ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Кисельов Юрій

Доповідач:

Кисельов Юрій

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

26.06.2024

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 21
Про затвердження Стратегії розвитку Демидівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Решетилівської міської ради Полтавської області на 2024-2028 роки

РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(сорок шоста сесія восьмого скликання)
 
РІШЕННЯ
 
27 червня 2024 року                    м. Решетилівка                            №_____-46-VIII
 
Про затвердження Стратегії розвитку Демидівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Решетилівської міської ради Полтавської області на 2024-2028 роки
 
Відповідно до статті 26 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, статті 37 Закону України ,,Про повну загальну середню освіту’’ Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Стратегію розвитку Демидівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Решетилівської міської ради Полтавської області на 2024-2028 роки (далі – Стратегія) (додається).
2. Директору Демидівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Решетилівської міської ради Кисельову Юрію  забезпечити виконання даної Стратегії.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я (Бережний  Віктор).
 
 
 
 
Міський голова                                             Оксана ДЯДЮНОВА
 
 
 
 
СХВАЛЕНО
Рішенням педагогічної ради Демидівського закладу загальної  середньої освіти І-ІІІ ступенів Решетилівської міської ради
від 10.06.2024 № 7
  ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Решетилівської міської ради восьмого скликання
27  червня 2024 р. № ___-46-VIII
(46 сесія)
Міський голова
___________ Оксана ДЯДЮНОВА
 
ПОГОДЖЕНО
Начальник відділу освіти Решетилівської міської ради
_______________Алла КОСТОГРИЗ
 
   
                                                              
 
СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ
Демидівського закладу загальної середньої освіти
І-ІІІ ступенів
Решетилівської міської ради

на 2024-2028 роки
 
 
 
 
ЗМІСТ
Перелік скорочень…………………………………………………….…… 3
Вступ………………………………………………………………………. 4
Методологія та опис розроблення Стратегії розвитку………………… 5
Візитівка закладу освіти…………………………………………………… 11
SWOT-аналіз………………………………………………………………... 14
Цінності, місія, візія закладу освіти………………………………………. 16
Стратегічні, оперативні цілі, завдання розвитку закладу освіти……….. 17
 
 
Додаток
Перспективний план впровадження Стратегії розвитку Демидівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Решетилівської міської ради Полтавської області………………………………………….
 
19

 
 
ПЕРЕЛІК СКОРОЧЕНЬ
Заклад освіти Демидівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Решетилівської міської ради Полтавської області
ЗЗСО заклад загальної середньої освіти
НАССР система аналізу ризиків, небезпечних чинників і контролю критичних точок (англ. Hazard Analysis and Critical Control Point)
НУШ Нова українська школа
ООП особливі освітні потреби
ПАНО Полтавська академія неперервної освіти ім. М. В. Остроградського
Робоча група робоча група з розроблення проєкту Стратегії розвитку та Перспективного плану її впровадження  Демидівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Решетилівської міської ради Полтавської області
Стратегія розвитку Стратегія розвитку Демидівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів  Решетилівської міської ради Полтавської області
 
 
 
ВСТУП

Загальна мета освіти полягає в тому, щоб перетворити дзеркала у вікна
     Сідні Дж. Харрісом
Українська освіта у надскладних умовах сьогодення постійно стикається з новими викликами, що потребують негайного реагування, адаптації та пошуку шляхів до їх подолання.
Особлива місія постала перед кожним закладом освіти: в умовах воєнного стану створити безпечні умови для навчання учнів/ениць і забезпечити доступ до якісної освіти. До подолання викликів мають бути залучені всі учасники/ці освітнього процесу, згуртуватися в єдину команду, адже лише в результаті цього партнерства вдасться досягти більших успіхів та кращих результатів.
Сучасна освіта переживає період реформування, оновлення, становлення, радикальних перетворень.  Найближче майбутнє стане епохою змін і трансформацій. Зростаюче розмаїття джерел знань та розширення доступу до них відкриває додаткові можливості для навчання. Отже, ми можемо говорити про те, що сучасні виклики сприяють трансформації освітнього процесу та формуванню нових освітніх трендів: навчання протягом усього життя, рівні можливості для всіх, персоналізація процесу навчання, зникнення межі між навчанням та роботою, поява нових освітніх просторів. 
Потенціал нашого педагогічного колективу свідчить про спроможність розв'язувати нагальні проблеми сучасної освіти, втілювати в життя реформаторські освітянські ідеї Нової української школи (далі –  НУШ), здійснювати освітній процес на інноваційних засадах. Команда закладу освіти має спільну мету і готова рухатися вперед до створення школи, дружньої до Людини.
Віримо, що в цьому нам допоможе Стратегія розвитку Демидівського закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів Решетилівської міської ради Полтавської області на 2024 – 2028 роки (далі – Стратегія розвитку), що визначає основні напрямки розвитку закладу освіти на 5 років, забезпечує його інноваційний характер та зумовлює якісні зміни змісту освіти.
Стратегія розвитку Демидівського закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів Решетилівської міської ради Полтавської області розроблена за експертної та організаційної підтримки Швейцарсько-українського проєкту «DECIDE – Децентралізація для розвитку демократичної освіти» (далі—проєкт DECIDE), що впроваджується в Україні Консорціумом у складі ГО «DОCCU» та Цюрихського педагогічного університету за підтримки Швейцарії.
Працюймо, згуртовуймося, сіймо зерна знань у нових умовах буремного сьогодення!
 
