ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор:
Романов А.Л. |
|
Доповідач:
Романов А.Л. |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 20.12.2022 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 31
Про стан виконання Плану
соціально-економічного розвитку
Решетилівської міської
територіальної громади за 2022 рік
РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(двадцять восьма сесія восьмого скликання)
РІШЕННЯ
____грудня 2022 року № -28-VIІI
Про стан виконання Плану
соціально-економічного розвитку
Решетилівської міської
територіальної громади за 2022 рік
Керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” та наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.03.2016 № 75 „Про затвердження Методичних рекомендацій щодо формування і реалізації прогнозних та програмних документів соціально-економічного розвитку об’єднаної територіальної громади”, відповідно до рішень Решетилівської міської ради від 10.12.2021 № 870-16-VIII „Про затвердження Плану соціально-економічного розвитку Решетилівської міської територіальної громади на 2022 рік” та від 26.01.2022 № 996-18-VIIІ „Про виконання плану роботи Решетилівської міської ради за 2021 рік та затвердження відповідного плану на 2022 рік”, заслухавши інформацію начальника відділу економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій виконавчого комітету Решетилівської міської ради Романова А.Л. про стан виконання Плану соціально-економічного розвитку Решетилівської міської територіальної громади на 2022 рік, враховуючи висновки постійних комісій, Решетилівська міська рада
ВИРІШИЛА:
Інформацію начальника відділу економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій виконавчого комітету Решетилівської міської ради Романова А.Л. про стан виконання Плану соціально-економічного розвитку Решетилівської міської територіальної громади за 2022 рік, взяти до відома (додається).
Міський голова О.А. Дядюнова
до рішення Решетилівської міської ради VIII скликання
___.12.2022 № _______-____-VIII
План соціально-економічного розвитку громади (далі – ПСЕР) – один із головних документів громади, за яким жила громада в 2022 році. Він складався із місцевих бюджетних цільових програм, термін дії яких припадав на 2022 рік.
ПСЕР-2022 був затверджений рішенням Решетилівської міської ради від 10.12.2021 № 870-16-VIII. Зміни до ПСЕР-2022 не вносилися, що свідчить про досить високу якість його підготовки.
Рішенням Решетилівської міської ради від 26.01.2022 № 996-18-VIII затверджено План роботи міської ради на 2022 рік, в якому є регламентне рішення щодо звіту по ПСЕР (п. 1 у розділі IV квартал).
Якщо брати технічну частину звіту, то інформацію було узагальнено та опрацьовано із подань лінійних відділів виконавчого комітету відповідно до галузей, самостійних структурних підрозділів, КП, а також інформацій від старост. Дана робота була проведена на виконання розпорядження Решетилівського міського голови Оксани ДЯДЮНОВОЇ від 24.10.2022 № 177. Вдячні усім причетним виконавцям за оперативність та якість наданої інформації.
Якщо брати фінансову частину звіту, то для реалізації поставлених у Додатку 1 до ПСЕР-2022 завдань використовувалися усі можливі кошти: місцевий бюджет, обласний та державний бюджет, кошти партнерів, кошти міжнародної технічної допомоги, міжнародних проєктів, що діють як на Полтавщині, так і по всій Україні.
Якщо брати виконавську частину звіту, то у зв’язку із воєнною агресією рф по відношенню до України, діючим воєнним станом у державі, введеними казначейськими обмеженнями щодо використання коштів розпорядниками (постанова КМУ від 09.06.2021 № 590 (зі змінами) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»), ПСЕР-2022 виконувався скудно – по мірі проплат. Для прикладу, в звітному році була лише 1 проплата по будівельних роботах на суму 52,569 тис.грн. (довоєнний проєкт реконструкції МБК № 1 – «цибулівського БК») та 2 оплати за ПКД на об’єкти будівництва на загальну суму 67,942 тис.грн. (ПКД було виготовлено ще до воєнних дій).
Відтак, можна констатувати, що поставлені у ПСЕР-2022 основні стратегічні цілі та пріоритети сумарно не були виконані. Тому переважні більшість заходів та завдань є перехідними вже у ПСЕР-2023 – через невиконання чи часткове виконання запланованого.
Відповідна звітна інформація по галузях виглядає наступним чином.
