ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XII

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

72

Дата реєстрації:

27.09.2021

Проголосовано:

30.09.2021 12:51:11

Автор:

Козубський О.Ю.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    22
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    3
  • Відсутні
    2

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 72



РЕШЕТИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

(дванадцята позачергова сесія восьмого скликання)

 

 РІШЕННЯ

 

30 вересня 2021 року                                                                        №         -12-VIIІ

 

Про затвердження фінансового плану

на 2022 рік Решетилівського

комунального підприємства „Водоканал”

 

          Керуючись статтями 43, 60 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статтями 75, 78 Господарського кодексу України, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.03.2015 №205 „Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки”, враховуючи лист Решетилівського комунального  підприємства „Водоканал” від 10.09.2021 №187 та з метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємства, Решетилівська міська рада

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити фінансовий план Решетилівського комунального підприємства „Водоканал” на 2022 рік, що додається.

2. Відповідальність за виконання показників фінансового плану на 2022 рік покласти на  директора Решетилівського комунального підприємства „Водоканал” Козубського О.Ю.

3. Решетилівському комунальному підприємству „Водоканал” надавати виконавчому комітету Решетилівської міської ради звіт про виконання фінансового плану на 2022 рік щокварталу в терміни: IV квартал та рік – до 10 березня року, що настає за звітним періодом; за І, ІІ, ІІІ квартали – до 10 травня, 10 серпня та 10 листопада звітного року.

          4. Організацію виконання цього рішення покласти на виконавчий комітет Решетилівської міської ради, контроль за його виконанням – на постійну комісію з питань бюджету, фінансів, планування, соціально-економічного розвитку, цін, приватизації та підприємницької діяльності (Оренбургська О.П.).

 

 

 

Міський голова                                                                                 О.А. Дядюнова





Пояснювальна записка до Фінансового плану  на 2022 рік Комунального підприємства « Решетилівське комунальне підприємство «Водоканал».

           Решетилівське комунальне підприємство «Водоканал» засноване Решетилівською селищною радою  25 квітня  2003 року . Підприємство здійснює свою діяльність на підставі  чинного Статуту.

Решетилівське комунальне підприємство «Водоканал»  здійснює такі види ліцензованої діяльності :




  • централізоване водопостачання ;

  • централізоване водовідведення.


          Дохідна частина фінансового плану складає  8 841,7 тис. грн. – рядок 010           ( виходячи з існуючих умов : розміри тарифів на всі послуги, що надаються підприємством, залишені незмінними на рівні чинних; економічно-обгрунтований затверджений ( з 01.03.2021 р.) тариф на водопостачання 21,00 грн/м3 . Планові об’єми послуг централізованого водопостачання затверджено «Планом ліцензованої діяльності підприємства на 2022 рік» в розмірі 410 тис.м3 ( що на 48% більше планових  об’ємів 2021 року внаслідок передачі  підприємству на обслуговування абонентів низки сіл громади). Об’єми послуг водовідведення передбачаються на рівні останніх п’яти  років – 100 тис.м3 .

Отже  доходи від всіх видів діяльності заплановано таким чином:

  1. Водопостачання. Загальний об’єм 410 тис. м3. З них :


    1. Населення ОТГ: 390,0 тис. м 3 * 15,00 грн/м 3 ( діючий тариф) = 5 820,0 тис. грн.

    2. Бюджетні організації:10,0 тис. м3 * 28,98 грн/м 3( діючий тариф) = 289,8тис. грн.

    3. Інші споживачі: 10,0 тис. м 3 * 29,06 грн/м3 ( діючий тариф) = 290,6 тис. грн.




ВСЬОГО водопостачання: 6 400,4 тис. грн.


  1. Водовідведення. Загальний плановий об’єм послуги 100 тис. м 3. З них :


    1. Населення ОТГ: 55,0 тис. м3 * 12,00 грн/м 3 ( діючий тариф) = 660,0 тис. грн.

    2. Бюджетні організації: 4,0 тис. м3 * 16,00 грн/м 3 ( діючий тариф) = 64,0 тис. грн.

