ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Тищенко С.С.

Доповідач:

Тищенко С.С.

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

21.11.2024

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 23
Про виконання Комплексної програми „Розвиток житлово-комунального господарства Решетилівської міської територіальної громади на 2022 - 2024 роки” та затвердження відповідної Програми на 2025-2027 роки

РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(п’ятдесята позачергова сесія восьмого скликання)
 
 РІШЕННЯ
 
22 листопада 2024 року                 м. Решетилівка                    №               -51-VIIІ
 
Про виконання Комплексної програми „Розвиток житлово-комунального господарства  Решетилівської  міської територіальної  громади  на 2022 - 2024 роки” та  затвердження відповідної Програми на 2025-2027 роки  
 
Відповідно до пункту 1 статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та заслухавши звіт начальника відділу житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці Сергія Тищенка, Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
 
1. Звіт начальника відділу житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці Сергія Тищенка про виконання Комплексної програми „Розвиток житлово-комунального господарства  Решетилівської  міської  територіальної  громади  на 2022 - 2024 роки” взяти до відома, що додається.            
2. Затвердити Комплексну програму „Розвиток житлово-комунального господарства  Решетилівської  міської територіальної  громади  на 2025 - 2027 роки”, що додається.                                                                                                                                     3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань земельних відносин, екології, житлово-комунального господарства, архітектури, інфраструктури, комунальної власності та приватизації  (Захарченко Віталій).
       
 
 
 
Міський голова                                                 Оксана ДЯДЮНОВА
 
 
 
 
 
 
Додаток 1
до рішення Решетилівської міської
ради восьмого скликання
22 листопада 2024 року №         -51-VIII
(51 позачергова сесія)
 
 
ЗВІТ
про виконання Комплексної програми „Розвиток житлово-комунального господарства  Решетилівської  міської  територіальної  громади
 на 2022 - 2024 роки”   
 
Комплексна програма „Розвиток житлово-комунального господарства  Решетилівської  міської   територіальної  громади  на 2022 - 2024 роки” (далі Програма) затверджена рішенням Решетилівської міської ради від 30 листопада 2021року № 814-15-VIIІ. 
         
За період 2022 року реалізовано наступні заходи Програми:
 
Проведено поточний ремонт асфальтного покриття на суму 2 млн. 356 тис. грн., зокрема вулиць: Базарна, Великотирнівська, Гарячківська, Горького, Грушевського, Джерельна, Підгірна, Покровська, Полтавська, Озерянська, Садкова, Старокиївська, Шевченка.
Вулиць Калинова, Миру та Мічуріна у с-щі Покровське. Вулиць Медична, Миру та Фестивальна у с. Сухорабівка.
Разом з тим надано субвенцію ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» на ремонт та утримання доріг Решетилівської міської територіальної громади в сумі 2 млн. 726тис. грн.
 
За період 2023 року реалізовано наступні заходи Програми:
 
Проведено поточний ремонт асфальтового покриття доріг міста Решетилівка, зокрема вулиць: Будівельна, Великотирнівська,  Весела, Вишнева, Гарячківська, Грушевського, Джерельна, Загадка, Калинова, Кобзарна, Козацька, Коцюбинського, Левадна, Лугова, Медична, Мистецька, Новосанжарська, Новоселівська, О. Кошового, Озерянська, Українська, Щаслива, Покровська, Полтавська, Соборна, Старокиївська, Олійника та Шкільна. Провулки міста Решетилівка: Базарний, Гоголя, Калиновий, Левадний, О. Кошового, Полтавський, Садковий, Соборний та Український.
Також відремонтовано вулиці Миру, Калинова, Привокзальна, Степова та Шеренгового в с-щі Покровське, вулиці  С. Петлюри, Р. Ділера, Соборна у  с. Шкурупіївка, вулиці Перемоги та Миру у с. Шевченківка, вулиці Миру та Покровська у с. Лобачі.
Роботи проведені на загальну суму 16 млн. 66 тис. грн.
 
Надано субвенцію з місцевого бюджету в сумі 11 млн. 783,3 тис. грн. для експлуатаційного утримання та ремонту місцевих доріг ДП «Агенство місцевих доріг Полтавської області» та відремонтовано дороги:
  • О1701005 Коноплянка – Нове Остапове;
  • О 1720283 Решетилівка – М’якеньківка – Сухорабівка;
  • О 1720284 Решетилівка – Шрамки – Каленики;
  • О 1720285 Решетилівка – Слюсарі – Шилівка;
  • О 1720288 Молодиківщина – Покровське;
  • О 1720293 Потічок – Пащенки - /Н-31/;
  • О1725355 Цьови – Тищенки – Молодиківщина – Піщане;
  • С170129 Коноплянка – Остап’є – Запсілля.
 
