ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 74
РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(п’ятнадцята сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
30 листопада 2021 року № -15- VIIІ
Про виконання Комплексної програми „Розвиток житлово-комунального господарства Решетилівської міської територіальної громади на 2019 - 2021 роки” та затвердження відповідної Програми на 2022-2024 роки
Відповідно до пункту 1 статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та заслухавши звіт начальника відділу житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці Тищенка С.С., Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Звіт начальника відділу житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці Тищенка С.С. про виконання Комплексної програми „Розвиток житлово-комунального господарства Решетилівської міської територіальної громади на 2019 - 2021 роки” взяти до відома, що додається.
2. Затвердити Комплексну програму „Розвиток житлово-комунального господарства Решетилівської міської територіальної громади на 2022 - 2024 роки” , що додається.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань земельних відносин, екології, житлово-комунального господарства, архітектури, інфраструктури, комунальної власності та приватизації (Захарченко В.Г.).
Міський голова О.А. Дядюнова
Додаток до
рішення Решетилівської
міської ради восьмого скликання
30 листопада 2021 року № -15-VIIІ
(15 сесія)
ЗВІТ
про виконання Комплексної програми „Розвиток житлово-комунального господарства Решетилівської міської територіальної громади
на 2019 - 2021 роки”
Комплексна програма „Розвиток житлово-комунального господарства Решетилівської міської територіальної громади на 2019 - 2021 роки” (далі Програма) затверджена рішенням Решетилівської міської ради від 05 березня 2019 року № 508-15-VII. Програма створена шляхом об’єднання ряду програм:
- Програми Решетилівської міської ради реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2016-2020 роки;
- Програми утримання доріг місцевого значення по Решетилівській міської раді на 2016-2020 роки;
- Програми розвитку дорожнього руху та його безпеки на 2016-2020 роки на території Решетилівської міської ради.
За 2021 рік згідно заходів Програми використано коштів:
- Житловий фонд
1) капітальний ремонт даху багатоквартирного житлового будинку по вул. Старокиївська, 7 місто Решетилівка на суму 2564,7 тис. грн.;
2) проведення обстеження стану ліфтового господарства в житлових будинках за адресами вул. Покровська, 21, 23, 25 на суму 7 818 грн.
- Водопостачання та водовідведення
1) проведено реконструкцію водопровідної мережі по вул. Гагаріна в м. Решетилівка.
- Ремонт та утримання доріг
1) проведено ремонт асфальтного покриття доріг на суму 17,4 млн. грн., за дольовим принципом 50/50 кошти місцевого та державного бюджетів, зокрема:
Дороги загального користування:
- Решетилівка - М’якеньківка – Сухорабівка;
- Решетилівка - Шрамки – Каленики;
- Решетилівка – Лиман Перший – Стовбина Долина;
- М03 – Лиман Другий;
- Молодиківщина – Покровське;
- Покровське – Лучки – Федіївка;
- Потічок – Пащенки - /Н31/;
- Малий Бакай – Сухорабівка;
- Цьови – Тищенки – Молодиківщина;
Вулиці міста Решетилівка:
- вул. Миру в м. Решетилівка;
- вул. Калинова в м. Решетилівка;
- вул. Гарячківська в м. Решетилівка;
- вул. Франка в м. Решетилівка;
- вул. Гагаріна в м. Решетилівка;
- вул. Парижської Комуни в м. Решетилівка;
- вул. Шевченка в м. Решетилівка ;
- вул. Сагайдачного в м. Решетилівка;
- вул. Червонопартизанська в м. Решетилівка;
- вул. Матросова в м. Решетилівка;
- вул. Джерельна в м. Решетилівка;
- вул. Волошкова в м. Решетилівка;
- вул. Старокиївська в м. Решетилівка;
- вул. Ентузіастів в м. Решетилівка;
- вул. Лесі Українки в м. Решетилівка;
- вул. Покровська в м. Решетилівка;
- пров. Вишневий в м. Решетилівка;
- Благоустрій території та група „Благоустрій”
Для забезпечення комфортного відпочинку жителів громади встановлено 3 альтанки в місцях відпочинку на суму 42 тис. грн., придбано 4 біотуалети на суму 42,6 тис. грн.
Проводиться капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів з благоустроєм території житлових будинків № 9, 11 по вулиці Старокиївська у місті Решетилівка, згідно проекту на суму 2341,767 тис. грн.
Проводиться капітальний ремонт тротуару по вул. Великотирнівська на ділянці від буд. № 27 до перехрестя вулиць Новосанжарська — Великотирнівська в м. Решетилівка, згідно проекту на суму 1485,324 тис. грн.
Заробітна плата працівників групи „Благоустрій” за звітний період поточного року становить – 4439 тис. грн.
Придбано для групи „Благоустрій”:
- лафет для перевезення міні техніки;
- причіп до легкового авто;
- 3 дренажних насоси;
- 5 ємностей в металевому каркасі;
- 20 бензотримерів;
- 1 бензопила;
- 1 відбійний молоток;
- Вуличне освітлення
1) проведено монтаж ліній вуличного освітлення на суму 308,252 тис. грн., зокрема:
- вул. Покровська - 49,959 тис. грн.,
- вул. Старокиївська - 49,723 тис. грн.,
- вул. Лугова – 17,968 тис. грн.,
- вул. Коцюбинського - 15,497 тис. грн.,
- вул. Гарячківська - 36,425 тис. грн.,
- вул. Матросова - 38,585 тис. грн.,
- вул. Шевченка - 32,380 тис. грн.,
- вул. Полтавська – 7,141 тис. грн.,
- вул. Решетилівська - 13,058 тис. грн. у с. Лиман Перший,
- с. Капустяни – 47,516 тис. грн.
Придбано енергозберігаючих ламп для зовнішнього освітлення вулиць на суму 107,355 тис. грн.
За 2021 рік згідно заходів Програми використано коштів:
- Закупівля дитячих майданчиків — 94,999 тис. грн;
- Послуги з нанесення дорожньої розмітки — 149,8 тис. грн;
- Придбано посадкового матеріалу квітів — 34 тис. грн;
- Відловлено 39 безпритульних тварин .
Начальник відділу житлово-комунального
господарства, транспорту, зв’язку та
з питань охорони праці С.С. Тищенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Решетилівської міської
ради восьмого скликання
30 листопада 2021 року № -15-VIІI
(15 сесія)
КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА „РОЗВИТОК ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
РЕШЕТИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
НА 2022 — 2024 роки”
м. Решетилівка
2021
ПАСПОРТ
КОМПЛЕКСНОЇ ПРОГРАМИ
„РОЗВИТОК ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА РЕШЕТИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
НА 2022 — 2024 роки”
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Житлово-комунальне господарство – це одна з найважливіших галузей господарського комплексу громади, що забезпечує його життєдіяльність та створює комфорт життєдіяльності населення, покликана виконувати комплекс робіт та послуг з утримання і ремонту вулично-дорожньої мережі, зовнішнього освітлення, благоустрою міста та населених пунктів громади, озеленення, санітарної очистки, водопостачання, водовідведення, збір та вивезення твердих та рідких побутових відходів тощо.
Обслуговування житлово-комунального господарства Решетилівської міської об’єднаної територіальної громади покладене КП „Ефект”, Решетилівський КП „Водоканал”, ПП Решетилівський „Житлосервіс”, КП „Покровський комунгосп”.
