ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 42

РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(шістдесят друга позачергова сесія восьмого скликання)
 
РІШЕННЯ

31 жовтня 2025 року  м. Решетилівка   №____-62-VIII

Про стан виконання Програми  забезпечення містобудівною документацією населених пунктів Решетилівської міської територіальної громади на 2019-2025 роки та затвердження відповідної програми на 2026-2030 роки
 
Керуючись законами України „Про місцеве самоврядування в Україні”,  „Про регулювання містобудівної діяльності”, „Про основи містобудування”, „Про землеустрій”, „Про стратегічну екологічну оцінку” постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 № 926 „Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації” та з метою регулювання планування, забудови та іншого використання територій для забезпечення сталого розвитку населених пунктів з урахуванням державних, громадських і приватних інтересів, враховуючи висновки спільних постійних комісій міської ради, Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
 
1. Інформацію начальника відділу архітектури та містобудування Приходька Олега про стан виконання Програми забезпечення містобудівною документацією населених пунктів Решетилівської міської ради на 2019-2025 роки взяти до відома (додається).
2. Затвердити Програму забезпечення містобудівною документацією населених пунктів Решетилівської міської територіальної громади на 2026 – 2030 роки (додається).
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з  питань земельних відносин, екології, житлово-комунального господарства, архітектури, інфраструктури, комунальної власності та приватизації (Захарченко Віталій).
 
 
 
 
Міський голова                  Оксана ДЯДЮНОВА
 
 
 
 
 
 
ІНФОРМАЦІЯ
про стан виконання ”Програми забезпечення містобудівною документацією населених пунктів Решетилівської міської ради на 2019-2025 роки” 
 
Рішенням сесії Решетилівської міської восьмого скликання від 21 грудня 2018 року №466-13-VII було затверджено Програми  забезпечення містобудівною документацією населених пунктів Решетилівської міської ради на 2019 – 2025 роки.
Основною метою Програми є Основна мета програм забезпечення містобудівною документацією полягає в забезпеченні сталого соціально-економічного розвитку відповідної території шляхом розроблення та актуалізації планувальної документації. Це дозволяє раціонально використовувати земельні ресурси, створювати комфортне та безпечне середовище для життя, а також ефективно управляти розвитком території, гармонійно узгоджуючи інтереси влади, бізнесу та громадськості.
Програма забезпечення містобудівною документацією спрямована на розв'язання проблем стимулювання розвитку територій, раціонального використання ресурсів та встановлення відповідного режиму забудови. Вони визначають потреби у фінансуванні для розробки містобудівної документації, такої як генеральні плани та плани зонування, що регулюють розвиток населених пунктів та земель.. Нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт, реставрація.
Метою програм забезпечення містобудівною документацією є своєчасне забезпечення територій оновленою картографічною основою та сучасною містобудівною документацією для забезпечення сталого розвитку, ефективного управління територіями та створення повноцінного життєвого середовища. Це передбачає розробку відповідних планів, ведення містобудівного кадастру, забезпечення органів влади та громадян достовірною інформацією.
За час дії Програми були:
Виконані роботи з інженерно - геодезичних вишукувань для картографічної підоснови у цифромову форматі, системи координат УСК-2000 території с. Сухорабівка Полтавського району Полтавської області, на суму 180703,57 грн.
Наразі проводяться роботи з розроблення містобудівної документації ”Внесення змін до генерального плану села Сухорабівка Решетилівської міської територіальної громади   Полтавського району Полтавської області” вартість яких складає — 243000,0 грн.
 



 
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням Решетилівської міської ради восьмого скликання
31 жовтня 2025 року
№ _______ -62-VIII
(62 позачергова сесія)
 
 
 
 
Програма
забезпечення містобудівною документацією населених пунктів Решетилівської міської ради на 2026 – 2030 роки
 
 
 
 
 
 
 
м. Решетилівка
2025
 

ЗМІСТ ПРОГРАМИ
 
1. Паспорт Програми.
2. Вступ.
3. Загальні положення.
4. Аналіз стану наявної містобудівної документації на населені пункти громади.
5. Мета та завдання Програми.
6. Термін реалізації Програми.
7. Фінансове забезпечення Програми.
8. Очікувана ефективність виконання Програми.
 