    3. Інші споживачі: 41,0 тис. м3 * 18,00 ( діючий тариф) = 738,0 тис. грн.




ВСЬОГО водовідведення: 1 462,0 тис. грн.


  1. Додаткові послуги (послуга автотранспорту, послуги слюсаря, підключення до водопровідної мережі та ін.). Загальний об’єм 979,3 тис. грн. (  прогнозне значення на 2022 р. , виходячи з фактичних показників 8 міс. 2021 р. і прогнозного зростання ціни послуг внаслідок збільшення прожиткового мінімуму, а також розширення абонентської мережі на 52%)


     рядок 020   ПДВ для сплати в бюджет 800,6 тис. грн:

Розрахований як різниця між  ПДВ, що буде отриманий за надані послуги  р.010 / 6 :

        ( 8 841,7 тис. грн ) / 6 = 1 473,6 тис. грн.

                                                                 та

ПДВ , який буде сплачено постачальникам -  670,0 тис. грн.

Розрахунок 1. ПДВ, який буде сплачено постачальникам

Планові об’єми закупівель у платників ПДВ  2022 р:


  1. Електроенергія 3120,0 тис. грн.

  2. Паливно-мастильні матеріали 500,0  тис.грн

  3. Основні матеріали ( люки,труби,муфти,метизи і т.п.) 192,0 тис. грн.

  4. Запчастини для техніки 96 тис. грн.

  5. Спецодяг 12,0 тис. грн.

  6. Канцтовари , картриджі 70  тис. грн.

  7. Послуги банка 18 тис. грн.

  8. Зв’язок  15 тис. Грн.

  9. Преса   9 тис. грн.

  10. Техогляд техніки 6 тис. грн..


ВСЬОГО : 4 038,0 тис. грн..

Тобто сплачене ПДВ складе 4 038,0 / 6 = 673,0 тис. грн.

Таким чином сума ПДВ до сплати в бюджет повинна скласти  1 473,6– 673,0 = 800,6 тис. грн

 

Витратна частина фінансового плану .

Рядок 060 Собівартість реалізованої продукції розрахована на суму 10 145,1 тис.грн.

Рядок 061- матеріальні витрати на суму – 3 266,0 тис.грн.  включають :


  • витрати на ПММ – 416,0 тис.грн

  • запчастини  -  80,0 тис. грн.

  • основні матеріали – 160,0 тис. грн.

  • спец. одяг робітникам – 10,0 тис грн.

  • оплата електроенергії – 2 600 тис грн.


Рядок 062- Витрати на оплату праці працівників основної діяльності 3156,1 тис грн

Передбачено  Бюджетом України у 2022 році прожитковий мінімум працездатних осіб з 01.01.2022 – 2 481 грн, з 01.07.2022 згідно Бюджетної декларації КМУ на 2022-2024 рр. – 2 600 грн.  Для зручності розрахунків введено показник «Середньомісячний прожитковий мінімум в 2022 році», який є середнє зваженою величиною розміру прожиткового мінімуму по місяцях 2022 року – 2 541 грн/міс.  

Згідно розрахованого на 2022 рік штатного розпису річний Фонд заробітної плати  працівників основної діяльності складе 5 096,4 тис. грн.(робітники водопровідної мережі , каналізаційно-насосної станції, очисних споруд та загально-виробничий персонал) , а саме: слюсарі аварійно-відновлюваних робіт, машиністи насосних установок, оператори очисних споруд, електромонтер, машиністи екскаватора, водії автотранспортних засобів, електрогазозварник, фахівець, майстер,гідрогеолог,енергетик,прибиральниця.

Рядок 063відрахування на соц..заходи – нарахування ЄСВ(22%)- 694,3 тис грн..

Рядок 064- амортизація – розрахована на суму – 156,0 тис. грн..

Рядок 065- інші операційні витрати – на суму -305,5 тис грн.включаються:


  • податки 220 тис. грн. ( геологія, забруднення,вода, екологічний под. на відходи)

  • операційні витрати 52,2 (страхування транспорту,ремонт насосів, послуги крану, лабораторні досліди води , ремонт техніки..)