Комплексна програма „Розвиток житлово-комунального господарства Решетилівської міської територіальної громади на 2022 - 2024 роки” (далі - Програма) розроблена з метою реалізації на території громади державної політики, власних повноважень в сфері розвитку, реформування та утримання житлово-комунального господарства, створення умов щодо утримання, відновлення і захисту сприятливого для життєдіяльності населення середовища та забезпечення населення якісними житлово-комунальними послугами.
Програма враховує головні завдання законодавчих, нормативних актів з питань житлово-комунального господарства та визначає основні цілі і заходи реформування, розвитку та утримання житлово-комунального господарства Решетилівської міської ради на 2022 - 2024 роки.
Основні виконавці Програми:
ІІ. АНАЛІЗ СТАНУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Основною діяльністю житлово-комунального господарства в громаді є повне задоволення потреб громади в усіх видах житлово-комунальних послуг, створення комфортних умов для мешканців, ефективне використання комунальної власності, належне утримання об’єктів комунальної власності, збільшення обсягів капітального ремонту та реконструкції об’єктів благоустрою, поліпшення технічного стану водопровідно-каналізаційної мережі, поступова переорієнтація житлово-комунального господарства громади на енергоефективний шлях, зменшення енергоємності надання житлово-комунальних послуг, зменшення аварійності на автошляхах територіальної громади, врегулювання питань поводження з тваринами, поліпшення екологічного стану.
Сьогодні технічний стан житлово-комунального господарства знаходиться не в кращому стані, основні фонди та обладнання потребують оновлення.
1. Вулично-дорожнє господарство
Невід’ємною частиною об’єктів благоустрою міста є вулично-дорожня мережа.
Балансоутримувачем вулично-дорожньої мережі населених пунктів громади є виконавчий комітет Решетилівської міської ради. Загальна протяжність вулиць і доріг загального користування становить 642,9 км.
Впродовж останніх років обсяги фінансування дорожньої галузі міста та сіл збільшуються для покращення стану об’єктів вулично-дорожньої мережі. В 2021 з місцевого бюджету виділено 8,9 млн. грн. для проведення ремонтів вулиць і доріг загального користування.
Невід’ємною частиною вулично-дорожньої мережі є тротуари, зупинки громадського транспорту, штучні споруди та технічні засоби регулювання дорожнього руху. Всі ці елементи вулично-дорожньої мережі знаходяться на балансі виконавчого комітету Решетилівської міської ради.
На теперішній час техніко-експлуатаційні показники тротуарів міста не в повній мірі відповідають вимогам норм та стандартів, що негативно впливає на рівень безпеки руху пішоходів. При цьому значна більшість тротуарів потребує капітального ремонту. Деякі ділянки тротуарів мають велику площу пошкоджень покриття і потребують капітальних ремонтів. Для проведення цих заходів необхідно кожного року передбачати кошти на фінансування даних об’єктів.
У місті та в цілому по громаді відсутня велосипедна інфраструктура. Важливим кроком для розвитку міста є створення мережі велодоріжок, влаштування засобів організації дорожнього руху та елементів благоустрою.
В умовах прискорених темпів автомобілізації, високої інтенсивності дорожнього руху особливої гостроти набуває проблема забезпечення безпеки дорожнього руху, вирішення якої спрямоване на збереження життя і здоров'я мешканців міста та сіл.
В громаді відсутні світлофорні об’єкти, хоча деякі перехрестя потребують їх встановлення.
Мости та шляхопроводи побудовані в 60-80 х роках минулого століття, потребують проведення капітальних ремонтів.
Першочерговими об’єктами капремонтів є:
- реконструкція мосту через р. Грузька Говтва (вул. Полтавська, Старокиївська) в м. Решетилівка, у 2021 році розроблена проектно-кошторисна документація, вартість робіт становить 5,748 млн. грн.;
- реконструкція мосту через річку Псел автодорога Остап’є – Решетилівка в с. Остап’є;
- реконструкція мосту через р. Говтва (вул. Покровська, Великотирнівська) в м. Решетилівка.
2. Зовнішнє освітлення
Технічне обслуговування мереж зовнішнього освітлення населених пунктів Решетилівської громади здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, що передбачає заходи з обслуговування світильників, повітряних та кабельних ліній, пунктів живлення, автоматичного управління тощо.
Довжина повітряних мереж системи зовнішнього освітлення по населених пунктах громади становить 242,1 км, кількість світильників, задіяних у системі зовнішнього освітлення становить 3042 од.
Для забезпечення належного функціонування мереж зовнішнього освітлення на території населених пунктів громади необхідно забезпечити:
3. Озеленення та догляд за зеленими насадженнями
Комплексна цільова програма включає в себе проведення озеленення населених пунктів громади та визначає основні засади діяльності у галузі управління сферою зеленого господарства, впорядкування зелених зон, формування зелених насаджень та флористичне оформлення територій, тобто пріоритетні напрямки системи озеленення населених пунктів, спрямовані на забезпечення сприятливих умов життєдіяльності його мешканців при максимальній економії бюджетних коштів. Основною метою концепції є охорона, збереження та відтворення існуючих зелених насаджень, їх гармонійне поєднання з ландшафтом населених пунктів, утримання у належному впорядкованому стані, створення та формування високо декоративних, стійких до несприятливих умов навколишнього природного середовища насаджень, що забезпечить збалансований розвиток зеленої зони та виконання нею екологічних, соціально-економічних та урбаністично-планувальних функцій.
Зелені насадження відіграють важливу соціально-екологічну роль в середовищі проживання. Загалом в Решетилівській громаді зелені насадження займають 875,53 га.
Збільшення обсягів посадок (дерев, кущів, квітників) та послуг з догляду за зеленими насадженнями є:
- поява в місті та селах нових територій, що потребують озеленення;
- необхідність розчищення в’їздів у населені пункти громади;
- велика кількість аварійних дерев по громаді;
- необхідність омолоджувальної обрізки (кронування) дерев в населених пунктах громади;
- проведення озеленення місць для тимчасового відпочинку населення і зелених зон.
4. Санітарне очищення
Одним із важливих заходів благоустрою населених пунктів є належне утримання територій та вулично-дорожньої мережі населених пунктів, в належному санітарно-технічному стані, шляхом здійснення комплексу заходів з механізованого та ручного прибирання.
На цей час для механізованого прибирання територій залучається 5 одиниць спеціальної техніки.
В поточному році оновлено автопарк спецтехніки, придбано:
- екскаватор-навантажувач BOBCAT B730R;
- міні-навантажувач BOBCAT S450.
5. Вивезення твердих побутових відходів
Для забезпечення належного санітарного стану у населених пунктах громади запроваджено збирання та вивезення твердих побутових відходів на сміттєзвалища, які знаходяться біля сіл Пасічники та Тутаки.
Послуги зі збирання та вивезення побутових відходів надаються підприємствами КП „Покровський комунгосп” та Решетилівський ПП „Житлосервіс”.
Важливою проблемою на шляху досягнення максимальної ефективності експлуатації сміттєзбиральної техніки є розширення мережі майданчиків з контейнерами для збирання відходів в тому числі для роздільного збирання.
Основні напрямки стратегічного розвитку сфери поводження з побутовими відходами в громаді є:
- вдосконалення систем первісного накопичення та збирання відходів;
- сортування, перероблення і повторне використання (рециклінг) відходів;
- вдосконалення систем і технологій перероблення відходів;
- будівництво сміттєпереробного комплексу (до технології якого входитиме і процес сортування відходів), що дозволить не тільки зменшити обсяги захоронення відходів, а також дасть можливість отримати вторинну сировину, теплову або електричну енергію, біогаз та інше альтернативне паливо.