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОПИС РОЗРОБЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ

Планомірний розвиток без Стратегії неможливий.  Саме тому Стратегія – це найважливіший документ закладу освіти, але він буде дієвим лише тоді, коли всі учасники/ці освітнього процесу докладуть зусиль до його створення.
Методологія розроблення Стратегії розвитку базується на застосуванні системи уніфікованих критеріїв розвитку освіти, зокрема нормативних вимог, критеріїв впровадження Школи дієвої демократії, критеріїв оцінки розвитку освіти, розроблених експертами швейцарсько-українського проєкту «DECIDE – Децентралізація для розвитку демократичної освіти».
Стратегію розвитку Демидівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Решетилівської міської ради розроблено відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»; розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015                       № 1187 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності»; чинних державних стандартів загальної середньої освіти та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність закладів загальної середньої освіти з урахуванням європейського вектора розвитку освіти України, стратегії реформування галузі освіти в Україні.
У процесі розроблення Стратегії розвитку ми дотримувалися таких принципів:
  • відкритості та прозорості – всі етапи розроблення Стратегії розвитку розміщено на офіційному сайті закладу освіти та в соціальних мережах, проведено відкриті інформаційні заходи з метою вивчення думок усіх стейкхолдерів та отримання зворотного зв’язку;
  • демократичності – забезпечено право всіх учасників/ць освітнього процесу на добровільну участь у всіх заходах, самостійність у виборі інструментів роботи, їх адаптацію до реальних умов;
  • відповідності нормативним вимогам – узгоджено  стратегічні документи на рівні громади та регіону у межах застосування програмно-цільового підходу управління для забезпечення належного фінансування розвитку закладу освіти;
  • уніфікації критеріїв та індикаторів розвитку освіти;
  • партисипації – залучено всіх стейкхолдерів (учнів/ениць, батьків, педагогічних та непедагогічних працівників/ць, членів/кинь Піклувальної ради та інших) до різноманітної продуктивної діяльності, ухвалення та реалізації рішень;
  • інклюзивності, гендерності.
Розроблення Стратегії розвитку Демидівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Решетилівської міської ради передбачало систематичні засідання робочої групи з розробки проєкту Стратегії розвитку закладу освіти на 5 років та Плану її реалізації (далі – робоча група), винесення на обговорення учасниками/цями освітнього процесу, стейкхолдерами результатів поетапного розроблення Стратегії розвитку та отримання пропозицій від них, постійні консультації з менторками проєкту DECIDE.
Згідно з методологією робота над розробленням Стратегії розвитку складається з 4 етапів.
 
І етап. Підготовчий. Формування робочої групи. Роз’яснення завдань робочої групи
 
  • Сформовано робочу групу з розроблення  проєкту Стратегії розвитку Демидівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Решетилівської міської ради та Перспективного  плану її впровадження.
  • Видано наказ директора Демидівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів від 16.02.2024 року №08-осн «Про створення робочої групи з розроблення проєкту Стратегії розвитку закладу освіти та Перспективного плану її впровадження».
  • Проведено організаційне засідання робочої групи.
  • Створено розділ «Стратегія розвитку» на офіційному сайті закладу освіти.
 
ІІ етап.  Оцінювання, напрацювання профілю закладу освіти і визначення векторів розвитку
  • Проведено опитування учасників/ць освітнього процесу (учнів/ениць педагогічних працівників/ць, батьків), узагальнено результати за ключовими розділами Профілю ЗЗСО, темами Школи дієвої демократії.
  • Розроблено Профіль закладу освіти на основі результатів опитування учасників/ць освітнього процесу, висновків за результатами обговорень робочої групи.
  • Проведено семінар з оцінювання, у ході якого проаналізовано стартові умови (SWOT-аналіз) для стратегічного планування розвитку закладу освіти.