  • придбання апарату для зварювання п/е труб 33,3 тис. грн


Рядок 090 Адміністративні витрати на суму – 1477,9 тис. грн

Рядок 091 – матеріальні витрати на суму -  51,2 тис. грн  включають в себе :


  • обслуговування веб-сайту – 3,2 тис грн.

  • витрати на опалення адмінбудівлі– 48 тис. грн.


Рядок 092 - ФО П адміністративного персоналу розрахований  на суму – 1 169,4 тис. грн. Рядок 093- відрахування на соц..заходи – нарахування ЄСВ(22%)- 257,3 тис грн..

Рядок 100 Витрати на збут на суму –1 294,0 тис. грн

Рядок 101 –матеріальні витрати на суму 7,5 тис. грн.(преса,основні матеріали).

Рядок 102 - витрати на оплату праці абонентського відділу розраховано  на суму -       928,2 тис. грн.                        

Рядок 103 - відрахування на соц..заходи – нарахування ЄСВ(22%)- 204,2 тис грн.

Рядок 105 - інші операційні витрати – на суму – 154,1 тис грн..включаються :


  • банківські послуги 15,0 тис. грн( за обслуговування)

  • операційні витрати 129,1 тис. грн (заправка катриджів ,канц. товари – 42,0 тис. грн.;.обслуг. комп. програм – «1С» 15 тис.грн, «Абонентський облік» 50 тис. грн.+ 20 тис. грн. абонплата, «Медок» 2,1 тис. грн)

  • зв’язок 10,0 тис. Грн


 

Рядок 110 – Інші операційні витрати – 457,3 тис. грн.

       Проект землеустрою під 7 свердловин 49 тис. грн.

       Облаштування 17 зон санітарної охорони 408,3 тис. грн.

Рядок 140 -  2 766  тис. грн


  1. Відшкодування суми різниці в тарифі на централізоване водопостачання населенню ОТГ між діючим тарифом 15,00 грн/м3 та затвердженим як економічно-обгрунтований 21,00 грн/М3:   2 340,0 тис. грн. ( 390 тис.м 3 планове споживання води населенням ОТГ в 2022 р.) * (21,00 грн/м3 - 15,00 грн/м3 ) – КПК 6071.

  2. Інші операційні доходи, профінансовані місцевим бюджетом як фінансова допомога: 426,0 тис. грн.  - КПК 6013



Рядок 510 –Чисельність працівників – 61,5  за штатним розписом ( фактично на 01.09.2021 р. заповнено 38,5 шт. од.)

Примітки:

*В розрахунку витрат на заробітну плату працівників використано фактичну  чисельність працівників (38,5 шт.одиниць на 01.09.2021 р.) при чисельності працівників за чинним штатним розписом 61,5 шт. одиниць.

 

 

 

Директор КП Водоканал                                                          О.Ю. Козубський





 




