6. Поводження з тваринами
До питань санітарного очищення населених пунктів громади відноситься і стан сфери поводження з тваринами.
Для людини є природним утримання домашніх улюбленців, але неконтрольоване їх розмноження та безвідповідальне ставлення до них, призводить до постійного збільшення кількості безпритульних тварин, що призводить до погіршення санітарно-епідеміологічного стану, безпеки мешканців і гостей міста та сіл, загибелі тварин та жорстокого поводження з ними.
Законом України „Про захист тварин від жорстокого поводження” (далі – Закон) визначені правові основи поводження з безпритульними тваринами.
З урахуванням вимог Закону, питання безпритульних тварин у населених пунктах планується вирішувати методом масової стерилізації безпритульних тварин з поверненням тварин на місце існування для стабілізації чисельності популяції (гуманними методами, за умови виключення жорстокого поводження з тваринами).
7. Місця поховання
Утримання та догляд за кладовищами здійснюється працівниками КП „Ефект” Решетилівської міської ради.
Основним завданням є забезпечення утримання місць поховань в належному стані, створення умов щодо впорядкування та догляду за могилами своїх близьких, надання естетичного вигляду території кладовищ шляхом її прибирання, озеленення та передбачає наступне:
- розроблення і впровадження заходів щодо проведення благоустрою на території кладовищ та приведення їх до належного санітарного стану;
- розчистка доріг від снігу,ожеледиці;
- завезення піску;
- прибирання і вивіз сміття;
- покіс трави;
- видалення аварійних дерев та молодої порослі;
- виготовлення, встановлення, ремонт контейнерів для збору сміття;
- виготовлення та встановлення табличок по кварталам поховань.
Основною гострою проблемою є нестача землі для проведення подальшого поховання померлих. Для цього необхідно передбачити додаткові місця поховань.
8. Зупинки громадського транспорту
Сьогодні у населених пунктах громади нараховується 48 зупинок громадського транспорту, які утримуються за рахунок міського бюджету.
Потребують облаштування та благоустрою зупинки громадського транспорту в сільських населених пунктах громади.
План заходів по забезпеченню облаштування та благоустрою зупинки громадського транспорту передбачає:
- облаштування нового абозаміна існуючого зупинкового комплексу єдиного взірця;
- влаштування освітлення зупинок;
- обладнання системою відеонагляду;
- встановлення необхідної кількості урн для сміття;
- благоустрій прилеглої території (асфальтування, мощення тротуарною плиткою, озеленення, тощо).
Реалізація заходів дозволить підвищити якість та комфортність користування мешканцями міста та сіл транспортною інфраструктурою, залучити позабюджетні кошти до вирішення нагальних питань функціонування міської транспортної мережі, сприятиме системному підходу до вирішення питань облаштування та благоустрою зупинок.
9. Водопостачання та водовідведення
Система водовідведення включає: протяжність мережі - 35 км, з яких ветхих 26 км та аварійних 0,8 км.
Каналізаційні очисні споруди пропускають 400 м3/добу.
Стоки проходять механічну, біологічну очистку та доочищення в біоставках.
Частина населення міста користується вигрібними ямами.
Програмою передбачається проектування та реконструкція каналізаційних очисних споруд з каналізаційним колектором.
10. Проблемні питання житлово-комунального господарства та основні принципи їх вирішення
На даний час у житлово-комунальній галузі існує ряд проблем, які потребують вирішення:
Ш. МЕТА ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Метою Програми є здійснення заходів щодо підвищення ефективності та надійності функціонування житлово-комунального господарства, задоволення потреб населення у наданні якісних житлово-комунальних послуг, забезпечення реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
Реалізація Програми передбачає виконання наступних завдань:
ІV. МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
1. Нормативно-правове забезпечення
Розроблення Програми здійснювалось в межах Законів України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, ,,Про державне прогнозування та розроблення програм економічного та соціального розвитку України”, ,,Про житлово-комунальні послуги” ,,Про благоустрій населених пунктів”, ,,Про пожежну безпеку”, ,,Про поховання та похоронну справу”, ,,Про автомобільні дороги”, ,,Про охорону навколишнього природного середовища”, ,,Про відходи”, ,,Про охорону атмосферного повітря”, ,,Про питну воду та питне водопостачання”, ,,Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку”, ,,Про захист тварин від жорсткого поводження”, наказу Державного комітету з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 р. № 154 ,,Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів” та від 10.08.2004р. №150 ,,Про затвердження примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд” та інших нормативно-правових актів України.
2. Фінансове забезпечення
Джерелами фінансування заходів Програми є:
- кошти державного бюджету;
- кошти обласного бюджету;
-кошти місцевого бюджету;
- кошти підприємств житлово-комунального господарства;
- інші джерела фінансування не заборонені законодавством, у тому числі залучені.
3. Науково-технічне забезпечення
1. Проведення обстежень об'єктів житлово-комунального господарства, благоустрою населених пунктів.
2. Розроблення та впровадження новітніх технологій і обладнання, спрямованих на технічне переоснащення підприємств житлово-комунального господарства та скорочення питомих витрат енергетичних і матеріальних ресурсів.
3. Впровадження нових зразків комунальної техніки та обладнання для потреб житлово-комунального господарства.
4. Інформаційне забезпечення та моніторинг виконання Програми
Джерелами інформаційного забезпечення, необхідними для збору та формування електронних баз даних, проведення аналізу реалізації Програми, може бути статистична звітність, оперативна інформація підприємств житлово-комунального господарства, результати спеціальних досліджень, фінансова звітність та інші.
5. Контроль за виконанням Програми
Контроль за виконанням цієї Програми здійснює виконавчий комітет міської ради, постійна комісія з питань земельних відносин, екології, житлово-комунального господарства, архітектури, інфраструктури, комунальної власності та приватизації.
Громадський контроль за ходом реалізації Програми здійснюється (за бажанням) представниками громадських організацій, у статуті яких передбачено діяльність у сфері житлово-комунального господарства.
Начальник відділу житлово-комунального
господарства, транспорту, зв’язку та
з питань охорони праці С.С. Тищенко
Додаток 5
до Ресурсного забезпечення
Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства Решетилівської
міської територіальної громади на
2022 — 2024 роки”
Заходи із забезпечення території для вигулу собак та регулювання чисельності безпритульних тварин гуманними методами у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2019 до 2021 року
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(п’ятнадцята сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
30 листопада 2021 року № -15- VIIІ
Про виконання Комплексної програми „Розвиток житлово-комунального господарства Решетилівської міської територіальної громади на 2019 - 2021 роки” та затвердження відповідної Програми на 2022-2024 роки
Відповідно до пункту 1 статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та заслухавши звіт начальника відділу житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці Тищенка С.С., Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Звіт начальника відділу житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці Тищенка С.С. про виконання Комплексної програми „Розвиток житлово-комунального господарства Решетилівської міської територіальної громади на 2019 - 2021 роки” взяти до відома, що додається.
2. Затвердити Комплексну програму „Розвиток житлово-комунального господарства Решетилівської міської територіальної громади на 2022 - 2024 роки” , що додається.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань земельних відносин, екології, житлово-комунального господарства, архітектури, інфраструктури, комунальної власності та приватизації (Захарченко В.Г.).
