ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Романов А.Л.

Доповідач:

Романов А.Л.

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

30.10.2025

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 29
Про стан виконання Програми розвитку місцевого самоврядування в Решетилівській міській територіальній громаді на 2022-2025 роки та затвердження відповідної Програми на 2026-2028 роки

РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(шістдесят друга позачергова сесія восьмого скликання)
 
РІШЕННЯ
 
31 жовтня 2025 року                    м. Решетилівка                            №          -62-VIIІ
 
Про стан виконання Програми розвитку місцевого самоврядування в Решетилівській міській територіальній громаді на 2022-2025 роки та затвердження відповідної Програми на 2026-2028 роки
 
Керуючись законами України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про статус депутатів місцевих рад”, „Про службу в органах місцевого самоврядування”, відповідно до Європейської Хартії місцевого самоврядування, ратифікованої Законом України від 15.07.1997 № 452-97-ВР, Плану роботи Решетилівської міської ради на 2025 рік, затвердженого рішенням Решетилівської міської ради від 30.01.2025 № 2113-53-VІІІ, заслухавши інформацію начальника відділу економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Романова Андрія про стан виконання Програми розвитку місцевого самоврядування в Решетилівській міській територіальній громаді на 2022-2025 роки (за 2025 рік), враховуючи висновки спільних постійних комісій міської ради, Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
 
1. Інформацію начальника відділу економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій виконавчого комітету Романова Андрія про стан виконання Програми розвитку місцевого самоврядування в Решетилівській міській територіальній громаді на 2022-2025 роки (за 2025 рік) взяти до відома (додається).
2. Затвердити Програму розвитку місцевого самоврядування в Решетилівській міській територіальній громаді на 2026-2028 роки (додається).
3. Виконання Програми розвитку місцевого самоврядування в Решетилівській міській територіальній громаді на 2026-2028 роки покласти на виконавчий комітет міської ради, а контроль за її виконанням на постійну комісію з питань бюджету, фінансів, планування соціально-економічного розвитку, цін, розвитку підприємництва (Оренбургська Ольга).
 
 
 
Міський голова                               Оксана ДЯДЮНОВА




 
Додаток
до рішення Решетилівської міської ради VIII скликання
31 жовтня 2025 року
№ ______-62-VIII
(62 позачергова сесія)
 
Інформація про стан виконання
Програми розвитку місцевого самоврядування
в Решетилівській міській територіальній громаді на 2022-2025 роки
(за 2025 рік, станом на 14.10.2025)
 
1. Нормативно-правова база.
Програма була затверджена рішенням Решетилівської міської ради від 10.12.2021 № 868-16-VIIІ у зв’язку із закінченням терміну дії попередньої програми. Змін та доповнень із моменту прийняття даної Програми не було, що свідчить про якісне відпрацювання документа та врахування позиції усіх сторін та заінтересованих у реалізації заходів Програми.
 
2. Суть, мета, нагальна потреба.
Прийняття цієї цільової бюджетної Програми було необхідне для розвитку Решетилівської МТГ як органу місцевого самоврядування, забезпечення базових умов для повноцінного функціонування самостійних структурних підрозділів, виконавчого комітету ради, його структурних підрозділів, посадових осіб і депутатів міської ради. Саме дана Програма регламентувала здійснення ряду заходів, їхніх виконавців та фінансування.
Програма розвитку місцевого самоврядування в Решетилівській міській територіальній громаді на 2022-2025 рокирозроблена з метою створення належних умов для реалізації територіальною громадою прав і повноважень, визначених Конституцією України, Законами України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про добровільне об'єднання територіальних громад”, Європейською Хартією місцевого самоврядування, ратифікованою Законом України від 15 липня 1997 року № 452/97-ВР, і спрямована на розвиток місцевого самоврядування в Решетилівській МТГ.
 
3. Реалізація заходів.
Якщо аналізувати звітний період (01.01.2025 – 14.10.2025), то по даній Програмі всі заходи, по яких була нагальна потреба, виконувалися.
Детально інформація про стан виконання 31 заходу 4 напрямів Програми представлена в таблиці, що нижче. Тут вказано про фактичну реалізацію та виділені кошти із місцевого бюджету та залучені кошти.
Фінансування Програми відбувалося у межах кошторисних видатків відповідно до запланованих заходів.
Частина заходів Програми фінансувалося через інші місцеві бюджетні програми Решетилівської міської ради.