Благоустрій території на загальну суму 1 млн. 306 тис. грн.:
 
Проведено ремонт внутрішньодворового проїзду багатоквартирного будинку по вул. Полтавська, 81.
 Проведено     ремонт    тротуарів    по вул.    Старокиївська   (біля пошти)    та вул. Покровська від пам’ятника «Афганцям» до спорткомплексу.
 Благоустрій території кладовища по вул. Цибулівська у м. Решетилівка із влаштуванням щебеневого покриття проїздів. 
 Влаштування системи відведення поверхневих вод (дренажні колодязі із зливовими решітками) по вул. Покровська , Мистецька та І. Піддубного.
 
За період 2024 року реалізовано наступні заходи Програми:
 
Проведено поточний ремонт асфальтового покриття доріг міста Решетилівка: вулиці Базарна, Будівельна, Великотирнівська, Гарячківська, Левадна, Покровська, Свободи, Соборна, провулок Всеволода Петріва, провулок Козацький та територію автостанції по вул. Шевченка, на загальну суму 3 млн. 47 тис. грн.
Проведення поточного ремонту доріг із влаштуванням щебеневого покриття по наступних вулицях:
  • м. Решетилівка вул. Ковіньки та вул. Покровська (поблизу котельні);
  • с-ще Покровське, вул. Зоряна та Світанкова;
  • с. Демидівка, вул. Перемоги;
  • с. Лобачі, пров. Береговий;
  • с. Нова Михайлівка, вул. Молодіжна;
  • с. Михнівка, пров. Зоряний,
на загальну суму 1 млн. 10 тис. грн.
 
Проведено благоустрій території кладовищ із влаштуванням щебеневого покриття проїздів, зокрема: трьох кладовищ у м. Решетилівка, двох у с. Сухорабівка, по одному у с-щі Покровське та с. Лиман Перший, на загальну суму 1 млн. 371 тис. грн.
Проведено підгортання звалища побутових відходів у с. Тутаки, замовлено послуги бульдозера на суму 112, 4 тисю грн.
Для забезпечення безпеки дорожнього руху придбано дорожні знаки «Дати дорогу» для встановлення по вулицях Грушевського, Полтавській та Покровській на суму 49, 456 тис. грн.
Проведено нанесення дорожньої розмітки та пішохідних переходів по вулицях міста Решетилівка, зокрема: Великотирнівська, Гарячківська, Грушевського, Полтавська, Покровська, Старокиївська, Шевченка та Щаслива, на суму 165 тис. грн.
 
 
 
Начальник відділу житлово-
комунального господарства, транспорту,
зв'язку та з питань охорони праці                                            Сергій ТИЩЕНКО



 
Додаток 1
до Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства
Решетилівської міської територіальної
громади на 2025 - 2027 роки”
 
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРОГРАМИ
«РОЗВИТОК ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА РЕШЕТИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ НА 2025 - 2027 РОКИ»
 
№ п/п Основні завдання програми Джерела фінансування Загальні витрати, тис. грн. У тому числі за роками, тис. грн.
2025 рік 2026 рік 2027 рік
1 Заходи з утримання та розвитку вулично-дорожньої мережі у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2025 до 2027 року
(Додаток 1)
Міський бюджет
 
44000 12000 15000 17000
2 Заходи з поточного, капітального ремонтів та утримання в належному стані об’єктів благоустрою у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2025 до 2027 року
(Додаток 2)
Міський бюджет
 
12900 4100 4300 4500
3 Заходи з утримання та розвитку житлового господарства у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2025 до 2027 року
(Додаток 3)
Міський бюджет 12710 4150 4230 4330
4 Заходи з утримання та розвитку інженерних мереж у Решетилівській міській територіальній громаді на період з 2025 до 2027 року
(Додаток 4)
Міський бюджет 5300 1600 1800 1900
5 Заходи із регулювання чисельності безпритульних тварин гуманними методами  та забезпечення території для вигулу собак у Решетилівській міській з 2025 до 2027 року
 (Додаток 5)
Міський бюджет 570 170 190 210
Всього 75480 22020 25520 27940
 
Начальник відділу житлово-
комунального господарства, транспорту,
зв'язку та з питань охорони праці                                 Сергій ТИЩЕНКО
 