Міський голова О.А. Дядюнова
Додаток до
рішення Решетилівської
міської ради восьмого скликання
30 листопада 2021 року № -15-VIIІ
(15 сесія)
ЗВІТ
про виконання Комплексної програми „Розвиток житлово-комунального господарства Решетилівської міської територіальної громади
на 2019 - 2021 роки”
Комплексна програма „Розвиток житлово-комунального господарства Решетилівської міської територіальної громади на 2019 - 2021 роки” (далі Програма) затверджена рішенням Решетилівської міської ради від 05 березня 2019 року № 508-15-VII. Програма створена шляхом об’єднання ряду програм:
- Програми Решетилівської міської ради реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2016-2020 роки;
- Програми утримання доріг місцевого значення по Решетилівській міської раді на 2016-2020 роки;
- Програми розвитку дорожнього руху та його безпеки на 2016-2020 роки на території Решетилівської міської ради.
За 2021 рік згідно заходів Програми використано коштів:
- Житловий фонд
1) капітальний ремонт даху багатоквартирного житлового будинку по вул. Старокиївська, 7 місто Решетилівка на суму 2564,7 тис. грн.;
2) проведення обстеження стану ліфтового господарства в житлових будинках за адресами вул. Покровська, 21, 23, 25 на суму 7 818 грн.
- Водопостачання та водовідведення
1) проведено реконструкцію водопровідної мережі по вул. Гагаріна в м. Решетилівка.
- Ремонт та утримання доріг
1) проведено ремонт асфальтного покриття доріг на суму 17,4 млн. грн., за дольовим принципом 50/50 кошти місцевого та державного бюджетів, зокрема:
Дороги загального користування:
- Решетилівка - М’якеньківка – Сухорабівка;
- Решетилівка - Шрамки – Каленики;
- Решетилівка – Лиман Перший – Стовбина Долина;
- М03 – Лиман Другий;
- Молодиківщина – Покровське;
- Покровське – Лучки – Федіївка;
- Потічок – Пащенки - /Н31/;
- Малий Бакай – Сухорабівка;
- Цьови – Тищенки – Молодиківщина;
Вулиці міста Решетилівка:
- вул. Миру в м. Решетилівка;
- вул. Калинова в м. Решетилівка;
- вул. Гарячківська в м. Решетилівка;
- вул. Франка в м. Решетилівка;
- вул. Гагаріна в м. Решетилівка;
- вул. Парижської Комуни в м. Решетилівка;
- вул. Шевченка в м. Решетилівка ;
- вул. Сагайдачного в м. Решетилівка;
- вул. Червонопартизанська в м. Решетилівка;
- вул. Матросова в м. Решетилівка;
- вул. Джерельна в м. Решетилівка;
- вул. Волошкова в м. Решетилівка;
- вул. Старокиївська в м. Решетилівка;
- вул. Ентузіастів в м. Решетилівка;
- вул. Лесі Українки в м. Решетилівка;
- вул. Покровська в м. Решетилівка;
- пров. Вишневий в м. Решетилівка;
- Благоустрій території та група „Благоустрій”
Для забезпечення комфортного відпочинку жителів громади встановлено 3 альтанки в місцях відпочинку на суму 42 тис. грн., придбано 4 біотуалети на суму 42,6 тис. грн.
Проводиться капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів з благоустроєм території житлових будинків № 9, 11 по вулиці Старокиївська у місті Решетилівка, згідно проекту на суму 2341,767 тис. грн.
Проводиться капітальний ремонт тротуару по вул. Великотирнівська на ділянці від буд. № 27 до перехрестя вулиць Новосанжарська — Великотирнівська в м. Решетилівка, згідно проекту на суму 1485,324 тис. грн.
Заробітна плата працівників групи „Благоустрій” за звітний період поточного року становить – 4439 тис. грн.
Придбано для групи „Благоустрій”:
- лафет для перевезення міні техніки;
- причіп до легкового авто;
- 3 дренажних насоси;
- 5 ємностей в металевому каркасі;
- 20 бензотримерів;
- 1 бензопила;
- 1 відбійний молоток;
- Вуличне освітлення
1) проведено монтаж ліній вуличного освітлення на суму 308,252 тис. грн., зокрема:
- вул. Покровська - 49,959 тис. грн.,
- вул. Старокиївська - 49,723 тис. грн.,
- вул. Лугова – 17,968 тис. грн.,
- вул. Коцюбинського - 15,497 тис. грн.,
- вул. Гарячківська - 36,425 тис. грн.,
- вул. Матросова - 38,585 тис. грн.,
- вул. Шевченка - 32,380 тис. грн.,
- вул. Полтавська – 7,141 тис. грн.,
- вул. Решетилівська - 13,058 тис. грн. у с. Лиман Перший,
- с. Капустяни – 47,516 тис. грн.
Придбано енергозберігаючих ламп для зовнішнього освітлення вулиць на суму 107,355 тис. грн.
За 2021 рік згідно заходів Програми використано коштів:
- Закупівля дитячих майданчиків — 94,999 тис. грн;
- Послуги з нанесення дорожньої розмітки — 149,8 тис. грн;
- Придбано посадкового матеріалу квітів — 34 тис. грн;
- Відловлено 39 безпритульних тварин .
Начальник відділу житлово-комунального
господарства, транспорту, зв’язку та
з питань охорони праці С.С. Тищенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Решетилівської міської
ради восьмого скликання
30 листопада 2021 року № -15-VIІI
(15 сесія)
КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА „РОЗВИТОК ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
РЕШЕТИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
НА 2022 — 2024 роки”
м. Решетилівка
2021
ПАСПОРТ
КОМПЛЕКСНОЇ ПРОГРАМИ
„РОЗВИТОК ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА РЕШЕТИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
НА 2022 — 2024 роки”
1. | Ініціатор розроблення програми | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради |
2. | Розробник програми | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради |
3. | Замовник (відповідальний виконавець) програми | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради |
4. | Учасники (співвиконавці) програми | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, Решетилівський КП „Водоканал”, ПП Решетилівський ”Житлосервіс”, КП „Покровський комунгосп”, КП „Ефект”, установи, заклади різних форм власності |
5. | Строк виконання програми | 2022 — 2024 роки |
6. | Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми | Державний бюджет, обласний, міський бюджети, кошти підприємств, установ та закладів різних форм власності, інші джерела фінансування не заборонені законодавством |
7. | Загальний обсяг фінансових ресурсів необхідний для реалізації програми, тис.грн., у тому числі: | 97675,00 |
кошти міського бюджету | 97675,00 | |
кошти підприємств, установ та закладів різних форм власності | - | |
інші джерела фінансування не заборонені законодавством | - |
Зміст | ||
ПАСПОРТ | ||
І | ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ | |
ІІ | АНАЛІЗ СТАНУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ | |
1. | Вулично-дорожнє господарство | |
2. | Зовнішнє освітлення | |
3. | Озеленення та догляд за зеленими насадженнями | |
4. | Санітарне очищення | |
5. | Вивезення твердих побутових відходів | |
6. | Поводження з тваринами | |
7. | Місця поховання | |
8. | Зупинки громадського транспорту | |
9. | Водопостачання та водовідведення | |
10. | Проблемні питання житлово-комунального господарства та основні принципи їх вирішення | |
ІІІ | МЕТА ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ | |
IV | МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ | |
1. | Нормативно-правове забезпечення | |
2. | Фінансове забезпечення | |
3. | Науково-технічне забезпечення | |
4. | Інформаційне забезпечення та моніторинг виконання Програми | |
5. | Контроль та виконанням Програми | |
V. | ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ | |
Додаток |
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Житлово-комунальне господарство – це одна з найважливіших галузей господарського комплексу громади, що забезпечує його життєдіяльність та створює комфорт життєдіяльності населення, покликана виконувати комплекс робіт та послуг з утримання і ремонту вулично-дорожньої мережі, зовнішнього освітлення, благоустрою міста та населених пунктів громади, озеленення, санітарної очистки, водопостачання, водовідведення, збір та вивезення твердих та рідких побутових відходів тощо.