ІІІ етап. Визначення цінностей, місії, візії (бачення), розроблення стратегічних напрямів та оперативних цілей розвитку, обговорення проєкту Стратегії розвитку
  • Проведено стратегічну сесію, визначено та укладено перелік цінностей закладу освіти.
  • Сформульовано місію, візію (бачення) закладу освіти.
  • Розроблено стратегічні, оперативні цілі та завдання з урахуванням інклюзивного підходу з дотриманням демократичних цінностей і принципів.
  • Організовано обговорення проєкту Стратегії розвитку з використанням Google форм.
 
ІV етап. Розроблення та затвердження Перспективного плану
проєкту Стратегії розвитку
  • Проведено воркшоп, у ході якого напрацьовані проєктні ідеї  відповідно до стратегічних напрямків та оперативних  цілей розвитку закладу освіти.
  • Узагальнено матеріали воркшопу та напрацювання проєкту Перспективного плану впровадження Стратегії розвитку.
  • Винесено на обговорення колективом закладу освіти та доопрацьовано проєкт Стратегії розвитку та Перспективного плану впровадження Стратегії розвитку.
  • Розглянуто та схвалено на засіданні педагогічної ради проєкт Стратегії розвитку та Перспективного плану впровадження Стратегії розвитку.
  • Розміщено на офіційному сайті закладу освіти проєкт Стратегії розвитку та Перспективного плану впровадження Стратегії розвитку, створено онлайн-анкети для учасників/иць освітнього процесу з метою отримання зворотнього зв’язку.
  
    Надалі Стратегію розвитку буде подано на затвердження рішенням сесії Решетилівської міської ради та оприлюднено на сайті закладу освіти.
    Наступним етапом роботи над Стратегією розвитку стане її впровадження, щорічний моніторинг та оцінювання реалізації відповідно до Перспективного плану впровадження.
 
 
  
                           ВІЗИТІВКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
 
Назва ЗЗСО Демидівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Решетилівської міської ради
Дата заснування 1962 рік
Керівник ЗЗСО Кисельов Юрій Валентинович
Ключові характеристики


 
   Демидівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів розташований в центрі с. Демидівка Полтавського району Полтавської області. У закладі освіти навчаються 102 учні/ениці 1-11 класів.
   Заклад освіти відвідують учні/ениці 4 населених пунктів:     с. Демидівки, с. Пустоварів, с. Литвинівки, с. Нової Диканьки. Підвезення учнів/ениць та педагогічних працівників/иць із навколишніх сіл здійснюється шкільним автобусом. Безкоштовним харчуванням у шкільній їдальні охоплено всіх учнів/ениць початкових класів та учнів/ениць пільгових категорій 5-11 класів. Для учнів/ениць 1-4 класів організовано групу продовженого дня з гарячим харчуванням за батьківські кошти.
 Кадровий склад закладу освіти – 18 педагогічних працівників/иць: 3 чоловіки та 15 жінок; 9 фахівців/чинь вищої кваліфікаційної категорії, 2 осіб – першої, 1 особа – другої та 6 осіб – спеціалісти. Керівник закладу освіти – вчитель-методист Кисельов Ю. В.
    У приміщенні закладу освіти є 11 класних кімнат, більшість з яких відремонтовано і частково оснащено необхідними технічними засобами навчання: проєкторами, телевізорами, принтерами, ноутбуками, ламінаторами.
   Для гарантування безпечного освітнього процесу в умовах правового режиму воєнного стану навчання відбувається очно, за необхідності заклад освіти переходить на дистанційну форму. Один учень та одна учениця здобувають освіту за сімейною (домашньою) формою навчання. На території закладу освіти облаштовано просте укриття місткістю на 140 осіб. Усі 11 класів забезпечено окремими приміщеннями для організації освітнього процесу в одну зміну.   
   У закладі освіти навчається 1 дитина з особливими освітніми потребами (далі - ООП). Освітній процес для дитини з ООП організовано з урахуванням особливостей її розвитку та індивідуальної програми розвитку: відкрито інклюзивний клас, до штатного розпису введено 1 одиницю посади асистента вчителя. Забезпечено системний психолого-педагогічний супровід здобувачки освіти з особливими освітніми потребами. Налагоджено взаємодію з фахівчинями КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області та з батьками здобувачки освіти з ООП.
Вислів, який ілюструє місію ЗЗСО Єдиний шлях, що веде до знань, – це діяльність.
Бернад Шоу
Без передбачення і плану в нашій справі працювати неможливо…
В.О. Сухомлинський
Юридична адреса Полтавська область, Полтавський район, с. Демидівка, вул. Перемоги, 118
38440
Контактні дані ЗЗСО Електронна адреса: demidovka-school@meta.ua
Номер телефону: 0668490264
Шкільні ЗМІ  Шкільний сайт: https://sites.google.com/d/1NW1Zl2buNJ_re4b_TJb9UH2ncpgiyBMl/p/1BIwHsBGxgBx8mZd_hZ9cIxmaVv-TP4tG/edit
Рубрика на шкільному сайті «Стратегія розвитку»:
https://sites.google.com/view/demidovka-school/стратегія-розвитку-закладу
 Офіційна сторінка у фейсбуці:
https://www.facebook.com/share/ngVPTbv2ysTajy3Q/
Контактні дані керівника ЗЗСО Електронна адреса: iuri.kiselew@gmail.com
Номер телефону: 0668490264
 
