РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(дванадцята позачергова сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
30 вересня 2021 року № -12-VIIІ
Про затвердження фінансового плану
на 2022 рік Решетилівського
комунального підприємства „Водоканал”
Керуючись статтями 43, 60 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статтями 75, 78 Господарського кодексу України, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.03.2015 №205 „Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки”, враховуючи лист Решетилівського комунального підприємства „Водоканал” від 10.09.2021 №187 та з метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємства, Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити фінансовий план Решетилівського комунального підприємства „Водоканал” на 2022 рік, що додається.
2. Відповідальність за виконання показників фінансового плану на 2022 рік покласти на директора Решетилівського комунального підприємства „Водоканал” Козубського О.Ю.
3. Решетилівському комунальному підприємству „Водоканал” надавати виконавчому комітету Решетилівської міської ради звіт про виконання фінансового плану на 2022 рік щокварталу в терміни: IV квартал та рік – до 10 березня року, що настає за звітним періодом; за І, ІІ, ІІІ квартали – до 10 травня, 10 серпня та 10 листопада звітного року.
4. Організацію виконання цього рішення покласти на виконавчий комітет Решетилівської міської ради, контроль за його виконанням – на постійну комісію з питань бюджету, фінансів, планування, соціально-економічного розвитку, цін, приватизації та підприємницької діяльності (Оренбургська О.П.).
Міський голова О.А. Дядюнова
Пояснювальна записка до Фінансового плану на 2022 рік Комунального підприємства « Решетилівське комунальне підприємство «Водоканал».
Решетилівське комунальне підприємство «Водоканал» засноване Решетилівською селищною радою 25 квітня 2003 року . Підприємство здійснює свою діяльність на підставі чинного Статуту.
Решетилівське комунальне підприємство «Водоканал» здійснює такі види ліцензованої діяльності :
- централізоване водопостачання ;
- централізоване водовідведення.
Отже доходи від всіх видів діяльності заплановано таким чином:
- Водопостачання. Загальний об’єм 410 тис. м3. З них :
- Населення ОТГ: 390,0 тис. м 3 * 15,00 грн/м 3 ( діючий тариф) = 5 820,0 тис. грн.
- Бюджетні організації:10,0 тис. м3 * 28,98 грн/м 3( діючий тариф) = 289,8тис. грн.
- Інші споживачі: 10,0 тис. м 3 * 29,06 грн/м3 ( діючий тариф) = 290,6 тис. грн.
- Водовідведення. Загальний плановий об’єм послуги 100 тис. м 3. З них :
- Населення ОТГ: 55,0 тис. м3 * 12,00 грн/м 3 ( діючий тариф) = 660,0 тис. грн.
- Бюджетні організації: 4,0 тис. м3 * 16,00 грн/м 3 ( діючий тариф) = 64,0 тис. грн.
- Інші споживачі: 41,0 тис. м3 * 18,00 ( діючий тариф) = 738,0 тис. грн.
- Додаткові послуги (послуга автотранспорту, послуги слюсаря, підключення до водопровідної мережі та ін.). Загальний об’єм 979,3 тис. грн. ( прогнозне значення на 2022 р. , виходячи з фактичних показників 8 міс. 2021 р. і прогнозного зростання ціни послуг внаслідок збільшення прожиткового мінімуму, а також розширення абонентської мережі на 52%)
Розрахований як різниця між ПДВ, що буде отриманий за надані послуги р.010 / 6 :
( 8 841,7 тис. грн ) / 6 = 1 473,6 тис. грн.
та
ПДВ , який буде сплачено постачальникам - 670,0 тис. грн.
Розрахунок 1. ПДВ, який буде сплачено постачальникам
Планові об’єми закупівель у платників ПДВ 2022 р:
- Електроенергія 3120,0 тис. грн.
- Паливно-мастильні матеріали 500,0 тис.грн
- Основні матеріали ( люки,труби,муфти,метизи і т.п.) 192,0 тис. грн.
- Запчастини для техніки 96 тис. грн.