 
 
 
 
Додаток 1
до Ресурсного забезпечення
Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства Решетилівської
міської територіальної громади на
2025 - 2027 роки”
 
Заходи з утримання та розвитку вулично-дорожньої мережі  у Решетилівській міській територіальній громаді на період  з 2025 до 2027 року
 
№ п/п Найменування заходу Джерела фінансування Загальні витрати, тис. грн. У тому числі за роками, тис. грн. Відповідальний за виконання заходу Примітки
2025 рік 2026
 рік
2027 рік
1 Поточний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі Міський бюджет
 
11290 3200 4000 4090 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
2 Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі Міський бюджет
 
11200 2200 5000 4000 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
3 Будівництво, реконструкція, модернізація об’єктів вулично-дорожної мережі Міський бюджет
 
8875 3200 1675 4000 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
4 Виготовлення та коригування проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт  об'єктів вулично-дорожньої мережі та об’єктів регулювання дорожнього руху Міський бюджет
 
1800 500 600 700 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
5 Виготовлення  та коригування проектно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію та модернізацію об’єктів вулично-дорожньої мережі Міський бюджет
 
1600 450 500 650 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
6 Утримання вулично-дорожної мережі Міський бюджет
 
1850 500 650 700 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
7 Поточний ремонт мостів та шляхопроводів Міський бюджет
 
2500 500 1000 1000 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
8 Капітальний ремонт мостів та шляхопроводів Міський бюджет
 
3000 1000 1000 1000 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
9 Забезпечення організації дорожнього руху засобами регулювання Міський бюджет
 
550 100 200 250 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
10 Утримання та експлуатація технічних засобів регулювання дорожнього руху Міський бюджет
 
60 20 20 20 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
11 Виготовлення  та коригування проектно-кошторисної документації на спорудження штучних дорожніх нерівностей різних типів Міський бюджет
 
105 30 35 40 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
12 Паспортизації доріг комунальної власності Міський бюджет
 
1170 300 320 550 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
Всього 44000 12000 15000 17000
 
Начальник відділу житлово-
комунального господарства, транспорту,
зв'язку та з питань охорони праці                       Сергій ТИЩЕНКО
 
 
 
 
 
Додаток 2
до Ресурсного забезпечення
Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства Решетилівської
міської територіальної громади на
2025 - 2027 роки”
 
 
Заходи з поточного, капітального ремонтів та утримання в належному стані об’єктів благоустрою у Решетилівській міській територіальній громаді на період  з 2025 до 2027 року
 
№ п/п Найменування заходу Джерела фінансування Загальні витрати, тис. грн. У тому числі за роками, тис. грн. Відповідальний за виконання заходу Примітки
2025 рік 2026
 рік
2027 рік
1  Утримання, організація та фінансове забезпечення об’єктів благоустрою
 
Міський бюджет
 
3300 1200 1000 1100 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
2 Поточний ремонт об’єктів благоустрою
 
Міський бюджет
 
2400 700 800 900 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
3 Капітальний ремонт об’єктів благоустрою
 
 
Міський бюджет
 
4200 1200 1500 1500 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
4 Будівництво, реконструкція та модернізація об’єктів благоустрою Міський бюджет
 
3000 1000 1000 1000 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
Всього 12900 4100 4300 4500
 
Начальник відділу житлово-
комунального господарства, транспорту,
зв'язку та з питань охорони праці                               Сергій ТИЩЕНКО
 
 
 
 
Додаток 3
до Ресурсного забезпечення
Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства Решетилівської
міської територіальної громади на
2025 - 2027 роки“
 
 
Заходи з утримання та розвитку житлового господарства  у Решетилівській міській територіальній громаді на період  з 2025 до 2027 року
№ п/п Найменування заходу Джерела фінансування Загальні витрати, тис. грн. У тому числі за роками, тис. грн. Відповідальний за виконання заходу Примітки
2025 рік 2026
 рік
2027 рік
1 Капітальний ремонт, реконструкція, модернізація житлових будинків Міський бюджет
 
6400 2400 2000 2000 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
2 Капітальний ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж житлового фонду Міський бюджет
 
950 200 350 400 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
3 Капітальний ремонт електричних мереж в житлових будинках Міський бюджет 1250 300 450 500 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
4 Поточний ремонт, модернізація, експертна оцінка ліфтового господарства у житлових будинках Міський бюджет 2480 800 880 800 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
5 Виготовлення технічної документації на багатоквартирні будинки, що знаходяться на території ТГ Міський бюджет 1180 350 400 430 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
6 Матеріально-технічне забезпечення будинків комунальної власності Міський бюджет 450 100 150 200 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
Всього 12710 4150 4230 4330
 