 
Начальник відділу
економічного розвитку, торгівлі та
залучення інвестицій                                                           Андрій РОМАНОВ



Стан реалізації напрямів діяльності та заходів
Програми розвитку місцевого самоврядування
в Решетилівській міській територіальній громаді на 2022-2025 роки
(за 2025 рік, станом на 14.10.2025)
 
№ з/п Перелік заходів програми Стан реалізації, тис.грн.
Напрям 1. Розвиток кадрового потенціалу та підвищення кваліфікації посадових осіб органу місцевого самоврядування, депутатів міської ради
1.1. Науково-методичне забезпечення діяльності міської ради та її виконавчих органів, участь у всеукраїнському й обласному конкурсах проєктів та програм розвитку місцевого самоврядування 0,0
Обласний конкурс не проводився;
Участь у конкурсах не передбачала фінансування
1.2. Підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів міської ради 2,7
Оплачено спеціалізовані курси
1.3. Проведення та організація тематичних семінарів, тренінгів тощо, спрямованих на підвищення професіоналізму працівників органу місцевого самоврядування та впровадження успішного досвіду 0,0
Організація заходів, що здійснювалася на базі ОМС, не потребувала коштів, або відбувалася за рахунок відряджень
1.4. Участь у проведенні щорічних науково-практичних конференцій, семінарів, тренінгів, у т.ч. виїзних, на базі органів місцевого самоврядування (у тому числі – ОМС області, України, закордонних) 154,7
Відрядження працівників по області, Україні та за кордон
1.5. Придбання (передплата, виготовлення) спеціальної літератури, журналів, фахових періодичних видань, газет, розміщення оголошень про вакансії в засобах масової інформації 17,6
Придбано та передплачено друкованої та електронної періодики
 
Напрям 2. Розвиток територіальної громади
2.1. Участь у обласному конкурсі проєктів розвитку територіальних громад Полтавської області (написання проєктів, співфінансування проєктів) 0,0
Обласний конкурс не проводився;
2.2. Участь у державних та міжнародних конкурсах, грандах, проєктах тощо (написання проєктів, співфінансування проєктів) 0,0
Проєкти писалися самостійно, без залучення третіх сторін, без оплати за участь.
Від швейцарсько-українського проєкту DECIDE отримано ТМЦ на 300,0 тис.грн. для забезпечення Будинку дитячої та юнацької творчості – допомога для нововідкритого осередку для молоді – креативної студії творчості „Безмежність”. Створено належні умови для змістовного дозвілля молоді, забезпечити креативну студію необхідним майном, обладнанням та устаткуванням.
2.3. Фінансування та реалізація проєктів громадського бюджету Решетилівської міської територіальної громади 0,0
В 2025 році внутрішні конкурси ГБ та ШГБ не проводилися
2.4. Замовлення та придбання іміджевої продукції та відеороликів з метою популяризації міста, ОТГ (в тому числі – брендування) 24,8
Оплачено за послуги, окремо здійснювалися заходи в межах програм культури та ветеранів
2.5. Замовлення та виготовлення інформаційних стендів, банерів тощо 0,0
Заходи здійснено в межах програм культури та ветеранів
2.6. Щорічне утримання сайту Решетилівської МТГ (Решетилівської міської ради) та замовлення інших послуг інформатизації 50,4
Утримання сайту та послуги з інформатизації
2.7. Забезпечення належних умов діяльності молодіжного консультативно-дорадчого органу при Решетилівській міській раді (молодіжної ради) 0,0
Запити молодіжної ради вирішено, підтримка здійснюється в межах програми молодіжної політики.
Від Програми розвитку ООН (UNDP), що реалізується ГО „Нова Юнайтед” в межах проєкту ВідНОВА:UA громада отримала ТМЦ на суму 41,5 тис.грн.
Напрям 3. Організація громадських та соціальних заходів
3.1. Організація та проведення конкурсів, круглих столів, конференцій, громадських слухань, опитувань мешканців громади 0,0
Організація заходів, що здійснювалася на базі ОМС, не потребувала коштів
3.2. Сплата членських і цільових внесків до асоціацій, членом яких є Решетилівська міська рада 556,8
56,8 – членські внески та
500,0 – цільові внески
3.3. Висвітлення діяльності міської ради та виконавчого комітету у засобах масової інформації 0,0
Висвітлення відбувалося без залучення на комерційній основі ЗМІ
3.4. Участь та організація спортивних змагань, закупівля спортивної форми для команд, що представляють Решетилівську територіальну громаду 0,0
Запити команд вирішено, підтримка здійснюється в межах програм туризму та спорту
3.5. Відзначення Почесними Грамотами, Грамотами, Подяками, почесними відзнаками міської ради, цінними подарунками, іншими заохоченнями за особисті заслуги у соціально-економічному розвитку громади, утвердженні місцевого самоврядування, захисті суверенітету та територіальної цілісності України, вагомі професійні здобутки, з нагоди державних, професійних свят, пам’ятних дат і ювілеїв, присвоєння звання „Почесний громадянин міста Решетилівка” 25,0
Виплачено допомоги Почесним громадянам міста Решетилівка,
окремо здійснювалися заходи в межах програм культури, спорту та ветеранів
3.6. Замовлення та придбання бланкової продукції (типографські бланки документів, талонів, анкет тощо) 73,9
Оплачено за виготовлення чи продаж бланкової продукції
 
