ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор:
Різник Т.В. |
|
Доповідач:
Різник Т.В. |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 23.11.2023 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 36
Про стан виконання Програми по боротьбі зі злочинністю на території Решетилівської міської територіальної громади на 2021-2023 роки та затвердження відповідної Програми на 2024-2026 роки
РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(сорок перша позачергова сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
24 листопада 2023 року м. Решетилівка № -41-VIІI
Про стан виконання Програми по боротьбі зі злочинністю на території Решетилівської міської територіальної громади на 2021-2023 роки та затвердження відповідної Програми на 2024-2026 роки
Керуючись Бюджетним кодексом України, законами України „Про місцеве самоврядування в Україні” „Про Службу безпеки України”, „Про Національну поліцію”, „Про боротьбу з тероризмом”, з метою забезпечення правових, організаційних і матеріально-технічних передумов для більш ефективної боротьби із злочинністю, враховуючи висновки та рекомендації постійних комісій, Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(сорок перша позачергова сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
24 листопада 2023 року м. Решетилівка № -41-VIІI
Про стан виконання Програми по боротьбі зі злочинністю на території Решетилівської міської територіальної громади на 2021-2023 роки та затвердження відповідної Програми на 2024-2026 роки
Керуючись Бюджетним кодексом України, законами України „Про місцеве самоврядування в Україні” „Про Службу безпеки України”, „Про Національну поліцію”, „Про боротьбу з тероризмом”, з метою забезпечення правових, організаційних і матеріально-технічних передумов для більш ефективної боротьби із злочинністю, враховуючи висновки та рекомендації постійних комісій, Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію начальника відділу з питань оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету міської ради Тетяни Різник про стан виконання Програми по боротьбі зі злочинністю на території Решетилівської міської територіальної громади на 2021-2023 роки взяти до відома (додається).
2. Затвердити Програму по боротьбі зі злочинністю на території Решетилівської міської територіальної громади на 2024-2026 роки (додається).
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань депутатської діяльності, етики, регламенту, забезпечення законності, правопорядку та запобігання корупції (Лугова Наталія).
Міський голова Оксана ДЯДЮНОВА
ІНФОРМАЦІЯ
про стан виконання Програми по боротьбі зі злочинністю на території Решетилівської міської територіальної громади на 2021-2023 роки
про стан виконання Програми по боротьбі зі злочинністю на території Решетилівської міської територіальної громади на 2021-2023 роки
Програма по боротьбі зі злочинністю на території Решетилівської міської територіальної громади на 2021-2023 роки (далі – Програма) була розроблена з метою підтримки заходів, що здійснюються органами поліції та Служби безпеки України, направлених на боротьбу зі злочинністю, можливими терористичними проявами та іншими правопорушеннями, а також створення більш безпечного правового середовища проживання громадян на території Решетилівської міської територіальної громади. Комплексний характер Програми був спрямований на об’єднання зусиль правоохоронних, державних органів влади і місцевого самоврядування, громадських організацій та небайдужих мешканців, чіткої взаємодії і координації дій в питаннях боротьби зі злочинністю та іншими правопорушеннями. На даний час налагоджено тісну співпрацю із зазначеними Службами, здійснювались спільні заходи, надавалась всебічна підтримка та допомога для організації та реалізації зазначених у Програмі заходів.
З метою покращення безпекової ситуації, вжиття своєчасних заходів, швидкого реагування та профілактики здійснення правопорушень у Решетилівській міській територіальній громаді створено Центр безпеки, який розташовано в с. Каленики та охоплює 16 населених пунктів. Для здійснення діяльності поліцейського офіцера громади виділено приміщення, проведено ремонтні роботи, забезпечено автомобілем та необхідним обладнанням (спеціальна камера, планшет, ліхтар, бензопила та інше).
З метою підвищення контролю та встановлення фактів чи попередження вчинення правопорушень на території громади встановлено камери відеонагляду та виділено кошти для встановлення вузлів спостереження.
