проєктів громадського бюджету Решетилівської міської територіальної громади Щороку Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У  межах кошторисних видатків  
2.4 Замовлення та придбання іміджевої продукції та відеороликів з метою популяризації міста, ОТГ (в тому числі – брендування) Щороку Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків
 
 
2.5 Замовлення та виготовлення інформаційних стендів, банерів тощо Щороку Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків
 
 
2.6 Щорічне утримання сайту Решетилівської МТГ (Решетилівської міської ради) та замовлення інших послуг інформатизації. Щороку Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків  
2.7 Забезпечення належних умов діяльності молодіжного консультативно-дорадчого органу при Решетилівській міській раді (молодіжної ради)
 
Щороку Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський бюджет,
інші джерела фінансування, які не заборонені законодавством
У межах кошторисних видатків  
Напрям 3. Організація громадських та соціальних заходів
3.1 Організація та проведення конкурсів, круглих столів, конференцій, громадських слухань, опитувань мешканців громади Щороку Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет, кошти партнерів
У межах кошторисних видатків  
3.2 Сплата членських і цільових внесків до асоціацій, членом яких є Решетилівська міська рада Щороку Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах
кошторисних
видатків
 
3.3 Висвітлення діяльності міської ради та виконавчого комітету у засобах масової інформації
 
Щороку Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків  
3.4 Участь та організація спортивних змагань, закупівля спортивної форми для команд, що представляють Решетилівську  територіальну громаду Щороку Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет, кошти партнерів
У межах кошторисних видатків  
3.5 Відзначення Почесними Грамотами, Грамотами, Подяками, почесними відзнаками міської ради, цінними подарунками, іншими заохоченнями за особисті заслуги у соціально-економічному розвитку громади, утвердженні місцевого самоврядування, захисті суверенітету та територіальної цілісності України, вагомі професійні здобутки, з нагоди державних, професійних свят, пам’ятних дат і ювілеїв, присвоєння звання «Почесний громадянин міста Решетилівка» Щороку Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків  
3.6 Замовлення та придбання бланкової продукції (типографські бланки документів, талонів, анкет тощо) Щороку Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків  
Напрям 4. Забезпечення майнових засад місцевого самоврядування
4.1 Утримання в належному санітарно-технічному стані та забезпечення охоронною, протипожежною безпекою, антитерористичними заходами, проведення ремонтів приміщень адміністративних будівель міської ради та прилеглих територій Щороку Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків  
4.2 Поліпшення матеріально-технічної бази міської ради для технічного забезпечення пленарних засідань міської ради (придбання системи електронного голосування, ремонт сесійної зали тощо) Щороку Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків  
4.3 Виготовлення технічної документації на об’єкти нерухомості, які знаходяться у комунальній власності (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація – підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу) Щороку Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків  
4.4 Реєстрація об’єктів нерухомості та отримання свідоцтв про право комунальної власності в особі Решетилівської міської ради, витягів про реєстрацію та з реєстру прав власності (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація – підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу) Щороку Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків  
4.5 Впорядкування земельних відносин, отримання кадастрових номерів земельних ділянок, які знаходяться в комунальній власності (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація – підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу) Щороку Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків  
4.6 Виготовлення незалежних оцінок об’єктів комунальної власності (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація – підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу) Щороку Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків  
4.7 Замовлення аудиторської перевірки діяльності комунальних підприємств, установ, закладів, засновником яких є Решетилівська міська рада Щороку Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків  
4.8 Розміщення інформаційних повідомлень щодо управління комунальним майном, приватизації, оренди, проведення конкурсів тощо в засобах масової інформації
 
Щороку Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків  
4.9 Покриття витрат, пов’язаних з організацією та наданням послуг, що надаються виконавчим комітетом та структурними підрозділами виконкому згідно з їх основною діяльністю (придбання картриджів, паперу, фарби тощо – відповідно до статей 13 та 51 Бюджетного кодексу України)
 
 
Щороку Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський бюджет,
кошти від фізичних та юридичних осіб, які надходять як відшкодування витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію (відповідно до статті 21 Закону України „Про доступ до публічної інформації”)
У межах кошторисних видатків  
4.10 Забезпечення належних умов роботи працівників, які працюють у виконавчому комітеті ради та його структурних підрозділах (в т.ч. – окремих) шляхом придбання оргтехніки (персональні комп’ютери, ноутбуки, копіювальні пристрої, сканери тощо) та меблів для оновлення застарілих одиниць та для працівників, посади яких створені у зв’язку із укрупненням ОТГ після чергових місцевих виборів 25.10.2020.
 