Начальник відділу житлово-
комунального господарства, транспорту,
зв'язку та з питань охорони праці                                 Сергій ТИЩЕНКО
 
 
 
Додаток 4
до Ресурсного забезпечення
Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства Решетилівської
міської територіальної громади на
2025 - 2027 роки”
 
 
Заходи з утримання та розвитку інженерних мереж  у Решетилівській міській територіальній громаді на період  з 2025 до 2027 року
 
№ п/п Найменування заходу Джерела фінансування Загальні витрати, тис. грн. У тому числі за роками, тис. грн. Відповідальний за виконання заходу Примітки
2025 рік 2026
 рік
2027 рік
1 Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення Міський бюджет
 
1650 500 550 600 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
2 Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення Міський бюджет
 
1250 400 400 450 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
3 Будівництво, реконструкція та модернізація мереж зовнішнього освітлення Міський бюджет 1550 500 550 500 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
4 Утримання мереж зовнішнього освітлення Міський бюджет 850 200 300 350 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
Всього 5300 1600 1800 1900
 
 
Начальник відділу житлово-
комунального господарства, транспорту,
зв'язку та з питань охорони праці                                 Сергій ТИЩЕНКО
 
 
 
 
Додаток 5
до Ресурсного забезпечення
Комплексної програми „Розвиток
житлово-комунального господарства Решетилівської
міської територіальної громади на
2025 - 2027 роки”
 
 
Заходи із забезпечення території для вигулу собак та регулювання чисельності безпритульних тварин гуманними методами  у Решетилівській міській територіальній громаді на період  з 2025 до 2027 року
 
№ п/п Найменування заходу Джерела фінансування Загальні витрати, тис. грн. У тому числі за роками, тис. грн. Відповідальний за виконання заходу Примітки
2025 рік 2026
 рік
2027 рік
1 Заключення договорів з організаціями, які надають послуги по відлову безпритульних тварин, вирішення фінансових питань Міський бюджет
 
210 70 70 70 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
2 Заключення договорів для проведення безкоштовної стерилізації домашніх тварин пільгової категорії мешканців ТГ Міський бюджет
 
180 50 60 70 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
3 Облаштування майданчиків для вигулу собак Міський бюджет
 
180 50 60 70 Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
Всього 570 170 190 210
 
Начальник відділу житлово-
комунального господарства, транспорту,
зв'язку та з питань охорони праці                                     Сергій ТИЩЕНКО



 
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Решетилівської міської
ради восьмого  скликання
22 листопада 2024 року
№            -51-VIІI
(51 позачергова сесія)  
 
 
 
 
КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА „РОЗВИТОК ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
РЕШЕТИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
НА 2025 - 2027 роки”
 
 
 
 
 
 
м. Решетилівка
2024
 

 
Додаток 2
до рішення Решетилівської міської
ради восьмого скликання
22 листопада 2024 року №         -51-VIII
(51 позачергова сесія)
 

І. Паспорт Програми
 
1. Ініціатор розроблення програми Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
2. Розробник програми Відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету Решетилівської міської ради
3. Замовник (відповідальний виконавець) програми Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
4. Учасники (співвиконавці) програми Виконавчий комітет Решетилівської міської ради, КП „Покровський комунгосп” Решетилівської міської ради Полтавської області,  КП „Ефект” Решетилівської міської ради Полтавської області, ПП Решетилівський ”Житлосервіс”, КП ПОР ,,Полтававодоканал” (Решетилівська дільниця з експлуатації водопровідно-каналізаційного господарства), установи, заклади різних форм власності
5. Строк виконання програми 2025 - 2027 роки
6. Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми Державний бюджет, обласний, міський бюджети, кошти підприємств, установ та закладів різних форм власності, інші джерела фінансування не заборонені законодавством
7. Загальний обсяг фінансових ресурсів необхідний для реалізації програми, тис. грн., у тому числі: 75480
кошти міського бюджету, тис.грн. 75480
кошти підприємств,  установ та закладів різних форм власності -
інші джерела фінансування не заборонені законодавством -
 
 
 