SWOT-АНАЛІЗ
SWOT-аналіз проводився з урахуванням результатів аналітичних напрацювань під час засідань робочої групи: 
  • аналітичного звіту «Профіль ЗЗСО: проблеми та переваги», де схарактеризовано заклад освіти цілісно, розглянуто особливості та відмінності між початковою та основною школою, наголошено на суперечливих темах у роботі закладу освіти; 
  • результатів опитування «Школа дієвої демократії» всіх учасників/ць освітнього процесу (учнів/ениць, педагогічних працівників/ць, батьків). 
 
Сильні сторони (S) Слабкі сторони (W)
  1. Наявність укриття з можливістю проведення освітнього процесу.
  2. Створено сприятливий психологічний мікроклімат у закладі освіти.
  3. Організовано безкоштовне гаряче харчування для  учнів/учениць 1-4 класів, пільгових категорій та дітей, батьки яких служать в ЗСУ.
  4. Організовано якісне  підвезення учнів/учениць та педагогічних  працівників/працівниць  до закладу освіти.
  5. Ефективно організовано освітній процес  за різними формами навчання (очна, дистанційна, індивідуальна).
  6. Готовність до впровадження профільної освіти (наявність  профілів з української мови та літератури, перспектива введення   профілю з англійської мови).
  7. Наявність умов для навчання учнів/учениць  з особливими освітніми потребами  та забезпечення надання корекційно-розвиткових послуг.
  8. Наявність успішного досвіду участі закладу освіти у всеукраїнських, регіональних, локальних освітніх проєктах та програмах.
  9. Кваліфіковані педагогічні працівники/працівниці (високий відсоток педагогічних працівників/працівниць мають вищу кваліфікаційну категорією та викладають предмети за спеціальністю).
  10. Налагоджено ефективну комунікацію з учасниками/учасницями освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства.
  11. Управління закладом освіти здійснюється на засадах відкритості та прозорості з використанням технологій сучасного менеджменту.
  1. Відсутність укриття у відокремленому корпусі початкової школи.
  2. Відсутність сучасного матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів (меблів, засобів навчання) для ефективної організації освітнього процесу.
  3. Недостатня швидкість інтернету та потреба в осучасненні  комп'ютерної техніки.
  4. Не проведено термомодернізацію будівлі закладу освіти та не впроваджено заходи з енергоефективності.
  5. Не введено в експлуатацію приміщення новозбудованого спортзалу через початок повномасштабного військового вторгнення рф в Україну.
  6. Відсутність актового залу, приміщень майстерні, ресурсної кімнати, сучасної шкільної бібліотеки.
  7. Відсутність внутрішніх санітарних вузлів в основному приміщенні закладу освіти.
  8. Потреба в оснащенні їдальні сучасним обладнанням згідно з вимогами  НАССР, відсутність буфету.
  9. Недостатня кількість класних кімнат та інших приміщень відповідно до потреб і  наповнюваності закладу освіти.
  10. Не облаштована територія закладу освіти: відсутність огорожі, місць для відпочинку та організації дозвілля учнів/учениць, зони висадки дітей з автобуса.
  11. Відсутність гаражів для шкільних автобусів  на території закладу освіти.
  12. Неукомплектований педагогічний колектив: вакансії заступника з виховної роботи, медпрацівника, керівника гуртка, практичного психолога.
  13. Неналагоджена діяльність учнівського самоврядування.
Можливості (O) Загрози (T)
  1. Наявність нормативно-правової бази щодо залучення позабюджетних коштів незаборонених законодавством  для модернізації матеріальної бази закладу освіти.
  2. Наявність різноманітних освітніх програм та проєктів для участі педагогічних працівників/працівниць та учнів/учениць   на державному рівні. 
  3. Доступність участі у проєктно-грантових програмах з метою  поліпшення матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення освітньої діяльності закладу освіти.
  4. Продовження  реалізації реформи НУШ (базова середня і профільна  школа).
  5. Підтримка інформатизації та диджиталізації сфери освіти на державному рівні створює умови для  розвитку цифрових компетентностей учасників/учасниць освітнього процесу.
  6. Наявність умов  для безперервного професійного розвитку педагогічних працівників/працівниць, право самостійно обирати форми, види, напрями та суб'єкти підвищення кваліфікації.
  7. Ефективне управління і належне фінансування системи освіти в громаді (матеріальне заохочення учасників/учасниць освітнього процесу, підтримка освітніх ініціатив за кошти місцевого бюджету).
  1. Негативний вплив війни з рф на ефективність організації освітнього процесу та реалізацію права учнів/учениць на освіту. 
  2. Ускладнення впровадження реформи НУШ через неналежну підготовку педагогічних працівників/працівниць.
  3. Зменшення обсягу фінансування галузі освіти на державному рівні.
  4. Зменшення кількості учнів/учениць у зв'язку з демографічною ситуацією та неконтрольованою міграцією населення територіальної громади, спричиненої війною та високим рівнем безробіття.
  5. Наявність конкуренції в наданні освітніх послуг у регіоні.
  6. Невпинне старіння кадрів, непопулярність, фінансова непривабливість педагогічної професії  в суспільстві.
  7. Відсутність системи психологічної підтримки  усіх учасників/учасниць освітнього процесу на загальнодержавному рівні.
  8. Неналежний стан автомобільних доріг в громаді.
 