Щороку Виконавчий комітет міської ради Міський бюджет,
інші джерела фінансування, які не заборонені законодавством
У межах кошторисних видатків  
4.11 Забезпечення належної роботи інтернет-мережі та розподіленої мережі передачі даних (оплата робіт та послуг з утримання та можливого ремонту мережі волоконно-оптичних каналів зв’язку, які перейшли як проєкт міжмуніципального співробітництва територіальних громад Решетилівського району до Решетилівської міської територіальної громади)
 
Щороку Виконавчий комітет міської ради,
Науково-виробниче товариство з обмеженою відповідальністю «СОЛВЕР»
Міський бюджет,
інші джерела фінансування, які не заборонені законодавством
У межах кошторисних видатків  
4.12 Забезпечення належної роботи камер відеонагляду, які розміщені в населених пунктах громади (оплата робіт та послуг з утримання та ремонту відеокамер)
 
Щороку Виконавчий комітет міської ради,
інтернет-провайдери
Міський бюджет,
інші джерела фінансування, які не заборонені законодавством
У межах кошторисних видатків  
4.13 Оплата послуг інтернет-провайдерам за підключені точки доступу до мережі Інтернет по об’єктах комунальної власності громади, абонентська плата
 
Щороку Виконавчий комітет міської ради,
інтернет-провайдери
Міський бюджет,
інші джерела фінансування, які не заборонені законодавством
У межах кошторисних видатків  
Начальник відділу
економічного розвитку, торгівлі
та залучення інвестицій                                                            А.Л. Романов
 
 
Інформація про стан виконання
Програми розвитку місцевого самоврядування в Решетилівській
міській територіальній громаді на 2019-2021 роки
(за період 01.07.2020 – 01.12.2021)
 
1. Нормативно-правова база.
Програма була затверджена рішенням Решетилівської міської ради від 16.04.2019 № 539-16-VII.
Підставою для розроблення було доручення секретаря міської ради, дане на апаратній нараді від 11.03.2019 № 4 (пункт 12).
Враховуючи нагальні потреби в розширенні заходів Програми, а також їх фінансування, рішенням міської ради від 23.09.2020 № 1123-39-VII, від 18.11.2020 № 1266-42-VII та від 25.02 2021 р № 249-4-VIІI були внесені зміни до даної програми.
2. Суть, мета, нагальна потреба.
Для розвитку Решетилівської міської МТГ як органу місцевого самоврядування, забезпечення базових умов для повноцінного функціонування виконавчого комітету ради, його структурних підрозділів та посадових осіб і депутатів ради було необхідно прийняття бюджетної програми, яка б регламентувала ряд заходів та їхнє фінансування.
Програма розвитку місцевого самоврядування в Решетилівській міській територіальній громаді на 2019-2021 роки розроблена з метою створення належних умов для реалізації територіальною громадою прав і повноважень, визначених Конституцією України, Законами України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про добровільне об'єднання територіальних громад”, Європейською Хартією місцевого самоврядування, ратифікованою Законом України від 15 липня 1997 року № 452/97-ВР, і спрямована на розвиток місцевого самоврядування в Решетилівській міській МТГ.
Фінансування Програми відбувалося у межах кошторисних видатків відповідно до запланованих заходів.
Частина заходів Програми фінансувалася через інші бюджетні Програми міської ради.
 
3. Реалізація заходів.
Відповідно до останньої редакції Програми, заходи реалізуються щороку. Якщо аналізувати звітний період (01.07.2020 – 19.11.2021), то практично всі заходи Програми були реалізовані. Детально інформація про стан виконання заходів Програми представлена в Додатку, що додається.
 
