ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор:
Добжинська С.В. |
|
Доповідач:
Добжинська С.В. |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 21.12.2023 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 10
Про стан виконання Програми забезпечення проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів у 2021-2023 роках та затвердження відповідної Програми на 2024-2026 роки
РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(сорок друга сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
22 грудня 2023 року м. Решетилівка № _____-42-VIIІ
1. Інформацію начальника відділу земельних ресурсів та охорони навколишнього середовища виконавчого комітету Решетилівської міської ради Добжинської Світлани про стан виконання Програми забезпечення проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів у 2021-2023 роках взяти до відома (додається).
2. Затвердити Програму забезпечення проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів у 2024-2026 роках (додається).
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань земельних відносин, екології, житлово-комунального господарства, архітектури, інфраструктури, комунальної власності та приватизації (Захарченко Віталій).
про стан виконання Програми забезпечення проведення
нормативної грошової оцінки земель населених пунктів у 2021-2023 роках
Програма забезпечення проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів у 2021-2023 роках затверджена рішенням Решетилівської міської ради від 31 березня 2021 року № 378-5-VIІI.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.
Законом України «Про оцінку земель» встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів проводиться не рідше 5-7 років. Нормативна грошова оцінка земель населених пунктів, що входять до Решетилівської міської територіальної громади була проведена у 2010-2012 роках і на теперішній час збігає період її дії.
Метою Програми є розробка та затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель по кожному населеному пункту на території Решетилівської міської територіальної громади. Ці заходи вплинуть на наповнення місцевого бюджету від плати за землю.
Виконання Програми розпочато з прийняття рішення Решетилівської міської ради, а саме:
- від 22.05.2023 року № 1402-33-VIII «Про надання дозволу на виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Андріївка»;
- від 22.05.2023 року № 1403-33-VIII «Про надання дозволу на виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Запсілля»;
- від 22.05.2023 року № 1404-33-VIII «Про надання дозволу на виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Литвинівка»;
- від 22.05.2023 року № 1405-33-VIII «Про надання дозволу на виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Нова Диканька»;
- від 22.05.2023 року № 1406-33-VIII «Про надання дозволу на виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Остап’є»;
- від 22.05.2023 року № 1407-33-VIII «Про надання дозволу на виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Пустовари»;
- від 22.05.2023 року № 1408-33-VIII «Про надання дозволу на виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Хоружі».
рішення Решетилівської
міської ради VIII скликання
22 грудня 2023 року
№ _____-42-VIII
(42 сесія)
забезпечення проведення нормативної
грошової оцінки земель населених пунктів
у 2024-2026 роках
2023 рік
ПРОГРАМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ НОРМАТИВНОЇ ГРОШОВОЇ ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ
У 2024-2026 РОКАХ
1 | Ініціатор розроблення програми | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради |
2 | Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми | Закон України «Про оцінку земель» |
3 | Розробник програми | Відділ земельних ресурсів та охорони навколишнього середовища виконавчого комітету Решетилівської міської ради |
4 | Виконавець програми | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради |
5 | Термін реалізації програми | 2024-2026 роки |
6 | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми | Державний, обласний, міський бюджет, інші джерела фінансування, які не заборонені законодавством |
7 | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, у тому числі: | 1 888,55 тис. грн. |
ІІ. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ,
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.
Законом України «Про оцінку земель» встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів проводиться не рідше 5-7 років. Нормативна грошова оцінка земель населених пунктів, що входять до Решетилівської міської територіальної громади була проведена у 2010-2012 роках і на теперішній час збігає період її дії. Розробником технічної документації з нормативної грошової оцінки земель можуть бути юридичні особи – суб’єкти господарювання незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, що мають у своєму складі сертифікованих інженерів-землевпорядників.
ІІІ. ВИЗНАЧЕННЯ МЕТИ ПРОГРАМИ
Метою Програми є розробка та затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель по кожному населеному пункту на території Решетилівської міської територіальної громади. Ці заходи вплинуть на наповнення місцевого бюджету від плати за землю.IV. ОБҐРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І ЗАСОБІВ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ, ОБСЯГІВ ТА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ, СТРОКИ ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Оцінку буде проведено після встановлення меж населених пунктів у відповідності до поновлених генеральних планів населених пунктів. Роботи по виготовленню та затвердженню документації необхідно провести в першому півріччі, так як тільки після публікації рішення про затвердження грошової оцінки до 01 липня дає можливість застосування оцінки у наступному бюджетному році.Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету та інших джерел відповідно до чинного законодавства України з метою виконання запланованих заходів.
Орієнтовні обсяги робіт та необхідне фінансування заходів Програми по рокам приведено в додатку 1.
V. ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ І ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ
ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ
VI. НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ ПРОГРАМИ
VII. КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
1. Загальний контроль за ходом виконання завдань Програми здійснює комісія міської ради з питань земельних відносин, екології, житлово-комунального господарства, архітектури, інфраструктури, комунальної власності та приватизації.2. Рішення про розроблення землевпорядної документації прийматиме Решетилівська міська рада.
3. Організація виконання Програми покладається на виконавчий комітет Решетилівської міської ради.
4. Координація дій щодо виконання заходів покладається на відділ земельних ресурсів та охорони навколишнього середовища Решетилівської міської ради.