- Спецодяг 12,0 тис. грн.
- Канцтовари , картриджі 70 тис. грн.
- Послуги банка 18 тис. грн.
- Зв’язок 15 тис. Грн.
- Преса 9 тис. грн.
- Техогляд техніки 6 тис. грн..
Тобто сплачене ПДВ складе 4 038,0 / 6 = 673,0 тис. грн.
Таким чином сума ПДВ до сплати в бюджет повинна скласти 1 473,6– 673,0 = 800,6 тис. грн
Витратна частина фінансового плану .
Рядок 060 Собівартість реалізованої продукції розрахована на суму 10 145,1 тис.грн.
Рядок 061- матеріальні витрати на суму – 3 266,0 тис.грн. включають :
- витрати на ПММ – 416,0 тис.грн
- запчастини - 80,0 тис. грн.
- основні матеріали – 160,0 тис. грн.
- спец. одяг робітникам – 10,0 тис грн.
- оплата електроенергії – 2 600 тис грн.
Передбачено Бюджетом України у 2022 році прожитковий мінімум працездатних осіб з 01.01.2022 – 2 481 грн, з 01.07.2022 згідно Бюджетної декларації КМУ на 2022-2024 рр. – 2 600 грн. Для зручності розрахунків введено показник «Середньомісячний прожитковий мінімум в 2022 році», який є середнє зваженою величиною розміру прожиткового мінімуму по місяцях 2022 року – 2 541 грн/міс.
Згідно розрахованого на 2022 рік штатного розпису річний Фонд заробітної плати працівників основної діяльності складе 5 096,4 тис. грн.(робітники водопровідної мережі , каналізаційно-насосної станції, очисних споруд та загально-виробничий персонал) , а саме: слюсарі аварійно-відновлюваних робіт, машиністи насосних установок, оператори очисних споруд, електромонтер, машиністи екскаватора, водії автотранспортних засобів, електрогазозварник, фахівець, майстер,гідрогеолог,енергетик,прибиральниця.
Рядок 063 –відрахування на соц..заходи – нарахування ЄСВ(22%)- 694,3 тис грн..
Рядок 064- амортизація – розрахована на суму – 156,0 тис. грн..
Рядок 065- інші операційні витрати – на суму -305,5 тис грн.включаються:
- податки 220 тис. грн. ( геологія, забруднення,вода, екологічний под. на відходи)
- операційні витрати 52,2 (страхування транспорту,ремонт насосів, послуги крану, лабораторні досліди води , ремонт техніки..)
- придбання апарату для зварювання п/е труб 33,3 тис. грн
Рядок 091 – матеріальні витрати на суму - 51,2 тис. грн включають в себе :
- обслуговування веб-сайту – 3,2 тис грн.
- витрати на опалення адмінбудівлі– 48 тис. грн.
Рядок 100 Витрати на збут на суму –1 294,0 тис. грн
Рядок 101 –матеріальні витрати на суму 7,5 тис. грн.(преса,основні матеріали).
Рядок 102 - витрати на оплату праці абонентського відділу розраховано на суму - 928,2 тис. грн.
Рядок 103 - відрахування на соц..заходи – нарахування ЄСВ(22%)- 204,2 тис грн.
Рядок 105 - інші операційні витрати – на суму – 154,1 тис грн..включаються :
- банківські послуги 15,0 тис. грн( за обслуговування)
- операційні витрати 129,1 тис. грн (заправка катриджів ,канц. товари – 42,0 тис. грн.;.обслуг. комп. програм – «1С» 15 тис.грн, «Абонентський облік» 50 тис. грн.+ 20 тис. грн. абонплата, «Медок» 2,1 тис. грн)
- зв’язок 10,0 тис. Грн
Рядок 110 – Інші операційні витрати – 457,3 тис. грн.
Проект землеустрою під 7 свердловин 49 тис. грн.
Облаштування 17 зон санітарної охорони 408,3 тис. грн.