 
 
ЦІННОСТІ, МІСІЯ, ВІЗІЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
 
Цінності
  1. Якісна освіта
Ефективна організація та здійснення освітнього процесу, рівний доступ до освіти, орієнтований на потреби учня/ениці, забезпечення політики академічної доброчесності
  1. Становлення особистості
Формування в закладі освіти екосистеми поваги, розвитку, інклюзивності та безбар’єрності, у якій враховано потреби, інтереси і таланти кожного учасника/ці освітнього процесу
  1. Патріотизм та національна свідомість
Здатність зберігати свою національну ідентичність, пишатися належністю до українського народу, брати участь у розбудові та захисті своєї держави з урахуванням векторів європейського вибору
  1. Сучасний простір
Модернізація матеріально-технічної й навчально-інформаційної бази закладу освіти
  1. Командність
Вміння завжди залишатися конструктивним, дискутувати, разом шукати ефективні рішення
  1. Партнерство
Створення атмосфери довіри та співпраці для вільного розвитку, реалізація принципів партнерства усіма учасниками/цями освітнього процесу
Примітка. Цінності подані з ранжуванням за значущістю

Місія
Створення безпечних і комфортних умов для формування соціально адаптованого/ої учня/ениці з активною громадянською позицією в атмосфері партнерства, поваги, професіоналізму в умовах розбудови НУШ
Візія
Демидівський заклад загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів Решетилівської міської ради – комфортне освітнє середовище для гармонійного розвитку – простір знань і можливостей, що забезпечить повноцінну реалізацію права громадян на освіту
 
 
 
 
 
СТРАТЕГІЧНІ, ОПЕРАТИВНІ ЦІЛІ, ЗАВДАННЯ РОЗВИТКУ  ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
 
Стратегічна ціль Оперативна ціль Завдання
1. Сучасне, безпечне, комфортне та доступне освітнє середовище 1.1. Модернізація матеріальної бази закладу освіти з урахуванням інклюзивних вимог
 
1.1.1. Оснащено навчальні  кабінети мультимедійною та комп'ютерною технікою/інтерактивним устаткуванням
1.1.2. Придбано сучасні меблі для класних кімнат та зон відпочинку
1.2. Модернізація будівлі та пришкільної території з дотриманням безпекових вимог і принципів інклюзивності
 
1.2.1. Реконструйовано будівлю закладу освіти шляхом відновлення замороженого будівництва на території закладу освіти
1.2.2. Створено спортивну базу на території закладу освіти з урахуванням інклюзивних потреб
1.2.3. Осучаснено пришкільну територію закладу освіти з урахуванням принципів універсального дизайну
1.2.4. Проведено переоснащення
харчоблоку та їдальні відповідно до
вимог НАССР
1.2.5. Вдосконалено безпекові умови освітнього простору з урахуванням інклюзивних вимог
2. Формування компетентностей, необхідних для самореалізації учнів/ениць
 
 
2.1. Створення сприятливих умов для реалізації особистісного потенціалу кожного/кожної учня/учениці
 