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Решетилівської міської
ради восьмого скликання
30 вересня 2021 року № ___ -12-VIII
(12 позачергова сесія)
Фінансовий план Комунального підприємства "Решетилівське комунальне підприємство "Водоканал" на 2022 рік 
Підприємство     Решетилівське КП"Водоканал" Коди
Орган управління Решетилівська міська рада За ЕДРПОУ 32500315
Галузь    За СПОДУ 150
Вид економ. діяльності   послуги з централізованого водопостачання та водовідведення За ЗКНГ 36.00
Місцезнаходження    м.Решетилівка вул Старокиївська 18 За КВЕД 5324210100
Телефон  2-19-94
Керівник     Козубський Олександр Юрійович
одиниця виміру: тис. гривень
Код рядка Плановий рік, усього У тому числі за кварталами
Показники І ІІ ІІІ ІV
1 2 3 4 5 6 7
І. Фінансові результати
Дохід  (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 010 8 841,7 1 768,3 2 210,4 3 094,6 1 768,3
    в т.ч. за рахунок бюджетних коштів 015
Податок на додану вартість до сплати в бюджет 020 800,6 160,1 200,2 280,2 160,1
Акцизний збір 030
Інші вирахування з доходу 040
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 050 8 041,1 1 608,2 2 010,3 2 814,4 1 608,2
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) 060 7 577,9 1 715,9 1 894,5 2 251,6 1 715,9
у тому числі за економічними елементами:
    Матеріальні затрати 061 3 266,0 653,2 816,5 1 143,1 653,2
    Витрати на оплату праці * 062 3 156,1 789,0 789,0 789,0 789,0
    Відрахування на соціальні заходи 063 694,3 173,6 173,6 173,6 173,6
    Амортизація 064 156,0 39,0 39,0 39,0 39,0
    Інші операційні витрати 065 305,5 61,1 76,4 106,9 61,1
Адміністративні витрати (сума рядків з 091 по 095) 090 1 477,9 369,5 369,5 369,5 369,5
у тому числі за економічними елементами:
    Матеріальні затрати 091 51,2 12,8 12,8 12,8 12,8
    Витрати на оплату праці * 092 1 169,4 292,4 292,4 292,4 292,4
    Відрахування на соціальні заходи 093 257,3 64,3 64,3 64,3 64,3
    Амортизація 094
    Інші операційні витрати 095
Витрати на збут (сума рядків з 101 по 105): 100 1 294,0 323,5 323,5 323,5 323,5
у тому числі за економічними елементами:
    Матеріальні затрати 101 7,5 1,9 1,9 1,9 1,9
    Витрати на оплату праці * 102 928,2 232,1 232,1 232,1 232,1
    Відрахування на соціальні заходи 103 204,2 51,1 51,1 51,1 51,1
    Амортизація 104
    Інші операційні витрати 105 154,1 38,5 38,5 38,5 38,5
Інші операційні витрати(сума рядків з111 по 115) 110 457,3 114,3 114,3 114,3 114,4
у тому числі за економічними елементами:
    Матеріальні затрати 111
    Витрати на оплату праці 112
    Відрахування на соціальні заходи 113
    Амортизація 114
    Інші операційні витрати 115 457,3 114,3 114,3 114,3 114,3
Всього витрат за фінансовим планом 10 807,1 2 523,2 2 701,8 3 058,9 2 523,3
Фінансові результати від операційної діяльності:
    прибуток 121
    збиток 122
Дохід від участі в капіталі 130
Інші фінансові доходи 140 2 766,0 553,2 691,5 968,1 553,2
Інші доходи 150
      у тому числі:
    дохід від реалізації фінансових інвестицій  152
    дохід від безоплатно одержаних активів 154
Фінансові витрати 160
Витрати від участі в капіталі 170
Інші витрати 180
Фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування:
     прибуток 191
     збиток 192
Податок на прибуток 200
Чистий:
    прибуток 211
    збиток 212
Відрахування частини прибутку до бюджету  220
ІІ. Елементи операційних витрат  (разом)
Матеріальні затрати 310
Витрати на оплату праці 320
Відрахування на соціальні заходи 330
Амортизація 340
Інші операційні витрати 350
Разом (сума рядків з 310 по 350) 360
ІІІ. Капітальні інвестиції протягом року
Капітальне будівництво 410
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів 411
Придбання  (виготовлення) основних засобів та інших необоротних матеріальних активів 420
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів 421
Придбання (створення) нематеріальних активів) 430
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів 431
Погашення отриманих на  капітальні інвестиції позик 440
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів 441
Модернізація, модифікація, дообладнання, реконструкція, інші види поліпшення необоротних активів 450
   в т.ч за рахунок бюджетних коштів 451
Разом (сума рядків 410,420, 430, 440, 450): 490
в т.ч за рахунок бюджетних коштів(сума рядків 411,421,431,441,451) 491
ІV. Додаткова інформація
Чисельність працівників 510 61,5 61,5 61,5 61,5 61,5
Залишкова вартість основних засобів 520 8 500,0 8 500,0 8 500,0 8 500,0 8 000,0
Податкова заборгованість 530
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою 540
Директор                                                                          Козубський О.Ю
Провідний економіст                                                    Довженко О.П.
М. П.