ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 18

РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(сорок дев’ята сесія восьмого скликання)
 
РІШЕННЯ
 
27 вересня 2024 року                   м. Решетилівка                               №        -49-VIII
 
Про затвердження Порядку  надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу ,,Центру надання адміністративних послуг’’ виконавчого комітету Решетилівської міської ради  з застосуванням спеціального автоматизованого комплексу ,,Мобільний кейс”
 
Відповідно до статті 26 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України ,,Про адміністративні послуги”, постанов Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118 ,,Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг”, від 01.08.2013 № 588 ,,Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг”, враховуючи висновки спільних постійних комісій міської ради, Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
 
        1. Затвердити Порядок надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу ,,Центру надання адміністративних послуг”  виконавчого комітету Решетилівської міської ради  з застосуванням спеціального автоматизованого комплексу ,,Мобільний кейс”, що додається.
        2. Виконання даного рішення покласти на відділ ,,Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Решетилівської міської ради (Крамар Вікторія), а контроль за його виконанням - на  постійну комісію з питань депутатської діяльності, етики, регламенту, забезпечення законності, правопорядку та запобігання корупції (Лугова Наталія).
 
 
 
 
 
Міський голова                          Оксана ДЯДЮНОВА
 
 
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Решетилівської міської ради восьмого скликання
27 вересня 2024 року
№_____-49-VIII
(49 сесія) 

 
ПОРЯДОК
надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу ,,Центру надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Решетилівської міської ради з застосуванням спеціального автоматизованого комплексу
,,Мобільний кейс”
 
I. Загальні положення
 
1.1. Порядок надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу ,,Центру надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Решетилівської ради (далі – віддалене робоче місце) із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу ,,Мобільний кейс” (далі – Порядок) розроблено з метою забезпечення доступності та підвищення рівня обслуговування окремих категорій мешканців Решетилівської територіальної громади до отримання адміністративних послуг.
 
1.2. Надання адміністративних послуг на віддаленому робочому місціздійснюється шляхом виїзду адміністратора в межах території Решетилівської територіальної громади (далі –ТГ) за місцем проживання/перебування суб’єкта звернення (вдома, в лікарні, в закладі соціальної сфери, тощо).
 
1.3. Для належної організації надання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці використовуються спеціальний автоматизований комплекс ,,Мобільний кейс”, який оснащений ноутбуком, принтером, сканером, зчитувачем ID-карт, мобільним модемом, відеореєстратором тощо.
Прийом-передача спеціального обладнання адміністраторами реєструється в ,,Журналі прийому-передачі мобільного кейсу при здійсненні виїздів в рамках організації роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора Центру надання адміністративних послуг” за формою згідно із додатком 1 до цього Порядку.
 
1.4. Адміністратор забезпечує організацію надання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці в строки, встановленні чинним законодавством України.
 
1.5. Правом на отримання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці відповідно до цього Порядку можуть скористатись суб’єктизвернення з категорії:
-  осіб, які досягли 80-річного віку;
-  осіб інвалідністю 1 групи;
-  осіб, що за станом здоров’я не здатні самостійнопересуватись, у т.ч. перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах.
Належність суб’єкта звернення до членів (мешканців) ТГ, визначається його місцем реєстрації згідно паспорту громадянина України та інших документів, що посвідчують особу.
Вік суб’єкта звернення визначається за даними документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення (паспорта громадянина України та інших передбачених діючим законодавством).
Стан здоров’я суб’єкта звернення, що визначає його належність до категорій осіб, на яких поширюється надання послуг згідно цього Порядку,  підтверджується одним з наступних документів:
- посвідченням осіб з інвалідністю 1 групи,
- довідкою медико-соціальної експертної комісії про наявність інвалідності 1 групи,
- довідкою сімейного лікаря або висновком медико-соціальної експертної комісії (індивідуальною програмою реабілітації інваліда) про необхідність хворого в постійному сторонньому догляді та нездатності до самообслуговування (має обмеження життєдіяльності в частині пересування).
 
1.6. Перелік адміністративних послуг, що надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відповідає переліку послуг, які згідно рішення Решетилівської міської ради надаються через відділу ,,Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Решетилівської ради (далі - Центр), за виключенням послуг щодо оформлення біометричних документів.
 
1.7. Стягнення додаткової плати за надання послуг на віддаленому робочому місці не допускається.
 