 
 
Паспорт
Програми забезпечення містобудівною документацією населених пунктів Решетилівської міської ради на 2026 – 2030 роки
 
1. Ініціатор розробки програми Відділ архітектури та містобудування 
2. Дата, номер і назва розпорядчого документа про розробку програми -
3. Розробник програми Відділ архітектури та містобудування
4. Співрозробники програми Фінансове управління; Відділ земельних ресурсів та охорони навколишнього середовища
5.Учасники програми Відділ архітектури та містобудування, Відділ земельних ресурсів та охорони навколишнього середовища; фінансове управління
6. Відповідальний виконавець програми Відділ архітектури та містобудування
7. Головні розпорядники коштів Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
8. Термін реалізації програми 2026-2030 рік
9. Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми Бюджет міської ради, субвенція державного бюджету, залучені кошти
10. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, усього:
 В тому числі:
коштів державного бюджету:
коштів місцевого бюджету:
 
 
    17871,304 тис. грн.;
 
10000,000 тис. грн.;
7 871, 304 тис. грн.

Примітка:
Розрахунок вартості робіт та послуг, передбачених Програмою, в розмірі сумі 17871,304 тис. грн. є попереднім. Він був проведений на основі моніторингу вартості містобудівних, топографо-геодезичних та землевпорядних робіт в межах України. Орієнтована вартість проектно-вишукувальних робіт вказана у цінах станом на 01 жовтня 2025 року без врахування уточнених індексів та показників визначення кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт.
Даний розрахунок вартості робіт та послуг буде уточнено за підсумком проведення підготовчого етапу розроблення генеральних планів окремо та Комплексного плану безпосередньо при заключні договору. Порядком розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 1 вересня 2021 року, № 926, передбачено формування завдання на розроблення комплексного плану за підсумком громадського обговорення, яке проводиться в плані заходів підготовчого етапу. На підставі Технічного завдання на виконання робіт з розроблення генеральних планів та Комплексного плану відбудеться остаточне визначення складу та обсягів робіт і проведено кінцевий розрахунок його вартості. Фактична вартість робіт та послуг, передбачених Програмою, у кожному конкретному випадку буде встановлюватися за результатами тендерних закупівель, з урахуванням усіх особливостей та факторів, обумовлених станом розвитку, потреб громади в конкретному періоді. Показники Програми, за необхідності, можуть коригуватися у випадках: – внесення змін до адміністративно-територіального устрою територіальної громади; – зміни індексів та показників визначення кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт; – впливу зовнішніх факторів – змін економічних та соціальних умов, змін у законодавстві тощо.

2. ВСТУП
 
Програма забезпечення розроблення містобудівної документації Решетилівської міської територіальної громади на 2026-2030 рр. (далі – Програма) передбачає виконання вимог законів України „Про основи містобудування”, „Про регулювання містобудівної діяльності”, „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо планування використання земель”. Відповідно до Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження комплексних планів просторового розвитку, генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території. Відповідно до статті 5 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності” програми розвитку регіонів та населених пунктів, програми господарського, соціального та культурного розвитку, стратегії просторового розвитку території повинні узгоджуватися з містобудівною документацією відповідного рівня. Закон України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо планування використання земель” запроваджує інтеграцію землевпорядної та містобудівної документації та передбачає виготовлення Комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади. Програма спрямована на забезпечення умов сталого містобудівного, економічного та соціального розвитку населених пунктів територіальної громади та вирішення проблемних питань стимулювання, розвитку, раціонального використання територій, визначення черговості і пріоритетної забудови, створення належних умов для життєзабезпечення, уточнення планувальної структури та просторової композиції забудови територій, пріоритетних та допустимих видів використання і забудови територій, збереження історико-культурного середовища. Програму складено на підставі та відповідно до законодавства України та її нормативно-правових актів, зокрема: Закону України „Про місцеве самоврядування”; Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності”; Закону України „Про Генеральну схему планування території України”; Закону України „Про основи містобудування”; Закону України „Про архітектурну діяльність”; Закону України „Про охорону культурної спадщини”; Закону України „Про стратегічну екологічну оцінку”; Закону України „Про державний земельний кадастр”; Закону України „Про землеустрій”; – Закону України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо планування використання земель”; Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 р. № 926;Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розроблення комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.07.2021 р. № 853; – ДБН Б.1.1-14:2021 „Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні”; – ДБН Б.2.2-3:2021 „Склад та зміст історико-архітектурного опорного плану населеного пункту”; – ДБН В.1.2-4-2019 «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту”; – ДБН Б.1.1-5-2007 „Склад, зміст та порядок розроблення, погодження та затвердження розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту у містобудівній документації”.
 
