ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 10


РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(сорок друга сесія восьмого скликання)

РІШЕННЯ

22 грудня 2023 року                   м. Решетилівка                          № _____-42-VIIІ

Про стан виконання Програми забезпечення проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів у 2021-2023 роках та затвердження відповідної Програми на 2024-2026 роки
 
Керуючись статтею 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 18 Закону України „Про оцінку земель”,з метою проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Решетилівської міської територіальної громади, враховуючи висновки спільних постійних комісій міської ради, Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
 
1. Інформацію начальника відділу земельних ресурсів та охорони навколишнього середовища виконавчого комітету Решетилівської міської ради Добжинської Світлани про стан виконання Програми забезпечення проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів у 2021-2023 роках взяти до відома (додається).
2. Затвердити Програму забезпечення проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів у 2024-2026 роках (додається).
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань земельних відносин, екології, житлово-комунального господарства, архітектури, інфраструктури, комунальної власності та приватизації (Захарченко Віталій).
 
 
 
Міський голова                                            Оксана ДЯДЮНОВА
 



 
ІНФОРМАЦІЯ
про стан виконання Програми забезпечення проведення
нормативної грошової оцінки земель населених пунктів у 2021-2023 роках
 
Програма забезпечення проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів у 2021-2023 роках затверджена рішенням Решетилівської міської ради від 31 березня 2021 року № 378-5-VIІI.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад  50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.
Законом України «Про оцінку земель» встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів проводиться не рідше 5-7 років. Нормативна грошова оцінка земель населених пунктів, що входять до Решетилівської міської територіальної громади була проведена у 2010-2012 роках і на теперішній час збігає період її дії.
Метою Програми є розробка та затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель по кожному населеному пункту на території Решетилівської міської територіальної громади. Ці заходи вплинуть на наповнення місцевого бюджету від плати за землю.
Виконання Програми розпочато з прийняття рішення Решетилівської міської ради, а саме:
  • від 22.05.2023 року № 1402-33-VIII «Про надання дозволу на виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Андріївка»;
  • від 22.05.2023 року № 1403-33-VIII «Про надання дозволу на виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Запсілля»;
  • від 22.05.2023 року № 1404-33-VIII «Про надання дозволу на виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Литвинівка»;
  • від 22.05.2023 року № 1405-33-VIII «Про надання дозволу на виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Нова Диканька»;
  • від 22.05.2023 року № 1406-33-VIII «Про надання дозволу на виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Остап’є»;
  • від 22.05.2023 року № 1407-33-VIII «Про надання дозволу на виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Пустовари»;
  • від 22.05.2023 року № 1408-33-VIII «Про надання дозволу на виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Хоружі».
Основою для виконання землеоціночних робіт будуть матеріали генеральних планів населених пунктів, матеріали встановлення меж населених пунктів, оновлена планова основа території населених пунктів та дані Державного земельного кадастру.
 
 
 
Начальник відділу земельних ресурсів та охорони навколишнього середовища                                  Світлана ДОБЖИНСЬКА



 
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Решетилівської
міської ради VIII скликання
22 грудня 2023 року
№ _____-42-VIII
(42 сесія)
 
 
 
 
ПРОГРАМА

забезпечення проведення нормативної
грошової оцінки земель населених пунктів
у 2024-2026 роках

 
 
 
 
м. Решетилівка
2023 рік
 
І. ПАСПОРТ
ПРОГРАМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ НОРМАТИВНОЇ ГРОШОВОЇ ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ
У 2024-2026 РОКАХ
 
1 Ініціатор розроблення програми Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
2 Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми Закон України «Про оцінку земель»
3 Розробник програми Відділ земельних ресурсів та охорони навколишнього середовища виконавчого комітету Решетилівської міської ради
4 Виконавець програми Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
5 Термін реалізації програми 2024-2026 роки
6 Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми Державний, обласний, міський бюджет, інші джерела фінансування, які не заборонені законодавством
7 Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, у тому числі: 1 888,55 тис. грн.
 