4. Стан розв’язання проблем.
Нагальними проблемами ОМС на момент прийняття Програми були:
  • потреба в якісному кадровому забезпеченні, підвищенні професіоналізму посадових та службових осіб, депутатів міської ради, поширенні кращих практик належного врядування (поліпшення за звітний період);
  • слабка мотивація членів громад до солідарних дій, спрямованих на захист своїх прав та інтересів у співпраці з органом місцевого самоврядування та виконавчої влади задля досягнення спільних цілей розвитку громад (поліпшення за звітний період);
  • необхідність модернізації та поліпшення матеріально-технічної бази підрозділів міської ради; вдосконалення системи ефективного управління об’єктами комунальної власності (поліпшення за звітний період);
  • необхідність здійснення державної реєстрації об’єктів нерухомості комунальної власності міської ради (поліпшення за звітний період);
  • необхідність запровадження та розвитку інформаційних технологій та інструментів електронного урядування в органах місцевого самоврядування, виконавчої влади (поліпшення за звітний період);
  • необхідність промоції громади всередині та за її межами, необхідність взаємодії з населенням, підвищення громадської активності мешканців громади (поліпшення за звітний період);
  • необхідність впорядкування використання коштів, що надходять як відшкодування витрат на копіювання та друк документів за запитом на публічну інформацію(поліпшення за звітний період).
 
 
Начальник відділу
економічного розвитку, торгівлі
та залучення інвестицій                                                            А.Л. Романов
 
 
Додаток
до інформації про стан виконання Програми
 
Реалізація Заходів
Програми розвитку місцевого самоврядування
в Решетилівській міській територіальній громаді
на 2019-2021 роки (за період 01.07.2020 – 01.12.2021)

з/п
 
Перелік заходів програми Виконавці Джерела фінансування Орієнтовний
обсяг фінансування по роках,
тис. грн.
Інформація про виконання
Напрям 1. Розвиток кадрового потенціалу та підвищення кваліфікації посадових осіб органу місцевого самоврядування, депутатів міської ради
1.1 Науково-методичне забезпечення діяльності міської ради та її виконавчих органів, участь у всеукраїнському й обласному конкурсах проєктів та програм розвитку місцевого самоврядування
 
Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків Кошти виділялися лише на практичне співфінансування проєктів-переможців
1.2 Підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів міської ради Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
2019 рік – 10,0
2020 рік – 10,0
2021 рік – 13,0
Фінансування було по інших програмах.
 
1.3 Проведення та організація тематичних семінарів, тренінгів тощо, спрямованих на підвищення професіоналізму працівників органу місцевого самоврядування та впровадження успішного досвіду Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет, кошти партнерів
2019 рік – 15,0
2020 рік – 18,0
2021 рік – 20,0
 
Фінансування було по інших програмах
2021рік-0,7 тис.грн.
1.4 Участь у проведенні щорічних науково-практичних конференцій, семінарів, тренінгів, у т.ч. виїзних, на базі органів місцевого самоврядування (у тому числі – ОМС області, України, закордонних) Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет, кошти партнерів
У межах кошторисних видатків
 
Фінансування було по інших програмах
1.5 Придбання (передплата, виготовлення) спеціальної літератури, журналів, фахових періодичних видань, газет, розміщення оголошень про вакансії в засобах масової інформації Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків
 
 
По апарату ради передплата періодики:
2020 рік – 4900,00 грн;
2021 рік – 37994,00 грн.
Напрям 2. Розвиток територіальної громади
2.1 Участь у обласному конкурсі проектів розвитку територіальних громад Полтавської області (написання проєктів, співфінансування проєктів) Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет
2019 рік – 540,0
2020 рік – 540,0
2021 рік – 540,0
 
Кошти в 2021 році виділялися лише на практичне співфінансування проєкту-переможця
2.2 Участь у державних та міжнародних конкурсах, грандах, проєктах тощо (написання проєктів, співфінансування проєктів) Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків, відповідно Плану соціально-економічного розвитку на відповідний рік Кошти виділялися лише на практичне співфінансування проєктів-переможців
2.3 Фінансування та реалізація проєктів громадського бюджету Решетилівської міської територіальної громади Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
2019 рік – 500,0
2020 та 2021 роки – у  межах кошторисних видатків
2020 рік – 500 тис.грн.;
2021 рік – 1000 тис.грн.
(йде реалізація проєктів, тому не всі кошти використано)
2.4 Замовлення та придбання іміджевої продукції та відеороликів з метою популяризації міста, МТГ (в тому числі – брендування) Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків
 
2020 рік –0 тис.грн.;
2021 рік – 65,3 тис.грн.
 