ІІ. Порядок замовлення та надання адміністративних послуг на  віддаленому робочому місці адміністратора із застосуванням  спеціального комплексу ,,Мобільний кейс
 
2.1. Для отримання адміністративних послуг суб’єкт звернення або особа – заявник, що представляє інтереси суб’єкта звернення (родич, соціальний робітник, сусід, тощо), звертається у зручний для нього спосіб до Центру, згідно із графіком його роботи.
2.2.  Адміністратор Центру, який здійснює прийом:
- з’ясовує вид адміністративної послуги, якої потребує суб’єкт звернення;
- перевіряє належність суб’єкта звернення до категорій осіб, передбаченихпунктом 1.5. цьогоПорядку;
- надає консультацію та/або перевіряє наявність визначеного законодавством повного переліку необхідних для одержання суб'єктом звернення певної адміністративної послуги документів.
 
2.3. Адміністратор Центру відмовляє у прийнятті заяви на надання послуг на віддаленому робочому місці увипадках:
- суб’єкт звернення не відноситься до переліку категорій осіб, визначених пунктом 1.5. цього Порядку;
- особа-заявник звернулась щодо отримання адміністративних послуг, яких немає в переліку адміністративних послуг, що надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора;
- адреса місця фактичного перебування суб’єкта звернення знаходиться за межами території ТГ;
- відсутній або неповний пакет документів для надання адміністративної послуги у суб’єкта звернення.
Під час здійснення прийому адміністратор зобов’язаний надати заявнику вичерпну консультацію щодо порядку та умов одержання адміністративноїпослуги.
 
2.4. У випадку відповідності суб’єкта звернення категоріям осіб, на яких поширюється дія пункту 1.5. Порядку, відповідності виду адміністративної послуги, що надаються на віддаленому робочому місці адміністратора, та наявності у заявника повного переліку необхідних документів адміністраторЦентру:
1) формує заяву на отримання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу ,,Мобільний кейс” за формою згідно додатком 2 до цього Порядку, із відміткою про погодження на проведення відео та аудіо фіксації надання адміністративної послуги, яка засвідчується підписом заявника.
До заяви додаються копії:
- документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення,
- документа, що підтверджує категорію осіб, передбачених пунктом1.5 Порядку. У разі, якщо заява на обслуговування була подана засобами телекомунікаційного зв'язку, вона підписується заявником безпосередньо під час візиту до нього адміністратора ЦНАП;
2) визначає/погоджує дату та час візиту адміністратора до суб’єкта звернення за визначеною у заяві адресою;
3) фіксує дату та час виїзду до суб’єкта звернення за допомогою Журналу обліку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Центру із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу ,,Мобільний кейс” (далі - Журнал) за формою згідно із додатком 3 до цього Порядку.
 
2.5. У визначені під час прийому заяви дати та часу (із урахуванням часу на дорогу) адміністратор, що визначається за рішення начальника Центру, виїздить за вказаною адресою до суб’єкта звернення. Попередньо адміністратор зв’язується з особою-заявником або суб’єктом звернення засобами телефонного зв’язку для попередження свого візиту. У разі необхідності до виїзду за вказаною адресою до суб’єкта звернення разом з адміністратором може бути залучений представник суб’єкта надання адміністративної послуги.
 
2.6. Виїзд адміністратора на вказану у заяві адресу до суб’єкта звернення здійснюється на службовому автомобілі.
В разі потреби, усі дії, пов’язані із виконанням адміністратором своїх посадових обов’язків за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення здійснюються у присутності іншої особи, яка за рішенням начальника Центру, супроводжує адміністратора.
 
2.7. Під час виконання адміністратором своїх посадових обов’язків на віддаленому робочому місці за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення проводиться відео та аудіо фіксація за допомогою відповідних технічних засобів. Про проведення відео та аудіо фіксації виконання адміністратором своїх посадових обов’язків за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення в обов’язковому порядку повідомляється особа-заявник та суб’єкт звернення.
Відео та аудіо записи (відео та аудіо файли) виконання адміністратором своїх посадових обов’язків на віддаленому робочому місці за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення зберігаються на персональному комп’ютері начальника Центру в окремому архіві з обмеженим доступом протягом трьох місяців з дня надання послуги, та можуть бути використані виключно за рішенням  міського голови та начальника Центру для оцінки виконання адміністратором своїх посадових обов’язків, або для з’ясування обставин у випадку надходження скарги від суб’єкта звернення чи особи-заявника.
Розповсюдження таких відео та аудіо записів, надання їх третім особам, за виключенням правоохоронних органів у встановленому законом порядку, не допускається.
 