Зміст
ПАСПОРТ
І  ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ                                                                                           
ІІ АНАЛІЗ СТАНУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
1. Вулично-дорожнє господарство                                                                                              
2. Зовнішнє освітлення                                                                                                   
3. Озеленення та догляд за зеленими насадженнями
4. Санітарне очищення                                                                                      
5. Вивезення твердих побутових відходів                                                                 
6. Поводження з тваринами                                                                                         
7. Місця поховання
8. Зупинки громадського транспорту                                                                         
9. Водопостачання та водовідведення                                                                      
10. Проблемні питання житлово-комунального господарства та основні принципи їх вирішення                                                                                                                        
ІІІ МЕТА ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ                                                                                   
IV МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ                                                              
1. Нормативно-правове забезпечення                                                                        
2. Фінансове забезпечення                                                                                           
3. Науково-технічне забезпечення                                                                              
4. Інформаційне забезпечення та моніторинг виконання Програми                         
5. Контроль та виконанням Програми                                                                            
V. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ                                    
Додаток

 
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
Житлово-комунальне господарство – це одна з найважливіших галузей господарського комплексу громади, що забезпечує його життєдіяльність та створює комфорт життєдіяльності населення, покликана виконувати комплекс робіт та послуг з утримання і ремонту вулично-дорожньої мережі, зовнішнього освітлення, благоустрою міста та населених пунктів громади, озеленення, санітарної очистки, водопостачання, водовідведення, збір та вивезення твердих та рідких побутових відходів тощо.
Обслуговування житлово-комунального господарства Решетилівської міської об’єднаної територіальної громади покладене КП „Ефект” Решетилівської міської ради Полтавської області, КП „Покровський комунгосп” Решетилівської міської ради Полтавської області,  та ПП Решетилівський „Житлосервіс”.
Комплексна програма „Розвиток житлово-комунального господарства Решетилівської міської територіальної громади на 2025 - 2027 роки” (далі - Програма) розроблена з метою реалізації на території громади державної політики, власних повноважень в сфері розвитку, реформування та утримання житлово-комунального господарства, створення умов щодо утримання, відновлення і захисту сприятливого для життєдіяльності населення середовища та забезпечення населення якісними житлово-комунальними послугами.
Програма враховує головні завдання законодавчих, нормативних актів з питань житлово-комунального господарства та визначає основні цілі і заходи реформування, розвитку та утримання житлово-комунального господарства Решетилівської міської ради на 2025 - 2027  роки.
Основні виконавці Програми:
  • Виконавчий комітет Решетилівської міської ради;
  • КП „Ефект” Решетилівської міської ради Полтавської області;
  • КП „Покровський комунгосп” Решетилівської міської ради Полтавської області;
  • ПП Решетилівський „Житлосервіс”;
  • КП ПОР ,,Полтававодоканал” (Решетилівська дільниця з експлуатації водопровідно-каналізаційного господарства);
  • Підприємства, установи та організації різних форм власності.
 
ІІ. АНАЛІЗ СТАНУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
 
Основною діяльністю житлово-комунального господарства в громаді є повне задоволення потреб громади в усіх видах житлово-комунальних послуг, створення комфортних умов для мешканців, ефективне використання та утримання об’єктів комунальної власності, збільшення обсягів капітального ремонту та реконструкції об’єктів благоустрою, поліпшення технічного стану водопровідно-каналізаційної мережі, поступова переорієнтація житлово-комунального господарства громади на енергоефективний шлях, зменшення енергоємності надання житлово-комунальних послуг, зменшення аварійності на автошляхах територіальної громади, врегулювання питань поводження з тваринами,  поліпшення екологічного стану в цілому.
Сьогодні технічний стан житлово-комунального господарства знаходиться не в кращому стані, основні фонди та обладнання потребують оновлення.
 