2.1.1. Активізовано впровадження інноваційних остівніх технологій в освітню діяльність закладу освіти
2.1.2. Осучаснено підходи до реалізації  проєкту «Обдарована дитина»
2.1.3. Удосконалено систему превентивних заходів щодо девіантної поведінки, булінгу, кібербулінгу
2.1.4. Створено необхідні умови для виконання освітньої програми, модельних навчальних програм відповідно до Державного стандарту початкової та базової середньої освіти
2.2. Забезпечення
умов для розвитку
культури академічної
доброчесності в
освітньому процесі
2.2.1. Організовано просвітницьку роботу щодо дотримання академічної доброчесності учасниками/цями освітнього процесу
2.2.2. Здійснено систему заходів із формування психологічної та практичної здатності учнів/ениць до самостійності у виконанні навчальних завдань
3. Демократичне врядування у закладі освіти
 
3.1. Розвиток потенціалу освітнього соціального партнерства закладу освіти з міською радою, стейкхолдерами, міжнародними організаціями 3.1.1. Налагоджено ефективну співпрацю з локальними стейкхолдерами розвитку закладу освіти
3.1.2. Активізовано участь закладу освіти в освітніх проєктах та грантах різного рівня
3.2. Розвиток внутрішнього співробітництва на засадах розподільного лідерства 3.2.1. Забезпечено розвиток дієвості та репрезентативності громадського самоврядування у закладі освіти
3.2.2. Забезпечено ефективну комунікацію між учасниками/цями процесу з врахуванням загальних тенденцій цифровізації освіти
 
 
 
Додаток
 
Перспективний план реалізації Стратегії розвитку
Демидівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Решетилівської міської ради

 на 2024-2028 роки
Стратегічні цілі/оперативні цілі/завдання/проєкти розвитку (заходи) Результат Індикатор результату
 
Термін виконання Відповідальний за виконання (посада, місце роботи) Передбачувані джерела фінансування
Державний бюджет (1)
Обласний бюджет (2)
Місцевий бюджет (3)
Інші джерела, не заборонені законодавством (4)
 
Стратегічна ціль 1. Сучасне, безпечне, комфортне та доступне освітнє середовище Створено сучасне, безпечне, комфортне та доступне освітнє середовище для всіх учасників/учасниць освітнього процесу Кількість учасників/иць освітнього процесу, які оцінюють освітнє середовище безпечним і комфортним (за результатами опитування)
 
 
2024-2026 Директор закладу освіти 1+2+3+4  
Оперативна ціль 1.1. Модернізація матеріальної бази закладу освіти з урахуванням інклюзивних вимог Приміщення закладу освіти сучасне, функціональне, доступне Кількість відремонтованих та оснащених приміщень/ класних кімнат/кабінету відповідно до сучасних вимог
Кількість учасників/иць освітнього процесу, які оцінюють освітнє середовище безпечним і комфортним (за результатами опитування)
2024-2026 Директор закладу освіти 1+2+3+4  
Завдання 1.1.1. Оснащено навчальні  кабінети мультимедійною та комп'ютерною технікою/інтерактивним устаткуванням 1. Комплектація усіх класних кімнат мультимедійним обладнанням.
 
2. Модернізація та збільшення комп’ютерного обладнання у  кабінеті інформатики.
Факт забезпечення усіх класних кімнат мультимедійним обладнанням/інтерактивним устаткуванням
 
Факт збільшення комп’ютерного обладнання у  кабінеті інформатики
2025 Директор закладу освіти 1+2+3  
Захід 1.1.1.1 Оснащення навчальних кабінетів мультимедійною та комп’ютерною технікою/інтерактивним устаткуванням
Захід 1.1.1.2 «Мультимедійний комплекс для НУШ- новий освітній простір»
Завдання 1.1.2. Придбано сучасні меблі для класних кімнат та зон відпочинку 1. Наявність у класних кімнатах сучасних меблів для НУШ.
2. Створення зон відпочинку у коридорах закладу.
Факт забезпечення  класних кімнат сучасними меблями для НУШ
 
Факт створення зон відпочинку у коридорах закладу
 
2024 Директор закладу освіти 1+2+3  
Захід 1.1.2.1 Придбання сучасних меблів для класних кімнат
Захід 1.1.2.2 Створення зон відпочинку у коридорах закладу
Оперативна ціль 1.2. Модернізація будівлі та території з дотриманням безпекових вимог і принципів інклюзивності, безбар’єрності
 