Напрям 4. Забезпечення майнових засад місцевого самоврядування
4.1. Утримання в належному санітарно-технічному стані та забезпечення охоронною, протипожежною безпекою, антитерористичними заходами, проведення ремонтів приміщень адміністративних будівель міської ради та прилеглих територій 349,7
Оплачено за комплексні заходи та ремонти
4.2. Поліпшення матеріально-технічної бази міської ради для технічного забезпечення пленарних засідань міської ради (придбання системи електронного голосування, ремонт сесійної зали тощо) 52,2
Технічне забезпечення та обслуговування модулю пленарних засідань міської ради
 
 
4.3. Виготовлення технічної документації на об’єкти нерухомості, які знаходяться у комунальній власності (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація – підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу) 29,2
Оплачено за виготовлення технічної документації на об’єкти нерухомості
4.4. Реєстрація об’єктів нерухомості та отримання свідоцтв про право комунальної власності в особі Решетилівської міської ради, витягів про реєстрацію та з реєстру прав власності (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація – підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу) 0,0
Заходи із реєстрації здійснюються на безкоштовній основі для ОМС
4.5. Впорядкування земельних відносин, отримання кадастрових номерів земельних ділянок, які знаходяться в комунальній власності (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація – підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу) 15,0
Оплачено за надані послуги земельного характеру
4.6. Виготовлення незалежних оцінок об’єктів комунальної власності (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація – підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу) 22,0
Оплачено за послуги оцінки об’єктів комунальної власності
4.7. Замовлення аудиторської перевірки діяльності комунальних підприємств, установ, закладів, засновником яких є Решетилівська міська рада 0,0
Протягом 2025 року аудиторські перевірки не замовлялися
 
 
4.8. Розміщення інформаційних повідомлень щодо управління комунальним майном, приватизації, оренди, проведення конкурсів тощо в засобах масової інформації 0,0
Заходи із інформування здійснюються на безкоштовній основі для ОМС на відповідних майданчиках,
на комерційній основі ЗМІ не залучалися
4.9. Покриття витрат, пов’язаних з організацією та наданням послуг, що надаються виконавчим комітетом та структурними підрозділами виконкому згідно з їх основною діяльністю (придбання картриджів, паперу, фарби тощо – відповідно до статей 13 та 51 Бюджетного кодексу України) 195,7
Витрачено на придбання паперу, розхідних матеріалів та картриджів.
Від Благодійної організації Благодійний фонд „Стабілізейшен Суппорт Сервісез” як благодійну допомогу отримано канцелярського приладдя на суму 20,0 тис.грн.
 