1. Вулично-дорожнє господарство
 
Невід’ємною частиною об’єктів благоустрою міста є вулично-дорожня мережа.
Балансоутримувачем вулично-дорожньої мережі населених пунктів громади є виконавчий комітет Решетилівської міської ради. Загальна протяжність вулиць і доріг загального користування становить 642,9 км.
Невід’ємною частиною вулично-дорожньої мережі є тротуари, зупинки громадського транспорту, штучні споруди та технічні засоби регулювання дорожнього руху, які знаходяться на балансі виконавчого комітету Решетилівської міської ради та потребують постійного утримання та ремонтів.
На теперішній час техніко-експлуатаційні показники тротуарів міста не в повній мірі відповідають вимогам норм та стандартів. При цьому більшість тротуарів потребує проведення капітального ремонту та приведення їх до стандартів доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями. Для проведення цих заходів необхідно кожного року передбачати кошти на фінансування ремонту даних об’єктів.
У місті та в цілому по громаді відсутня велосипедна інфраструктура, що в свою чергу стримує масове використання велотранспорту серед місцевого населення. Важливим кроком для розвитку міста є створення мережі велодоріжок, влаштування засобів організації дорожнього руху та елементів благоустрою.
В умовах прискорених темпів автомобілізації, високої інтенсивності дорожнього руху особливої гостроти набуває проблема забезпечення безпеки дорожнього руху, вирішення якої спрямоване на збереження життя і здоров'я мешканців міста та сіл.
Мости та шляхопроводи побудовані в 60-80 х роках минулого століття, потребують проведення капітальних ремонтів.
Першочерговими об’єктами капремонтів є:
  1. Реконструкція мосту через р. Грузька Говтва (вул. Полтавська, Старокиївська) в м. Решетилівка, Полтавської області, у 2021 році розроблена проектно-кошторисна документація, вартість робіт становить 5,748 млн. грн. Проектна документація потребує коригування.
  2. Реконструкція мосту через річку Псел автодорога Остап’є – Решетилівка в с. Остап’є.
  3. Реконструкція мосту через р. Говтва (вул. Покровська, Великотирнівська) в м. Решетилівка, Полтавської області.
 
2. Зовнішнє освітлення
 
Технічне обслуговування мереж зовнішнього освітлення населених пунктів Решетилівської МТГ здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, що передбачає заходи з обслуговування світильників, повітряних та кабельних  ліній, пунктів живлення, автоматичного управління тощо.
Довжина повітряних мереж системи зовнішнього освітлення по населених пунктах громади становить 242,1 км, кількість світильників, задіяних у системі зовнішнього освітлення становить 3042 од.
Для забезпечення належного функціонування мереж зовнішнього освітлення на території населених пунктів громади необхідно забезпечити:
  • проведення технічного обслуговування мереж;
  • проведення капітального та поточного ремонту мереж;
  • проведення енергоефективної модернізації мереж.
Одним із заходів, який передбачає безпеку для мешканців населених пунктів громади, а також для створення належних умов проживання і естетичного вигляду вулиць є подальший розвиток мереж зовнішнього освітлення та модернізація системи управління ним.
 
3. Озеленення та догляд за зеленими насадженнями
 
Комплексна цільова програма включає в себе проведення озеленення населених пунктів громади та визначає основні засади діяльності у галузі управління сферою зеленого господарства, впорядкування зелених зон, формування зелених насаджень та флористичне оформлення територій, тобто пріоритетні напрямки системи озеленення населених пунктів, спрямовані на забезпечення сприятливих умов життєдіяльності його мешканців при максимальній економії бюджетних коштів. Основною метою концепції є охорона, збереження та відтворення існуючих зелених насаджень, їх гармонійне поєднання з ландшафтом населених пунктів, утримання у належному впорядкованому стані, створення та формування високо декоративних, стійких до несприятливих умов навколишнього природного середовища насаджень, що забезпечить збалансований розвиток зеленої зони та виконання нею екологічних, соціально-економічних та урбаністично-планувальних функцій.
Зелені насадження відіграють важливу соціально-екологічну роль в середовищі проживання. Загалом в Решетилівській МТГ зелені насадження займають 875,53 га.
Збільшення обсягів посадок (дерев, кущів, квітників) та послуг з догляду за зеленими насадженнями є:
- поява в місті та селах нових територій, що потребують озеленення;
- необхідність розчищення в’їздів у населені пункти громади;
- велика кількість аварійних дерев по громаді;
- необхідність омолоджувальної обрізки (кронування) дерев в місті Решетилівка та селах громади;
- проведення озеленення місць для тимчасового відпочинку населення і зелених зон.
4. Санітарне очищення
 
Одним із важливих заходів благоустрою населених пунктів є належне утримання територій та вулично-дорожньої мережі населених пунктів, в належному санітарно-технічному стані, шляхом здійснення комплексу заходів з механізованого та ручного прибирання.
На цей час для механізованого прибирання територій залучається 5 одиниць спеціальної техніки.
 