ІІ. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ,
НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЯКОЇ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА
 
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.
Законом України «Про оцінку земель» встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів проводиться не рідше 5-7 років. Нормативна грошова оцінка земель населених пунктів, що входять до Решетилівської міської територіальної громади була проведена у 2010-2012 роках і на теперішній час збігає період її дії. Розробником технічної документації з нормативної грошової оцінки земель можуть бути юридичні особи – суб’єкти господарювання незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, що мають у своєму складі сертифікованих інженерів-землевпорядників.

ІІІ. ВИЗНАЧЕННЯ МЕТИ ПРОГРАМИ

Метою Програми є розробка та затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель по кожному населеному пункту на території Решетилівської міської територіальної громади. Ці заходи вплинуть на наповнення місцевого бюджету від плати за землю.
 

IV. ОБҐРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І ЗАСОБІВ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ, ОБСЯГІВ ТА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ, СТРОКИ ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

Оцінку буде проведено після встановлення меж населених пунктів у відповідності до поновлених генеральних планів населених пунктів. Роботи по виготовленню та затвердженню документації необхідно провести в першому півріччі, так як тільки після публікації рішення про затвердження грошової оцінки до 01 липня дає можливість застосування оцінки у наступному бюджетному році.
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету та інших джерел відповідно до чинного законодавства України з метою виконання запланованих заходів.
Орієнтовні обсяги робіт та необхідне фінансування заходів Програми по рокам приведено в додатку 1.
 

V. ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ І ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ
ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ

При виконанні програми кінцевим показником її виконання буде розроблена та затверджена у відповідності до вимог чинного законодавства технічна документація із нормативної оцінки земель населених пунктів, яка розробляється окремо на кожен населений пункт. Система оцінки виконання заходів програми буде проводитись щодо кількості населених пунктів, на які виготовлена та затверджена документація, та питання розрахунку з виконавцем за проведення робіт.


VI. НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ ПРОГРАМИ

Виконання Програми розпочнеться після встановлення меж населених пунктів. Основою для виконання землеоціночних робіт будуть матеріали генеральних планів населених пунктів, матеріали встановлення меж населених пунктів, оновлена планова основа території населених пунктів та дані Державного земельного кадастру. Прийняте рішення міської ради про проведення нормативної грошової оцінки є підставою на виконання робіт та укладення договору з виконавцем. Результатом виконання робіт є розроблена та затверджена у відповідності до вимог чинного законодавства технічна документація, яка передається замовнику в паперовому і цифровому (електронному) вигляді і її дані заносяться до бази даних Державного земельного кадастру. По результатам затвердження документації, рішення міської ради оприлюднюється в засобах масової інформації. При оприлюдненні вказаного рішення до 01 липня оцінка вступає вдію з наступного бюджетного року.
 

VII. КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

1. Загальний контроль за ходом виконання завдань Програми здійснює комісія міської ради з питань земельних відносин, екології, житлово-комунального господарства, архітектури, інфраструктури, комунальної власності та приватизації.
2. Рішення про розроблення землевпорядної документації прийматиме Решетилівська міська рада.
3. Організація виконання Програми покладається на виконавчий комітет Решетилівської міської ради.
4. Координація дій щодо виконання заходів покладається на відділ земельних ресурсів та охорони навколишнього середовища Решетилівської міської ради.
5. Виконавчий комітет звітує про хід виконання Програми перед міською радою щороку, протягом терміну реалізації Програми.
 
Начальник відділу земельних ресурсів та охорони навколишнього середовища                   Світлана ДОБЖИНСЬКА


 
Додаток 1
до Програми забезпечення проведення нормативної
грошової оцінки земель населених пунктів у 2024-2026 роках
 
 

Перелік населених пунктів на території Решетилівської міської територіальної громади, які  потребують поновлення нормативної грошової оцінки, та орієнтовна вартість проведення робіт тис. грн.