За період дії Програми Управлінню СБУ в Полтавській області було надано субвенцію в розмірі 349800 грн. на придбання паливно-мастильних матеріалів для здійснення своєї діяльності на території нашої громади.
Сектору поліцейської діяльності № 1 відділу поліції №2 ГУНП в Полтавській області (далі – СПД №1) за 2021-2023 роки було надано субвенцію в розмірі 2614158 грн.. За ці кошти було придбано два автомобілі (з укомплектуванням ) для СПД №1 та поліцейського офіцера громади, генератор, паливно-мастильні матеріали, вузли відеоспостереження, здійснювались послуги з реєстрації транспортних засобів, та інше.
Начальник відділу з питань
оборонної роботи, цивільного
захисту та взаємодії з
правоохоронними органами Тетяна РІЗНИК
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Решетилівської міської
ради восьмого скликання
24 листопада 2023 року
№ -41-VІII
(41 позачергова сесія)
рішення Решетилівської міської
ради восьмого скликання
24 листопада 2023 року
№ -41-VІII
(41 позачергова сесія)
Програма
по боротьбі зі злочинністю на території Решетилівської міської територіальної громади на 2024-2026 роки
по боротьбі зі злочинністю на території Решетилівської міської територіальної громади на 2024-2026 роки
м. Решетилівка
2023
2023
ЗМІСТ
І. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
ІІ. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОГРАМИ
ІІІ. МЕТА ПРОГРАМИ
ІV. ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ І ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ
V. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
VI. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ТА КОНТРОЛЮ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
І. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
ІІ. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОГРАМИ
ІІІ. МЕТА ПРОГРАМИ
ІV. ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ І ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ
V. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
VI. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ТА КОНТРОЛЮ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
І. Паспорт Програми
1 | Ініціатор розроблення програми | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради | ||
2 | Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми | Закони України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про Службу безпеки України”, „Про Національну поліцію” | ||
3 | Розробник програми | Відділ з питань оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами | ||
4 | Співрозробники програми | Управління Служби безпеки України в Полтавській області; Сектор поліцейської діяльності №1відділу поліції №2 Полтавського районного управління поліції Головного управління поліції в Полтавській області | ||
5 | Виконавці програми | Виконавчий комітет Решетилівської міської ради; Фінансове управління міської ради; Управління Служби безпеки України в Полтавській області; Сектор поліцейської діяльності №1відділу поліції №2 Полтавського районного управління поліції Головного управління поліції в Полтавській області; Головне Управління національної поліції в Полтавській області | ||
6 | Термін реалізації програми | 2024 – 2026 роки | ||
7 | Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми | Місцевий бюджет |
||
8 | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, тис. грн. | 2024 рік | 2025 рік | 2026 рік |
В межах бюджетних асигнувань | В межах бюджетних асигнувань | В межах бюджетних асигнувань |
ІІ. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОГРАМИ
Виконання одного з найголовніших завдань по захисту інтересів
громадян, держави і суспільства від будь-яких злочинних посягань
висуває на перший план вимогу організації і проведення комплексних
профілактичних заходів. Метою Програми по боротьбі зі злочинністю на території Решетилівської міської територіальної громади на 2024-2026 роки (далі – Програма) є створення дієвої системи заходів, направлених на боротьбу зі злочинністю, можливими терористичними проявами та іншими правопорушеннями. Програма розрахована на три роки та спрямована на реалізацію зазначених у ній заходів.
Негативними чинниками, що впливають на рівень злочинності є: військова агресія проти України, шахрайські дії щодо заволодіння майном чи інформацією, в тому числі зі сторони агресора, збільшення кількості одиноких та похилого віку громадян, що залишаються без догляду, а також крадіжки, хуліганство, розповсюдження наркоманії, пияцтва, вчинення протиправних проявів у молодіжному середовищі та серед неповнолітніх, інші правопорушення та злочини.
Питання ефективності заходів, які вживаються органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування для забезпечення публічної безпеки і порядку, дієвої протидії злочинності та правопорушенням, охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави, особливо в період воєнного стану, є першочерговими.