5. Вивезення твердих побутових відходів
 
Для забезпечення належного санітарного стану у населених пунктах громади запроваджено збирання та вивезення твердих побутових відходів на сміттєзвалища, які знаходяться біля сіл Пасічники та Тутаки.
Послуги зі збирання та вивезення побутових відходів надаються підприємствами КП „Покровський комунгосп” Решетилівської міської ради Полтавської області  та Решетилівський ПП „Житлосервіс”.
Важливою проблемою на шляху досягнення максимальної ефективності експлуатації сміттєзбиральної техніки є розширення мережі майданчиків з контейнерами для збирання відходів в тому числі для роздільного збирання.
Основні напрямки стратегічного розвитку сфери поводження з побутовими  відходами в громаді є:
- вдосконалення систем первісного накопичення та збирання відходів;
- сортування, перероблення і повторне використання (рециклінг) відходів;
- вдосконалення систем і технологій перероблення відходів;
- будівництво сміттєпереробного комплексу (до технології якого входитиме і процес сортування відходів), що дозволить не тільки зменшити обсяги захоронення відходів, а також дасть можливість отримати  вторинну сировину, теплову або електричну енергію, біогаз та інше альтернативне паливо.
 
6. Поводження з тваринами
 
До питань санітарного очищення населених пунктів громади відноситься і стан сфери поводження з тваринами.
Для людини є природним утримання домашніх улюбленців, але неконтрольоване їх розмноження та безвідповідальне ставлення до них, призводить до постійного збільшення кількості безпритульних тварин, що призводить до погіршення санітарно-епідеміологічного стану, безпеки мешканців і гостей міста та сіл, загибелі тварин та жорстокого поводження з ними.
Законом України „Про захист тварин від жорстокого поводження” (далі – Закон) визначені правові основи поводження з безпритульними тваринами.
З урахуванням вимог Закону, питання безпритульних тварин у населених пунктах планується вирішувати методом масової стерилізації  безпритульних тварин з поверненням тварин на місце існування для стабілізації чисельності популяції (гуманними методами, за умови виключення жорстокого поводження з тваринами).
 
7. Зупинки громадського транспорту
 
Сьогодні у населених пунктах громади нараховується 48 зупинок громадського транспорту, які  утримуються за рахунок міського бюджету. Перш за все потребують облаштування та благоустрою зупинки громадського транспорту в сільських населених пунктах громади.
  План заходів по забезпеченню облаштування та благоустрою зупинки громадського транспорту передбачає:
- облаштування нового або заміна існуючого зупинкового комплексу єдиного взірця;
- влаштування освітлення зупинок;
- обладнання системою відеонагляду;
- встановлення необхідної кількості урн для сміття;
- благоустрій прилеглої території (асфальтування, мощення тротуарною плиткою, озеленення, тощо).
Реалізація заходів дозволить підвищити якість та комфортність користування мешканцями міста та сіл транспортною інфраструктурою, залучити позабюджетні кошти до вирішення нагальних питань функціонування міської транспортної мережі, сприятиме системному підходу до вирішення питань облаштування та благоустрою зупинок.
 
 
8. Проблемні питання житлово-комунального господарства та основні принципи їх вирішення
 
На даний час у житлово-комунальній галузі існує ряд проблем, які потребують вирішення:
  • зовнішні інженерні мережі потребують оновлення та модернізації;
  • повільний процес створення ОСББ;
  • зношеність об’єктів благоустрою, в тому числі вулично-дорожньої мережі;
  • незадовільний стан тротуарів та низький рівень доступності місцевої інфраструктури для осіб з обмеженими фізичними можливостями;
  • технічна зношеність мостів;
  • висока вартість впровадження новітніх енергозберігаючих технологій з використанням альтернативних джерел енергопостачання;
  • технічно та морально застарілі зупинки громадського транспорту в сільських населених пунктах;
  • неврегульованість питань поводження з тваринами;
 
Основні принципи вирішення проблемних питань:
  • удосконалення системи управління житлово-комунальним господарством в громаді;
  • стимулювання інвестиційних процесів у галузі житлово-комунального господарства;
  • ефективне використання грошових, людських та матеріальних ресурсів виробниками/виконавцями та споживачами житлово-комунальних послуг;
  • технічне переоснащення галузі на основі широкого застосування вітчизняних і зарубіжних науково-технічних досягнень, зокрема в енерго-, та ресурсозбереженні, впровадження екологічно чистих технологій.
 