Обслуговування житлово-комунального господарства Решетилівської міської об’єднаної територіальної громади покладене КП „Ефект”, Решетилівський КП „Водоканал”, ПП Решетилівський „Житлосервіс”, КП „Покровський комунгосп”.
Комплексна програма „Розвиток житлово-комунального господарства Решетилівської міської територіальної громади на 2022 - 2024 роки” (далі - Програма) розроблена з метою реалізації на території громади державної політики, власних повноважень в сфері розвитку, реформування та утримання житлово-комунального господарства, створення умов щодо утримання, відновлення і захисту сприятливого для життєдіяльності населення середовища та забезпечення населення якісними житлово-комунальними послугами.
Програма враховує головні завдання законодавчих, нормативних актів з питань житлово-комунального господарства та визначає основні цілі і заходи реформування, розвитку та утримання житлово-комунального господарства Решетилівської міської ради на 2022 - 2024 роки.
Основні виконавці Програми:
- Виконавчий комітет Решетилівської міської ради;
- Решетилівський КП „Водоканал”;
- КП „Покровський комунгосп”;
- КП „Ефект”;
- ПП Решетилівський „Житлосервіс”;
- Підприємства, установи та організації різних форм власності.
ІІ. АНАЛІЗ СТАНУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Основною діяльністю житлово-комунального господарства в громаді є повне задоволення потреб громади в усіх видах житлово-комунальних послуг, створення комфортних умов для мешканців, ефективне використання комунальної власності, належне утримання об’єктів комунальної власності, збільшення обсягів капітального ремонту та реконструкції об’єктів благоустрою, поліпшення технічного стану водопровідно-каналізаційної мережі, поступова переорієнтація житлово-комунального господарства громади на енергоефективний шлях, зменшення енергоємності надання житлово-комунальних послуг, зменшення аварійності на автошляхах територіальної громади, врегулювання питань поводження з тваринами, поліпшення екологічного стану.
Сьогодні технічний стан житлово-комунального господарства знаходиться не в кращому стані, основні фонди та обладнання потребують оновлення.
1. Вулично-дорожнє господарство
Невід’ємною частиною об’єктів благоустрою міста є вулично-дорожня мережа.
Балансоутримувачем вулично-дорожньої мережі населених пунктів громади є виконавчий комітет Решетилівської міської ради. Загальна протяжність вулиць і доріг загального користування становить 642,9 км.
Впродовж останніх років обсяги фінансування дорожньої галузі міста та сіл збільшуються для покращення стану об’єктів вулично-дорожньої мережі. В 2021 з місцевого бюджету виділено 8,9 млн. грн. для проведення ремонтів вулиць і доріг загального користування.
Невід’ємною частиною вулично-дорожньої мережі є тротуари, зупинки громадського транспорту, штучні споруди та технічні засоби регулювання дорожнього руху. Всі ці елементи вулично-дорожньої мережі знаходяться на балансі виконавчого комітету Решетилівської міської ради.
На теперішній час техніко-експлуатаційні показники тротуарів міста не в повній мірі відповідають вимогам норм та стандартів, що негативно впливає на рівень безпеки руху пішоходів. При цьому значна більшість тротуарів потребує капітального ремонту. Деякі ділянки тротуарів мають велику площу пошкоджень покриття і потребують капітальних ремонтів. Для проведення цих заходів необхідно кожного року передбачати кошти на фінансування даних об’єктів.
У місті та в цілому по громаді відсутня велосипедна інфраструктура. Важливим кроком для розвитку міста є створення мережі велодоріжок, влаштування засобів організації дорожнього руху та елементів благоустрою.
В умовах прискорених темпів автомобілізації, високої інтенсивності дорожнього руху особливої гостроти набуває проблема забезпечення безпеки дорожнього руху, вирішення якої спрямоване на збереження життя і здоров'я мешканців міста та сіл.
В громаді відсутні світлофорні об’єкти, хоча деякі перехрестя потребують їх встановлення.
Мости та шляхопроводи побудовані в 60-80 х роках минулого століття, потребують проведення капітальних ремонтів.
Першочерговими об’єктами капремонтів є:
- реконструкція мосту через р. Грузька Говтва (вул. Полтавська, Старокиївська) в м. Решетилівка, у 2021 році розроблена проектно-кошторисна документація, вартість робіт становить 5,748 млн. грн.;
- реконструкція мосту через річку Псел автодорога Остап’є – Решетилівка в с. Остап’є;
- реконструкція мосту через р. Говтва (вул. Покровська, Великотирнівська) в м. Решетилівка.
2. Зовнішнє освітлення
Технічне обслуговування мереж зовнішнього освітлення населених пунктів Решетилівської громади здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, що передбачає заходи з обслуговування світильників, повітряних та кабельних ліній, пунктів живлення, автоматичного управління тощо.
Довжина повітряних мереж системи зовнішнього освітлення по населених пунктах громади становить 242,1 км, кількість світильників, задіяних у системі зовнішнього освітлення становить 3042 од.
Для забезпечення належного функціонування мереж зовнішнього освітлення на території населених пунктів громади необхідно забезпечити:
- проведення технічного обслуговування мереж;
- проведення капітального та поточного ремонту мереж;
- проведення енергоефективної модернізації мереж.
3. Озеленення та догляд за зеленими насадженнями
Комплексна цільова програма включає в себе проведення озеленення населених пунктів громади та визначає основні засади діяльності у галузі управління сферою зеленого господарства, впорядкування зелених зон, формування зелених насаджень та флористичне оформлення територій, тобто пріоритетні напрямки системи озеленення населених пунктів, спрямовані на забезпечення сприятливих умов життєдіяльності його мешканців при максимальній економії бюджетних коштів. Основною метою концепції є охорона, збереження та відтворення існуючих зелених насаджень, їх гармонійне поєднання з ландшафтом населених пунктів, утримання у належному впорядкованому стані, створення та формування високо декоративних, стійких до несприятливих умов навколишнього природного середовища насаджень, що забезпечить збалансований розвиток зеленої зони та виконання нею екологічних, соціально-економічних та урбаністично-планувальних функцій.
Зелені насадження відіграють важливу соціально-екологічну роль в середовищі проживання. Загалом в Решетилівській громаді зелені насадження займають 875,53 га.
Збільшення обсягів посадок (дерев, кущів, квітників) та послуг з догляду за зеленими насадженнями є:
- поява в місті та селах нових територій, що потребують озеленення;
- необхідність розчищення в’їздів у населені пункти громади;
- велика кількість аварійних дерев по громаді;
- необхідність омолоджувальної обрізки (кронування) дерев в населених пунктах громади;
- проведення озеленення місць для тимчасового відпочинку населення і зелених зон.