1. Фінанси
Виконання бюджету Решетилівської МТГ за 11 місяців 2022 року:
Доходи – 248059,1 тис.грн. (101,3%)
Загальний фонд – 247895,6 тис.грн. (101,3%)
Спеціальний фонд – 163,6 тис.грн. (68,7%)
Видатки – 237883,4 тис.грн. (90,5%)
Загальний фонд – 231473,6 тис.грн. (92,8%)
Спеціальний фонд – 6409,8 тис.грн. (47,5%)
Виконання доходів загального фонду бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів):
Затверджений план – 260000,0 тис.грн.
Уточнений план – 170029,0 тис.грн.
Фактично надійшло – 173311,8 тис.грн.
% виконання станом на 01.12.2022 року – 101,93%
Сума перевиконання до затвердженого плану – 1733,3 тис.грн.
Видатки бюджету за 11 місяців 2022 року в розрізі галузей:
Освіта – 138182,4 тис.грн.
Житлово-комун. господарство – 14625,2 тис.грн.
Державне управління – 38794,4 тис.грн.
Міжбюджетні трансферти – 5519,7 тис.грн.
Культура і мистецтво – 13418,4 тис.грн.
Фізична культура і спорт – 2206,9 тис.грн.
Економічна діяльність – 401,9 тис.грн.
Соціальний захист – 11144,8 тис.грн.
Охорона здоров’я – 4291,1 тис.грн.
Інша діяльність – 2 888,6 тис.грн.
2. Соціальний захист
Соціальне забезпечення – одна з головних функцій Решетилівської міської ради та її виконавчого комітету, яка здійснюється на користь непрацездатних громадян, громадян, які перебувають на довготривалому та дороговартісному лікуванні, громадян похилого віку, малозабезпечених, багатодітних, осіб та дітей з інвалідністю, учасників бойових дій, учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, учасників АТО/ООС, членів їх сімей, членів сімей загиблих учасників АТО/ООС, внутрішньо переміщених осіб до нашої громади, та мешканцям громади, які потребуючих допомоги.
За звітний період було:
1) надано грошових допомог на лікування дітей та жителів громади, які опинилися у складних життєвих обставинах – 57 особам на суму 107,8 тис.грн.;
2) надано грошових допомог на поховання непрацюючих жителів громади, які не досягли пенсійного віку, одиноких, безрідних громадян та громадян, від поховання яких відмовилися рідні – 13 особам на суму 26,0 тис.грн.;
3) надано грошових допомог громадянам для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального характеру – 9 особам на суму 30,7 тис.грн.;
4) придбано канцелярських наборів для дітей, які йдуть до першого класу з числа дітей, які опинились в складних життєвих обставинах – 24 дітям на суму 3,0 тис.грн.;
5) відшкодовано витрат перевізникам за безоплатний міський проїзд пільгових категорій населення – жителів територіальної громади – за 20880 осіб на суму 104,4 тис.грн.;
6) відшкодовано витрат перевізникам за безоплатний приміський проїзд автомобільним та залізничним транспортом пільгових категорій населення-жителів МТГ – скористались 12471 особа на суму 330,1 тис.грн.;
7) надано одноразової матеріальної допомоги до Дня народження особам, яким виповнилось 90, 95, 100 та більше років – 7 особами на суму 14,0 тис.грн.;
8) надано матеріальної допомоги на лікування хворим з хронічною нирковою недостатністю, які отримують перитонеальний діаліз та програмний гемодіаліз в лікувально-профілактичних закладах Полтавської області – 1 особі на суму 9,0 тис.грн.;
9) здійснено перерахування коштів суб’єкту господарювання за надані ритуальні послуги, придбані ритуальні та інші товари для забезпечення поховання померлих самотніх громадян, осіб без певного місця проживання, громадян від поховання яких відмовилися рідні, знайдених невпізнаних трупів на території Решетилівської МТГ – в сумі 7,4 тис.грн.;
10) надано матеріальної допомоги на поховання сім’ям загиблих військовослужбовців, які загинули у зв’язку з військовою агресією рф проти України – 5 особам на суму 100,0 тис.грн.;
11) надано матеріальної допомоги до Дня міста щорічної допомоги учасникам бойових дій, особам з інвалідністю в наслідок війни, учасникам бойових дій на території інших держав та ліквідаторам наслідків на Чорнобильській АЕС – 18 особам на суму 9,0 тис.грн.;
12) відшкодовано за надані пільги на оплату житлово-комунальних послуг та послуг зв’язку (абонементна плата) особам з інвалідністю І та ІІ груп, членам УТОС на суму 43,5 тис.грн.;
13) відшкодовано за надані пільги на оплату житлово-комунальних послуг сім’ї, загиблого воїна-інтернаціоналіста Ігоря Веклича на суму 5,5 тис.грн.;
14) надано додаткової пільги на оплату житлово-комунальних послуг членам сімей загиблих та зниклих безвісті учасників антитерористичної операції, членам сімей померлих осіб, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, смерть яких пов’язана з проходженням військової служби на суму 16,6 тис.грн.;
15) здійснено оплату за надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги на суму 360,9 тис.грн.;
16) відшкодовано витрати, що пов’язані з наданням пільг окремим категоріям громадян на оплату за користування послугами зв’язку (абонементна плата), на суму 14,7 тис.грн.;
17) здійснено закупівлю солодких подарунків до дня Святого Миколая для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з багатодітних, малозабезпечених сімей та дітей з числа сімей, що перебувають в складних життєвих обставинах, в сумі 15,0 тис.грн.