III. МЕТА ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
 
Метою Програми є здійснення заходів щодо підвищення ефективності та надійності функціонування житлово-комунального господарства, задоволення потреб населення у наданні якісних житлово-комунальних послуг, забезпечення реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
Реалізація Програми передбачає виконання наступних завдань:
  • підвищення якості житлово-комунальних послуг;
  • удосконалення системи управління житлово-комунальним господарством, розвиток конкуренції та сучасних форм самоорганізації населення у даній сфері;
  • створення сприятливих умов для беззбиткової діяльності підприємств житлово-комунального господарства, накопичення інвестиційних ресурсів для технічного переоснащення та розвитку житлово-комунальної інфраструктури;
  • комплексна паспортизація вулично-дорожньої мережі з визначенням балансової вартості;
  • покращення технічного стану доріг шляхом проведення поточних та капітальних ремонтів;
  • зменшення пошкоджень покриття тротуарів та його заміна;
  • реконструкція та ремонт мостів;
  • розвиток мережі зовнішнього освітлення та системи управління ним;
  • впровадження ефективного енергозберігаючого обладнання;
  • озеленення населених пунктів;
  • облаштування та благоустрій зупинок громадського транспорту;
  • забезпечення умов для зменшення кількості безпритульних тварин.
 
ІV. МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
 
1. Нормативно-правове забезпечення
 
Розроблення Програми здійснювалось в межах Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного та соціального розвитку України», «Про житлово-комунальні послуги», «Про благоустрій населених пунктів», «Про пожежну безпеку», «Про поховання та похоронну справу», «Про автомобільні дороги», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про відходи», «Про охорону атмосферного повітря», «Про питну воду та питне водопостачання», «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку», «Про захист тварин від жорсткого поводження»  Наказу Державного комітету з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 р. № 154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» та від 10.08.2004р. №150 «Про затвердження примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» та інших нормативно-правових актів України.
 
2. Фінансове забезпечення
 
Джерелами фінансування заходів Програми є:
- кошти державного бюджету;
- кошти обласного бюджету;
- кошти місцевого бюджету;
- кошти підприємств житлово-комунального господарства;
- інші джерела фінансування не заборонені законодавством, у тому числі залучені.
 
3. Науково-технічне забезпечення
 
          1. Проведення обстежень об'єктів житлово-комунального господарства, благоустрою населених пунктів.
          2. Розроблення та впровадження новітніх технологій і обладнання, спрямованих на технічне переоснащення підприємств житлово-комунального господарства та скорочення питомих витрат енергетичних і матеріальних ресурсів.
          3. Впровадження нових зразків комунальної техніки та обладнання для потреб житлово-комунального господарства.
 
4. Інформаційне забезпечення та моніторинг виконання Програми
 
Джерелами інформаційного забезпечення, необхідними для збору та формування електронних баз даних, проведення аналізу реалізації Програми, може бути статистична звітність, оперативна інформація підприємств житлово-комунального господарства, результати спеціальних досліджень, фінансова звітність та інші.
 
5. Контроль за виконанням Програми
 
Контроль за виконанням цієї Програми здійснює виконавчий комітет міської ради, відділ житлово-комунального господарства, транспорту, зв’язку та з питань охорони праці  виконавчого комітету, комісія з питань земельних відносин, екології, житлово-комунального господарства, архітектури, інфраструктури, комунальної власності та приватизації.
Громадський контроль за ходом реалізації Програми здійснюється (за бажанням) представниками громадських організацій, у статуті яких передбачено діяльність у сфері житлово-комунального господарства.
 
V. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
1. Забезпечення надання населенню житлово-комунальних послуг належної якості, відповідно до вимог чинного законодавства.
2. Покращення соціально-побутового обслуговування населення та підвищення якості комунальних послуг.
3. Залучення підприємств, організацій, закладів, депутатів та приватних осіб для надання фінансової допомоги з метою покращення благоустрою.
4. Ремонт покриття тротуарів.
5. Покращення експлуатаційного стану доріг, збільшення їх пропускної здатності, поліпшення екологічного стану населених пунктах громади.
6. Забезпечення повного освітлення території міста з застосуванням енергозберігаючих світильників.
7. Економія енергоресурсів шляхом впровадженню енергозберігаючих заходів.
8. Поліпшення екологічного і санітарного стану та естетичного вигляду населених пунктів громади.
9. Зменшення чисельності безпритульних тварин у місті.
10. Забезпечення проведення будівництва, реконструкції та капітального ремонту мереж зливової каналізації.
11. Вирішення питань утилізації твердих побутових відходів за рахунок зменшення навантаження на полігон, отримання вторинних ресурсів.
12. Контроль за дотриманням Правил благоустрою, забезпечення чистоти та утримання належному стані тротуарів та вулиць громади.
 
 
Начальник відділу житлово-
комунального господарства, транспорту,
зв'язку та з питань охорони праці                                            Сергій ТИЩЕНКО