4.10. Забезпечення належних умов роботи працівників, які працюють у виконавчому комітеті ради та його структурних підрозділах (в т.ч. – окремих) шляхом придбання оргтехніки (персональні комп’ютери, ноутбуки, копіювальні пристрої, сканери тощо) та меблів для оновлення застарілих одиниць та для працівників, посади яких створені у зв’язку із укрупненням МТГ після чергових місцевих виборів 25.10.2020 324,4
Загальна вартість придбаної оргтехніки та меблів.
Від Шведсько-української Програми POLARIS, що реалізується Урядом Швеції через Шведське агентство міжнародної співпраці та розвитку (Sida) та реалізується компанією SALAR International (дочірня компанія шведської асоціації місцевих влад і регіонів SALAR)
отримано ТМЦ на суму
65,6 тис.грн.
Від УВКБ ООН через ГО „Проліска” для Служби у справах дітей отримано як гуманітарну допомогу обладнання на суму 28,0 тис.грн.
4.11. Забезпечення належної роботи інтернет-мережі та розподіленої мережі передачі даних (оплата робіт та послуг з утримання та можливого ремонту мережі волоконно-оптичних каналів зв’язку, які перейшли як проєкт міжмуніципального співробітництва територіальних громад Решетилівського району до Решетилівської міської територіальної громади) 133,5
Оплата послуг інтернет-провайдеру „СОЛВЕР” за обслуговування інтернет-мережі волоконно-оптичних каналів зв’язку (ММС сільських рад колишнього Решетилівського району),
без врахування пункту 4.13
4.12. Забезпечення належної роботи камер відеонагляду, які розміщені в населених пунктах громади (оплата робіт та послуг з утримання та ремонту відеокамер) 117,7
Оплачено за утримання, налагодження та ремонт камер відеонагляду
4.13. Оплата послуг інтернет-провайдерам за підключені точки доступу до мережі Інтернет по об’єктах комунальної власності громади, абонентська плата 219,0
Оплата послуг інтернет-провайдерам та абонентська плата за Інтернет,
без врахування пункту 4.11
 
Начальник відділу
економічного розвитку, торгівлі та
залучення інвестицій                                              Андрій РОМАНОВ



 
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Решетилівської міської ради VIII скликання
31 жовтня 2025 року
№ ______-62-VIII
(62 позачергова сесія)
 
 
 
 
Програма
розвитку місцевого самоврядування
в Решетилівській міській територіальній громаді
на 2026-2028 роки
 
 
 
 
місто Решетилівка, 2025 рік
 
 
 
ЗМІСТ
 
 
І. Паспорт Програми                                                                                                                                                        3
 
II. Загальні положення                                                                                                                                                     4
 
III. Визначення проблем, на розв’язання яких спрямована Програма                                                                      4-5
 
IV. Мета Програми                                                                                                                                                         5-6
 
V. Напрями діяльності та заходи Програми, обсяги і джерела фінансування, строки та етапи її виконання            6
 
VI. Очікувані показники успішності Програми                                                                                                                  7
 
VII. Координація та контроль за ходом виконання Програми                                                                                         7
 
Додаток до Програми. Напрями діяльності та заходи Програми розвитку місцевого самоврядування
в Решетилівській міській територіальній громадіьна 2026-2028 роки                                                                                   8-13
 
 
 
 
I. Паспорт Програми
розвитку місцевого самоврядування
в Решетилівській міській територіальній громаді
на 2026-2028 роки
 
1 Ініціатор розроблення програми Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
2 Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади (органу місцевого самоврядування) про розроблення проєкту програми Рішення Решетилівської міської ради від 30.01.2025 № 2113-53-VIIІ
„Про виконання плану роботи Решетилівської міської ради за 2024 рік та затвердження відповідного плану на 2025 рік” (пункт 32 заходів у IV кварталі)
 
3 Розробник програми Відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій виконавчого комітету Решетилівської міської ради
4 Виконавець програми Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
5 Номер і назва операційної (оперативної) цілі Стратегії розвитку Полтавської області 2021-2027, якій відповідає програма В редакції рішення Полтавської обласної ради від 24.12.2025 № 889
(37 позачергова сесія восьмого скликання):
3.1. Прозоре та дієве місцеве врядування.
6 Номер і назва операційної (оперативної) цілі Стратегії розвитку Решетилівської міської територіальної громади до 2027 року, якій відповідає програма 1.1. Формування ефективної  системи демократичного врядування в громаді.
7 Термін реалізації програми, етапність реалізації 2026 – 2028 роки, один етап
8 Бюджети, з яких залучаються кошти на виконання програми Місцевий бюджет,
інші джерела фінансування, які не заборонені законодавством,
у тому числі – коштів Проєктів міжнародної технічної допомоги, Програм, грантів
9 Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, тис.грн. Обсяг фінансування програми визначається щороку у межах кошторисних призначень
 

