ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XLV

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

20

Дата реєстрації:

14.05.2024

Проголосовано:

15.05.2024 12:54:05

Автор:

Верховод К.В.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    19
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    3
  • Відсутні
    5

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 20



РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

(сорок п’ята позачергова сесія восьмого скликання)

 

РІШЕННЯ

 

15 травня 2024року                    м. Решетилівка                               №_____-45-VIII

 

Про внесення змін до рішення Решетилівської міської ради від 12.04.2022 року № 1027-20-VIII ,,Про утворення відділу ,,Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Решетилівської міської ради та затвердження Положення та Регламенту”

 

Керуючись статтею 26 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України ,,Про адміністративні послуги”, постановою Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118 ,,Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг”, з метою ефективного надання послуг адміністративного характеру жителям сільських населених пунктів громади, Решетилівська міська рада

ВИРІШИЛА:


 

1. Внести зміни до рішення Решетилівської міської ради від 12.04.2022 № 1027-20- VIII ,,Про утворення відділу ,,Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Решетилівської міської ради та затвердження Положення та Регламенту”, а саме: пункт 2 рішення, яким затверджено Положення про відділ ,,Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Решетилівської міської ради, викласти у новій редакції, що додається.

2. Виконання даного рішення покласти на виконавчий комітет міської ради, а контроль за його виконанням - на постійну комісію з питань депутатської діяльності, етики, регламенту, забезпечення законності, правопорядку та запобігання корупції (Лугова Наталія).

 

 

 

Міський голова                                       Оксана ДЯДЮНОВА








ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення Решетилівської міської  ради восьмого скликання

12 квітня 2022 року №1027-20-VІІІ

(20 позачергова сесія)

(у редакції рішення Решетилівської міської ради восьмого скликання

15 травня 2024 року

№______-45- VІІІ

(45 позачергова сесія))

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ ,,Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Решетилівської міської ради

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

        1. Відділ ,,Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Решетилівської міської ради (далі – ЦНАП) створений Решетилівською міською радою, як структурний підрозділ виконавчого комітету Решетилівської міської ради з метою забезпечення доступності та спрощення одержання адміністративних послуг під час їх надання у відповідності до Конституції України та законів України, постанов Кабінету Міністрів України.

        2. ЦНАП є підзвітним та підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові. Організаційне забезпечення  діяльності ЦНАП здійснює виконавчий комітет Решетилівської міської ради Полтавської області.

        3. Повна назва: відділ ,,Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Решетилівської міської ради.

        Скорочена назва: ЦНАП  виконавчого комітету Решетилівської міської ради.

        4. Відділ має наступну структуру - основний офіс ЦНАП та віддалені робочі місця адміністраторів ЦНАП в приміщеннях старостинських округів, а саме: село Демидівка, селище Покровське, село Потічок.

        5. ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, рішеннями Решетилівської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

2. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ЦНАП

 

Основними завданнями ЦНАП  є:

        1) організація та надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

        2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг;

        3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг ЦНАП;

        4) проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг відповідно до частини 4 статті 7 Закону України "Про адміністративні послуги", визначення та вжиття заходів щодо підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи;

        5) забезпечення процесу автоматизації прийому документів і надання адміністративних послуг шляхом використання інформаційних систем та систем електронного документообігу.

        ЦНАП під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє  з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями незалежно від форми власності та підпорядкування.

 

3. ФУНКЦІЇ ЦНАП

ВІДПОВІДНО ДО ЗАВДАНЬ ТА ПОВНОВАЖЕНЬ

 

        1. ЦНАП забезпечує надання адміністративних послуг через адміністратора, державного реєстратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг згідно законодавства.

        2. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, затверджуються рішенням Решетилівської міської ради відповідно до Закону України ,,Про адміністративні послуги” з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118 „Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг” та інших нормативно-правових актів.

На основі узгоджених рішень Полтавської обласної державної адміністрації або Полтавської районної державної адміністрації з міською радою, ЦНАП може забезпечувати також надання адміністративних послуг, суб’єктом надання яких є відповідні місцеві держадміністрації.