 
№ З/П НАЗВА НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ ОРІЄНТОВНА ПЛОЩА НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ ПО ГЕНЕРАЛЬНОМУ ПЛАНУ, ГА ОРІЄНТОВНА ВАРТІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ РОБІТ, ТИС. ГРН. ТЕРМІН ВИКОНАННЯ ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ
1 с. Андріївка 66,7 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
2 с. Бабичі 59 10,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
3 с. Бакай 283 30,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
4 с. Березняки 102 20 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
5 с. Білоконі 106,4 20 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
6 с. Братешки 201,21 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
7 с. Бузинівщина 79,8 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
8 с. Буняківка 168,9 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
9 с. Ганжі 159,8 20 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
10 с. Глибока Балка 189,9 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
11 с. Говтва 305,25 35,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
12 с. Голуби 71,1 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
13 с. Гольманівка 50 10 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
14 с. Дем’янці 43,5 10,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
15 с. Дмитренки 37,4 10,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
16 с. Долина 92,6 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
17 с. Дружба 213,5 25,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
18 с. Запсілля 73,1 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
19 с. Каленики 99,68 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
20 с. Капустяни 158 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
21 с. Киселівка 103,5 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
22 с. Коліньки 29,8 10,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
23 с. Коломак 49,1 10,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
24 с. Колотії 220.08 25,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
25 с. Коржі 52,2 10,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
26 с. Кривки 140,3 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
27 с. Крохмальці 68,5 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
28 с. Кузьменки 13,5 10,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
29 с. Кукобівка 114,7 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
30 с. Лиман Другий 403,9 40,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
31 с. Лиман Перший 199,48 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
32 с. Литвинівка 239,8 25,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
33 с. Лобачі 148,7 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
34 с. Лучки 61,1 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
35 с. Лютівка 36,2 10,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
36 с. Малий Бакай 292,8 30,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
37 с. Миколаївка 137,8 25,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
38 с. Мирне 83,8 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
39 с. Михнівка 159,5 25,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
40 с. Молодиківщина 152,63 25,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
41 с. Мушти 307,4 30,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
42 с. М’якеньківка 135,6 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
43 с. Нагірне 95,32 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
44 с. Нова Диканька 61,3 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
45 с. Нова Михайлівка 199,01 25,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
46 с. Нове Остапове 292,3 30,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
47 с. Олефіри 61,6 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
48 с. Онищенки 91,7 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
49 с. Остап’є 488,8 50,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
50 с. Паненки 53,4 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
51 с. Пасічники 219,6 25,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
52 с. Паськівка 37 10,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
53 с. Пащенки 232,5 25,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
54 с. Писаренки 63,9 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
55 с. Підгір’я 99,2 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
56 с. Підок 67,6 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
57 с. Піщане 353,8 40,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
58 с. Плавні 36,55 10,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
59 с-ще Покровське 486,8 50,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
60 с. Потеряйки 129,98 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
61 с. Потеряйки-Горові 2,2 10,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
62 с. Потічок 237,6 30,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
63 с. Прокопівка 47,9 10,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
64 с. Пустовари 306,2 35,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
65 м. Решетилівка 990 100,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
66 с. Сені 102,9 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
67 с. Славки 79,8 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
68 с. Сухорабівка 492,1 45,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
69 с. Тривайли 43,8 10,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
70 с. Тури 124,8 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
71 с. Тутаки 13,5 10,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
72 с. Уханівка 131,3 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
73 с. Федіївка 127,7 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
74 с. Хоружі 181,7 25,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
75 с. Хрещате 127,9 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
76 с. Шамраївка 194,3 25,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
77 с. Шарлаї 1,3 10,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
78 с. Шевченкове 242,5 25,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
79 с. Шилівка 113,4 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
80 с. Шишацьке 57,6 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
81 с. Шкурупії 129,3 20,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
82 с. Шкурупіївка 318,9 35,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
83 с. Шрамки 55,1 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
84 с. Яценки 84,103 15,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
Всього 12987,493 1785,0 2024-2026 Міський бюджет, інші джерела відповідно до чинного законодавства України
Проходження експертизи 3% 53,55
Додаткові витрати 50,0
Разом: 1888,55
Начальник відділу земельних ресурсів та охорони навколишнього середовища          Світлана ДОБЖИНСЬКА