2.8. Прибувши за визначеною адресою, адміністратор встановлює особу суб’єкта звернення за даними паспорта (іншого документа, що посвідчує особу), належність суб’єкта звернення до категорії осіб, визначених в пункті 1.5 цього Порядку, та додатково перевіряє наявність та комплектність необхідних для надання адміністративної послугидокументів.
 
2.9. За умови наявності необхідного переліку документів адміністратор забезпечує формування та реєстрацію заяви про надання адміністративної послуги, яка засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення, та формування адміністративної справивідповідно до Регламенту роботи Центру.
 
2.10. У випадку встановлення факту відсутності одного чи кількох документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, та/або очевидну помилковість, неточність чи неповноту відомостей, адміністратор надає суб’єкту звернення вичерпну консультацію щодо порядку та умов одержання адміністративноїпослуги та необхідності повторного звернення особи-заявника, що представляє його інтереси, до Центру після усунення недоліків.
При реєстрації вхідного пакету з недоліками суб’єкт звернення одночасно попереджається про ймовірність відмови у наданні адміністративної послуги.
 
2.11. Адміністратор Центру не здійснює надання адміністративних послуг та/або складає акт про неможливість надання таких послуг, за формою згідно із додатком 4 до цього Порядку  у випадках:
1) суб’єкт звернення відсутній за місцем свого проживання/ перебування, зазначеним у заяві, у визначені дату та час;
2) суб’єкт звернення не може пред’явити оригінали документів, що засвідчують його особу та належність до категорії осіб, визначених в пункті 1.5. цього Порядку, та/ або у нього відсутні документи необхідні для надання адміністративної послуги у повному обсязі, у тому числі квитанція про сплату адміністративного збору (якщо така оплата передбачена законодавством);
3) суб’єкт звернення не надав письмового погодження на проведення аудіо та відео фіксації під час подання документів на отримання адміністративної послуги;
4) наявності явних ознак того, що суб’єкт звернення не здатен усвідомлювати значення своїх дій та (або) керувати ними, у тому числіявних ознак сп’яніння.
 
2.12. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративних послуги, їх опрацювання суб’єктом надання адміністративної послуги та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги здійснюється відповідно до Регламенту Центру з урахуванням особливостей, встановлених цим Порядком.
 
2.13. У визначений законодавством термін та спосіб для надання певної адміністративної послуги, вибраний суб’єктом звернення при оформленні заяви, адміністратор повідомляє суб’єкта звернення щодо результату надання адміністративної послуги та видає/надсилає результат надання адміністративної послуги.
 
III. Відповідальність
 
3.1. Адміністратори, представник суб’єкта надання адміністративної послуги або особа, яка супроводжує адміністратора, несуть юридичну відповідальність за розголошення персональних даних осіб та суб’єктів звернень та іншої інформації, що стала їм відома під час виконання повноважень щодо реалізації положень цього Порядку.
 
3.2. Адміністратори несуть персональну відповідальність за порушення пункту 2.7. цього Порядку.
 
3.3. Адміністратори несуть персональну відповідальність за обладнання спеціального автоматизованого комплексу ,,Мобільний кейс” під час виїзного прийому, забезпечують збереження іменної печатки та захищеного носія ключової інформації.
 
3.4. Дії та рішення адміністратора щодо реалізації положень цього Порядку можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.
 
 
 
 
Начальник відділу „Центр
надання адміністративних послуг”
виконавчого комітету міськради                                          Вікторія КРАМАР
 
Додаток 1
до Порядку надання адміністративних послуг на  пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «Центру надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Решетилівської ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»,
затвердженого рішенням Решетилівської міської ради
27 вересня 2024 року № ______-49-VIII
 
ЖУРНАЛ
прийому-передачі мобільного кейсу при здійсненні виїздів в рамках організації роботи
пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу „Центру надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Решетилівської міської ради
 

з/п
Дата прийому-передачі Час
прийому-передачі
Місце виїзного прийому
(назва населеного пункту)
Комплектація мобільного кейсу Прізвище, ім'я, по батькові особи, яка видала/повернула мобільний кейс Підпис особи,яка видала/ повернула мобільний кейс Прізвище, ім'я,               по батькові особи, яка прийняла мобільний кейс Підпис особи, яка прийняла мобільний кейс
1 2 3 4 5 6 7 8 9
                 