4. Санітарне очищення
Одним із важливих заходів благоустрою населених пунктів є належне утримання територій та вулично-дорожньої мережі населених пунктів, в належному санітарно-технічному стані, шляхом здійснення комплексу заходів з механізованого та ручного прибирання.
На цей час для механізованого прибирання територій залучається 5 одиниць спеціальної техніки.
В поточному році оновлено автопарк спецтехніки, придбано:
- екскаватор-навантажувач BOBCAT B730R;
- міні-навантажувач BOBCAT S450.
5. Вивезення твердих побутових відходів
Для забезпечення належного санітарного стану у населених пунктах громади запроваджено збирання та вивезення твердих побутових відходів на сміттєзвалища, які знаходяться біля сіл Пасічники та Тутаки.
Послуги зі збирання та вивезення побутових відходів надаються підприємствами КП „Покровський комунгосп” та Решетилівський ПП „Житлосервіс”.
Важливою проблемою на шляху досягнення максимальної ефективності експлуатації сміттєзбиральної техніки є розширення мережі майданчиків з контейнерами для збирання відходів в тому числі для роздільного збирання.
Основні напрямки стратегічного розвитку сфери поводження з побутовими відходами в громаді є:
- вдосконалення систем первісного накопичення та збирання відходів;
- сортування, перероблення і повторне використання (рециклінг) відходів;
- вдосконалення систем і технологій перероблення відходів;
- будівництво сміттєпереробного комплексу (до технології якого входитиме і процес сортування відходів), що дозволить не тільки зменшити обсяги захоронення відходів, а також дасть можливість отримати вторинну сировину, теплову або електричну енергію, біогаз та інше альтернативне паливо.
6. Поводження з тваринами
До питань санітарного очищення населених пунктів громади відноситься і стан сфери поводження з тваринами.
Для людини є природним утримання домашніх улюбленців, але неконтрольоване їх розмноження та безвідповідальне ставлення до них, призводить до постійного збільшення кількості безпритульних тварин, що призводить до погіршення санітарно-епідеміологічного стану, безпеки мешканців і гостей міста та сіл, загибелі тварин та жорстокого поводження з ними.
Законом України „Про захист тварин від жорстокого поводження” (далі – Закон) визначені правові основи поводження з безпритульними тваринами.
З урахуванням вимог Закону, питання безпритульних тварин у населених пунктах планується вирішувати методом масової стерилізації безпритульних тварин з поверненням тварин на місце існування для стабілізації чисельності популяції (гуманними методами, за умови виключення жорстокого поводження з тваринами).
7. Місця поховання
Утримання та догляд за кладовищами здійснюється працівниками КП „Ефект” Решетилівської міської ради.
Основним завданням є забезпечення утримання місць поховань в належному стані, створення умов щодо впорядкування та догляду за могилами своїх близьких, надання естетичного вигляду території кладовищ шляхом її прибирання, озеленення та передбачає наступне:
- розроблення і впровадження заходів щодо проведення благоустрою на території кладовищ та приведення їх до належного санітарного стану;
- розчистка доріг від снігу,ожеледиці;
- завезення піску;
- прибирання і вивіз сміття;
- покіс трави;
- видалення аварійних дерев та молодої порослі;
- виготовлення, встановлення, ремонт контейнерів для збору сміття;
- виготовлення та встановлення табличок по кварталам поховань.
Основною гострою проблемою є нестача землі для проведення подальшого поховання померлих. Для цього необхідно передбачити додаткові місця поховань.
8. Зупинки громадського транспорту
Сьогодні у населених пунктах громади нараховується 48 зупинок громадського транспорту, які утримуються за рахунок міського бюджету.
Потребують облаштування та благоустрою зупинки громадського транспорту в сільських населених пунктах громади.
План заходів по забезпеченню облаштування та благоустрою зупинки громадського транспорту передбачає:
- облаштування нового абозаміна існуючого зупинкового комплексу єдиного взірця;
- влаштування освітлення зупинок;
- обладнання системою відеонагляду;
- встановлення необхідної кількості урн для сміття;
- благоустрій прилеглої території (асфальтування, мощення тротуарною плиткою, озеленення, тощо).
Реалізація заходів дозволить підвищити якість та комфортність користування мешканцями міста та сіл транспортною інфраструктурою, залучити позабюджетні кошти до вирішення нагальних питань функціонування міської транспортної мережі, сприятиме системному підходу до вирішення питань облаштування та благоустрою зупинок.
9. Водопостачання та водовідведення
Надавачем послуг з водопостачання та водовідведення на території Решетилівської громади є Решетилівський КП “Водоканал”.
Основними функціями підприємства є:
- забезпечення постачання питної води, послуги з водовідведення та очищення стічних вод;
- діяльність, пов'язана з ремонтом та експлуатацією трубопроводів;
- встановлення та ремонт контрольно-вимірювальних приладів для відбору проб і контролю;
- обслуговування зовнішніх каналізаційних мереж.Підприємство має 56 артезіанських свердловин та 3 водозабори, загальна протяжність мереж водопостачання становить 227,3 км, з яких ветхих та аварійних 182 км.
Система водовідведення включає: протяжність мережі - 35 км, з яких ветхих 26 км та аварійних 0,8 км.
Каналізаційні очисні споруди пропускають 400 м3/добу.
Стоки проходять механічну, біологічну очистку та доочищення в біоставках.
Частина населення міста користується вигрібними ямами.
Програмою передбачається проектування та реконструкція каналізаційних очисних споруд з каналізаційним колектором.
10. Проблемні питання житлово-комунального господарства та основні принципи їх вирішення
На даний час у житлово-комунальній галузі існує ряд проблем, які потребують вирішення:
- зовнішні інженерні мережі потребують та оновлення;
- повільний процес створення ОСББ;
- зношеність об’єктів благоустрою, в тому числі вулично-дорожньої мережі;
- відсутність та зношеність тротуарного покриття;
- технічна зношеність мостів;
- більшість зелених насаджень населених пунктів досягла вікової межі;
- висока вартість впровадження новітніх енергозберігаючих технологій з використанням альтернативних джерел енергопостачання;
- застарілість матеріально-технічної бази підприємств житлово-комунального господарства;
- технічно та естетично застарілі зупинки громадського транспорту;
- неврегульованість питань поводження з тваринами;
- недостатнє фінансування житлово-комунального господарства з міського бюджету;
- недосконалість нормативної бази та законодавства.
- удосконалення системи управління житлово-комунальним господарством в громаді;
- стимулювання інвестиційних процесів у галузі житлово-комунального господарства;
- ефективне використання грошових, людських та матеріальних ресурсів виробниками/виконавцями та споживачами житлово-комунальних послуг;
- технічне переоснащення галузі на основі широкого застосування вітчизняних і зарубіжних науково-технічних досягнень, зокрема в енерго-, та ресурсозбереженні, впровадження екологічно чистих технологій.