II. Загальні положення
 
Збереження основних принципів, посилення ролі місцевого самоврядування, забезпечення на місцевому рівні демократичної, ефективної організації управління, запровадження механізму оптимального самодостатнього функціонування суб’єктів місцевого самоврядування їх співпраця з органами виконавчої влади забезпечує розбудову держави на принципах демократії влади. Ці позиції були покладені в основі реформи місцевого самоврядування та процесу децентралізації.
Місцеве самоврядування – одна з основних засад демократії та конституційного ладу України, навіть попри оголошений воєнний стан в Україні, спричинений збройною агресією рф.
Програма розвитку місцевого самоврядування в Решетилівській міській  територіальній громаді на 2026-2028 роки (далі – Програма) розроблена з метою створення належних умов для реалізації територіальною громадою прав і повноважень, визначених Конституцією України, Законами України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про статус депутатів місцевих рад”, „Про службу в органах місцевого самоврядування”, Європейською Хартією місцевого самоврядування, ратифікованою Законом України від 15.07.1997   № 452/97-ВР, і спрямована на розвиток місцевого самоврядування в Решетилівській територіальній громаді (далі – МТГ).
Попередня редакція Програми (на 2022-2025 роки) була затверджена рішенням Решетилівської міської ради від 10.12.2021 № 868-16-VIIІ у зв’язку із закінченням терміну дії попередньої програми. Змін та доповнень із моменту прийняття Програми 2022-2025 не було, що свідчить про якісне відпрацювання документа та врахування позиції усіх сторін та заінтересованих у реалізації заходів Програми. Виключно усі заплановані заходи виконувалися. В даній Програмі на 2026-2028 роки за основу були взяті напрями та заходи із попередньої Програми за виключенням тих, які вже включені до місцевих цільових програм, які були прийняті після 10.12.2021 – програм культури, спорту, молодіжної політики, ветеранської політики, інформатизації.
Фінансування Програми відбуватиметься у межах кошторисних призначень із місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством (у тому числі – коштів Проєктів міжнародної технічної допомоги, Програм, грантів), відповідно до запланованих заходів.
 
III. Визначення проблем, на розв’язання яких спрямована Програма
 
В Україні закладено конституційні засади місцевого самоврядування, ратифіковано Європейську хартію місцевого самоврядування, прийнято ряд базових нормативно-правових актів, які створюють правову, фінансову основу місцевого самоврядування.
В сучасних умовах реформи територіальної організації влади та реформи децентралізації, посилення ролі місцевих територіальних громад потребує нових підходів та ресурсів для підвищення їх інституційної, фінансової спроможності, формування повноцінних територіальних спільнот базового рівня з високопрофесійним кадровим корпусом, що є актуально і для Решетилівської МТГ.
Нагальними проблемами органу місцевого самоврядування є:
  • потреба в якісному кадровому забезпеченні, підвищенні професіоналізму посадових та службових осіб, депутатів міської ради, поширенні кращих практик належного врядування;
  • слабка мотивація членів громад до солідарних дій, спрямованих на захист своїх прав та інтересів у співпраці з органом місцевого самоврядування та виконавчої влади задля досягнення спільних цілей розвитку громад;
  • необхідність модернізації та поліпшення матеріально-технічної бази підрозділів міської ради; вдосконалення системи ефективного управління об’єктами комунальної власності;
  • необхідність здійснення державної реєстрації об’єктів нерухомості комунальної власності міської ради;
  • необхідність промоції громади всередині та за її межами, необхідність взаємодії з населенням, підвищення громадської активності мешканців громади;
  • необхідність впорядкування використання коштів, що надходять як відшкодування витрат на копіювання та друк документів за запитом на публічну інформацію. 
Враховуючи відповідний позитивний зарубіжний та вітчизняний досвід, спроможність місцевого самоврядування може бути забезпечена лише через наділення їх достатньою ресурсною базою у фінансовому, інфраструктурному та кадровому аспектах.
Зазначені проблеми зумовлюють необхідність упровадження комплексу заходів щодо розвитку територіальної громади на 2026-2028 роки.
Прийняття цієї цільової бюджетної Програми необхідне для розвитку Решетилівської МТГ як органу місцевого самоврядування, забезпечення базових умов для повноцінного функціонування самостійних структурних підрозділів, виконавчого комітету ради, його структурних підрозділів, посадових осіб і депутатів міської ради. Саме дана Програма регламентує здійснення ряду заходів, їхніх виконавців та фінансування.
 