Простір закладу освіти безпечний та функціональний з урахуванням інклюзивних вимог Факт модернізації будівлі та території з дотриманням безпекових вимог і принципів інклюзивності, безбар’єрності 2024-2028 Директор закладу освіти 1+2+3+4  
Завдання 1.2.1. Реконструйовано будівлю закладу освіти шляхом відновлення замороженого будівництва на території закладу освіти Реконструкція будівлі закладу освіти шляхом відновлення замороженого будівництва на території закладу освіти і з’єднання з основним приміщенням закладу освіти (реконструкція цокольного поверху, будівництво одноповерхової будівлі, створення додаткових класних кімнат, актового залу, майстерні, сучасної бібліотеки та інших приміщень відповідно до потреб і наповнюваності закладу освіти) Факт реконструкції будівлі закладу освіти шляхом відновлення замороженого будівництва на території закладу освіти і з’єднання з основним приміщенням закладу освіти 2024-2028 Директор закладу освіти 1+2+3  
Захід 1.2.1.1. Реконструкція будівлі закладу освіти
Завдання 1.2.2. Створено спортивну базу на території закладу освіти 1. Введено в експлуатацію приміщення новозбудованого спортзалу
2. Реконструкція спортивних майданчиків
Факт функціонування новозбудованого спортзалу
 
Факт реконструкції спортивних майданчиків
2024-2025 Директор закладу 1+3  
Захід 1.2.1.2. «Сучасним дітям – сучасний спортзал»
Завдання 1.2.3. Осучаснено територію закладу освіти з    урахуванням принципів універсального дизайну 1. Укладено бруківку для пішохідних доріжок.
2.  Встановлено огорожі згідно з санітарними нормами.
3. Створено комфортні зони для творчості, проєктної діяльності та відпочинку учнів/ениць.
Факт наявності укладеної бруківки на пішохідних доріжках
 
Факт встановлення огорожі на території закладу освіти
 
Факт наявності зон відпочинку
2025 Директор закладу освіти 2+3+4  
Захід 1.2.3.1. Сучасний дизайн території закладу освіти
Завдання 1.2.4. Проведено переоснащення
харчоблоку та їдальні відповідно до вимог НАССР
Переоснащено обладнання їдальні відповідно до вимог НАССР Приміщення та обладнання їдальні відповідає сучасним вимогам
 
Факт наявності сучасного обладнання їдальні
2026 Директор закладу освіти 1+2+3  
Захід 1.2.4.1. «Запрошуємо до сучасної їдальні»
Завдання 1.2.5. Вдосконалено безпекові умови освітнього простору з урахуванням інклюзивних вимог 1. Облаштування типового простого укриття.
2. Будівництво пожежної водойми.
 3. Забезпечення освітлення території.
5. Створення зон посадки/висадки учасників/ць освітнього процесу з автобуса.
Відремонтована та оснащена площа простого укриття
Факт наявності пожежної водойми
Факт наявності освітлення території закладу освіти в нічний час
Факт наявності облаштованих зон посадки/висадки учасників/ць освітнього процесу з автобуса
2024-2026 Директор закладу освіти 1+2+3  
Захід 1.2.5.1. Дотримання безпекових вимог освітнього простору
Стратегічна ціль 2. Формування компетентностей, необхідних для самореалізації учнів/ениць  Створено комфортне освітнє середовища для гармонійного розвитку та самореалізації учнів/учениць Кількість учасників освітнього процесу, які оцінюють заклад як сприятливий для всебічного розвитку особистості 2024-2026 Заступник директора з навчально-виховної роботи 1+3+4  
Оперативна ціль
2.1. Створення сприятливих умов для реалізації особистісного потенціалу кожного/кожної учня/учениці
Створено простір для соціальної та творчої самореалізації
 
 
 