5. Виконавчий комітет звітує про хід виконання Програми перед міською радою щороку, протягом терміну реалізації Програми.
Начальник відділу земельних ресурсів та охорони навколишнього середовища Світлана ДОБЖИНСЬКА
до Програми забезпечення проведення нормативної
грошової оцінки земель населених пунктів у 2024-2026 роках
Перелік населених пунктів на території Решетилівської міської територіальної громади, які потребують поновлення нормативної грошової оцінки, та орієнтовна вартість проведення робіт тис. грн.
№ З/П | НАЗВА НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ | ОРІЄНТОВНА ПЛОЩА НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ ПО ГЕНЕРАЛЬНОМУ ПЛАНУ, ГА | ОРІЄНТОВНА ВАРТІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ РОБІТ, ТИС. ГРН. | ТЕРМІН ВИКОНАННЯ | ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ |
1 | с. Андріївка | 66,7 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
2 | с. Бабичі | 59 | 10,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
3 | с. Бакай | 283 | 30,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
4 | с. Березняки | 102 | 20 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
5 | с. Білоконі | 106,4 | 20 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
6 | с. Братешки | 201,21 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
7 | с. Бузинівщина | 79,8 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
8 | с. Буняківка | 168,9 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
9 | с. Ганжі | 159,8 | 20 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
10 | с. Глибока Балка | 189,9 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
11 | с. Говтва | 305,25 | 35,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
12 | с. Голуби | 71,1 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
13 | с. Гольманівка | 50 | 10 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
14 | с. Дем’янці | 43,5 | 10,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
15 | с. Дмитренки | 37,4 | 10,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
16 | с. Долина | 92,6 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
17 | с. Дружба | 213,5 | 25,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
18 | с. Запсілля | 73,1 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
19 | с. Каленики | 99,68 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
20 | с. Капустяни | 158 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
21 | с. Киселівка | 103,5 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
22 | с. Коліньки | 29,8 | 10,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
23 | с. Коломак | 49,1 | 10,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
24 | с. Колотії | 220.08 | 25,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
25 | с. Коржі | 52,2 | 10,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
26 | с. Кривки | 140,3 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
27 | с. Крохмальці | 68,5 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
28 | с. Кузьменки | 13,5 | 10,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
29 | с. Кукобівка | 114,7 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
30 | с. Лиман Другий | 403,9 | 40,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
31 | с. Лиман Перший | 199,48 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
32 | с. Литвинівка | 239,8 | 25,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
33 | с. Лобачі | 148,7 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
34 | с. Лучки | 61,1 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
35 | с. Лютівка | 36,2 | 10,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
36 | с. Малий Бакай | 292,8 | 30,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
37 | с. Миколаївка | 137,8 | 25,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
38 | с. Мирне | 83,8 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
39 | с. Михнівка | 159,5 | 25,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
40 | с. Молодиківщина | 152,63 | 25,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
41 | с. Мушти | 307,4 | 30,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
42 | с. М’якеньківка | 135,6 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
43 | с. Нагірне | 95,32 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
44 | с. Нова Диканька | 61,3 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
45 | с. Нова Михайлівка | 199,01 | 25,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
46 | с. Нове Остапове | 292,3 | 30,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
47 | с. Олефіри | 61,6 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
48 | с. Онищенки | 91,7 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
49 | с. Остап’є | 488,8 | 50,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
50 | с. Паненки | 53,4 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
51 | с. Пасічники | 219,6 | 25,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
52 | с. Паськівка | 37 | 10,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
53 | с. Пащенки | 232,5 | 25,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
54 | с. Писаренки | 63,9 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
55 | с. Підгір’я | 99,2 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
56 | с. Підок | 67,6 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
57 | с. Піщане | 353,8 | 40,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
58 | с. Плавні | 36,55 | 10,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
59 | с-ще Покровське | 486,8 | 50,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
60 | с. Потеряйки | 129,98 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
61 | с. Потеряйки-Горові | 2,2 | 10,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
62 | с. Потічок | 237,6 | 30,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
63 | с. Прокопівка | 47,9 | 10,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
64 | с. Пустовари | 306,2 | 35,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
65 | м. Решетилівка | 990 | 100,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
66 | с. Сені | 102,9 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
67 | с. Славки | 79,8 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
68 | с. Сухорабівка | 492,1 | 45,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
69 | с. Тривайли | 43,8 | 10,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
70 | с. Тури | 124,8 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
71 | с. Тутаки | 13,5 | 10,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
72 | с. Уханівка | 131,3 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
73 | с. Федіївка | 127,7 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
74 | с. Хоружі | 181,7 | 25,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
75 | с. Хрещате | 127,9 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
76 | с. Шамраївка | 194,3 | 25,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
77 | с. Шарлаї | 1,3 | 10,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
78 | с. Шевченкове | 242,5 | 25,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
79 | с. Шилівка | 113,4 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
80 | с. Шишацьке | 57,6 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
81 | с. Шкурупії | 129,3 | 20,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
82 | с. Шкурупіївка | 318,9 | 35,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
83 | с. Шрамки | 55,1 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
84 | с. Яценки | 84,103 | 15,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України |
Всього | 12987,493 | 1785,0 | 2024-2026 | Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України | |
Проходження експертизи 3% | 53,55 | ||||
Додаткові витрати | 50,0 | ||||
Разом: | 1888,55 |