IV. Мета Програми
 
Метою Програми є створення умов для належної реалізації територіальною громадою прав і повноважень, визначених Конституцією України, Законами України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про статус депутатів місцевих рад”, „Про службу в органах місцевого самоврядування”, Європейською Хартією місцевого самоврядування, і спрямована на підвищення інституційної спроможності Решетилівської МТГ та підтримку управлінської моделі, створення оптимальної, ефективної, стабільної системи всередині органу місцевого самоврядування в умовах децентралізації.
Досягнення мети планується шляхом:
  • створення умов для підвищення фахового рівня депутатів міської ради, посадових та службових осіб виконавчих органів міської ради, створення належних умов для їх професійного розвитку;
  • активізації участі громадськості у місцевому самоврядуванні;
  • поширення позитивного досвіду щодо вирішення проблемних питань розвитку територіальної громади, інформування населення про проведену роботу;
  • підтримки творчої інтелігенції, молоді, відзначення професійних досягнень мешканців громади;
  • поліпшення забезпечення майнових засад місцевого самоврядування, що включає підвищення ефективності використання та збереження комунального майна, створення належних умов роботи для посадових та службових осіб міської ради, її виконавчого комітету, ефективного здійснення депутатами міської ради їх професійної діяльності;
  • забезпечення належних та безпечних умов для проведення пленарних засідань сесій міської ради, засідань постійних комісій міської ради.
 
V. Напрями діяльності та заходи Програми, обсяги і джерела фінансування, строки та етапи її виконання
 
Для досягнення мети Програми планується виконати ряд завдань та заходів, спрямованих на:
  • розвиток кадрового потенціалу та підвищення кваліфікації депутатів міської ради, посадових осіб міськвиконкому;
  • участь у конкурсах та проєктах розвитку різного рівня;
  • організацію громадських та соціальних заходів;
  • створення позитивного іміджу та брендування Решетилівської міської територіальної громади;
  • підтримку творчої інтелігенції, учнівської та студентської молоді, відзначення професійних досягнень мешканців громади;
  • забезпечення майнових засад місцевого самоврядування, підвищення ефективності використання та збереження комунального майна;
  • забезпечення комфортних та безпечних умов праці в адміністративних будівлях міської ради.
Фінансування програми здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел відповідно до чинного законодавства України з метою виконання запланованих заходів. Такими додатковими джерелами можуть бути кошти Проєктів міжнародної технічної допомоги, Програм, грантів тощо, або ж надані (передані) товарно-матеріальні цінності.
Заходи Програми відповідно до визначених напрямів, виконавці, очікувані джерела та обсяги фінансування представлені у Додатку. Орієнтовні строки виконання кожного заходу – щороку протягом 2026-2028 років, є однаковим для усіх – тому відповідна колонка не включається до таблиці Додатку.
 

VІ. Очікувані показники успішності Програми
 
Реалізація заходів Програми дозволить:
  • підвищити рівень фахової підготовки посадових осіб органу місцевого самоврядування, депутатів міської ради;
  • поліпшити науково-методичне забезпечення діяльності органу місцевого самоврядування з виконання власних та делегованих повноважень;
  • підвищити рівень інформованості громадян про діяльність органу місцевого самоврядування, роботу депутатів міської ради;
  • створити позитивний імідж та бренд Решетилівської міської територіальної громади;
  • підвищити ефективність використання комунального майна;
  • поліпшити матеріально-технічну та фінансову базу Решетилівської міської ради, її виконавчого комітету та підрозділів апарату, самостійних структурних підрозділів.
 