ІІІ. МЕТА ПРОГРАМИ
Метою цієї Програми є підвищення рівня довіри населення до правоохоронних органів, узгодження заходів, спрямованих на забезпечення громадського порядку та громадської безпеки, законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, усунення причин та умов вчинення протиправних діянь, а також налагодження дієвої співпраці правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування.
ІV. ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ І ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ
Основними завданнями Програми є:
удосконалення системи оперативного реагування на заяви та повідомлення про скоєні правопорушення;
упровадження сучасних технічних засобів, що сприятимуть профілактиці правопорушень та протидії злочинності (засобів відеоспостереження, систем швидкого реагування, засобів екстреного виклику поліції тощо);
залучення громадськості до проведення заходів щодо забезпечення громадського порядку та громадської безпеки;
удосконалення форм і методів профілактики правопорушень у місцях масового перебування громадян, на автошляхах та у місцях концентрації ДТП;
виявлення фактів домашнього насильства, за ознакою статі, насильства стосовно дітей та своєчасне реагування на них, вжиття заходів для надання допомоги постраждалим;
підвищення оперативності вжиття заходів правоохоронними органами;
проведення профілактичної роботи з населенням з метою недопущення їх втягнення у злочинну діяльність;
провадження просвітницької діяльності, спрямованої на виховання негативного ставлення до протиправних діянь;
інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення профілактичної діяльності, форм і методів профілактики правопорушень, підвищення ефективності різнопланових заходів у сфері протидії злочинності та правопорушень.
Реалізація Програми сприятиме:
підвищенню рівня довіри населення до роботи правоохоронних органів;
ефективності діяльності правоохоронних органів та органів Служби безпеки України щодо захисту прав і свобод людини;
оперативному реагуванню на заяви та повідомлення про скоєні правопорушення;
упровадженню сучасних технічних засобів, що сприятимуть профілактиці правопорушень та протидії злочинності;
запобіганню порушенням громадського порядку й ослабленню дії криміногенних факторів;
якісній взаємодії поліцейського офіцера громади з населенням, своєчасне реагування на заяви й повідомлення про вчинені правопорушення, прибуття на місце події у найкоротший термін;
інформаційно-аналітичному та матеріально-технічному забезпеченню профілактичної діяльності, форм і методів профілактики правопорушень, підвищення ефективності різнопланових заходів у сфері протидії злочинності та правопорушень;
поліпшенню соціально-економічної та морально-психологічної ситуації в населених пунктах громади.
V. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
Фінансування Програми проводиться за рахунок коштів місцевого бюджету відповідно до запланованих заходів та звернень відповідальних виконавців Програми, в межах коштів виділених на фінансовий рік (додається). Контроль за використанням коштів покладається на фінансове управління Решетилівської міської ради.
VI. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ТА КОНТРОЛЮ ЗА ХОДОМ
ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Загальний моніторинг та оцінка результативності заходів Програми покладається на профільну постійну депутатську комісію Решетилівської міської ради.
Координацію дій між виконавцями, узагальнення поданої інформації про хід виконання Програми здійснює відділ з питань оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету Решетилівської міської ради.
Фінансування та матеріально-технічне забезпечення для забезпечення реалізації заходів здійснюється відповідно до звернень органів поліції, Служби безпеки України, чи інших учасників Програми зазначених у Паспорті Програми.
У разі надання субвенції з місцевого бюджету виконавці Програми інформують своїми листами міського голову та фінансове управління міської ради про фактичне використання наданих коштів, враховуючи специфіку своєї діяльності та обмеження щодо оприлюднення інформації (відповідно до галузевих нормативно-правових актів) – щопівроку, або в менший часовий проміжок (по факту використання).
Начальник Сектору поліцейської діяльності № 1 відділу поліції №2 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області на пленарному засіданні сесії міської ради щороку звітує перед громадою з виконання заходів Програми та фактичного використання наданих коштів – у І кварталі наступного за звітним роком. За потребою ради, термін звітності може мати менший часовий проміжок (півроку, квартал).