3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
У Програмі наведені терміни вживаються у такому значенні:
1) містобудівна документація – затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій;
2) історико-архітектурний опорний план – науково-проектна документація, яка розробляється у складі генерального плану історичних населених місць з метою забезпечення охорони пам’яток культурної спадщини;
3) генеральний план населеного пункту – містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту;
4) схема планування території – містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території;
5) план зонування території (зонінг) – містобудівна документація, що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.
6) комплексний план просторового розвитку території територіальної громади – одночасно містобудівна документація на місцевому рівні та документація із землеустрою.
7) стратегічна екологічна оцінка (СЕО) – процедура визначення, опису та аналізу наслідків для довкілля та здоров’я населення від реалізації державних програм планування та розвитку.
Генеральний план населеного пункту – основний вид містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території. Генеральний план є комплексним планувальним документом, обов’язковим для виконання. Його положення базуються на аналізі й прогнозуванні демографічних, соціально-економічних, природно-географічних, інженерно-технічних, екологічних, санітарно-гігієнічних, історико-культурних факторів і орієнтовані виключно на вирішення питань планування території населеного пункту. Матеріали генерального плану вирішують основні, принципові питання з планування територій i не можуть бути використані замість спеціальних проектів, схем та програм розвитку галузей економіки, охорони навколишнього середовища та здоров’я населення, пам’яток історії i культури, інженерного захисту i підготовки території, розвитку систем транспорту, безпеки та організації дорожнього руху, інженерного обладнання, тощо. Строк дії генеральних планів населених пунктів не обмежується. Зміни до генеральних планів населених пунктів можуть вноситися не частіше, ніж один раз на п’ять років.
Плани зонування розробляються з метою визначення умов та обмежень використання територій для містобудівних потреб у межах визначених зон, створення сприятливих умов для життєдіяльності людини, забезпечення захисту територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання надмірній концентрації населення і об’єктів виробництва, зниження рівня забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом у тому числі ландшафтів, об’єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і лісів. Згідно з вимогами Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності” містобудівна документація розробляється на паперових і електронних носіях на оновленій картографічній основі в цифровій формі як набори профільних геопросторових даних у державній геодезичній системі координат УСК-2000 і єдиній системі класифікації та кодування об’єктів будівництва для формування баз даних містобудівного кадастру з урахуванням даних державного земельного кадастру. Комплексний план просторового розвитку території територіальної громади, який є одночасно містобудівною документацією на місцевому рівні та документацією із землеустрою. Комплексний план просторового розвитку визначає планувальну організацію, функціональне призначення усієї території громади, основні принципи і напрями формування єдиної системи громадського обслуговування населення, дорожньої мережі, інженерно-транспортної інфраструктури, інженерної підготовки і благоустрою, цивільного захисту території та населення від небезпечних природних і техногенних процесів, охорони земель та інших компонентів навколишнього природного середовища, формування екомережі, охорони і збереження культурної спадщини та традиційного характеру середовища населених пунктів, а також послідовність реалізації рішень, у тому числі етапність освоєння території. Закон України „Про стратегічну екологічну оцінку” передбачає обов`язкове проведення стратегічної екологічної оцінки. СЕО проводять під час розроблення відповідного документа державного планування до його затвердження. Планування територій територіальних громад забезпечується місцевою радою та їх виконавчими органами відповідно до повноважень, визначених законом, і полягає у розробленні та затвердженні комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генеральних планів населених пунктів, проектів їх зонування та іншої містобудівної документації (за необхідності).
 