VII. Координація та контроль за ходом виконання Програми
 
Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації її заходів і завдань виконавцями, зазначеними у Програмі.
Відповідальні виконавці:
  • щорічно здійснюють обґрунтовану оцінку результатів виконання Програми та, за потреби, готують пропозиції щодо продовження тих чи інших заходів; включення додаткових заходів, уточнення показників, обсягів і джерел фінансування, переліку виконавців/співвиконавців, строків виконання Програми та окремих заходів;
  • щорічно до 10 лютого наступного за звітнім роком (наприклад, звіт за 2026 рік – до 10.02.2027) подають відділу економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій виконавчого комітету Решетилівської міської ради інформацію про виконання Програми згідно з табличними формами звітності (аналогічні до звіту попередньої редакції програми за 2025 рік) – для подальшого узагальнення інформації та здійснення звіту на сесії ради;
  • оприлюднюють на офіційному веб-сайті міської ради та соціальних мережах (за потребою) інформацію про виконання Програми, дотримуючись строків та форм звітності, визначених вище.
 


 
Додаток
до Програми розвитку місцевого
самоврядування в Решетилівській
міській територіальній громаді
на 2026-2028 роки
 
Напрями діяльності та заходи
Програми розвитку місцевого самоврядування
в Решетилівській міській територіальній громаді на 2026-2028 роки *
 
№ з/п Перелік заходів програми Виконавці Джерела фінансування
**
Орієнтовний обсяг фінансування по роках, тис.грн.
 
1 2 3 4 5
Напрям 1. Розвиток кадрового потенціалу та підвищення кваліфікації посадових осіб органу місцевого самоврядування, депутатів міської ради
1.1. Науково-методичне забезпечення діяльності міської ради та її виконавчих органів, участь у конкурсах та програмах розвитку Виконавчий комітет, структурні підрозділи виконкому Місцевий бюджет У межах кошторисних призначень
1.2. Підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів міської ради Виконавчий комітет Місцевий бюджет У межах кошторисних призначень
1.3. Проведення та організація тематичних семінарів, тренінгів тощо, спрямованих на підвищення професіоналізму працівників органу місцевого самоврядування та впровадження успішного досвіду Виконавчий комітет Місцевий бюджет, кошти партнерів У межах кошторисних призначень
1.4. Участь у проведенні щорічних науково-практичних конференцій, семінарів, тренінгів, у т.ч. виїзних, на базі органів місцевого самоврядування (у тому числі – ОМС області, України, закордонних) Виконавчий комітет, структурні підрозділи виконкому Місцевий бюджет, кошти партнерів У межах кошторисних призначень
1.5. Придбання (передплата, виготовлення) спеціальної літератури, журналів, фахових періодичних видань (у тому числі – електронних версій) газет, розміщення оголошень про вакансії в засобах масової інформації Виконавчий комітет, структурні підрозділи виконкому Місцевий бюджет У межах кошторисних призначень
 
Напрям 2. Розвиток територіальної громади
2.1. Участь у обласних, державних та міжнародних програмах, конкурсах, грантах, проєктах тощо (написання, супровід та співфінансування проєктів) Виконавчий комітет, структурні підрозділи виконкому Місцевий бюджет У межах кошторисних призначень
2.2. Фінансування та реалізація проєктів Громадського бюджету та Шкільного громадського бюджету Решетилівської міської територіальної громади – потребує прийняття відповідних програм та положень Виконавчий комітет Місцевий бюджет, кошти партнерів У межах кошторисних призначень
2.3. Замовлення та придбання іміджевої продукції та відеороликів з метою популяризації міста, населених пунктів громади, міської територіальної громади
(в тому числі – брендування)
Виконавчий комітет, структурні підрозділи виконкому Місцевий бюджет, кошти партнерів У межах кошторисних призначень
2.4. Замовлення та виготовлення інформаційних стендів, біл-бордів, сіті-лайтів, банерів тощо Виконавчий комітет, структурні підрозділи виконкому Місцевий бюджет У межах кошторисних призначень
 