Ш. МЕТА ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Метою Програми є здійснення заходів щодо підвищення ефективності та надійності функціонування житлово-комунального господарства, задоволення потреб населення у наданні якісних житлово-комунальних послуг, забезпечення реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
Реалізація Програми передбачає виконання наступних завдань:
- підвищення якості житлово-комунальних послуг;
- удосконалення системи управління житлово-комунальним господарством, розвиток конкуренції та сучасних форм самоорганізації населення у даній сфері;
- створення конкурентного середовища на ринку комунальних послуг;
- створення сприятливих умов для беззбиткової діяльності підприємств житлово-комунального господарства, накопичення інвестиційних ресурсів для технічного переоснащення та розвитку житлово-комунальної інфраструктури;
- комплексна паспортизація вулично-дорожньої мережі з визначенням балансової вартості;
- покращення технічного стану доріг шляхом проведення поточних та капітальних ремонтів;
- забезпечення комфортного та безпечного проживання мешканців приватного сектору;
- зменшення пошкоджень покриття тротуарів та його заміна;
- реконструкція та ремонт мостів;
- покращення якості зовнішнього освітлення громади;
- впровадження ефективного енергозберігаючого обладнання;
- озеленення населених пунктів;
- облаштування та благоустрій зупинок громадського транспорту;
- забезпечення умов для зменшення кількості безпритульних тварин.
ІV. МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
1. Нормативно-правове забезпечення
Розроблення Програми здійснювалось в межах Законів України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, ,,Про державне прогнозування та розроблення програм економічного та соціального розвитку України”, ,,Про житлово-комунальні послуги” ,,Про благоустрій населених пунктів”, ,,Про пожежну безпеку”, ,,Про поховання та похоронну справу”, ,,Про автомобільні дороги”, ,,Про охорону навколишнього природного середовища”, ,,Про відходи”, ,,Про охорону атмосферного повітря”, ,,Про питну воду та питне водопостачання”, ,,Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку”, ,,Про захист тварин від жорсткого поводження”, наказу Державного комітету з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 р. № 154 ,,Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів” та від 10.08.2004р. №150 ,,Про затвердження примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд” та інших нормативно-правових актів України.
2. Фінансове забезпечення
Джерелами фінансування заходів Програми є:
- кошти державного бюджету;
- кошти обласного бюджету;
-кошти місцевого бюджету;
- кошти підприємств житлово-комунального господарства;
- інші джерела фінансування не заборонені законодавством, у тому числі залучені.
3. Науково-технічне забезпечення
1. Проведення обстежень об'єктів житлово-комунального господарства, благоустрою населених пунктів.
2. Розроблення та впровадження новітніх технологій і обладнання, спрямованих на технічне переоснащення підприємств житлово-комунального господарства та скорочення питомих витрат енергетичних і матеріальних ресурсів.
3. Впровадження нових зразків комунальної техніки та обладнання для потреб житлово-комунального господарства.
4. Інформаційне забезпечення та моніторинг виконання Програми
Джерелами інформаційного забезпечення, необхідними для збору та формування електронних баз даних, проведення аналізу реалізації Програми, може бути статистична звітність, оперативна інформація підприємств житлово-комунального господарства, результати спеціальних досліджень, фінансова звітність та інші.
5. Контроль за виконанням Програми
Контроль за виконанням цієї Програми здійснює виконавчий комітет міської ради, постійна комісія з питань земельних відносин, екології, житлово-комунального господарства, архітектури, інфраструктури, комунальної власності та приватизації.
Громадський контроль за ходом реалізації Програми здійснюється (за бажанням) представниками громадських організацій, у статуті яких передбачено діяльність у сфері житлово-комунального господарства.
- ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
- Забезпечення надання населенню житлово-комунальних послуг належної якості, відповідно до вимог чинного законодавства.
- Покращення соціально-побутового обслуговування населення та підвищення якості комунальних послуг.
- Залучення підприємств, організацій, закладів, депутатів та приватних осіб для надання фінансової допомоги з метою покращення благоустрою.
- Ремонт покриття тротуарів.
- Покращення експлуатаційного стану доріг, збільшення їх пропускної здатності, поліпшення екологічного стану населених пунктах громади.
- Забезпечення повного освітлення території міста з застосуванням енергозберігаючих світильників.
- Економія енергоресурсів шляхом впровадженню енергозберігаючих заходів.
- Поліпшення екологічного і санітарного стану та естетичного вигляду населених пунктів громади.
- Зменшення чисельності безпритульних тварин у місті.
- Забезпечення проведення будівництва, реконструкції та капітального ремонту мереж зливової каналізації.
- Вирішення питань утилізації твердих побутових відходів за рахунок зменшення навантаження на полігон, отримання вторинних ресурсів.
- Контроль за дотриманням Правил благоустрою, забезпечення чистоти та утримання належному стані тротуарів та вулиць громади.
Начальник відділу житлово-комунального
господарства, транспорту, зв’язку та
з питань охорони праці С.С. Тищенко
Додаток 1
до Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства
Решетилівської міської територіальної
громади на 2022 - 2024 роки”
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРОГРАМИ
«РОЗВИТОК ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА РЕШЕТИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ НА 2022 - 2024 РОКИ»
до Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства
Решетилівської міської територіальної
громади на 2022 - 2024 роки”
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРОГРАМИ
«РОЗВИТОК ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА РЕШЕТИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ НА 2022 - 2024 РОКИ»
№ п/п | Основні завдання програми | Джерела фінансування | Загальні витрати, тис. грн | У тому числі за роками | ||
2022 рік | 2023 рік | 2024 рік | ||||
1 | Заходи з утримання та розвитку вулично-дорожньої мережі у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2022 до 2024 року (Додаток 1) |
Міський бюджет |
52145,00 | 12310,00 | 17715,00 | 22120,00 |
2 | Заходи з поточного, капітального ремонтів та утримання в належному стані об’єктів благоустрою у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2022 до 2024 року (Додаток 2) |
Міський бюджет |
12060,00 | 3720,00 | 4120,00 | 4220,00 |
3 | Заходи з утримання та розвитку житлового господарства у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2022до 2024року (Додаток 3) |
Міський бюджет | 13940,00 | 3980,00 | 4680,00 | 5280,00 |
4 | Заходи з утримання та розвитку інженерних мереж у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2022 до 2024 року (Додаток 4) |
Міський бюджет | 18750,00 | 5500,00 | 6450,00 | 6800,00 |
5 | Заходи із забезпечення території для вигулу собак та регулювання чисельності безпритульних тварин гуманними методами у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2022 до 2024 року (Додаток 5) |
Міський бюджет | 780,00 | 180,00 | 300,00 | 300,00 |
Всього | 97675,00 | 25690,00 | 33265,00 | 38720,00 |
Начальник відділу житлово-комунального
господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці С.С. Тищенко
господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці С.С. Тищенко
Додаток 1
до Ресурсного забезпечення
Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства Решетилівської
міської територіальної громади на
2022 — 2024 роки”
Заходи з утримання та розвитку вулично-дорожньої мережі у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2022 до 2024 року
до Ресурсного забезпечення
Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства Решетилівської
міської територіальної громади на
2022 — 2024 роки”
Заходи з утримання та розвитку вулично-дорожньої мережі у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2022 до 2024 року
№ п/п | Найменування заходу | Джерела фінансування | Загальні витрати, тис. грн | У тому числі за роками | Відповідальний за виконання заходу | Примітки | ||
2022 рік | 2023 рік |
2024 рік | ||||||
1 | Поточний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі | Міський бюджет |
6000,00 | 1000,00 | 2000,00 | 3000,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
2 | Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі | Міський бюджет |
23000,00 | 5000,00 | 8000,00 | 10000, 00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
3 | Будівництво, реконструкція, модернізація об’єктів вулично-дорожної мережі | Міський бюджет |
12000,00 | 3000,00 | 4000,00 | 5000,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