4. АНАЛІЗ СТАНУ НАЯВНОЇ МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА НАСЕЛЕНІ ПУНКТИ ГРОМАДИ
В складі Решетилівської міської територіальної громади є населені пункти генеральні плани яких, в основному, неактуальні (застарілі) а по деяким населеним пунктам взагалі відсутні. Розроблені 60-их - 70-их роках Українським державним проектним інститутом „УКРДЕРЖБУДПРОЕКТ”. На даний час, генеральні плани 46 населених пунктів вичерпали закладені у нього рішення. На сьогодні день містобудівна документація потребує негайного оновлення для вирішення ряду питань. Планування розвитку територій: Визначає довгострокову стратегію розвитку населених пунктів та їх територій, включаючи планування житлових зон, інфраструктури, промислових та комерційних об'єктів.
Регулювання забудови: Встановлює правила та обмеження для будівництва, реконструкції та іншого використання земельних ділянок, забезпечуючи дотримання норм та стандартів.
Захист культурної спадщини: Враховує наявність історичних пам'яток, об'єктів всесвітньої спадщини, їх територій та зон охорони, що допомагає їх зберегти.
Вирішення земельних питань: Надає обґрунтовані пропозиції для встановлення меж населених пунктів, а також для передачі чи вилучення земельних ділянок.
 
Критичніший стан містобудівної документації  населених пунктів Решетилівської територіальної громади.
 
населений пункт (зазначити всі в розрізі громади) наявність містобудівної документації Дата затвердження
 
Розробник
 
Бабичі відсутня - -
Березняки відсутня - -
Буняківка відсутня - -
Бузинівщина відсутня - -
Говтва відсутня - -
Голуби відсутня - -
Гольманівка відсутня - -
Дем'янці відсутня - -
Дмитренки відсутня - -
Долина відсутня - -
Дружба так 28.06.1971 Українським державним проектним інститутом „УКРДЕРЖБУДПРОЕКТ” Полтавський філіал
Капустяни відсутня -
Киселівка відсутня -
Коліньки відсутня -
Коломак відсутня -
Коржі відсутня -
Кривки так 25.11.1970 Українським державним проектним інститутом „УКРДЕРЖБУДПРОЕКТ” Полтавський філіал
Крохмальці відсутня -
Кузьменки відсутня -
Кукобівка так 1984 Українським державним проектним інститутом „УКРДЕРЖБУДПРОЕКТ” Полтавський філіал
Лиман Перший так 31.05.1967 Українським державним проектним інститутом „УКРДЕРЖБУДПРОЕКТ” Полтавський філіал
Лучки так 12.11.1971 Українським державним проектним інститутом „УКРДЕРЖБУДПРОЕКТ” Полтавський філіал
Лютівка відсутня -
Мирне відсутня -
Олефіри відсутня -
Онищенки так 28.04.1971 Українським державним проектним інститутом „УКРДЕРЖБУДПРОЕКТ” Полтавський філіал
Пащенки так 28.11.1969 Українським державним проектним інститутом „УКРДЕРЖБУДПРОЕКТ” Полтавський філіал
Писаренки відсутня -
Підок відсутня -
Плавні відсутня -
Потеряйки так  
Потеряйки-Горові відсутня -
Славки відсутня
Сухорабівка так 18.12.1968 Українським державним проектним інститутом „УКРДЕРЖБУДПРОЕКТ” Полтавський філіал
Тривайли відсутня -
Тури так 1971 Українським державним проектним інститутом „УКРДЕРЖБУДПРОЕКТ” Полтавський філіал
Тутаки відсутня -
Федіївка так 21.11.1968 Українським державним проектним інститутом „УКРДЕРЖБУДПРОЕКТ” Полтавський філіал
Шамраївка так 21.11.1968 Українським державним проектним інститутом „УКРДЕРЖБУДПРОЕКТ” Полтавський філіал
Шарлаї відсутня -
Шевченкове так 1967 Українським державним проектним інститутом „УКРДЕРЖБУДПРОЕКТ” Полтавський філіал
Шилівка так 1968 Українським державним проектним інститутом „УКРДЕРЖБУДПРОЕКТ” Полтавський філіал
Шишацьке відсутня -
Яценки відсутня  -
 