Рядок 140 - 2 766 тис. грн
- Відшкодування суми різниці в тарифі на централізоване водопостачання населенню ОТГ між діючим тарифом 15,00 грн/м3 та затвердженим як економічно-обгрунтований 21,00 грн/М3: 2 340,0 тис. грн. ( 390 тис.м 3 планове споживання води населенням ОТГ в 2022 р.) * (21,00 грн/м3 - 15,00 грн/м3 ) – КПК 6071.
- Інші операційні доходи, профінансовані місцевим бюджетом як фінансова допомога: 426,0 тис. грн. - КПК 6013
Рядок 510 –Чисельність працівників – 61,5 за штатним розписом ( фактично на 01.09.2021 р. заповнено 38,5 шт. од.)
Примітки:
*В розрахунку витрат на заробітну плату працівників використано фактичну чисельність працівників (38,5 шт.одиниць на 01.09.2021 р.) при чисельності працівників за чинним штатним розписом 61,5 шт. одиниць.
Директор КП Водоканал О.Ю. Козубський
ЗАТВЕРДЖЕНО | |||||||
Рішення Решетилівської міської | |||||||
ради восьмого скликання | |||||||
30 вересня 2021 року № ___ -12-VIII | |||||||
(12 позачергова сесія) | |||||||
Фінансовий план Комунального підприємства "Решетилівське комунальне підприємство "Водоканал" на 2022 рік | |||||||
Підприємство | Решетилівське КП"Водоканал" | Коди | |||||
Орган управління | Решетилівська міська рада | За ЕДРПОУ | 32500315 | ||||
Галузь | За СПОДУ | 150 | |||||
Вид економ. діяльності | послуги з централізованого водопостачання та водовідведення | За ЗКНГ | 36.00 | ||||
Місцезнаходження | м.Решетилівка вул Старокиївська 18 | За КВЕД | 5324210100 | ||||
Телефон | 2-19-94 | ||||||
Керівник | Козубський Олександр Юрійович | ||||||
одиниця виміру: тис. гривень | |||||||
Код рядка | Плановий рік, усього | У тому числі за кварталами | |||||
Показники | І | ІІ | ІІІ | ІV | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
І. Фінансові результати | |||||||
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) | 010 | 8 841,7 | 1 768,3 | 2 210,4 | 3 094,6 | 1 768,3 | |
в т.ч. за рахунок бюджетних коштів | 015 | ||||||
Податок на додану вартість до сплати в бюджет | 020 | 800,6 | 160,1 | 200,2 | 280,2 | 160,1 | |
Акцизний збір | 030 | ||||||
Інші вирахування з доходу | 040 | ||||||
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) | 050 | 8 041,1 | 1 608,2 | 2 010,3 | 2 814,4 | 1 608,2 | |
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) | 060 | 7 577,9 | 1 715,9 | 1 894,5 | 2 251,6 | 1 715,9 | |
у тому числі за економічними елементами: | |||||||
Матеріальні затрати | 061 | 3 266,0 | 653,2 | 816,5 | 1 143,1 | 653,2 | |
Витрати на оплату праці * | 062 | 3 156,1 | 789,0 | 789,0 | 789,0 | 789,0 | |
Відрахування на соціальні заходи | 063 | 694,3 | 173,6 | 173,6 | 173,6 | 173,6 | |
Амортизація | 064 | 156,0 | 39,0 | 39,0 | 39,0 | 39,0 | |
Інші операційні витрати | 065 | 305,5 | 61,1 | 76,4 | 106,9 | 61,1 | |
Адміністративні витрати (сума рядків з 091 по 095) | 090 | 1 477,9 | 369,5 | 369,5 | 369,5 | 369,5 | |
у тому числі за економічними елементами: | |||||||
Матеріальні затрати | 091 | 51,2 | 12,8 | 12,8 | 12,8 | 12,8 | |
Витрати на оплату праці * | 092 | 1 169,4 | 292,4 | 292,4 | 292,4 | 292,4 | |
Відрахування на соціальні заходи | 093 | 257,3 | 64,3 | 64,3 | 64,3 | 64,3 | |
Амортизація | 094 | ||||||
Інші операційні витрати | 095 | ||||||