У ЦНАП за рішенням Решетилівської міської ради може здійснювати прийом суб’єктів звернення з надання безоплатної правової допомоги.

У ЦНАП також можуть здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видачу документів, не пов’язаних із наданням адміністративних послуг, укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання, вивезення побутових відходів, субсидії, пенсії тощо), а також надання суб’єктам звернення можливості самостійно звернутися за отриманням адміністративних послуг, які надаються в електронній формі, шляхом безоплатного використання ними місць для самообслуговування.

        3. У приміщенні, в якому розміщується ЦНАП, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення, а також з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.

        Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.

        4. Суб’єкт звернення для отримання адміністративних послуг в ЦНАП звертається до адміністратора, державного реєстратора – посадової особи органу місцевого самоврядування, яка організовує надання адміністративних послуг відповідно до вимог законодавства.

         

4.  СТАТУС ТА МАЙНО ВІДДІЛУ

 

1. ЦНАП є структурним підрозділом виконавчого комітету Решетилівської міської ради.

2. ЦНАП не має статусу юридичної особи. Адміністратори та державні реєстратори мають печатки.

3. ЦНАП утримується за рахунок коштів міського бюджету.

4. Загальну чисельність, фонд оплати праці та структуру ЦНАП затверджує  Решетилівська міська рада.

5. Майно ЦНАП є комунальною власністю Решетилівської територіальної громади.

 

5. КЕРІВНИЦТВО ЦНАП

 

1. ЦНАП виконавчого комітету Решетилівської міської ради очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади Решетилівським міським головою відповідно до Закону України ,, Про службу в органах місцевого самоврядування”.

2. Посадові особи призначаються на посаду міським головою на конкурсних засадах або відповідно за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.

3. Діяльність працівників регламентується посадовими інструкціями, які затверджуються Решетилівським міським головою.

Начальник ЦНАП несе персональну відповідальність за керівництво та організацію діяльності відділу ЦНАП.

4. Начальник ЦНАП відповідно до завдань, покладених на ЦНАП:

1) здійснює керівництво роботою ЦНАП у відносинах з будь-яким органом, несе персональну відповідальність за організацію діяльності ЦНАП;

2) організовує діяльність ЦНАП, в тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів щодо підвищення ефективності роботи;

3) координує діяльність адміністраторів, державних реєстраторів, спеціалістів,  інших штатних одиниць, контролює якість та своєчасність виконання ними посадових обов’язків;

4) організовує інформаційне забезпечення роботи ЦНАП, висвітлює інформацію про діяльність ЦНАП в засобах масової інформації, проводить інформаційні заходи;

5) сприяє створенню належних умов праці та подає пропозиції щодо матеріально-технічного забезпечення ЦНАП;

6) може здійснювати функції адміністратора та державного реєстратора;

7) готує  проєкти рішень міської ради та виконавчого комітету, а також розпоряджень міського голови;

8) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів, подані відповідно до Закону України „Про звернення громадян”;

9) забезпечує визначення потреб у навчанні, в тому числі з використанням Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг (Платформи Центрів Дія), адміністраторів та інших осіб, на яких покладається виконання завдань адміністратора, зокрема до початку виконання (в тому числі тимчасово) посадових обов’язків адміністратора або після перерви в роботі понад три місяці, у разі зміни порядку надання послуг, запровадження надання нових послуг;

10) виконує інші повноваження передбачені нормативно-правовими актами та цим Положенням.

 

6. ФІНАНСУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦНАП

 

1. ЦНАП фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету, які виділені на його утримання.

2. Джерелами фінансування ЦНАП є:

кошти місцевого бюджету;

інші кошти, не заборонені чинним законодавством.

 

7. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1. Ліквідація чи реорганізація Відділу здійснюється за рішенням Решетилівської міської ради у відповідності з вимогами чинного законодавства України.

2. Зміни та доповнення до цього Положення у разі необхідності вносяться рішенням Решетилівської міської ради, відповідно до законів України.