 
Напрям 3. Організація громадських та соціальних заходів
3.1. Організація та проведення конкурсів, круглих столів, конференцій, громадських слухань, опитувань мешканців громади Виконавчий комітет, структурні підрозділи виконкому Місцевий бюджет, кошти партнерів У межах кошторисних призначень
3.2. Сплата членських і цільових внесків до асоціацій, членом яких є Решетилівська міська рада Виконавчий комітет Місцевий бюджет У межах кошторисних призначень
3.3. Висвітлення діяльності міської ради та виконавчого комітету у засобах масової інформації Виконавчий комітет, структурні підрозділи виконкому Місцевий бюджет У межах кошторисних призначень
3.4. Відзначення Почесними Грамотами, Грамотами, Подяками, почесними відзнаками міської ради, цінними подарунками, іншими заохоченнями за особисті заслуги у соціально-економічному розвитку громади, утвердженні місцевого самоврядування, захисті суверенітету та територіальної цілісності України, вагомі професійні здобутки, з нагоди державних, професійних свят, пам’ятних дат і ювілеїв, присвоєння почесних звань громади Виконавчий комітет Місцевий бюджет У межах кошторисних призначень
3.5. Замовлення та придбання бланкової продукції (типографські бланки документів, талонів, анкет тощо)
 
 
Виконавчий комітет Місцевий бюджет У межах кошторисних призначень
 
Напрям 4. Забезпечення майнових засад місцевого самоврядування
4.1. Утримання в належному санітарно-технічному стані та забезпечення охоронною, протипожежною безпекою, антитерористичними заходами, проведення ремонтів приміщень адміністративних будівель міської ради та прилеглих територій Виконавчий комітет Місцевий бюджет, кошти партнерів У межах кошторисних призначень
4.2. Поліпшення матеріально-технічної бази міської ради для проведення пленарних засідань, ремонт сесійної зали Виконавчий комітет Місцевий бюджет, кошти партнерів У межах кошторисних призначень
4.3. Виготовлення технічної документації на об’єкти нерухомості, які знаходяться у комунальній власності (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація – підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу) Виконавчий комітет Місцевий бюджет У межах кошторисних призначень
4.4. Реєстрація об’єктів нерухомості та отримання свідоцтв про право комунальної власності в особі Решетилівської міської ради, витягів про реєстрацію та з реєстру прав власності (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація – підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу)
 
Виконавчий комітет Місцевий бюджет У межах кошторисних призначень
4.5. Впорядкування земельних відносин, отримання кадастрових номерів земельних ділянок, які знаходяться в комунальній власності (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація – підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу) Виконавчий комітет Місцевий бюджет У межах кошторисних призначень
4.6. Виготовлення незалежних оцінок об’єктів комунальної власності (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація – підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу) Виконавчий комітет Місцевий бюджет У межах кошторисних призначень
4.7. Замовлення аудиторської перевірки діяльності комунальних підприємств, установ, закладів, засновником яких є Решетилівська міська рада Виконавчий комітет Місцевий бюджет, кошти партнерів У межах кошторисних призначень
4.8. Розміщення інформаційних повідомлень щодо управління комунальним майном, приватизації, оренди, проведення конкурсів тощо в ЗМІ Виконавчий комітет Місцевий бюджет У межах кошторисних призначень
4.9. Покриття витрат, пов’язаних з організацією та наданням послуг, що надаються виконавчим комітетом та структурними підрозділами виконкому згідно з їх основною діяльністю (придбання картриджів, паперу, фарби тощо – відповідно до статей 13 та 51 Бюджетного кодексу України) Виконавчий комітет Місцевий бюджет, кошти партнерів У межах кошторисних призначень
4.10. Забезпечення належних умов роботи працівників, які працюють у виконавчому комітеті ради та його структурних підрозділах (в тому чисті – окремих) шляхом придбання оргтехніки (окрім комп’ютерної, що включено до заходів програми інформатизації) та меблів для оновлення застарілих одиниць Виконавчий комітет, структурні підрозділи виконкому Місцевий бюджет, кошти партнерів У межах кошторисних призначень
 
Примітки:
( * ) – Орієнтовні строки виконання кожного заходу – щороку протягом 2026-2028 років, є однаковим для усіх – тому відповідна колонка не включається до таблиці Додатку.
( ** ) – Фінансування програми здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел відповідно до чинного законодавства України з метою виконання запланованих заходів. Такими додатковими джерелами можуть бути кошти Проєктів міжнародної технічної допомоги, Програм, грантів тощо, або ж надані (передані) товарно-матеріальні цінності.
 
 
Начальник відділу
економічного розвитку, торгівлі та
залучення інвестицій                                                           Андрій РОМАНОВ