3. ЖКГ
Проведено роботи в адміністративному приміщенні по вулиці Покровська, 16 в місті Решетилівка, а саме: заміна вхідних дверей, встановлено тепловий лічильник, встановлено енергозберігаючі лампи. – 28,8 тис.грн.
Відновлено опалення в адмінприміщенні Лобачівського старостату, встановлення альтернативних джерел опалення – 29,4 тис.грн.
Здійснено фінансову підтримку комунального підприємства «Водоканал» з метою покращення умов водопостачання та водовідведення:
- відшкодування різниці між затвердженим розміром тарифів на житлово-комунальні послуги та економічно обґрунтованими витратами на їх виробництво (надання) – 2090,0 тис.грн.,
- на фінансову підтримку – 360,0 тис.грн.,
- на придбання обладнання для автоматичного підйому тиску води в селі Ганжі – 63,8 тис.грн.
Забезпечення співфінансування (надання субвенції) з місцевого бюджету на забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення – 2329,0 тис.грн.:
- Решетилівка – М’якеньківка – Сухорабівка;
- Демидівка – Плоске – Стовбина Долина;
- Решетилівка – Лиман І – Стовбина Долина – Лелюхівка.
До того ж були заключені договори на поточний ремонт асфальтного покриття на суму 1949,1 тис.грн., зокрема:
- вул. Калинова с-ще Покровське – 195,0 тис.грн;
- вул. Миру с-ще Покровське – 194,0 тис.грн;
- вул. Мічуріна с-ще Покровське – 194,0 тис.грн;
- вул. Покровська м. Решетилівка – 195, 0 тис.грн;
- вул. Старокиївська м. Решетилівка – 195,0 тис.грн;
- вул. Грушевського м. Решетилівка – 195,0 тис.грн;
- вул. В-Тирнівська м. Решетилівка – 194, 0 тис.грн;
- вул. Горького м. Решетилівка – 195,0 тис.грн;
- вул. Гарячківська м. Решетилівка – 193,0 тис.грн;
- вул. Підгірна м. Решетилівка – 49,9 тис.грн;
- вул. Полтавська м. Решетилівка – 49,7 тис.грн;
- вул. Озерянська м. Решетилівка – 49,8 тис.грн;
- вул. Шевченка м. Решетилівка – 49,7 тис.грн.
Для комунального підприємства «Ефект» Решетилівської міської ради придбано бензотример, акумуляторну газонокосарку, плазморіз, комунальний вакуумний пилосос для листя VC-800T – 129,6 тис.грн.
В 2022 році група «Благоустрій» при виконавчому комітеті Решетилівської міської ради ввійшла до КП «ЕФЕКТ».
4. Екологія
У 2022 році на території громади ліквідовано 12 несанкціонованих сміттєзвалищ.
Обласним «Екобусом», що заїжджав у нашу громаду, зібрано та вивезено відпрацьованих та зіпсованих небезпечних побутових відходів на загальну суму 8,7 тис.грн:
- елементів живлення (батарейок) – 70 кг.;
- ртутних термометрів – 11 шт.;
- люмінесцентних ламп – 401 шт.
Налагоджується система вивезення ТПВ по населених пунктах громади.
5. Освіта
На території Решетилівської МТГ функціонує 16 закладів загальної середньої освіти, з них 5 – філії 2-х опорних закладів, які надають освітні послуги 2720 здобувачам освіти (з них 110 – діти ВПО). 730 дітей громади виховуються в 11 закладах дошкільної освіти та 5 закладах загальної середньої освіти з дошкільним підрозділом. У гуртках трьох закладів позашкільної освіти виховується 549 дітей громади.