Необхідність розроблення генерального плану та зонування, принаймні, найбільших населених пунктів (центральних садиб) громади спричинена ще і тим, що відповідно до п. 3 ст. 24 Закону України „ Про регулювання містобудівної діяльності”, у разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог цього Закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власність у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється. Таким чином, відсутність чинної містобудівної документації, унеможливлює містобудівний розвиток населеного пункту.
Закон України „Про охорону культурної спадщини” передбачає обов’язкове розроблення науково-проектної документації історико -архітектурних опорних планів для населених пунктів, що внесені до списку історичних населених місць.
Розроблення містобудівної документації передбачає наявність актуальних топографічних планів. На вищезазначені населені пункти громади топографо-геодезичні плани не виконувалися. Роботи з актуалізації інженерно-топографічного плану, необхідно провести прив’язку міської геодезичної мережі м. Решетилівка до місцевої системи координат (МСК-05), що утворена від новітньої Української системи координат (УСК-2000), побудову трансформаційного поля для переведення містобудівної та землевпорядної документації із МСК (похідної від СК-42) до МСК-05 Невідкладним завданням громади є визначення меж територіальної громади та створення топографічного плану території громади в М 1:1000 в УСК-2000, який слугуватиме картографічною основою Комплексного плану.
 
5. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
 
Головною метою Програми є розроблення Комплексного плану просторового розвитку Решетилівської міської територіальної громади (далі – Комплексний план) для забезпечення сталого соціально-економічного розвитку громади.
Завданнями Програми є:
– обґрунтування майбутніх потреб та визначення переважних напрямів використання територій;
– урахування державних, громадських і приватних інтересів під час планування забудови та іншого використання територій;
– обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням та використання територій для містобудівних потреб;
– забезпечення раціонального розселення і визначення напрямів сталого розвитку адміністративного центру та сільських населених пунктів;
– визначення і раціональне розташування територій житлової та громадської забудови промислових, рекреаційних, природоохоронних територій і об’єктів;
– обґрунтування та встановлення режиму раціонального використання земель та забудови територій, на яких передбачена перспективна містобудівна діяльність;
– визначення територій, що мають особливу екологічну, наукову, естетичну, історико-культурну цінність, встановлення передбачених законодавством обмежень на їх планування, забудову та інше використання;
– охорона довкілля та раціональне використання природних ресурсів;
– регулювання забудови населених пунктів та раціонального використання її території.
Матеріали містобудівної документації використовуються як вихідні дані при розробленні іншої планувальної документації та проектів забудови, місцевих правил використання i забудови територій населених пунктів, інвестиційних програм i проектів, програм соціально-економічного розвитку, спеціальних проектів, схем i програм охорони навколишнього природного середовища та здоров’я населення, пам’яток історії i культури, інженерного захисту і підготовки території, комплексних схем транспорту, проектів та схем організації дорожнього руху, систем управління дорожнім рухом, схем розвитку систем інженерного обладнання i галузей сільського господарства, виконанні грошової оцінки земель, створенні містобудівного та земельного кадастрів, тощо.
Тобто, відсутність містобудівної документації не дозволяє організувати ефективну містобудівну діяльність на території громади та є однією з головних перешкод її економічного та соціального розвитку.
 
6.ТЕРМІН РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
 
Термін реалізації Програми за наявності фінансування складає 5 (п’ять) років: з 01 січня 2026 року до 20 грудня 2030 року.
 
7. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
 
Фінансування Програми, в т. ч., виготовлення топографічних планів території громади в М 1:10000 (картографічної основи для розроблення Комплексного плану) та її населених пунктів в М 1:2000, здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Окрім цього, фінансування робіт з розроблення Комплексного плану та в його складі генеральних планів, планів зонування території населених пунктів здійснюватиметься за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством. Даною Програмою передбачено співфінансування розроблення Комплексного плану за рахунок місцевого бюджету, залучених коштів з незаборонених законодавством джерел та субвенції з державного бюджету, відповідно Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розроблення комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.07.2021 р., № 853.
Порядком розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 року, № 926 (пункт 42), передбачено формування завдання на розроблення комплексного плану за підсумком громадського обговорення. Таке громадське обговорення (або стратегічна сесія) проводиться в комплексі заходів підготовчого етапу розроблення Комплексного плану. Завдання на розроблення Комплексного плану визначить основні потреби громади в тих чи інших видах містобудівної документації, для тих чи інших населених пунктів, обсяги необхідних робіт та послуг. Таким чином, остаточна вартість розроблення Комплексного плану буде визначена за результатами реалізації заходів, передбачених підготовчим етапом.
 Коригування Програми, щодо фінансового забезпечення її реалізації, проводиться згідно з остаточними розрахунками обсягів необхідних коштів, відповідно до потреб громади та ринкових цін на відповідні роботи. Програмою визначаються необхідні обсяги фінансування проектно-вишукувальних робіт та черговості розроблення містобудівної документації.
Всього на фінансування реалізації Програми протягом 2026 - 2030 років у бюджеті міської ради необхідно передбачити 4 820, 302 тис грн., забезпечити отримання державної субвенції в сумі, близько, 10000,00 тис грн. та залучити зі сторонніх джерел не менше 3 000,00 тис грн. Загальна вартість розроблення містобудівної документації громади, попередньо, складе 17 820, 302  тис грн. Дана вартість, після стратегічної сесії, проведеної за підсумком підготовчого етапу розроблення Комплексного плану, підлягає уточненню.
 
8. ОЧІКУВАНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
 
В результаті реалізації Програми буде виготовлено топографічний план території громади в М 1:2000 (в якості картографічною основою для розроблення Комплексного плану просторового розвитку території громади), актуалізовано інженерно-топографічний план території Решетилівської громади, в М 1:2000, генеральний план та зонінг населених пунктів (перелік яких буде визначено в процесі проведення стратегічної сесії) та розроблено Комплексний план просторового розвитку території громади. Реалізація Програми забезпечить: - інвентаризацію земельних ресурсів громади (як головну умову їх раціонального використання);
- економічну оцінку територій та грошову оцінку земель, визначення ставок земельного податку;
- додаткові надходження до місцевого бюджету за рахунок вкладання на конкурсній основі договорів оренди (на ділянки, що, на даний час використовуються самочинно) та продажу вільних інвестиційно привабливих ділянок.
Реалізація Програми забезпечить створення дієвих інструментів контролю за дотриманням чинних законодавчих і нормативних актів у сфері містобудування, регулюванням забудови та використанням територій населених пунктів, врахування державних, громадських та приватних інтересів під час забудови територій на місцевому рівні, забезпечення доступної та повної інформації про наявність на території адміністративно-територіальної одиниці земель державної та комунальної власності, які не надані у користування та можуть бути використані під забудову, а також інформацію щодо містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок.
Розроблення Комплексного плану просторового розвитку території дозволить визначити пріоритети в управлінні територією громади та сформувати політику її просторового розвитку на перспективу.
Таким чином, виконання Програми, загалом, якісно покращить містобудівну ситуацію в громаді, сприятиме наповненню місцевого бюджету та значному покращенню економічного розвитку території громади. Прогнозований ефект виконання Програми – підвищення соціально-економічної ефективності життєдіяльності територіальної громади, ефективності використання земель громади, поліпшення екологічних параметрів і збереження середовища, вдосконалення архітектурно-естетичних характеристик простору населених пунктів.
Орієнтовна вартість проектно-вишукувальних робіт вказана у цінах станом на жовтень 2025 року без врахування уточнених індексів та показників визначення кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт.
Дійсна вартість проектно-вишукувальних робіт у кожному конкретному випадку буде встановлюватися проектною установою та замовником з урахуванням усіх особливостей та факторів, обумовлених станом розвитку території громади.
Показники Програми, за необхідності, можуть коригуватися у випадках:
– внесення змін до адміністративно-територіального устрою;
– зміни меж селищних та/або сільських населених пунктів Решетьилівської територіальної громади;
– зміни індексів та показників визначення кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт;
– впливу зовнішніх факторів;
– змін економічних та соціальних умов, змін у законодавстві тощо.
 