Представники Сектору поліцейської діяльності № 1 відділу поліції №2 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області інформують публічно про свою роботу відповідно до Законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про Національну поліцію”. За запитом, виконавчий комітет надає приміщення для публічного звіту та необхідну техніку.
За потребою ради, представники виконавців можуть бути запрошені для звіту з виконання заходів Програми та фактичного використання наданих коштів.
Головним розпорядником коштів, виділених на фінансування заходів Програми, є виконавчий комітет Решетилівської міської ради.
За нагальною вмотивованою потребою виконавця Програми чи громадськості, у разі зміни у законодавчих актах України, які можуть вплинути на результат реалізації запланованих Програмою заходів, до даної Програми вносяться зміни, поправки чи доповнення.
Додаток
до Програми
(розділ V)
Заходи Програми
до Програми
(розділ V)
Заходи Програми
з/п |
Назва заходу Програми | Виконавці | Орієнтовний обсяг фінансування по роках, тис.грн. |
||
2024 | 2025 | 2026 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
---|---|---|---|---|---|
1 | Створення та забезпечення діяльності центрів безпеки в громаді (надання субвенції з місцевого бюджету для здійснення капітальних та поточних видатків на забезпечення належної роботи місцевих шерифів чи поліцейських офіцерів громади) | Виконавчий комітет, фінансове управління міської ради; СПД № 1 ВП №2 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області; ГУНП в Полтавській області |
в межах бюджетних асигнувань | в межах бюджетних асигнувань | в межах бюджетних асигнувань |
2 | Покращення матеріально-технічного забезпечення Управління СБУ в Полтавській області (надання субвенції з місцевого бюджету для здійснення капітальних та поточних видатків) | Виконавчий комітет, фінансове управління міської ради, УСБУ в Полтавській області | в межах бюджетних асигнувань | в межах бюджетних асигнувань | в межах бюджетних асигнувань |
3 | Покращення матеріально-технічного забезпечення Сектору поліцейської діяльності № 1 відділу поліції № 2 Полтавського районного управління поліції ГУНП в Полтавській області (надання субвенції з місцевого бюджету для здійснення капітальних та поточних видатків) | Виконавчий комітет, фінансове управління міської ради, СПД № 1 ВП №2 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області; ГУНП в Полтавській області |
в межах бюджетних асигнувань | в межах бюджетних асигнувань | в межах бюджетних асигнувань |
4 | Придбання та забезпечення належної роботи камер/систем відеонагляду, тривожних кнопок екстреного реагування та інші роботи чи матеріали для здійснення заходів безпеки на території громади (оплата робіт та послуг з утримання та ремонту, доступу до мережі інтернет) | Виконавчий комітет; Фінансове управління міської ради; Головне управління Національної поліції в Полтавській області |
в межах бюджетних асигнувань | в межах бюджетних асигнувань | в межах бюджетних асигнувань |
5 | Встановлення камер відеонагляду та вузлів безпеки на території населених пунктів громади (надання субвенції з місцевого бюджету для здійснення капітальних та поточних видатків для придбання, встановлення та забезпечення роботи камер відеонагляду та вузлів безпеки) |
Виконавчий комітет; Фінансове управління міської ради; Головне управління Національної поліції в Полтавській області |
в межах бюджетних асигнувань | в межах бюджетних асигнувань | в межах бюджетних асигнувань |
6 | Профілактика правопорушень, здійснення витрат на рекламно-агітаційну та інформаційно - роз’яснювальну продукцію | Виконавчий комітет, фінансове управління міської ради, СПД № 1 ВП №2 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області; ГУНП в Полтавській області; УСБУ в Полтавській області | в межах бюджетних асигнувань | в межах бюджетних асигнувань | в межах бюджетних асигнувань |
Начальник відділу з питань
оборонної роботи, цивільного захисту
та взаємодії з правоохоронними органами Тетяна РІЗНИК