 
 
                                                                                                                            
 
Додаток 2
до Порядку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «Центру надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Решетилівської міської ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс», затвердженого рішенням Решетилівської міської ради
27 вересня 2024 року № _____-49-VIII
 
Керівнику відділу «Центру надання адміністративних послуг» Решетилівської міської ради
______________________________________________________________________________________
(ПІБ особи-заявника)
______________________________________________________________________________________
(адреса реєстрації/проживання особи-заявника )
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(реквізити паспорту особи-заявника)
 
__________________________________________
 (контактний телефон особи-заявника)
 
ЗАЯВА
на отримання адміністративної послуг із застосуваннямспеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»
 
 
               Прошу надати “_____”____________20_____р. з _______ по _______
                                                                          (дата)                                          (з якої по яку годину)
адміністративну послугу__________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(назва послуги)
за адресою:_________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________
(повна адреса, код вхідних дверей)
скориставшись можливістю отримання адміністративної послуги із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс», оскільки гр._______________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(П.І.Б., дата народження (суб'єкта звернення))
самостійно не пересувається з причини______________________________________________
 
Додатки:
  • копія документа, що посвідчує особу суб’єкта - звернення;
  • копія документа, що підтверджує категорію осіб, передбачених п.1.5. Порядку.
 
 
 « ____» ___________20___ р.                    ________________           __________________
                       (дата)                                                               (підпис)                                     (прізвище, ініціали)
 
 
Документи прийняті « ____» ___________20___ р.
 
Адміністратор:____________________________  __________________
                                                    (підпис, печатка)                             (прізвище, ініціали)
 
 
ПРИМІТКИ:
 
Відповідно до ст.11 Закону України «Про інформацію», ст.7 Закону України «Про доступ до публічної інформації» забороняю без моєї згоди передачу інформації відносно мене третім особам.
 
________________
      (підпис)
 
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних» надаю згоду на обробку та використання моїх персональних даних для здійснення повноважень, пов’язаних із розглядом даної заяви.
 
________________
      (підпис)
 
Ознайомлений та зобов’язуюсь попередити всіх осіб, присутніх при наданні адміністративної послуги, з тим, що під час надання адміністративної послуги із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» проводиться відео та аудіо фіксація, та надаю на це свою згоду.
 
________________
      (підпис)
 
 
 
Додаток 3
до Порядку надання адміністративних послуг на  пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «Центру надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Решетилівської міської ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу  «Мобільний кейс», затвердженого рішенням Решетилівської міської ради
27 вересня 2024 року № _____-49-VIII
 
 
ЖУРНАЛ
обліку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Центру надання адміністративних послуг із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу
 «Мобільний кейс»
 
№з/п Дата прийняття заяви на обслуго-вування Прізвище, ім’я, по-батькові суб’єкта звернення , адреса місця
реєстрації, конт.телефон
Адреса місця надання адміністративної послуги Назва адміністративної послуги Бажана дата та час обслуго-вування Підпис, прізвище та ініціали адміністра-тора, що прийняв заяву на обслугову-вання Узгоджена дата та час обслугову-вання Підпис, прізвище та ініціали адміністра-тора, який виїхав для обслугову-вання Результат надання послуги
 
Примітка
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 
 
Секретар ради                                                                   __________
                            

Додаток 4
до Порядку надання адміністративних послуг на  пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «Центру надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Решетилівської міської ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс», затвердженого рішенням Решетилівської міської ради
27 вересня 2024 року № _____-49-VIII
 
АКТ
щодо неможливості надання адміністративної послуги
 
Акт про неможливість надання адміністративної послуги: _______________
________________________________________________________________
(назва адміністративної послуги)
________________________________________________________________
(прийом документів, повернення документів з результатом адміністративної послуги)
________________________________________________________________
________________________________________________________________
 
Суб’єкту звернення: ___________________________________________________
(ПІБ суб’єкта звернення)
За адресою: __________________________________________________________
 
Причина ненадання адміністративної послуги: _____________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
 
Дата і час складання акта: ______________________________________________
 
Акт склав: ____________________________________________________________
(ПІБ адміністратора, підпис)
 
З актом ознайомлений: _________________________________________________
(підпис суб’єкта звернення)
 
 
Секретар ради                                                                       ___________