 
 
Додаток 1
До Програми
 
Орієнтовний кошторис робіт на розроблення
містобудівної документації території населених пунктів Решетилівської міської ради на
2026 – 2030 роки
 

п/п
Найменування заходу Відповідальні за виконання Строк виконання Джерела фінансування Орієнтовний обсяг фінансування за термінами реалізації заходу, тис. грн. Статус заходу (% виконанн я)
Загальний обсяг 2026 2027 2028 2029 2030  
1. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 
1
розроблення Генерального плану з планами зонування с. Бабичі із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2027  
 
МБ
 
76,25 - 76,25 - - - 0
ДБ - - - - - 0
2 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Сухорабівка із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2026  
 
МБ
 
96,0 96,0 - - - - 0
ДБ - - - - - 80
3 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Березняки із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2026  
 
МБ
 
119,5 119,5 - - - - 0
ДБ  - - - - - 0
4 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Говтва із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2026  
 
МБ
 
326,837 326,837 - - - - 0
ДБ - - - - - 0
5 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Демя’нці із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2027  
 
МБ
 
64,625 - 64,625 - - - 0
ДБ - - - - - 0
6 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Долина із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2027  
 
МБ
 
107,45 - 107,45 - - - 0
ДБ - - - - - 0
7 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Коломак із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2027  
 
МБ
 
68,825 - 68,825 - - - 0
ДБ - - - - - 0
8 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Коржі із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2027  
 
МБ
 
73,15 - 73,15 - - - 0
ДБ - - - - - 0
9 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Крохмальці із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2027  
 
МБ
 
89,975 - 89,975 - - - 0
ДБ - - - - - 0
10 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Кузьменки із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2027  
 
МБ
 
64,0 - 64,0 - - - 0
ДБ - - - - - 0
11 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Лиман – Перший із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2026  
 
МБ
 
236,61 236,61 - - - - 0
ДБ - - - - - 0
12 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Лучки із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2027  
 
МБ
 
91,385 - 91,385 - - - 0
ДБ - - - - - 0
13 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Лютівка із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2027  
 
МБ
 
81,67 - 81,67 - - - 0
ДБ - - - - - 0
14 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Мирне із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2027  
 
МБ
 
100,78 - 100,78 - - - 0
ДБ - - - - - 0
15 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Пащенки із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2026  
 
МБ
 
272,375 272,375 - - - - 0
ДБ - - - - - 0
16 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Потеряйки - Горові із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2027  
 
МБ
 
154,5 - 154,5 - - - 0
ДБ - - - - - 0
17 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Славки із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2027  
 
МБ
 
160,0 - 160,0 - - - 0
ДБ - - - - - 0
18 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Тури із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2028  
 
МБ
 
200,0 - - 200,0 - - 0
ДБ - - - - - 0
19 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Бузинівщина  із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2028  
 
МБ
 
160,0 - - 160,0 - - 0
ДБ - - - - - 0
20 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Шишацьке із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2028  
 
МБ
 
155,0 - - 155,0 - - 0
ДБ - - - - - 0
21 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Буняківка із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2028  
 
МБ
 
160,0 - - 160,0 - - 0
ДБ - - - - - 0
22 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Голуби із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2028  
 
МБ
 
160,0
 
- - 160,0 - - 0
ДБ - - - - - 0
23 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Гольманівка із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2028  
 