Станом на 1 вересня 2022 року мережу закладів дошкільної освіти оптимізовано. Чотири заклади у сільській місцевості (контингент учнів не відповідав вимогам наповнюваності груп) реорганізовано шляхом приєднання до більш потужних за кількістю вихованців закладів дошкільної освіти:
- Друголиманський заклад дошкільної освіти ясла-садок «Оленка» – до Глибокобалківського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів з дошкільним підрозділом;
- Новомихайлівський заклад дошкільної освіти ясла-садок «Зайчик» – до Піщанського закладу дошкільної освіти ясел-садка «Веселка»;
- Пустоварівський заклад дошкільної освіти «Джерельце» – до Демидівського закладу дошкільної освіти ясел-садка «Берізка»;
- Федіївський заклад дошкільної освіти ясла-садок «Волошка» – до Покровського закладу дошкільної освіти ясел-садка «Барвінок».
За 11 місяців 2022 року всього профінансовано: 138182,4 тис.грн., в т.ч.:
- 133698,8 тис.грн. – захищені статті витрат;
- 7732,9 тис.грн. – на розвиток закладів освіти.
6. Культура
Протягом 2022 року клубними закладами Решетилівської міської ради було проведено 396 культурно-розважальних заходи, з них для дітей – 51. Кількість відвідувачів даних заходів становить 33944 особи, з них дітей – 1755. В клубних закладах діє 94 клубних формувань, з них для дітей – 17, у них учасників – 596, з них дітей – 142. Також проведено різного плану волонтерських, благодійних заходів у кількості 338.
У громаді діє Решетилівський міський будинок культури як юридична особа, що включає у своїй структурі 33 філії.
Всі заклади культури доукомплектовані вогнегасниками та здійснено обслуговування наявних.
На початок 2022 року всі заклади культури працювали згідно своїх затверджених планів роботи та карантинних норм.
З 24 лютого, з початку військової агресії рф проти України, заклади культури призупиняли заняття гуртків художньої самодіяльності. Розпочалась волонтерська робота на допомогу нашим збройним силам. Працівники закладів культури задіяні в різного роду волонтерській діяльності, збирають гуманітарну допомогу, одяг, продукти харчування.
Багато культурних проєктів продовжили функціонувати: хто онлайн, а хто переформатовуючи свою роботу для подальших викликів.
За звітний період на утримання закладів культури Решетилівської міської ради з бюджету використано 16818,8 тис.грн., а саме:
- бібліотеки – 3939,2 тис.грн.;
- клуби – 9038,6 тис.грн.;
- Музей – 244,8 тис.грн;
- Дитяча школа мистецтв – 3596,2 тис.грн.
7. Інвестиції
Відділ економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій виконавчого комітету самостійно чи із залученням інших відділів оформлював заявки (запити) та відповідний пакет документів щодо отримання додаткових коштів із державного бюджету (відкриті конкурси щодо отримання субвенцій) чи грантової допомоги, зокрема:
- Мінрегіон – субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Програми з відновлення України (перший конкурсний відбір);
- Міносвіти – субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми «Спроможна школа для кращих результатів»;
- Мінрегіон – субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам у рамках Програми з відновлення України (другий конкурсний відбір);
- АТ «Укргазвидобування» – для реалізації проєктів соціально-економічного розвитку в громаді.
Проте, було подано 9 заявок, про що є відповідні рішення виконавчого комітету чи міської ради (щодо відбору проєкту, який подається; чи гарантування майбутнього співфінансування по проєктах, які подаються на конкурсні відбори).
Якщо брати індикативні показники ПСЕР-2022, що визначені Додатком 3, то узагальнена інформація виглядає наступним чином (дані відображені в таблиці).