2.5 Замовлення та виготовлення інформаційних стендів, банерів тощо Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків
 
Фінансування було по інших програмах
2.6 Замовлення послуг з розробки оновленого сайту Решетилівської міської ОТГ (Решетилівської міської ради), щорічне утримання на домені та послуги хостінгу (+ від 20.01.2020 № 849-29-VII) Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
2020 рік – 50,0
2021 рік – 5,0
2020 році – 0 грн.;
2021 році – хостінг та доменне утримання сайту– 2,0 тис. грн.;
Розробка оновленого сайту 35,0 тис. грн., але ще не проплачено
2.7 Забезпечення належних умов діяльності молодіжного консультативно-дорадчого органу при Решетилівській міській раді (молодіжної ради)
(+ від 18.11.2020 № 1266-42-VII)
Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський бюджет,
інші джерела фінансування, які не заборонені законодавством
У межах кошторисних видатків  
Напрям 3. Організація громадських та соціальних заходів
3.1 Організація та проведення конкурсів, круглих столів, конференцій, громадських слухань, опитувань мешканців громади Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет, кошти партнерів
У межах кошторисних видатків Фінансування було по інших програмах
3.2 Сплата членських і цільових внесків до асоціацій, членом яких є Решетилівська міська рада Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
2019 рік – 30,0
2020 рік – 35,0
2021 рік – 40,0
2020 році – 46,5 тис.грн.;
2021 році – 75,8 тис.грн.
3.3 Висвітлення діяльності міської ради та виконавчого комітету у засобах масової інформації
 
Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків ФОП Горват Т.А. (Решетилівщина.ЮА),Решетилівський вісник
 2020 рік – 11,02тис.грн.;
2021 рік – 38,2 тис.грн.
3.4 Участь та організація спортивних змагань, закупівля спортивної форми для команд, що представляють Решетилівську міську територіальну громаду Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет, кошти партнерів
У межах кошторисних видатків Фінансування було по інших програмах (профільна – Комплексна програма розвитку фізичної культури та спорту на 2018-2022 роки)
3.5 Відзначення Почесними Грамотами, Грамотами, Подяками, почесними відзнаками міської ради, цінними подарунками, іншими заохоченнями за особисті заслуги у соціально-економічному розвитку громади, утвердженні місцевого самоврядування, захисті суверенітету та територіальної цілісності України, вагомі професійні здобутки, з нагоди державних, професійних свят, пам’ятних дат і ювілеїв, присвоєння звання «Почесний громадянин міста Решетилівка» Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків Фінансування було по інших програмах
 