Створено освітнє середовище, вільне від будь-яких форм насильства та дискримінації, випадки булінгу відсутні
Факт забезпечення умов для формування освітніх траєкторій  учнів/ениць, що враховують різні здібності до навчання, особливі таланти та конкретні інтереси
Відсоток учнів/ениць, які вважають мікроклімат навчального закладу комфортним і безпечним
2024-2026 Заступник директора з навчально-виховної роботи 1+3+4  
Завдання 2.1.2. Осучаснено підходи до реалізації проєкту «Обдарована дитина» 1. У закладі освіти оновлено систему позакласної, гурткової роботи.
2. У закладі освіти осучаснено підходи до реалізації проєкту «Обдарована дитина»
Відсоток учнів/учениць, вмотивованих до навчання
Відсоток батьків учнів/ениць, які задоволені умовами для розвитку творчого потенціалу, пошуку, підтримки і стимулювання інтелектуально і творчо обдарованих дітей
2024-2026 Заступник директора з навчально-виховної роботи 1+3+4  
Захід 2.1.3.1 Осучаснення підходів до реалізації проєкту «Обдарована дитина»
Завдання 2.1.3. Удосконалено систему превентивних заходів щодо девіантної поведінки, булінгу, кібербулінгу У закладі освіти удосконалено систематичну просвітницько-корекційну роботу з учасниками/цями освітнього процесу щодо протидії булінгу та кібербулінгу Факт оприлюднення правил поведінки на офіційному сайті закладу освіти та інформаційних куточках закладу освіти
Відсоток учнів/ениць, які брали участь у розробці правил поведінки та які дотримуються їх
2024-2026 Заступник директора з навчально-виховної роботи 1+3+4  
Захід 2.1.4.1 Удосконалення системи превентивних заходів щодо девіантної поведінки, булінгу, кібербулінгу
Оперативна ціль  2.2. Забезпечення
умов для розвитку
культури академічної
доброчесності в
освітньому процесі
У закладі освіти учні/ениці та педагогічні працівники/иці дотримуються правил академічної доброчесності Факт наявності Положення про академічну доброчесність
Відсоток учнів/ениць та педагогічних працівників/иць, які дотримуються норм законодавства про авторське право, інтелектуальну власність  і суміжні права
Відсоток батьків, які вважають оцінювання результатів навчальної діяльності їхніх дітей об’єктивними
2024-2026 Заступник директора з навчально-виховної роботи 4  
Завдання 2.2.1. Організовано просвітницьку роботу щодо дотримання академічної доброчесності учасниками/цями освітнього процесу Усі учасники освітнього процесу ознайомлені та дотримуються правил академічної доброчесності
У закладі освіти здійснено систему заходів із формування психологічної та практичної здатності учнів/ениць до самостійності у виконанні навчальних завдань
Факт наявності Положення про академічну доброчесність
Факт наявності інформаційно-просвітницького куточка «Академічна доброчесність»
Відсоток учнів/ениць та педагогічних працівників/иць, які стверджують, що дотримуються правил академічної доброчесності
2024-2026 Заступник директора з навчально-виховної роботи 4  
Захід 2.2.1.1 Просвітницька робота щодо дотримання академічної доброчесності
Стратегічна ціль 3. Демократичне врядування у закладі освіти Налагоджено систему взаємовідносин закладу освіти та стейкхолдерів Відсоток учасників/ць освітнього процесу, які стверджують, що залучені до співпраці
Відсоток учасників/ць освітнього процесу, які позитивно оцінюють співпрацю закладу освіти та стейкхолдерів
2024-2028 Директор закладу освіти 2+3+4  
Оперативна ціль 3.1. Розвиток потенціалу освітнього соціального партнерства закладу освіти з міською радою, стейкхолдерами, міжнародними організаціями Налагоджено ефективну співпраці закладу освіти з міською радою, стейкхолдерами, міжнародними організаціями Факт співпраці закладу освіти з міською радою, стейкхолдерами, міжнародними організаціями 2024-2028 Директор закладу освіти 2+3+4  
Завдання 3.1.1. Налагоджено ефективну співпрацю з локальними стейкхолдерами розвитку закладу освіти Здійснено заходи для налагодження ефективної співпраці з локальними стейкхолдерами розвитку закладу освіти Факт проведення спільних заходів між закладом освіти та стейкхолдерами 2024-2028 Директор закладу освіти 2+3+4  
Завдання 3.1.2. Активізовано участь закладу освіти в освітніх проєктах та грантах різного рівня Участь в освітніх проєктах та грантах різного рівня Факти участі в освітніх проєктах та грантах різного рівня
Факт оприлюднення результатів участі в освітніх проєктах та грантах різного рівня
2024-2028 Директор закладу освіти 2+3+4  
Захід 3.1.1.1 Партнерство та співпраця – крок до успіху
Оперативна ціль 3.2.  Розвиток внутрішнього співробітництва на засадах розподільного лідерства Створено органи громадського самоврядування, які впливають на розвиток навчального закладу Факт діяльності органів учнівського,  батьківського та педагогічного врядування 2024-2028 Заступник директора з навчально-виховної роботи 4  
Завдання 3.2.2.  Забезпечено ефективну комунікацію між учасниками/цями процесу з врахуванням загальних тенденцій цифровізації освіти Управління в закладі освіти здійснюється на засадах педагогіки партнерства
Організація спільних заходів між усіма учасниками/цями освітнього процесу
Факти проведення спільних заходів між усіма учасниками/цями освітнього процесу 2024-2028 Заступник директора з навчально-виховної роботи 4  
Захід 3.2.2.1 Атмосфера співробітництва у закладі освіти