МБ
 
160,0 - - 160,0 - - 0
ДБ - - - - - 0
24 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Дмитренки із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2028  
 
МБ
 
160,0 - - 160,0 - - 0
ДБ - - - - - 0
25 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Дружба із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2026  
 
МБ
 
160,0 160,0 - - - - 0
ДБ - - - - - 0
26 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Капустяни із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2026  
 
МБ
 
160,0 160,0 - - - - 0
ДБ - - - - - 0
27 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Киселівка із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2028  
 
МБ
 
160,0 - - 160,0 - - 0
ДБ - - - - - 0
28 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Коліньки із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2028  
 
МБ
 
160,00 - - 160,0 - - 0
ДБ - - - - - 0
29 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Кривки із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2028  
 
МБ
 
160,0 - - 160,0 - - 0
ДБ - - - - - 0
30 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Кукобівка із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2026  
 
МБ
 
117,009 117,009 - - - - 0
ДБ - - - - - 0
31 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Олефіри із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2028  
 
МБ
 
100,065 - - 100,065 - - 0
ДБ - - - - - 0
32 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Онищенки із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2029  
 
МБ
 
111,531 - - - 111,531 - 0
ДБ - - - - - 0
33 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Паненки із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2029  
 
МБ
 
102,67 - - - 102,67 - 0
ДБ - - - - - 0
34 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Паськівка із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2029  
 
МБ
 
98,88 - - - 98,88 -  
ДБ - - - - - 0
35 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Писаренки із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2029  
 
МБ
 
99,709 - - - 99,709 - 0
ДБ - - - - - 0
36 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Підок із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2029  
 
МБ
 
96,281 - - - 96,281 - 0
ДБ - - - - - 0
37 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Плавні із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2029  
 
МБ
 
98,88 - - - 98,88 - 0
ДБ - - - - - 0
38 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Тривайли із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2029  
 
МБ
 
93,809 - - - 93,809 - 0
ДБ - - - - - 0
39 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Тутаки із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2029  
 
МБ
 
93,809 - - - 93,809 - 0
ДБ - - - - - 0
40 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Федіївка із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2026  
 
МБ
 
144,144 144,144 - - - - 0
ДБ - - - - - 0
41 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Шамраївка із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2026  
 
МБ
 
129,46 129,46 - - - - 0
ДБ - - - - - 0
42 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Шарлаї із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2029  
 
МБ
 
93,809 - - - 93,809 - 0
ДБ - - - - - 0
43 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Шевченкове із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2026  
 
МБ
 
124,205 124,205 - - - - 0
ДБ - - - - - 0
44 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Шилівка із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2026  
 
МБ
 
126,987 126,987 - - - - 0
ДБ - - - - - 0
45 розроблення Генерального плану з планами зонування с. Яценки із розділом землевпорядкування, СЕО та ІТЗ ЦЗ Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2029  
 
МБ
 
101,124 - - - 101,124 - 0
ДБ - - - - - 0
46
 
Комплексний план просторового розвитку Решетилівської територіальної громади  полтавської області Виконавчий комітет Решетилівської міської ради 2029-2030  
 
МБ
 
12000,0 - - - 1000,0 1000,0 0
ДБ - - - 5000,0 5000,0 0
Усього  
17871,304
 
2013,127 1132,610 1735,065 6990,502 6000,0 0
 
Примітка:
ДБ — державний бюджет
МБ — місцеві бюджети всіх рівнів
Розрахунок вартості робіт та послуг, передбачених Програмою, в розмірі сумі 17871,304 тис. грн. є попереднім. Він був проведений на основі моніторингу вартості містобудівних, топографо-геодезичних та землевпорядних робіт в межах України. Орієнтована вартість проектно-вишукувальних робіт вказана у цінах станом на 01 жовтня 2025 року без врахування уточнених індексів та показників визначення кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт. Остаточна вартість генеральних планів буде остаточно визначеною відповідно до процедур тендерної закупівлі та безпосередньо до заключної угоди між замовником та виконавцем робіт!
 
 
Начальник відділу архітектури
та містобудування                                        Олег ПРИХОДЬКО