4 | Виготовлення та коригування проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі та об’єктів регулювання дорожнього руху | Міський бюджет |
1800,00 | 500,00 | 600,00 | 700,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
5 | Виготовлення та коригування проектно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію та модернізацію об’єктів вулично-дорожньої мережі | Міський бюджет |
900,00 | 250,00 | 300,00 | 350,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
6 | Утримання вулично-дорожної мережі | Міський бюджет |
1050,00 | 300,00 | 350,00 | 400,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
7 | Поточний ремонт мостів та шляхопроводів | Міський бюджет |
1500,00 | 500,00 | 500,00 | 500,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
8 | Капітальний ремонт мостів та шляхопроводів | Міський бюджет |
5100,00 | 1500,00 | 1700,00 | 1900,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
9 | Забезпечення організації дорожнього руху засобами регулювання | Міський бюджет |
270,00 | 90,00 | 90,00 | 90,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
10 | Утримання та експлуатація технічних засобів регулювання дорожнього руху | Міський бюджет |
60,00 | 20,00 | 20,00 | 20,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
11 | Виготовлення та коригування проектно-кошторисної документації на спорудження штучних дорожніх нерівностей різних типів | Міський бюджет |
105,00 | 30,00 | 35,00 | 40,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
12 | Паспортизації доріг комунальної власності | Міський бюджет |
360,00 | 120,00 | 120,00 | 120,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
Всього | 52145,00 | 12310,00 | 17715,00 | 22120,00 |
Начальник відділу житлово-комунального
господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці С.С. Тищенко
господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці С.С. Тищенко
Додаток 2
до Ресурсного забезпечення
Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства Решетилівської
міської територіальної громади на
2022 — 2024 роки”
Заходи з поточного, капітального ремонтів та утримання в належному стані об’єктів благоустрою у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2022 до 2024 року
до Ресурсного забезпечення
Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства Решетилівської
міської територіальної громади на
2022 — 2024 роки”
Заходи з поточного, капітального ремонтів та утримання в належному стані об’єктів благоустрою у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2022 до 2024 року
№ п/п | Найменування заходу | Джерела фінансування | Загальні витрати, тис. грн | У тому числі за роками | Відповідальний за виконання заходу | Примітки | ||
2022 рік | 2023 рік |
2024 рік | ||||||
1 | Утримання, організація та фінансове забезпечення об’єктів благоустрою |
Міський бюджет |
4160,00 | 1220,00 | 1470,00 | 1470,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
2 | Поточний ремонт об’єктів благоустрою |
Міський бюджет |
1300,00 | 400,00 | 450,00 | 450,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
3 | Капітальний ремонт об’єктів благоустрою |
Міський бюджет |
4500,00 | 1500,00 | 1500,00 | 1500,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
4 | Будівництво, реконструкція та модернізація об’єктів благоустрою | Міський бюджет |
2100,00 | 600,00 | 700,00 | 800,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
Всього | 12060,00 | 3720,00 | 4120,00 | 4220,00 |
Начальник відділу житлово-комунального
господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці С.С. Тищенко
господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці С.С. Тищенко
Додаток 3
до Ресурсного забезпечення
Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства Решетилівської
міської територіальної громади на
2022 — 2024 роки“
Заходи з утримання та розвитку житлового господарства у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2022 до 2024 року
до Ресурсного забезпечення
Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства Решетилівської
міської територіальної громади на
2022 — 2024 роки“
Заходи з утримання та розвитку житлового господарства у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2022 до 2024 року
№ п/п | Найменування заходу | Джерела фінансування | Загальні витрати, тис. грн | У тому числі за роками | Відповідальний за виконання заходу | Примітки | ||
2022 рік | 2023 рік |
2024 рік | ||||||
1 | Капітальний ремонт, реконструкція, модернізація житлових будинків | Міський бюджет |
10500,00 | 3000,00 | 3500,00 | 4000,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
2 | Капітальний ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж житлового фонду | Міський бюджет |
450,00 | 100,00 | 150,00 | 200,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
3 | Капітальний ремонт електричних мереж в житлових будинках | Міський бюджет | 450,00 | 100,00 | 150,00 | 200,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
4 | Поточний ремонт, модернізація, експертна оцінка ліфтового господарства у житлових будинках | Міський бюджет | 1950,00 | 600,00 | 650,00 | 700,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
5 | Виготовлення технічної документації на багатоквартирні будинки, що знаходяться на території ТГ | Міський бюджет | 500,00 | 150,00 | 200,00 | 150,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
6 | Матеріально-технічне забезпечення будинків комунальної власності | Міський бюджет | 90,00 | 30,00 | 30,00 | 30,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
Всього | 13940,00 | 3980,00 | 4680,00 | 5280,00 |
Начальник відділу житлово-комунального
господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці С.С. Тищенко
господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці С.С. Тищенко
Додаток 4
до Ресурсного забезпечення
Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства Решетилівської
міської територіальної громади на
2022 — 2024 роки”
Заходи з утримання та розвитку інженерних мереж у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2022 до 2024 року
до Ресурсного забезпечення
Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства Решетилівської
міської територіальної громади на
2022 — 2024 роки”
Заходи з утримання та розвитку інженерних мереж у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2022 до 2024 року
№ п/п | Найменування заходу | Джерела фінансування | Загальні витрати, тис. грн | У тому числі за роками | Відповідальний за виконання заходу | Примітки | ||
2022 рік | 2023 рік |
2024 рік | ||||||
1 | Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення | Міський бюджет |
5400,00 | 1500,00 | 1800,00 | 2100,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
2 | Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення | Міський бюджет |
1500,00 | 500,00 | 500,00 | 500,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
3 | Будівництво, реконструкція та модернізація мереж зовнішнього освітлення | Міський бюджет | 1500,00 | 500,00 | 500,00 | 500,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
4 | Утримання мереж зовнішнього освітлення | Міський бюджет | 1850,00 | 500,00 | 650,00 | 700,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
5 | Будівництво мереж водопостачання та водовідведення | Міський бюджет | 8500,00 | 2500,00 | 3000,00 | 3000,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
Всього | 18750,00 | 5500,00 | 6450,00 | 6800,00 |
Начальник відділу житлово-комунального
господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці С.С. Тищенко
господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці С.С. Тищенко
Додаток 5
до Ресурсного забезпечення
Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства Решетилівської
міської територіальної громади на
2022 — 2024 роки”
Заходи із забезпечення території для вигулу собак та регулювання чисельності безпритульних тварин гуманними методами у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2019 до 2021 року
№ п/п | Найменування заходу | Джерела фінансування | Загальні витрати, тис. грн | У тому числі за роками | Відповідальний за виконання заходу | Примітки | ||
2019 рік | 2020 рік |
2021 рік | ||||||
1 | Заключення договорів з організаціями, які надають послуги по відлову безпритульних тварин, вирішення фінансових питань | Міський бюджет |
300,00 | 100,00 | 100,00 | 100,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
2 | Заключення договорів для проведення безкоштовної стерилізації домашніх тварин пільгової категорії мешканців ТГ | Міський бюджет |
150,00 | 50,00 | 50,00 | 50,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
3 | Облаштування майданчиків для вигулу собак | Міський бюджет |
330,00 | 30,00 | 150,00 | 150,00 | Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці виконавчого комітету Решетилівської міської ради | |
Всього | 780,00 | 180,00 | 300,00 | 300,00 |
Начальник відділу житлово-комунального
господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці С.С. Тищенко
господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці С.С. Тищенко