3.6 Замовлення та придбання бланкової продукції (типографські бланки документів, талонів, анкет тощо) (+ від 20.01.2020 № 849-29-VII) Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
2020 рік – 10,0
2021 рік – 10,0
2020 році – 0;
2021 році – 0
Напрям 4. Забезпечення майнових засад місцевого самоврядування
4.1 Утримання в належному санітарно-технічному стані та забезпечення охоронною, протипожежною безпекою, антитерористичними заходами, проведення ремонтів приміщень адміністративних будівель міської ради та прилеглих територій Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків 2020 році – 0;
2021 році – 0
4.2 Поліпшення матеріально-технічної бази міської ради для технічного забезпечення пленарних засідань міської ради (придбання системи електронного голосування, ремонт сесійної зали тощо) Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків 2020 році – 0;
2021 році – 225,4 тис.грн.( в тому числі 88,5 тис.грн. – впровадження системи поіменного голосування;
93,3 тис.грн. – придбання планшетів для депутатів;
28,4 тис.грн. – придбання ноутбуків)
4.3 Виготовлення технічної документації на об’єкти нерухомості, які знаходяться у комунальній власності (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація – підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу) Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків 2020 році – 0;
2021 році – 8,8 тис.грн.
4.4 Реєстрація об’єктів нерухомості та отримання свідоцтв про право комунальної власності в особі Решетилівської міської ради, витягів про реєстрацію та з реєстру прав власності (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація – підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу) Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків Фінансування було по інших програмах (реєстрація – безкоштовно; витяги – платно)
4.5 Впорядкування земельних відносин, отримання кадастрових номерів земельних ділянок, які знаходяться в комунальній власності (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація – підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу) Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків Фінансування було по інших програмах
4.6 Виготовлення незалежних оцінок об’єктів комунальної власності (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація – підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу) Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків 2020 році – 0;
2021 році – 4,2 тис.грн.
4.7 Замовлення аудиторської перевірки діяльності комунальних підприємств, установ, закладів, засновником яких є Решетилівська міська рада Виконавчий комітет міської ради Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків За звітний період аудиторські перевірки не замовлялися
4.8 Розміщення інформаційних повідомлень щодо управління комунальним майном, приватизації, оренди, проведення конкурсів тощо в засобах масової інформації
 
Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський
бюджет
У межах кошторисних видатків Фінансування було по інших програмах
4.9 Покриття витрат, пов’язаних з організацією та наданням послуг, що надаються виконавчим комітетом та структурними підрозділами виконкому згідно з їх основною діяльністю (придбання картриджів, паперу, фарби тощо – відповідно до статей 13 та 51 Бюджетного кодексу України)
 
(даний пункт внесено відповідно до ЗМІН-2, 23.09.2020, 39 сесія)
Виконавчий комітет міської ради, структурні підрозділи виконкому Міський бюджет,
кошти від фізичних та юридичних осіб, які надходять як відшкодування витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію (відповідно до статті 21 Закону України „Про доступ до публічної інформації”)
У межах кошторисних видатків Фінансування було по інших програмах
4.10 Забезпечення належних умов роботи працівників, які працюють у виконавчому комітеті ради та його структурних підрозділах (в т.ч. – окремих) шляхом придбання оргтехніки (персональні комп’ютери, ноутбуки, копіювальні пристрої, сканери тощо) та меблів для оновлення застарілих одиниць та для працівників, посади яких створені у зв’язку із укрупненням ОТГ після чергових місцевих виборів 25.10.2020.
(+ від 18.11.2020 № 1266-42-VII)
Виконавчий комітет міської ради Міський бюджет,
інші джерела фінансування, які не заборонені законодавством
У межах кошторисних видатків Фінансування було по інших програмах
4.11 Забезпечення належної роботи інтернет-мережі та розподіленої мережі передачі даних (оплата робіт та послуг з утримання та можливого ремонту мережі волоконно-оптичних каналів зв’язку, які перейшли як проєкт міжмуніципального співробітництва територіальних громад Решетилівського району до Решетилівської міської територіальної громади)
 (+ від 25.02.2021 № 249-4-VIIІ)
Виконавчий комітет міської ради,
Науково-виробниче товариство з обмеженою відповідальністю «СОЛВЕР»
Міський бюджет,
інші джерела фінансування, які не заборонені законодавством
30,0 2020 році – 0;
2021 році – 18,0 тис.грн.
4.12 Забезпечення належної роботи камер відеонагляду, які розміщені в населених пунктах громади (оплата робіт та послуг з утримання та ремонту відеокамер)
(+ від 25.02.2021 № 249-4-VIIІ)
Виконавчий комітет міської ради,
ТОВ «ЦВІТ «ФОБОС»»
Міський бюджет,
інші джерела фінансування, які не заборонені законодавством
100,0 2020 році – 0;
2021 році – 5,3 тис.грн.

 
 
Примітка по таблиці:
Основна бюджетна програма по фінансуванню – 0210150 –
„Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення),  міської, селищної, сільської рад”.
 
 
Начальник відділу
економічного розвитку, торгівлі
та залучення інвестицій                                                            А.Л. Романов