1. Показники галузі освіти
Показник | Одиниця виміру |
На кінець 2021 року | На кінець 2022 року |
1. Постійні дошкільні заклади | одиниць | 15 | 11(-4) |
2. Приріст кількості дітей у дошкільних закладах | осіб, % | -66 (-8%) | (-20%) |
3. Загальноосвітні навчально-виховні заклади | одиниць | 11 | 11 |
4. Приріст кількості учнів у загальноосвітніх школах | осіб, % | +4 (+0,2%) | +67 (+2,5%) |
5. Рівень комп’ютеризації освітніх закладів | % до заг.кільк. | 83 | 92% |
6. Переможці обласних (державних) олімпіад з дисциплін, конкурсів МАН | осіб | 4 | 5 |
7. Вчителі, що отримали вище звання | осіб | 36 | 41 |
8. Кількість спортивних секцій та охоплення дітей гуртковою роботою | одиниць/осіб | 6+2/204+89 | 6+2/249+89 |
9. Гуртки в БДЮТ та охоплення дітей гуртковою роботою | одиниць/осіб | 9/202 | 14/266 |
2. Показники галузі культури і мистецтва
Показник | Одиниця виміру |
На кінець 2021 року | На кінець 2022 року |
1. Приріст книжкового фонду в міських бібліотеках | примірників, % | 43,5% | 1,0% |
2. Сільські бібліотеки | одиниць | 24 | 24 |
3. Приріст книжкового фонду в сільських бібліотеках | примірників, % | 0 | 0 |
4. Заклади клубного типу | одиниць | 35 | 35 |
5. Гуртки естетичного виховання (дитячі музичні, художні, хореографічні школи, школи мистецтв) та охоплення дітей гуртковою роботою | одиниць/осіб | 15/425 | 15/421 |
6. Кількість самодіяльних творчих колективів | одиниць | 35 | 33 |
3. Показники залучення осіб до громадських робіт
Показник | Одиниця виміру |
На кінець 2021 року | На кінець 2022 року |
1. Кількість осіб, які були охоплені громадськими роботами | осіб | 10 | 10 |
2. Сума коштів із місцевого бюджету, які витрачаються на громадські роботи | тис.грн. | 60,024 | 10,6 |
3. Кількість населених пунктів (об’єктів), в яких проводяться громадські роботи | одиниць | 14 | 4 |
4. Показники охоплення оздоровленням
Показник | Одиниця виміру |
На кінець 2021 року | На кінець 2022 року |
1. Особи з числа учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС 2 категорії | осіб, тис.грн. | 4 особи, 40,0 тис.грн. |
0 |
2. Особи, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи 1 категорії | осіб, тис.грн. | 0 | 0 |
3. Діти шкільного віку, в т.ч. діти пільгових категорій | осіб, тис.грн. | 69 262,150 (з них 157,290 – кошти місцевого бюджету) |
0, Воєнний стан |
4. Інші особи, які оздоровлювалися за рахунок місцевого бюджету | осіб, тис.грн. | 0 | 0, Воєнний стан |
5. Показники галузі містобудування та архітектури
Показник | Одиниця виміру |
На кінець 2021 року | На кінець 2022 року |
1. Кількість сільських населених пунктів, які за звітний рік отримали генеральні плани | одиниць | 3 | 0, Воєнний стан |
2. Кошти місцевого бюджету, які витрачено на розробку містобудівної документації | тис.грн. | 291,3 | 0, Воєнний стан |
3. Кількість замовлених (виготовлених, що пройшли експертизу) проектно-кошторисних документацій на об’єкти будівництва | одиниць | 13 | 2, Воєнний стан |
4. Кошти місцевого бюджету, які витрачено на виготовлення ПКД | тис.грн. | 630,9 | 67,942 |
5. Кількість об’єктів, які розпочато (чи зроблено) за рік | одиниць | 7 | 1 продовжено, Воєнний стан |
6. Кошти місцевого бюджету, які витрачено на ремонти/реконструкції об’єктів | тис.грн. | 1426,3 | 52,569 МБК1, Воєнний стан |
6. Показники галузі житлово-комунального господарства
Показник | Одиниця виміру |
На кінець 2021 року | На кінець 2022 року |
1. Кількість новостворених ОСББ, охоплених квартир, мешканців | одиниць, осіб | 0 | 0 |
2. Кількість відремонтованого житлового фонду за рахунок місцевого бюджету | м2, тис.грн. | 1741,4 тис.грн. | 0, Воєнний стан |
3. Кількість нововведеного житлового фонду | м2, квартир, кімнат | 0 | 0 |
4. Кількість сімей (громадян), які поліпшили свої житлові умови шляхом пільгового кредитування |
одиниць, осіб | 5 | 0 |