Витрати на збут (сума рядків з 101 по 105): | 100 | 1 294,0 | 323,5 | 323,5 | 323,5 | 323,5 | |
у тому числі за економічними елементами: | |||||||
Матеріальні затрати | 101 | 7,5 | 1,9 | 1,9 | 1,9 | 1,9 | |
Витрати на оплату праці * | 102 | 928,2 | 232,1 | 232,1 | 232,1 | 232,1 | |
Відрахування на соціальні заходи | 103 | 204,2 | 51,1 | 51,1 | 51,1 | 51,1 | |
Амортизація | 104 | ||||||
Інші операційні витрати | 105 | 154,1 | 38,5 | 38,5 | 38,5 | 38,5 | |
Інші операційні витрати(сума рядків з111 по 115) | 110 | 457,3 | 114,3 | 114,3 | 114,3 | 114,4 | |
у тому числі за економічними елементами: | |||||||
Матеріальні затрати | 111 | ||||||
Витрати на оплату праці | 112 | ||||||
Відрахування на соціальні заходи | 113 | ||||||
Амортизація | 114 | ||||||
Інші операційні витрати | 115 | 457,3 | 114,3 | 114,3 | 114,3 | 114,3 | |
Всього витрат за фінансовим планом | 10 807,1 | 2 523,2 | 2 701,8 | 3 058,9 | 2 523,3 | ||
Фінансові результати від операційної діяльності: | |||||||
прибуток | 121 | ||||||
збиток | 122 | ||||||
Дохід від участі в капіталі | 130 | ||||||
Інші фінансові доходи | 140 | 2 766,0 | 553,2 | 691,5 | 968,1 | 553,2 | |
Інші доходи | 150 | ||||||
у тому числі: | |||||||
дохід від реалізації фінансових інвестицій | 152 | ||||||
дохід від безоплатно одержаних активів | 154 | ||||||
Фінансові витрати | 160 | ||||||
Витрати від участі в капіталі | 170 | ||||||
Інші витрати | 180 | ||||||
Фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування: | |||||||
прибуток | 191 | ||||||
збиток | 192 | ||||||
Податок на прибуток | 200 | ||||||
Чистий: | |||||||
прибуток | 211 | ||||||
збиток | 212 | ||||||
Відрахування частини прибутку до бюджету | 220 | ||||||
ІІ. Елементи операційних витрат (разом) | |||||||
Матеріальні затрати | 310 | ||||||
Витрати на оплату праці | 320 | ||||||
Відрахування на соціальні заходи | 330 | ||||||
Амортизація | 340 | ||||||
Інші операційні витрати | 350 | ||||||
Разом (сума рядків з 310 по 350) | 360 | ||||||
ІІІ. Капітальні інвестиції протягом року | |||||||
Капітальне будівництво | 410 | ||||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | 411 | ||||||
Придбання (виготовлення) основних засобів та інших необоротних матеріальних активів | 420 | ||||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | 421 | ||||||
Придбання (створення) нематеріальних активів) | 430 | ||||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | 431 | ||||||
Погашення отриманих на капітальні інвестиції позик | 440 | ||||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | 441 | ||||||
Модернізація, модифікація, дообладнання, реконструкція, інші види поліпшення необоротних активів | 450 | ||||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів | 451 | ||||||
Разом (сума рядків 410,420, 430, 440, 450): | 490 | ||||||
в т.ч за рахунок бюджетних коштів(сума рядків 411,421,431,441,451) | 491 | ||||||
ІV. Додаткова інформація | |||||||
Чисельність працівників | 510 | 61,5 | 61,5 | 61,5 | 61,5 | 61,5 | |
Залишкова вартість основних засобів | 520 | 8 500,0 | 8 500,0 | 8 500,0 | 8 500,0 | 8 000,0 | |
Податкова заборгованість | 530 | ||||||
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою | 540 | ||||||
Директор | Козубський О.Ю | ||||||
Провідний економіст | Довженко О.П. | ||||||
М. П. |