5. Кошти місцевого бюджету, які витрачені на пільгове кредитування з придбання (будівництва) житла | тис.грн. | 390,0 | 0, Воєнний стан |
6. Створено нових локацій для відпочинку, рекреаційних зон | одиниць, тис.грн. | 12 од. 1541,27 тис.грн. |
0, Воєнний стан |
7. Додаткова техніка, яка закуплена для КП «Водоканал» | одиниць, тис.грн. | 1 од. 560,0 тис.грн. |
0 |
8. Додаткова техніка, яка закуплена для групи «Благоустрій» при виконавчому комітеті, КП «Ефект», КП «Покровський комунгосп» | одиниць, тис.грн. | 6 од. 4005,2 тис.грн. |
4 од. (бензотример, акумуляторна газонокосарка, плазморіз та комунальний вакуумний пилосос) 129,565 тис.грн. |
9. Встановлено сміттєвих баків для збору сміття, в т.ч. роздільного | одиниць, тис.грн. | 0 | 0 |
10. Відремонтовано дорожнього покриття (поточний/капітальний ремонт) | м2, тис.грн. | 882 м2, 573,1 тис.грн. |
Заключено договорів на суму 1949,093 тис.грн. Надано субвенцію на ремонт і утримання доріг ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» на суму 2600,0 тис.грн. |
11. Відремонтовано (поточний/капітальний ремонт) та прокладено нових тротуарів | м2, тис.грн. | 488 м2, 1482,6 тис.грн. |
0, Воєнний стан |
12. Створено нових доріг | одиниць, м2, тис.грн. |
0 | 0, Воєнний стан |
13. Відремонтовано/ прокладено водогонів | одиниць, м.пог., тис.грн. | 126 м.пог., 6,3 тис.грн. |
270 м.пог. 13,5 тис.грн. |
14. Відремонтовано/ проведено вуличного освітлення | одиниць, тис.грн. | 14 од. 388,6 тис.грн. |
8 ліній; 328,233 тис.грн. |
15. Стерилізовано домашніх тварин | одиниць, тис.грн. | 0 | 0, Воєнний стан |
16. Відловлено безпритульних тварин | одиниць, тис.грн. | 39 од. 100,0 тис.грн. |
0, Воєнний стан |
7. Показники галузі екології
Показник | Одиниця виміру |
На кінець 2021 року | На кінець 2022 року |
1. Запущено зарибку в річки громади | кг, тис.грн. | 0 | 0, Воєнний стан |
2. Проведено робіт по розчистці річок, поглиблення русел | м.пог., тис.грн. | 0 | 0, Воєнний стан |
3. Перероблено сміття як вторинну сировину | м3, тис.грн. | Дані відсутні | Дані відсутні |
4. Ліквідовано несанкціонованих сміттєзвалищ | одиниць | 3 | 12 |
5. Зібрано небезпечних відходів (люмінесцентні лампи, ртутні термометри, елементи живлення) | кг, одиниць, тис.грн. | 67 кг. батарейок, 18 шт. ртутних термометрів, 844 шт. люмін. ламп 2,9 тис.грн. |
70 кг. батарейок, 11 шт. ртутних термометрів, 401 шт. люмін. ламп на заг. суму 8,7 тис.грн. |
6. Висаджено дерев/кущів на об’єктах | одиниць, тис.грн., об’єктів | 538 од. 179,1 тис.грн. |
Троянди – 521 шт. на 28,7 тис.грн. |
8. Показники залучення інвестицій
Показник | Одиниця виміру |
На кінець 2021 року | На кінець 2022 року |
1. Сума залучених до місцевого бюджету коштів від проєктів/заявок | тис.грн. | 13103,454 | Подано 9 заявок, Воєнний стан, гуманітарна допомога населенню, 417,0 – через резидентів громади |
2. Подано/реалізовано проєктів на обласні конкурси | одиниць, тис.грн. | 26/11 1327,220 тис.грн. |
0/0, Воєнний стан, обласні кошти знято, конкурси не оголошувалися |
3. Подано/реалізовано проєктів на державні конкурси | одиниць, тис.грн. | 8/6 5276,234 тис.грн. |
4/0, Воєнний стан |
4. Подано/реалізовано проєктів на міжнародні конкурси (міжнародна фінансова чи технічна допомога) | одиниць, тис.грн. | 5/3 0 тис.грн. („м’які інвестиції”) |
5/2, Воєнний стан, гуманітарна допомога населенню, 417,0 – через резидентів; 1 – проєкт для іміджу громади через обласну КУ «Офіс євроінтеграції» |
5. Подано/проведено навчань посадових осіб ОМС/депутатів ради за грантові кошти | одиниць, тис.грн., осіб | 28 осіб | Лише дистанційне навчання (онлайн) – „м’які інвестиції”, які не обліковано |
Примітки до таблиці:
В графі «На кінець 2022 року» відображено абсолютне значення показника, або ж приріст (+/-) до відповідного показника на кінець 2021 року – в залежності від показника.
Начальник відділу
економічного розвитку,
торгівлі та залучення інвестицій Андрій РОМАНОВ